Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)
Gas fuel (natural gas for production and technological needs, own needs and other needs)
Очікувана вартість
1 116 500 000,00 UAH
UA-2019-03-15-001502-c e962ad6b89ab48c3ba9de530b7c6fd41
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривко Ярослав Борисович

(044) 461-23-65 krivko-yb@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Оператор газотранспортної системи України" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 41635376
Вебсайт: http://utg.ua
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 2 ПОВЕРХ
Контактна особа: Кривко Ярослав Борисович
(044) 461-23-65
krivko-yb@utg.ua
Додаткові контактні особи: Олійник Володимир
(044) 461-21-64
oleynik-vv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch "Operator of the Gas Transmission System of Ukraine
National ID: 41635376
Contact point: Kryvko Yaroslav
(044) 461-23-65
krivko-yb@utg.ua
Additional contacts: Oliynik Volodymir
(044) 461-21-64
oleynik-vv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 березня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:28
Очікувана вартість: 1 116 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40194000 UAH
Publication date: 15 березня 2019 15:33
Enquiries until: 05 квітня 2019 15:00
Complaints submission until: до 11 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 квітня 2019 15:00

Information

Estimated total value: 1 116 500 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 13 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-03-06-002191-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб»
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-03-06-002191-a, In accordance with quality and technical specifications purchase "natural gas for production and technological needs, own needs and other needs"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
154000 тис.м3
природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

natural gas for production and technological needs, own needs and other needs
CPV: 09120000-6
Період постачання: з 01 травня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо формули розрахунку ціни
Дата подання: 05 квітня 2019 14:18
Дата відповіді: 09 квітня 2019 15:57
Шановний Замовнику! Просимо розглянути пропозицію щодо внесення змін до тендерної документації, а саме викласти пп. 4.2.1) умов Проекту Договору про закупівлю природного газу (додаток IV до тендерної документації) у наступній редакції: «Avg NCG DA - розраховується, як сума котирувань NCG DA за кожний календарний день в місяця передачі газу, розділена на кількість днів у місяці передачі газу.» Включення до розрахунку котирувань за кожен день місяця постачання дозволить здійснити закупівлю за нижчою ціною та зменшити витрати Замовника, оскільки: 1. Поточне формулювання (середнє значення NCG DA за кожний календарний день в період з 1 по 25 число) не є стандартним для ринку та збільшує витрати учасників процедури закупівлі на покриття коливань котирування між двадцять п’ятим та останнім днем місяця. 2. Формування ціни з 1 по 25 число місяця не гарантує Замовнику ціну меншу ніж за умови стандартного ціноутворення та утворює різницю між ринковою та контрактною вартістю у відповідному місяці постачання. 3. За поточних умов пп. 4.2.1) Проекту Договору, з урахуванням форвардних котирувань європейських хабів, ефект від очікуваного збільшення ціни закупівлі можна консервативно оцінити в 200 грн. за 1000 куб. м газу, без урахування податку на додану вартість. Отже, поточний нестандартний розрахунок показника Avg NCG DA потенційно збільшує вартість закупівлі та не гарантує Замовнику ціну наближену до ринкової протягом червня 2019 року – грудня 2019 року. Відповідно, найбільш ефективним буде врахування котирувань за повний місяць при визначенні Ціни газу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 3 глави 2 розділу VIII Кодексу газотранспортної (далі-Кодекс) оператор газотранспортної системи перевіряє фінансове забезпечення замовника послуг транспортування щодо його достатності при поданні замовником послуг транспортування номінацій та торгових сповіщень на відчуження.
Розмір достатнього фінансового забезпечення замовника послуг транспортування на період газової доби (D) враховує від’ємне значення між плановими обсягами подачі природного газу та плановими обсягами відбору природного газу згідно з номінацією замовника послуг транспортування природного газу.
Рівень достатнього фінансового забезпечення повинен бути забезпечений замовником послуг транспортування природного газу не пізніше ніж за три години до кінцевого строку подання номінації, тобто до 12 години газової доби (D-1). При цьому при перерахуванні коштів як фінансового забезпечення необхідно враховувати графік та час роботи банківських установ.
У випадку якщо на момент перевірки достатності фінансового забезпечення замовник послуг транспортування не надав фінансове забезпечення у необхідному розмірі, то оператор газотранспортної системи відхиляє подані замовником послуг транспортування номінації, торгове сповіщення на відчуження з підстав недостатності фінансового забезпечення.
Вартість природного газу розраховується як добуток обсягу природного газу і маржинальної ціни придбання, яка визначається відповідно до положень розділу ХІV Кодексу, та щоденно оприлюднюється оператором газотранспортної системи на своєму веб-сайті.
Згідно розділу ХІV Кодексу маржинальна ціна придбання визначається відповідно до ціни закупівлі природного газу оператором газотранспортної системи, яка сформувалася протягом газового місяця (М-1), збільшеної на величину коригування. При цьому ціна закупівлі природного газу оператором газотранспортної системи, яка сформувалася протягом газового місяця (М-1), публікується оператором газотранспортної системи на інформаційній платформі та/або на його веб-сайті.
Враховуючи вищезазначене, для коректного розрахунку розміру рівня достатнього фінансового забезпечення та створення його замовником послуг транспортування природного газу, щонайменше за дві доби до кінцевого строку подання номінації оператор газотранспортної системи має визначити маржинальну ціну придбання та опублікувати її на інформаційній платформі та/або на веб-сайті. Тобто, для прикладу, при подані номінації на 1 березня ця дата є 26 лютого, а дані для розрахунку ціни закупівлі природного газу використовуються відповідно за період з 1 по 25 число місяця. Умови пункту 4.2 проектів договорів про закупівлю природного газу, які є частиною тендерної документації процедур закупівлі, вбачають безпосереднє виконання вищезазначених вимог Кодексу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000033 ● 3baf87ecd8b94e349c9109eb762f2c6e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 17:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.05.2019 № 132

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-03-15-001502-c 15.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-25 12:22:41

Роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо оприлюднення інформації про закупівлю в частині визначення розміру тендерного забезпечення повязаного із результатами моніторингу закупівлі проведеного органом фінансового державного контролю.

Відповідь на запит 502/2019 надано Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України,
в якому повідомляється, що Закон України "Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади
здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної' громади.
Відповідно до частини першої статгі 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та
зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п'яти днів з дня їх
затвердження.
Отже, складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує
їх проведенню.
У свою чергу, формою річного плану закупівель, яка відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону затверджена наказом
Мінекономрозвитку від 22.03.2016 На 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель" (далі - Наказ), передбачено, що
замовник вказує в річному плані розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі.
Таким чином, розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі у річному плані зазначається на
момент, що передує проведенню відповідної процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини другої' статті 21 Закону в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов'язково зазначаються,
зокрема очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації' про включення до очікуваної' вартості
податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків І зборів; розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо
замовник вимагає його надати).
Поряд з цим Закон встановлює вартість закупівлі товарів, робіт і послуг в цілому, тобто вартістю закупівлі є сума з урахуванням податків та
обовязкових платежів, яку фактично планує витратити замовник.
Крім того, відповідно до абзацу третього частини першої' статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної' пропозиції у грошовому виразі не
може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та З відсотки - у разі проведення
торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Отже, розмір забезпечення тендерної' пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати межі, встановлені Законом від очікуваної'
вартості, тобто суми яку замовник планує фактично витратити в цілому.
Повна консультативна версія переписки знаходиться за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/List?id=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA&pageNumber=3&fCtx=inRequest&sortCtx=date та додається у вкладенні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ АТ «Укртрансгаз» в особі філії «Оператор ГТС України» на висновок Державної аудиторської служби України від 04.06.2019 за результатами проведеного моніторингу (затвердженого наказом від 13.05.2019 № 132)по закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» (оголошення UA-2019-03-15-001502-c) АТ «Укртрансгаз» в особі філії «Оператор ГТС України» (далі – Замовник) в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 зі змінами (далі- Закон) не погоджується із оприлюдненою інформацією, викладеною у Висновку Державної аудиторської служби України (далі – Держаудитслужба) за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» № UA-2019-03-15-001502-ста надає свої заперечення керуючись абзацом 2 частини 8 статті 71 Законуз урахуванням наступного. У відповідності до оприлюдненого Річного плану закупівель, 15 березня 2019 в 15:33 Замовником було оголошено проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою із дотриманням усіх законодавчо встановлених вимог, а також внутрішніх регламентних документів по закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» з ідентифікатором № UA-2019-03-15-001502-с, зокрема, включаючи норми п. 8 ч. 1 статті 1 та п. 14 ч. 2 статті 22, а також беручи до уваги вимоги встановлені статтею 24 Закону (в частині визначення розміру, виду та умов надання забезпечення тендерної пропозицій). Разом з цим, Замовником в пункті 11 зведеної інформації про закупівлю до тендерної документації зазначався розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 40 194 000,00, що склало 3% від суми очікуваної вартості предмету закупівлі у розмірі 1 339 800,00 грн. (з ПДВ), що ніяк не суперечить вимогам встановленим в абзаці третьому частини першої статті 24 Закону, крім цього в розгорнутому вигляді відображено у п. 8 зведеної інформації про закупівлю до тендерної документації та зазначено у річному плані закупівель на поточний рік. При цьому у відповідності до абзацу 5 ч. 2 статті 21 Закону, згідно якого в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із наданням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів, Замовником визначена очікувана вартість у сумі 1 116 500 000,00 грн. (без ПДВ). Врахуємо, що відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднена замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити, зокрема, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Зокрема, в площині перебігу торгів в рамках законодавчо визначених термінів, процедурних дій, установлених прав та обов’язків серед переліку яких з цього приводу не було жодних запитів, вимог та/чи оскаржень як від потенційних учасників так і від інших осіб або органів. Попри це,Держаудитслужбою не враховано наявність всебічно відображеної інформації в умовах тендерної документації Замовника, а також не використано передбачене ч. 5 статті 71 Закону право запитувати через електронну систему закупівель пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, повинен надавати відповідні пояснення через електронну систему закупівель. Дотримуючись законодавчих строків проведення торгів 06.05.2019 в 17:25 Замовником була здійснена публікація повідомлення про намір укласти договір, яка передувала інформації про моніторинг, а 27.05.2019 об 21:47 в останній день для підписання було укладено та опубліковано договір з переможцем тендеру, разом з цим, повернуто забезпечення пропозиції учасника листом від 28.05.2019 № 2001ВИХ-19-1843, що звільняє від зобов’язань за гарантіями. Натомість незважаючи на те, що процедура відкритих торгів фактично завершена в установленому Законом порядку та не приймаючи до уваги усю оприлюднену Замовником інформацію в системі Prozorro, органом державного фінансового контролю оприлюднені результати моніторингу в електронній системі закупівель від 04.06.2019 об 21:43 – в останній день строку для оприлюднення висновку, де в констатуючій частині якого п.п. 1 та 2 зазначається наявність порушення у визначенні розміру забезпечення пропозиції учасника на предмет відповідності абзацу третьому частини 1 статті 24 Закону, а п. 3 установлюється зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Враховуючи наведене та зважаючи на відсутність інструментарію правового поля щодо зворотної дії в часі, вважаємо висновок Держаудитслужби необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує права та інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним відповідних процедур закупівель товарів для забезпечення його стратегічних потреб, що в свою чергу не корелюється з вимогами чинного законодавства стосовно правильності та логічної послідовності проведення моніторингу закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-06-11 20:18:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 повідомляємо, що 18.06.2019р. Замовник скористався правом оскаржити до суду висновок Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу закупівлі «Газове паливо (природний газ для забезпечення виробничо-технологічних потреб, власних потреб та інших потреб)» (оголошення UA-2019-03-15-001502-c) протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Дата публікації: 19 червня 2019

Документи:

19 червня 2019 12:22
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 квітня 2019
UA-2019-03-15-001502-ce962ad6b89ab48c3ba9de530b7c6fd41
Найменування: Філія "Оператор газотранспортної системи України" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 41635376
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 2 ПОВЕРХ
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
LLC Trafigura Ukraine Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

26 квітня 2019 12:25
Протокол_ф19_002_р_1.pdf
26 квітня 2019 12:25
Електронний підпис

Публічні документи

15 квітня 2019 14:30
Протокол НР.7z
15 квітня 2019 14:30
Наказ Фролова Ю.М.7z
15 квітня 2019 14:30
Лист для клієнтів.7z
15 квітня 2019 14:30
Гарантія 11050-19.7z
15 квітня 2019 14:30
Висновок РА.7z
15 квітня 2019 14:30
Банківська ліцензія.7z

Документи

26 квітня 2019 12:27
Протокол_ф19_002_р_1.pdf
26 квітня 2019 12:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"

LLC Trafigura Ukraine

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ" 1 086 597 820,00
UAH
1 086 597 820,00
UAH
Документи
LLC Trafigura Ukraine 1 116 500 000,00
UAH
1 116 500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 14:30
Протокол НР.7z
15 квітня 2019 14:30
Наказ Фролова Ю.М.7z
15 квітня 2019 14:30
Лист для клієнтів.7z
15 квітня 2019 14:30
Гарантія 11050-19.7z
15 квітня 2019 14:30
Висновок РА.7z
15 квітня 2019 14:30
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"

LLC Trafigura Ukraine

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"
#40371329
Переможець 1 086 597 820,00
UAH
06 травня 2019 17:25

Документи

06 травня 2019 17:25
Електронний підпис
06 травня 2019 17:24
Протокол_ф19_002_р_2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРУ ТРЕЙДІНГ"
#40371329
1 086 597 820,00
UAH
Документи

Документи

06 травня 2019 17:25
Електронний підпис
06 травня 2019 17:24
Протокол_ф19_002_р_2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 09:19
Звіт про виконання договору ЕРУ ТРЕЙДІНГ 1905000395.DOC укладений
16 квітня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 15:19
Дог 1906000257 про врегулювання взаємних зобов (5) (1).pdf зміни до договору
27 червня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 21:48
ЕРУ ТРЕЙДІНГ ТОВ 1905000395.pdf укладений
27 травня 2019 21:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) п.1, ч.4, ст.36, Розділ VII ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника)
Номер договору про закупівлю: 1905000395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1906000257
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 169 339 920,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 223 320,00 UAH)