Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985989 |
Місцезнаходження: | 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35 |
Контактна особа: |
Альбіна Гончарова +380686387070 krtub2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2019 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 10:06 |
ТД розчини.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000042 ● c21bdd445c29441db0be6468c67ff0d5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:44 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-02-15-000387-b 15.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-15 11:28:33
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-000387-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Договір на закупівлю лікарських засобів різних (Медичні, інфузійні та інші розчини) за ДК 021:2015: 33690000-3 укладено 20.02.2019 за №4/М на суму 259 111,80 грн.
Проте, в річному плані, опублікованому 08.01.2019 за номером ID: UA-P-2019-01-08-005307-c за кодом ДК 021:2015:33690000-3 — Лікарські засоби різні, до якого внесено зміни 11.02.2019, сума закупівлі становить 322 000,00 грн.
Таким чином, закупівля лікарських засобів різних (Медичні, інфузійні та інші розчини) очікуваною вартістю 260 000,00 грн замовником проведена при відсутності в річному плані/ додатку до річного плану відповідної закупівлі.
Поясніть причину закупівлі лікарських засобів різних (Медичні, інфузійні та інші розчини) очікуваною вартістю 260 000,00 грн без внесення змін до річного плану/додатку до річного плану в частині зміни очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-15 12:32:05
Про внесення змін до річного плану закупівель
Згідно з частиною першою статті 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються відповідно до річного плану закупівель. При цьому частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах,тощо, в залежності від конкретних випадків. Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. В даному випадку, закупівля товару за кодом ДК 021:2015:33690000-3 "Лікарські засоби різні", оголошена в системі електронних закупівель 15.02.2019 року здійснювалась в межах затвердженого річного плану, оприлюдненого 08.01.2019 та зміненого 11.02.2019 року та не перевищувала його. Зменшення суми річного плану відповідно до проведених торгів не передбачено законом та не є обов"язковим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
225 995,00
UAH з ПДВ
|
225 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." |
259 111,80
UAH з ПДВ
|
259 111,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
225 995,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 16:50
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
259 111,80
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2020 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 13:58
|
Додаткова угода3 до Дог 4м МТК.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2020 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 13:53
|
Додаткова угода2 до Дог 4м МТК.PDF | зміни до договору |
28 січня 2020 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 14:46
|
Додаткова угода1 до Дог 4м МТК.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2019 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 09:10
|
Договір Розчини МТК.PDF | укладений |
22 березня 2019 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено термін дії договору до 31.03.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 4/м |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено суму договору в межах 20% |
Номер договору про закупівлю: | 4/м |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшено суму договору з урахуванням фактичного обсягу закупывлы на 1557,46 грн |
Номер договору про закупівлю: | 4/м |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |