Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

охоронні послуги
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-01-18-003461-c 378f7548fea54ab1b0887559b18eb93e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мирославівна Цвігун

+380352520813 todtrk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" (Філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Тернопільська регіональна дирекція")
Код ЄДРПОУ: 40020677
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, бул. Тараса Шевченка, буд. 17
Контактна особа: Ірина Мирославівна Цвігун
+380352520813
todtrk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 15:04
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони об'єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 10:12
Тендерна документація (нова редакція).doc
28 січня 2019 10:12
ДОДАТОК 2.doc
28 січня 2019 10:12
ДОДАТОК 2 (в старій редакції).doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 4.doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 3.doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 1.doc
28 січня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 10:12
Тендерна документація (нова редакція).doc
18 січня 2019 16:48
Тендерна документація.doc
28 січня 2019 10:12
ДОДАТОК 2.doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 2.doc
28 січня 2019 10:12
ДОДАТОК 2 (в старій редакції).doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 4.doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 3.doc
18 січня 2019 16:48
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-003461-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 21 січня 2019 12:54
Щодо незаконної вимоги 5 років стажу
Пунктом 4 розділу 1 Додатку №2 до ТД передбачено, що однією з вимог до Виконавця є досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника щодо наявності у учасника торгів терміну роботи на ринку охоронних послуг від 5 років суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже незаконна вимога щодо досвіду роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років підлягає виключенню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 10:22
Вимога врахована відповідно до вимог ст.ст. 16, 22, 23 Закону. Зміни оприлюднено з врахуванням ст. 10 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003461-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 21 січня 2019 12:55
Про порушення Закону в частині вимоги Замовника з надання фінансової звітності
Пунктом 4 розділу 1 Додатку №2 до ТД передбачено надання документального підтвердження від суб’єкта охоронної діяльності (Учасника) гарантії спроможності щодо відшкодування ймовірних збитків, які можуть бути заподіяні Замовнику внаслідок порушення або неналежного виконання умов Договору надання послуг охорони, (Баланс (Звіт про фінансовий стан підприємства за формою 1) за останній звітний період).
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник має право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснень уповноваженого органу в сфері державних закупівель, даний перелік кваліфікаційних критеріїв є повним. Кваліфікаційні критерії щодо перевірки наявності фінансової звітності відсутні в ч. 2 ст. 16 Закону. Враховуючи викладене, вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції балансу (звіту про фінансовий стан підприємства за формою 1 за останній звітний період не відповідає вимогам ч. 2 ст. 16 Закону та підлягає видаленню.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 10:20
Вимога врахована. Внесені відповідні зміни до тендерної документації з врахуванням вимог ст.ст. 16, 22, 23 Закону. Зміни оприлюднено відповідно до ст.10 Закону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 174 364,38
UAH з ПДВ
174 364,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 178 891,20
UAH з ПДВ
177 091,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 12:20
довідка МВС.pdf
04 лютого 2019 11:53
Електронний підпис
04 лютого 2019 11:51
фото форменого одягу.pdf
04 лютого 2019 11:51
тендерна пропозиція.PDF
04 лютого 2019 11:51
погодження тех вимог.PDF
04 лютого 2019 11:51
наказ на директора.pdf
04 лютого 2019 11:51
довідка про ГШР.PDF
04 лютого 2019 11:51
довідка довкілля.PDF

Публічні документи

31 січня 2019 17:06
ЩИТ-1 Протокол №8.pdf
31 січня 2019 17:06
тендерна пропозиція.pdf
31 січня 2019 17:06
Опис-2 від 28.11.18р..pdf
31 січня 2019 17:06
Опис-1 від 28.11.2018р..pdf
31 січня 2019 17:06
новий наказ директор.pdf
31 січня 2019 17:06
лист субпідрядник.pdf
31 січня 2019 17:06
копія ліцензії.pdf
31 січня 2019 17:06
довідка працівники.pdf
31 січня 2019 17:06
довідка досвід.pdf
31 січня 2019 17:06
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Переможець 174 364,38
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 17:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

11 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:22
охорона 1.pdf
11 лютого 2019 17:22
повідомлення.pdf
11 лютого 2019 17:22
охорона 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
174 364,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:22
охорона 1.pdf
11 лютого 2019 17:22
повідомлення.pdf
11 лютого 2019 17:22
охорона 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 18:01
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 12:54
Дод.уг.№3 до дог.№5.pdf зміни до договору
03 січня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:39
додаткова 2 Кардинал.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:35
додаткова 1 Кардинал.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:33
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:45
Дод.уг.№3 до дог.№5.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 15:21
договір Кардинал.pdf укладений
25 лютого 2019 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання додаткової угоди №3 від 23.12.2019 до Договору №5 від 25.02.2019
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не може перевищувати 20 відсотків ціни Договору укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 174 364,38
UAH (в тому числі ПДВ 29 060,73 UAH)