Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів
Endoprosthesis of the hip and knee joints, 9 lots
Очікувана вартість
39 999 640,00 UAH
UA-2019-02-15-001410-a 9991a57bc6fb429f83d421acc5b46502
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 39 999 640,00 UAH з ПДВ
Publication date: 15 лютого 2019 15:59
Enquiries until: 08 березня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 березня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 39 999 640 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement

Тендерна документація

26 лютого 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 12:58
Внесення_змін_1.PDF
26 лютого 2019 12:58
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
15 лютого 2019 15:59
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
15 лютого 2019 15:59
ТД_ендопротези_планові.PDF
15 лютого 2019 15:59
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
15 лютого 2019 15:59
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
15 лютого 2019 15:59
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
15 лютого 2019 15:59
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001410-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП СЄРІКОВА СНЄЖАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2444905061
Дата подання: 21 лютого 2019 14:35
Зверення до Замовника
Шановні панове,
У документації торгів «Ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів» які проходять відповідно до оголошення UA-2019-02-15-001410-a на порталі Prozorro замовником яких є Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у додатку №2 у загальних вимогах до предмету закупівлі зазначено:
«Продукція та її виробництво повинні відповідати міжнародному стандарту якості по
системі контролю ISO13485:2003, що має бути підтверджено відповідним документом»
Хочемо звернути вашу увагу, що стандарт ISO 13485:2003 є редакцією 2003 року та є морально застарілим і на сьогодні багато світових виробників медичних виробів перейшли на стандарт редакції 2016 року - ISO 13485:2016 відповідно. Окремо хочемо звернути вашу увагу, що відповідно до діючих Технічних регламентів щодо медичних виробів, затвердженими Постановами Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753, № 754 і № 755 (далі – «Технічні регламенти»), законодавством України щодо технічного регулювання та ринкового нагляду та іншими нормативно-правовими актами України, в Україні існує свій стандарт ДСТУ EN ISO 13485:2015 Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485:2012, IDT; ISO 13485:2003, IDT) який розроблено на базі світових стандартів ISO та є діючим документальним підтвердженням того, що виробник дотримується вищевказаних стандартів.
Таким чином, прошу пункт 1, загальних вимог до предмету закупівлі викласти в наступній редакції:
«Продукція та її виробництво повинні відповідати міжнародному стандарту якості по
системі контролю ISO13485:2003 або ISO13485:2016 або ДСТУ EN ISO 13485:2015, що має бути підтверджено відповідним документом».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2019 13:01
З врахуванням вимоги внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Внесено відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю.

Документи подані скаржником

21 лютого 2019 14:35
Звернення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-15-001410-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Лідер Медікал, Код ЄДРПОУ:40598847
Дата подання: 13 березня 2019 13:14
СКАРГА
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: ///
Дата: 14 березня 2019 13:12
Рішення від 15.03.2019 № 2920.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 18:27

Документи подані скаржником

13 березня 2019 13:14
додаток
13 березня 2019 13:14
Скарга

Документи Органу Оскарження

15 березня 2019 18:27
Рішення від 15.03.2019 № 2920.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000025 ● 4c2417f2652141ada9d091048fb474ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
16.04.2019 № 82
Київ

Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2019 № 82

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
8 UA-2019-02-15-001410-a 15.02.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.04.2019, проведеного згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 82, відмінено тендер на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001410-a, відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-04-24 16:54:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч.5 ст.28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч.5 ст.28 Закону) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-04-25 10:12:28

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - Тотальний ендопротез кульшового суглоба цементного типу фіксації з подвійним клином - 80 од.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 903 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 516,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57000 UAH


Title: lot 1 - Total endoprosthesis of the hip joint cement type fixation with a double wedge - 80 units
Current status: Cancelled
Estimated total value: 1 903 200,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 516,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80 од
лот 1 - Тотальний ендопротез кульшового суглоба цементного типу фіксації з подвійним клином - 80 од.
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 1 - Total endoprosthesis of the hip joint cement type fixation with a double wedge - 80 units
CPV: 33140000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2019 16:42
Коментар щодо відміни: На виконання висновку про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України від 23.04.2019, проведеного згідно наказу Північного офісу Держаудитслужби від 16.04.2019 № 82, відмінити тендер на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-15-001410-a, відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата відміни
15 квітня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій