Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дитячого садка
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-03-19-000319-b ● 02b4999d3e7f4942866aed504f425294
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611417 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Маяковського, буд.4 |
Контактна особа: |
Літошко Світлана Вікторівна +380612262702 ordzh_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
19 березня 2019 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2019 11:51 |
Додаток 5 Лист-гарантія.docx | |
19 березня 2019 11:50 |
Додаток 4 Лист-згода.docx | |
19 березня 2019 11:50 |
Додаток 3 проект Договору.docx | |
19 березня 2019 11:50 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx | |
19 березня 2019 11:50 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-19-000319-b.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Черних Андрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2787115991
Дата подання: 04 квітня 2019 14:02
вимога
Вимога про усунення порушення
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №23 від 0304.2019р пропозиція ФОП Черних Андрій Володимирович була відхилена по лоту №1 и лоту№2. Просить надати роз’яснення , яким саме технічним вимогам не відповідає пропозиція по лоту 1 та лоту 2 (закупка UA-2019-03-19-000319-b). Також в телефонному режимі Ваш спеціаліст зауважив, що нами не були надані копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів для дошкільних закладів, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатку до цього висновку, а лише копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на комплектуючі, а саме:ДСП, ДВП, кромка, фурнітура, клей).
В той саме час Ви акцептуєте пропозицію Учасника по лоту№3, який також не надав :
1) копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів для дошкільних закладів
2) гарантійний лист щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням на виконання його вимог у разі перемоги в торгах
В телефонному режимі Ваш спеціаліст заявив, що висновки були надані окремо після завершення торгів. Але згідно Вашому оголошенню «Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!»
Просимо надати роз’яснення щодо різної оцінки Учасників, акцепту однієї пропозиції та відхиленнях інших при однакових порушеннях.
Вимагаємо усунути порушення у процесі проведення закупівлі, проводити чесні торги з однаковими умовами для всіх учасників и приймати рішення згідно з чинним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №23 від 0304.2019р пропозиція ФОП Черних Андрій Володимирович була відхилена по лоту №1 и лоту№2. Просить надати роз’яснення , яким саме технічним вимогам не відповідає пропозиція по лоту 1 та лоту 2 (закупка UA-2019-03-19-000319-b). Також в телефонному режимі Ваш спеціаліст зауважив, що нами не були надані копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів для дошкільних закладів, що постачаються, вимогам діючого санітарного законодавства та копії додатку до цього висновку, а лише копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на комплектуючі, а саме:ДСП, ДВП, кромка, фурнітура, клей).
В той саме час Ви акцептуєте пропозицію Учасника по лоту№3, який також не надав :
1) копії гігієнічного висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів для дошкільних закладів
2) гарантійний лист щодо ознайомлення з проектом договору та погодженням на виконання його вимог у разі перемоги в торгах
В телефонному режимі Ваш спеціаліст заявив, що висновки були надані окремо після завершення торгів. Але згідно Вашому оголошенню «Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає!»
Просимо надати роз’яснення щодо різної оцінки Учасників, акцепту однієї пропозиції та відхиленнях інших при однакових порушеннях.
Вимагаємо усунути порушення у процесі проведення закупівлі, проводити чесні торги з однаковими умовами для всіх учасників и приймати рішення згідно з чинним законодавством.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Шафа дитяча для роздягальні |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
Шафа дитяча для роздягальні 4 секції
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 281 Запорізької міської ради Запорізької області: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 70
Дата доставки:
30 квітня 2019
2 шт
Шафа дитяча для роздягальні 5 секцій
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69005, Україна, Запорізька область, Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 281 «Журавлик» Запорізької міської ради Запорізької області: м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 70
Дата доставки:
30 квітня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2019 11:50 |
Додаток 1 Технічні вимоги Лот 1.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій