Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки для дорослих, пелюшки
Очікувана вартість
347 480,00 UAH
UA-2019-02-15-000488-a 28081dd9ed1149709238357c113ac99c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Разієвський Олексій Володимирович

+380683775697 OPNI@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Орловський психоневрологічний інтернат"ЗОР
Код ЄДРПОУ: 03188566
Місцезнаходження: 72341, Україна , Запорізька обл., село Орлове, вулиця Вишнева 231
Контактна особа: Разієвський Олексій Володимирович
+380683775697
OPNI@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 11:53
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 11:53
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:58
Очікувана вартість: 347 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 474,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15330 шт
Підгузки для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72341, Україна, Запорізька область, село Орлове, вулиця Вишнева 231
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
20440 шт
Пелюшки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72341, Україна, Запорізька область, село Орлове, вулиця Вишнева 231
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 11:49
Додаток 6.docx
15 лютого 2019 11:49
Додоток 5.docx
15 лютого 2019 11:49
Додаток 4.docx
15 лютого 2019 11:49
Додаток 3.docx
15 лютого 2019 11:49
Додаток 2.docx
15 лютого 2019 11:49
Додаток 1.docx
15 лютого 2019 11:49
Тендерна документація оновл..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимога
Дата подання: 19 лютого 2019 11:44
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:04
Добрий день. Ваша вимога: "Після закінчення аукціону всі Учасники мають загрузити остаточну цінову пропозицію." може бути виконана тільки переможцем аукціону. Технічно наступний учасник зможе це зробити тільки після того, як буде дискваліфікований попередній і буде в статусі "на розгляді".
Відповідь: Меється на увазі що пропозиція повинна підгружатися як тільки учасник попадає на розгляд.
дискримінація учасників
Дата подання: 19 лютого 2019 11:57
Дата відповіді: 20 лютого 2019 08:53
Доброго дня! У Вашій Тендерній документації технічні вимоги прописані так, що виграти зможе виключно представник (дистриб’ютор) підгузків Tena! Ви прописали поглинання на "Пелюшки " в 2200 мл. (метод Rothwell) Тільки у офіційних дистриб’юторів Tena є така пелюшка!!! Ви намагаєтесь зробити так, щоб лише ці дистриб’ютори мали змогу виграти тендер! Також прописані конкретні розміри в сантиметрах під торгову марку Tena! А конкретно: 73 – 122 см та 92 – 144 см!!! Та навіть прописали підгузок з поглинанням 3150 мл, щоб зменшити коло учасників. Все це вказує на Вашу упередженість і попередню домовленість з бажаним Вами постачальником! І суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Про те, що такі як у Вас вимоги по пелюшці є дискримінаційними, є відповідне рішення АМКУ (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-24-000553-b), читайте саме рішення! Просимо тендерний комітет змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги та надати іншим виробникам можливість прийняти участь у процедурі відкритих торгів! Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
При підготовці тендерної документації ми враховували УСІ базові принципи, висвітлені у Законі України «Про публічні закупівлі», тому якщо Ви уважно розглянули тендерну документацію, у п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, наступне: У разі, якщо у тендерній документації
містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тим самим стає зрозуміло, що характеристики на продукцію, яка буде закуповуватись є орієнтовними, і відповідно, не є дискримінаційними. Тобто, ми ніяким чином не порушували ст.3, ст.5, ст.12, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно поглинальної здатності і асортименту продукції, то ми при підготовці тендерної документації враховували особливості перебігу хвороби наших підопічних, тому нам потрібні як підгузники різної поглинальної здібності, так і пелюшки з великим поглинанням.
Тому ми не бачимо ніяких підстав для звинувачень нас у встановленні дискримінаційних вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-000488-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Альтернатива Трейд, Код ЄДРПОУ:37878035
Дата подання: 19 лютого 2019 12:02
дискримінація в вимогах
Доброго дня!
У Вашій Тендерній документації технічні вимоги прописані так, що виграти зможе виключно представник (дистриб’ютор) підгузків Tena! Ви прописали поглинання на "Пелюшки " в 2200 мл. (метод Rothwell) Тільки у офіційних дистриб’юторів Tena є така пелюшка!!! Ви намагаєтесь зробити так, щоб лише ці дистриб’ютори мали змогу виграти тендер!
Також прописані конкретні розміри в сантиметрах під торгову марку Tena! А конкретно: 73 – 122 см та 92 – 144 см!!!
Та навіть прописали підгузок з поглинанням 3150 мл, щоб зменшити коло учасників.
Все це вказує на Вашу упередженість і попередню домовленість з бажаним Вами постачальником!
І суперечить ст.3, ст.5, ст.12 Закону "Про публічні закупівлі".
Тому: Вимагаємо тендерний комітет змінити дискримінаційні та упереджені технічні вимоги та надати іншим виробникам можливість прийняти участь у процедурі відкритих торгів! А саме убрати розміри в сантиметрах (73 – 122 см та 92 – 144 см), зменшити поглинання пелюшки до 1600 мл та поглинання 3150 до 2700 мл.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2019 08:55
Добрий день!
При підготовці тендерної документації ми враховували УСІ базові принципи, висвітлені у Законі України «Про публічні закупівлі», тому якщо Ви уважно розглянули тендерну документацію, у п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, наступне: У разі, якщо у тендерній документації
містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тим самим стає зрозуміло, що характеристики на продукцію, яка буде закуповуватись є орієнтовними, і відповідно, не є дискримінаційними. Тобто, ми ніяким чином не порушували ст.3, ст.5, ст.12, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно поглинальної здатності і асортименту продукції, то ми при підготовці тендерної документації враховували особливості перебігу хвороби наших підопічних, тому нам потрібні як підгузники різної поглинальної здібності, так і пелюшки з великим поглинанням.
Тому ми не бачимо ніяких підстав для звинувачень нас у встановленні дискримінаційних вимог.

Документи

20 лютого 2019 08:55
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-27-000014 ● e5ae6fbc1500428a8a5d60218127c501
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

24.01.2020 № 11

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 24.01.2020 № 11

Витяг з переліку процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

UA-2019-02-15-000488-а, Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради, код ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм частини першої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 280 023,34
UAH з ПДВ
280 023,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ 347 397,59
UAH з ПДВ
347 397,59
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 09:09
ТЧ.pdf
01 березня 2019 09:09
КЧ.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 13:49
Електронний підпис
01 березня 2019 13:41
Теххарактеристики.pdf
01 березня 2019 13:41
Договор.pdf
01 березня 2019 13:41
Довідки.pdf
01 березня 2019 13:41
Статут.pdf
01 березня 2019 13:41
Статутні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 280 023,34
UAH з ПДВ
07 березня 2019 08:17
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ
#24998380
Переможець 347 397,59
UAH з ПДВ
18 березня 2019 11:36

Документи

07 березня 2019 08:16
Електронний підпис
05 березня 2019 16:16
Протокол
04 березня 2019 15:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 11:36
Електронний підпис
18 березня 2019 11:34
Протокол
07 березня 2019 08:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УА ТОВ "Євромікс" ІІ
#24998380
347 397,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 11:36
Електронний підпис
18 березня 2019 11:34
Протокол
07 березня 2019 08:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 09:57
додаткова 69.pdf зміни до договору
13 січня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 09:41
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 09:46
специфікація укладений
29 березня 2019 09:38
Договір укладений
29 березня 2019 09:38
Договір укладений
29 березня 2019 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML