Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для Лінгафонного кабінету
Очікувана вартість
401 170,00 UAH
UA-2019-02-15-000448-c 87e54bbca297403ab4eafbf9a87542ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудіян Станіслав Анатолійович

+380576152468 pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівсього району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 41887522
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., Зачепилівка, вул. Паркова, буд. 21
Контактна особа: Рудіян Станіслав Анатолійович
+380576152468
pr.zachepilovkaotg@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 10:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 14:48
Очікувана вартість: 401 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 005,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Обладнання для Лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64401, Україна, Харківська область, смт. Зачепилівка, вул. Паркова,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 13:33
14.02. ТД Лiнгафон.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 17 лютого 2019 06:38
Дата відповіді: 18 лютого 2019 08:52
Чому замовник, замовляе в техничному описi "-портативний комп’ютер учня (планшет-трансформер);" - 1 штука, якщо на клас потрiбно 15 штук? Що робитимуть iншi 14 учнiв?
Відповідь: Доброго дня!!!
В таблиці № 1 Технічні вимоги, а саме: Портативний комп’ютер учня (планшет-трансформер) вказано 15 шт. в одному комплекті до обладнання для лінгафонного кабінету. Перегляньте уважніше технічні вимоги закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000010 ● 127c00135f624e918bdea5aec6f19d34
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.05.2019 № 131
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 11.05.2019 № 131

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-02-15-000448-c 15.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.


Начальник
Північно-східного офісу
Держаудитслужби С. КОСІНОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу не встановлено, щоб умови договору про закупівлю відрізнялись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Щодо істотних умов договору, то відповідно до вимог ст.180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Тобто, виходячи з вимог ст.180 Господарського кодексу України та ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» уточнення місця поставки товару не відноситься до істотних умов договору, а саме це і було відображено в укладеному договорі. Одночасно, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В додатку 4 до тендерної документації розміщено проект договору, п.10.2 якого передбачено, що істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після його підписання до повного виконання зобов'язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника; - зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг; - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. Виходячи з вищевикладеного уточнення адреси поставки товару не є істотними умовами договору і відповідно Відділом освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради Зачепилівського району Харківської області дотримані вимоги ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо основних вимог до договору про закупівлю. Одночасно повідомляємо, що на теперішній час зазначена процедура завершена і на веб – порталі Уповноваженого органу сформовано Звіт про виконання договору про закупівлю, дата формування звіту: 28 травня 2019. В зв’язку з чим, ні яких змін до даної закупівлі, в тому числі і до договору з технічних причин внести не можливо.

2019-06-10 16:27:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 401 000,00
UAH з ПДВ
391 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович 401 100,00
UAH з ПДВ
391 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 11:57
Електронний підпис
26 лютого 2019 15:46
Електронний підпис
25 лютого 2019 17:28
сангіг.ACER.pdf
25 лютого 2019 17:28
Epson бфп Сэс.pdf
25 лютого 2019 17:28
Epson проектор Сэс.pdf
25 лютого 2019 17:28
ISO Impression.pdf
25 лютого 2019 17:28
Ноутбуки Impression СЕС.pdf
25 лютого 2019 17:28
Дошка-екран Сэс.pdf
25 лютого 2019 17:28
Технічна частина.pdf
25 лютого 2019 17:28
КопВитягЄДР13.02.19.pdf
25 лютого 2019 17:28
Авторізація Epson.pdf
25 лютого 2019 17:28
Авторізація Навігатор.pdf
25 лютого 2019 17:28
Авторізація ЕОР.pdf
25 лютого 2019 17:28
Проект договора.pdf
25 лютого 2019 17:28
Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 15:42
Паспорт_РВВ_завір.pdf
01 березня 2019 15:42
Довідки.pdf
01 березня 2019 15:42
Витяг_ЄДР.pdf
01 березня 2019 15:42
техопис .pdf
01 березня 2019 15:42
Пропозиція Рогоза.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

Фізична особа підприємець Рогоза Валентин Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 391 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:52

Документи

11 березня 2019 13:51
Електронний підпис
11 березня 2019 13:49
Протокол
07 березня 2019 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
391 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 13:51
Електронний підпис
11 березня 2019 13:49
Протокол
07 березня 2019 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 13:56
Договір укладений
22 травня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 08:34
Додаткова угода Лінгафонний кабінет.zip зміни до договору
03 травня 2019 08:31
Електронний підпис укладений
29 березня 2019 15:04
Договір укладений
29 березня 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лист від 08.04.19 № ЕМ/001 та згідно п. 181.1 статті 181 ПКУ
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дана зміна необхідна для виконання договору
Номер договору про закупівлю: 56
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 391 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 250,00 UAH)