Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (автоматизоване робоче місце, принтер, принтер чеків, БФП, монітор)
Очікувана вартість
610 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000591-a e6347c5e12f948cab473529f04689099
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуловський Ярослав Богданович

380322602103 4kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996651
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Я. Стецька,3
Контактна особа: Чуловський Ярослав Богданович
380322602103
4kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 14:42
Очікувана вартість: 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 штуки
Комп’ютерне обладнання (автоматизоване робоче місце 27 шт., принтер 3 шт., принтер чеків 3 шт., БФП 3 шт., монітор 2 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стецька, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:01
Тендерна документація 20.02.doc
20 лютого 2019 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2019 11:01
Тендерна документація 20.02.doc
15 лютого 2019 12:20
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 18 лютого 2019 15:23
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за уточнення! Зміни внесено до тендерної документації.
операційна система
Дата подання: 19 лютого 2019 16:45
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:08
Шановний Замовник! У Додатку№2 у розділі "Автоматизоване робоче місце" вказано необхідну ОС як Win10 Pro OEM з артикулем "kw9-00120", який відповідає версії Home. Прошу уточнити яка саме версія Win 10 необхідна та внести відповідні зміни у документацію.
Відповідь: Дякуємо за уточнення! Зміни внесено до тендерної документації.
штучне обмеження конкуренції
Дата подання: 20 лютого 2019 15:05
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:17
Шановний Замовнику! Після детального аналізу тендерної документації, а саме Додатку 2: Технічні вимоги, нами було встановлено дискримінаційний характер вимог, що порушує права можливих учасників цієї тендерної закупівлі. По позиціїях "Автоматизоване робоче місце" та "Принтер" технічні вимоги наведені дуже детально, що звужує коло можливих учасників (штучне обмеження конкуренції) до продукції одного виробника, а саме: по Автоматизованому робочому місці - корпус CS 101B 400, по принтеру- до виробника Canon, оскільки зазначено лише один сумісний картридж "Canon 725". З метою дотримання принципів здійснення закупівель, у відповідності до пп.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни у технічне завдання, що дозволять запропонувати еквівалент зазначеному обладнанню або обгрунтувати необхдіність закупівлі саме цього обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо! Комп’ютерне обладнання, що є об’єктом закупівлі використовуватиметься в лікарні для роботи зі спеціальним програмним забезпеченням, а також для ефективного використання та взаємозаміни уже наявного обладнання і окремих його частин. Також звертаємо Вашу увагу, що в Додатку 2 зазначено: "Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання зазначеного товару або еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути нижчими (гіршими), ніж вимагаються тендерною документацією Замовника.
У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000591-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу", Код ЄДРПОУ:19331194
штучне обмеження конкуренції
Шановний Замовнику! Після детального аналізу тендерної документації, а саме Додатку 2: Технічні вимоги, нами було встановлено дискримінаційний характер вимог, що порушує права можливих учасників цієї тендерної закупівлі. По позиціїях "Автоматизоване робоче місце" та "Принтер" технічні вимоги наведені дуже детально, що звужує коло можливих учасників (штучне обмеження конкуренції) до продукції одного виробника, а саме: по Автоматизованому робочому місці - корпус CS 101B 400, по принтеру- до виробника Canon, оскільки зазначено лише один сумісний картридж "Canon 725". З метою дотримання принципів здійснення закупівель, у відповідності до пп.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо внести зміни у технічне завдання, що дозволять запропонувати еквівалент зазначеному обладнанню або обгрунтувати необхдіність закупівлі саме цього обладнання.
Відповідь:
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 лютого 2019 13:30
Причина: потербує уточнення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-000591-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс", Код ЄДРПОУ:37500822
Дата подання: 05 березня 2019 16:16
Невідповідність пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" вимогам Замовника
Шановний замовнику!Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" технічним вимогам Замовника,а саме:
Процесор персонального комп’ютера INTEL Pentium GOLD G5400 має вбудовану в процесор графіку Intel® UHD Graphics 610, а не HD 630,як вимагалось;
Не вказана країна походження складових – оперативної пам’яті,жорсткого диску,клавіатури та миши,принтеру чеків,БФП,монітору;
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF421dw взагалі не відповідає технічним характеристикам,що містяться у вимогах тендерної документації.
Зокрема: не має функції факсу,не відповідає розмірам,рівням споживання енергії та рівням шуму,відсутній комплект для друку штрих-кодів,відсутня сумісності з картою пам’яті CompactFlash.
Просимо врахувати наведені вище зауваження при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 березня 2019 12:13
Відповідно до ч.4. ст. 28 «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Оскільки аукціон по даній закупівлі відбувся 05.03.2019 року, а станом на 10:40 год. 07.03.2018 не було прийнято жодного рішення Замовником щодо тендерної пропозиції ТзОВ «Цифро-Трейд». Вимога буде прийнята до уваги при розгляді тендерної пропозиції ТзОВ «Цифро-Трейд».

Документи

07 березня 2019 12:12
Протокол від 07.03.19р.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 468 664,38
UAH з ПДВ
468 664,38
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 493 938,00
UAH з ПДВ
487 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 503 060,00
UAH з ПДВ
490 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 504 300,00
UAH з ПДВ
501 250,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 570 779,88
UAH з ПДВ
503 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дуняк Ігор Володимирович 608 950,00
UAH з ПДВ
588 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 11:10
сертифікати.zip
04 березня 2019 11:10
лист майкрософт.pdf
04 березня 2019 11:10
27. протокол.pdf
04 березня 2019 11:10
26. наказ Богомаз.pdf
04 березня 2019 11:10
25. Паспорт Богомаз.pdf
04 березня 2019 11:09
20. Витяг.pdf
04 березня 2019 11:09
2. Технічна специфікація.pdf
04 березня 2019 11:09
17. СТАТУТ.pdf
04 березня 2019 11:09
12. свідоцтво ПДВ.pdf
04 березня 2019 11:09
10. Проект договору .pdf
04 березня 2019 11:09
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2019 16:51
Документи переможця.pdf
07 березня 2019 16:05
Електронний підпис
28 лютого 2019 12:20
Електронний підпис
28 лютого 2019 12:07
21_Microsoft Partner Network.pdf
28 лютого 2019 12:06
19_Паспорт БФП ECOSYSM2640idw.pdf
28 лютого 2019 12:06
17_Паспорт монітор BENQ.pdf
28 лютого 2019 12:05
7_Гарантійний лист.pdf
28 лютого 2019 12:04
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:53
Електронний підпис
04 березня 2019 11:52
Технічний паспорт M2135dn.pdf
04 березня 2019 11:52
Авторизаційний.pdf
04 березня 2019 11:52
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2019 11:52
Технічна специфікація.pdf
04 березня 2019 11:52
Проект договору.pdf
04 березня 2019 11:52
Наказ на призначення.pdf
04 березня 2019 11:52
Копія іден. коду.pdf
04 березня 2019 11:52
Довіреність на торги.pdf
04 березня 2019 11:52
Довідка сервісний центр.pdf
04 березня 2019 11:52
Гарантійний лист.pdf
04 березня 2019 11:52
Відомості про учасника.pdf
04 березня 2019 11:52
Витяг ПДВ.pdf
04 березня 2019 11:52
Витяг ЄДР від 28.02.19.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 00:50
Електронний підпис
04 березня 2019 00:48
паспорт Монітор BENQ BL2411PT.pdf
04 березня 2019 00:48
паспорт БФП Kyocera Ecosys M2635dn.pdf
04 березня 2019 00:48
паспорт компютер.pdf
04 березня 2019 00:48
проект договору.pdf
04 березня 2019 00:48
Витяг_ПДВ.pdf
04 березня 2019 00:48
Витяг_22.02.19.pdf
04 березня 2019 00:48
виписка з ЄДР.pdf
04 березня 2019 00:48
повноваження директора.pdf
04 березня 2019 00:48
кваліфікаційні вимоги.pdf
04 березня 2019 00:48
10584818_пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:39
Електронний підпис
04 березня 2019 11:38
111mcgrp.ru-fx8wdilT-1-51.pdf
04 березня 2019 11:35
Електронний підпис
04 березня 2019 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 11:31
Вих.№151 від 20.02.19.jpeg
04 березня 2019 11:31
СТАТУТ_2017.pdf
04 березня 2019 11:31
Проект договору .pdf
04 березня 2019 11:31
ПРОТОКОЛ_Петрович.pdf
04 березня 2019 11:31
Відгук ро співнрацю.pdf
04 березня 2019 11:31
Гарантійний лист .pdf
04 березня 2019 11:31
Наказ_ПЕТРОВИЧ.pdf
04 березня 2019 11:31
паспорт +сертифікати.zip
04 березня 2019 11:31
Порівняльна таблиця .pdf
04 березня 2019 11:31
Специфікація.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 11:29
Електронний підпис
04 березня 2019 11:26
Виписка.PDF
04 березня 2019 11:26
Специфікація.PDF
04 березня 2019 11:26
Лист рекомендація.PDF
04 березня 2019 11:26
Сертефікати.PDF
04 березня 2019 11:26
Лист рекомендація.PDF
04 березня 2019 11:26
лист згода.PDF
04 березня 2019 11:26
Тендерна пропозиція.PDF
04 березня 2019 11:26
Договір Закупівлі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

ФОП Дуняк І.В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Відхилено 468 664,38
UAH з ПДВ
07 березня 2019 12:46
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Переможець 487 836,00
UAH з ПДВ
13 березня 2019 16:28

Документи

07 березня 2019 12:27
Електронний підпис
07 березня 2019 12:19
Протокол. 07.03.2019р..pdf
05 березня 2019 15:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2019 16:28
Електронний підпис
13 березня 2019 16:27
протокол 13_03.pdf
07 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
487 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 16:28
Електронний підпис
13 березня 2019 16:27
протокол 13_03.pdf
07 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 02:57
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:46
К-3110-2210.pdf укладений
25 березня 2019 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 487 836,00
UAH (в тому числі ПДВ 81 306,00 UAH)