Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПРИДБАННЯ МЕБЛІВ ОФІСНИХ
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-03-14-002811-a 0ccd5c305a044bf38b828fbd2d56b40e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Філіпська Лада Миколаївна

380675039422 dniprovska_ssd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей та сім'ї Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397237
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Краківська буд.20
Контактна особа: Філіпська Лада Миколаївна
380675039422
dniprovska_ssd@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 березня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2019 00:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


1. Кабінет спеціалістів на 2 особи — 4 комплекти.
- стіл 1400 х 750 х 750 колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм., з піставкою під монітор та висувною полкою для клавіатури - 2 шт.
- тумба приставна мобільна 410 х 400 х 750 на 3 видвижні ящики колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм. - 2 шт.
- шафа для одягу 550 х425 х 2060/2100 колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм.- 1 шт.
- шафа для документів 820 х 420 х 2060/2100 на 5 полиць з дверцятами на 2 полиці колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм.-1 шт.
- тумба для документів 820 х 420 х 1280/1300 на 3 полиці з дверцятами на 2 полиці колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм.-1 шт.
- крісло офісне м'яке з шкірозамінника або тканинної оббивки з підлокотниками, регулятором висоти та амплітуди хитання на колесах з гумовою основою — 2 шт.
- стільці офісні з шкірозамінника на цільнометалевій основі хром -4 шт.
2. Кабінет спеціалістів на 4 особи — 1 комплект.
- стіл 1400 х 750 х 750 колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм., з піставкою під монітор та висувною полкою для клавіатури - 4 шт.
- тумба приставна мобільна 410 х 400 х 750 на 3 видвижні ящики колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм. - 4 шт.
- крісло офісне м'яке з шкірозамінника або тканинної оббивки з підлокотниками, регулятором висоти та амплітуди хитання на колесах з гумовою основою —4 шт.
- стільці офісні з шкірозамінника на цільнометалевій основі хром -8 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
1. Кабінет спеціалістів на 2 особи — 4 комплекти.
- стіл 1400 х 750 х 750 колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм., з піставкою під монітор та висувною полкою для клавіатури - 2 шт.
- тумба приставна мобільна 410 х 400 х 750 на 3 видвижні ящики колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм. - 2 шт.
- шафа для одягу 550 х425 х 2060/2100 колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм.- 1 шт.
- шафа для документів 820 х 420 х 2060/2100 на 5 полиць з дверцятами на 2 полиці колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм.-1 шт.
- тумба для документів 820 х 420 х 1280/1300 на 3 полиці з дверцятами на 2 полиці колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм.-1 шт.
- крісло офісне м'яке з шкірозамінника або тканинної оббивки з підлокотниками, регулятором висоти та амплітуди хитання на колесах з гумовою основою — 2 шт.
- стільці офісні з шкірозамінника на цільнометалевій основі хром -4 шт.
2. Кабінет спеціалістів на 4 особи — 1 комплект.
- стіл 1400 х 750 х 750 колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм., з піставкою під монітор та висувною полкою для клавіатури - 4 шт.
- тумба приставна мобільна 410 х 400 х 750 на 3 видвижні ящики колір клен з торцюванням сірого кольору не менше 2 мм. - 4 шт.
- крісло офісне м'яке з шкірозамінника або тканинної оббивки з підлокотниками, регулятором висоти та амплітуди хитання на колесах з гумовою основою —4 шт.
- стільці офісні з шкірозамінника на цільнометалевій основі хром -8 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, Краківська,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2019  —  29 березня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2019 12:57
Стілець.jpg
15 березня 2019 12:55
Шафа-тумба.jpg
15 березня 2019 12:54
Шафа для одягу.jpg
15 березня 2019 12:54
Шафа для документів.jpg
15 березня 2019 12:53
Стіл-1 (1).jpg
15 березня 2019 12:52
Стіл.jpg
14 березня 2019 15:15
img20190314_14540463.pdf
15 березня 2019 12:57
Стілець.jpg
15 березня 2019 12:53
Стіл-1 (2).jpg
15 березня 2019 12:55
Шафа-тумба.jpg
15 березня 2019 12:54
Шафа для одягу.jpg
15 березня 2019 12:54
Шафа для документів.jpg
15 березня 2019 12:53
Стіл-1 (1).jpg
15 березня 2019 12:52
Стіл.jpg
14 березня 2019 15:15
img20190314_14540463.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 15 березня 2019 09:25
Дата відповіді: 15 березня 2019 11:03
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: допускаємо до участі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Арт-Пром 120 000,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2019 17:32
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Арт-Пром

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Арт-Пром
#36989671
Переможець 120 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 12:59

Документи

26 березня 2019 12:57
Scan-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2019 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Арт-Пром
#36989671
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2019 12:57
Scan-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
scanlite1 (1).pdf укладений
02 квітня 2019 11:29
scanlite6.pdf укладений
02 квітня 2019 11:29
scanlite3.pdf укладений
02 квітня 2019 11:29
scanlite2.pdf укладений
02 квітня 2019 11:29
scanlite4.pdf укладений
02 квітня 2019 11:29
scanlite5.pdf укладений
02 квітня 2019 11:29