Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (Медичні, інфузійні та інші розчини)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-02-15-000387-b 2bc1131c2cc8411f95a0988845aef4d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 15:44
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 флакон
Амінол р-н 400,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Comb drug
300 флакон
Рінгера розчин 200,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Comb drug
300 флакон
Рінгера розчин 400,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Comb drug
700 флакон
Реосорбілакт р-н 200,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Comb drug
5000 флакон
Глюкози р-н 5% 200,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Glucose
10 упаковка
Сангера р-н д/ін. 5.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Tranexamic acid
10 флакон
Метронідазол 0,5% 100,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Metronidazole
200 флакон
Натрію гідрокарбонат 200,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Comb drug
40 флакон
Декасан 200,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Decamethoxine
8000 флакон
Натрію хлорид р-н 0,9% 200,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, буд 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
МНН: Comb drug

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 10:06
ТД розчини.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000042 ● c21bdd445c29441db0be6468c67ff0d5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
20 UA-2019-02-15-000387-b 15.02.2019 Комунальне підприємство «Криворізький протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-15 11:28:33

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-000387-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Договір на закупівлю лікарських засобів різних (Медичні, інфузійні та інші розчини) за ДК 021:2015: 33690000-3 укладено 20.02.2019 за №4/М на суму 259 111,80 грн.
Проте, в річному плані, опублікованому 08.01.2019 за номером ID: UA-P-2019-01-08-005307-c за кодом ДК 021:2015:33690000-3 — Лікарські засоби різні, до якого внесено зміни 11.02.2019, сума закупівлі становить 322 000,00 грн.
Таким чином, закупівля лікарських засобів різних (Медичні, інфузійні та інші розчини) очікуваною вартістю 260 000,00 грн замовником проведена при відсутності в річному плані/ додатку до річного плану відповідної закупівлі.
Поясніть причину закупівлі лікарських засобів різних (Медичні, інфузійні та інші розчини) очікуваною вартістю 260 000,00 грн без внесення змін до річного плану/додатку до річного плану в частині зміни очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-15 12:32:05

Про внесення змін до річного плану закупівель

Згідно з частиною першою статті 4 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються відповідно до річного плану закупівель. При цьому частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах,тощо, в залежності від конкретних випадків. Форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. В даному випадку, закупівля товару за кодом ДК 021:2015:33690000-3 "Лікарські засоби різні", оголошена в системі електронних закупівель 15.02.2019 року здійснювалась в межах затвердженого річного плану, оприлюдненого 08.01.2019 та зміненого 11.02.2019 року та не перевищувала його. Зменшення суми річного плану відповідно до проведених торгів не передбачено законом та не є обов"язковим.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 225 995,00
UAH з ПДВ
225 995,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 259 111,80
UAH з ПДВ
259 111,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2019 11:15
Електронний підпис
02 березня 2019 11:13
ТЧ.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p401-437.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p361-400.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p321-360.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p281-320.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p241-280.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p201-240.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p161-200.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p121-160.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p081-120.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p041-080.pdf
02 березня 2019 11:13
КЧ_p001-040.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 15:36
Пакет переможця.pdf
01 березня 2019 20:36
8.Інші документи.pdf
01 березня 2019 20:36
5.Ст.17.pdf
01 березня 2019 20:36
4.Кваліфікаційні вимоги.pdf
01 березня 2019 20:36
3.Специфікація.pdf
01 березня 2019 20:36
2.Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 20:36
10. Проект договору.pdf
01 березня 2019 20:36
1.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 225 995,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:50
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 259 111,80
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:51

Документи

06 березня 2019 16:50
Електронний підпис
04 березня 2019 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 березня 2019 16:51
Електронний підпис
06 березня 2019 16:50
Протокол розчини МТК.PDF
06 березня 2019 16:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
259 111,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2019 16:51
Електронний підпис
06 березня 2019 16:50
Протокол розчини МТК.PDF
06 березня 2019 16:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 13:58
Додаткова угода3 до Дог 4м МТК.PDF зміни до договору
01 квітня 2020 13:55
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 13:53
Додаткова угода2 до Дог 4м МТК.PDF зміни до договору
28 січня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 14:46
Додаткова угода1 до Дог 4м МТК.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 09:10
Договір Розчини МТК.PDF укладений
22 березня 2019 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено термін дії договору до 31.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 4/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено суму договору в межах 20%
Номер договору про закупівлю: 4/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору з урахуванням фактичного обсягу закупывлы на 1557,46 грн
Номер договору про закупівлю: 4/м
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 309 372,16
UAH (в тому числі ПДВ 51 562,02 UAH)