Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Endoprosthesis of the hip and knee joints, 9 lots
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840879 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840879 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 39 999 640,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 15 лютого 2019 15:59 |
Enquiries until: | 08 березня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 14 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 березня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 39 999 640 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
26 лютого 2019 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2019 12:58 |
Внесення_змін_1.PDF | |
26 лютого 2019 12:58 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
15 лютого 2019 15:59 |
ТД_ендопротези_планові.PDF | |
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF | |
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
26 лютого 2019 13:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2019 12:58 |
Внесення_змін_1.PDF
|
|||
26 лютого 2019 12:58 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
|
|||
15 лютого 2019 15:59 |
ТД_ендопротези_планові.PDF
|
|||
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
|
|||
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
|
|||
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
|
|||
15 лютого 2019 15:59 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У документації торгів «Ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів» які проходять відповідно до оголошення UA-2019-02-15-001410-a на порталі Prozorro замовником яких є Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у додатку №2 у загальних вимогах до предмету закупівлі зазначено:
«Продукція та її виробництво повинні відповідати міжнародному стандарту якості по
системі контролю ISO13485:2003, що має бути підтверджено відповідним документом»
Хочемо звернути вашу увагу, що стандарт ISO 13485:2003 є редакцією 2003 року та є морально застарілим і на сьогодні багато світових виробників медичних виробів перейшли на стандарт редакції 2016 року - ISO 13485:2016 відповідно. Окремо хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до діючих Технічних регламентів щодо медичних виробів, затвердженими Постановами Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, № 754 і № 755 (далі – «Технічні регламенти»), законодавством України щодо технічного регулювання та ринкового нагляду та іншими нормативно-правовими актами України, в Україні існує свій стандарт ДСТУ EN ISO 13485:2015 Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485:2012, IDT; ISO 13485:2003, IDT) який розроблено на базі світових стандартів ISO та є діючим документальним підтвердженням того, що виробник дотримується вищевказаних стандартів.
Таким чином, прошу пункт 1, загальних вимог до предмету закупівлі викласти в наступній редакції:
«Продукція та її виробництво повинні відповідати міжнародному стандарту якості по
системі контролю ISO13485:2003 або ISO13485:2016 або ДСТУ EN ISO 13485:2015, що має бути підтверджено відповідним документом».
Скарги до процедури
Дата подання: 13 березня 2019 13:14
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000025 ● 4c2417f2652141ada9d091048fb474ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2019 № 82
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
8 UA-2019-02-15-001410-a 15.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.04.2019, проведеного згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 82, відмінено тендер на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001410-a, відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-04-24 16:54:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч.5 ст.28 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч.5 ст.28 Закону) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2019-04-25 10:12:28
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 1 - Тотальний ендопротез кульшового суглоба цементного типу фіксації з подвійним клином - 80 од. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 903 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 516,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 57000 UAH |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 квітня 2019 16:42 |
Коментар щодо відміни: | На виконання висновку про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.04.2019, проведеного згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 82, відмінити тендер на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001410-a, відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
24 квітня 2019 16:42
|
Протокол_2019_100_розгляд_висновку_по_моніторингу_ДАСУ__ендопротези_планові_(п.12).PDF |