Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-01-17-002040-c e1fd2bb2e12f4003a435c10fd61448d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чемерис Юлия

+380432502310 ecovin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін"
Код ЄДРПОУ: 33810743
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Сабарівська, 7
Контактна особа: Чемерис Юлия
+380432502310
ecovin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 06 лютого 2019 15:17
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Запасні частини до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів згідно технічної специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1244 шт
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Сабарівське шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 12:33
Перелік змін у Документації.docx
23 січня 2019 12:33
ТДЗапчастиниНова редакція.docx
28 січня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 12:33
Перелік змін у Документації.docx
23 січня 2019 12:33
ТДЗапчастиниНова редакція.docx
17 січня 2019 15:19
ТДЗапчастини.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 18 січня 2019 15:10
Дата відповіді: 23 січня 2019 12:20
Просимо внести зміни до технічної документації, а саме: - по позиціям де відсутня марка автомобіля прописати на який саме закуповується автомобіль МАЗ, КАМАЗ і т.п. так як одне і теж найменування може різнитись в ціні в рази так як на ВАЗ наприклад 100 грн то на КАМАЗ 1000 грн, що може ввести в оману учасників та унеможливлює оформлення пропозиції згідно Ваших потреб. - одиниці виміру і кількість привести до правильних значень так як наприклад позиція 102. Гайка м 6 (100шт.) шт. 0.4, скільки саме і чого закуповується виправте якщо це кг. то в найменуванні 100 шт нідочого. - також доповнити моделі автомобілів якщо ГАЗ то який - 24, 3302, 3309, 3307 та іінше. - додати в специфікацію каталожні номери, які є в відкритому доступі в мережі інтернет, це дозволить правильно індетифікувати що саме закуповує Замовник, так як на данний момент це все схоже на список для освоєння грошей що були віділенні для закупівлі. Тому виникає питання чи непорушує Замовник ст. 3 та 5.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, тендерний комітет КУП "ЕкоВін" розгдянув ваше звернення, і повідомляє наступне.
Керуючись п. 2 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно протоколу засідання тендерного комітету № 11 від 22.01.2019р. внесено зміни в Тендерну документацію (Додаток №5 Технічні характеристики) та продовжено строк подання документації до 05.02.2019р.
Лоти
Дата подання: 23 січня 2019 15:33
Дата відповіді: 28 січня 2019 10:18
Пропонуємо розбити тендер на лоти по кожному автомобілю окремо, або хоча б на 2 лоти: МАЗ, КамАЗ - Лот№1; Інші - Лот№2. Це дасть змогу більш якісно опрацювати технічну частину документації, особливо враховуючи відсутність в специфікації каталогових номерів на запасні частини.
Відповідь: ПРОТОКОЛ
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання роз’яснень щодо ТД з проведення процедури відкритих торгів

28.01.2019. №15 м.Вінниця

Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – в.о.директора ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання роз’яснення щодо тендерної документації з проведення процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілей, та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі — Закон).

Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.

ВИСТУПИЛИ:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 23.01.2019р. о 15:33, роз’яснення щодо тендерної документації за предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV): 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів:
Розбиття процедури відкритих торгів на закупівлю запчастин на два лоти, вважаємо недоцільним . Закупівля в одного контрагента буде зручнішою, швидшою і не призведе до зупинок в роботі підприємства.

2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

ГОЛОСУВАЛИ:

Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»


Підписи:

Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)

Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)

Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-002040-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Торг-Авто", Код ЄДРПОУ:30380871
Дата подання: 18 січня 2019 10:08
Тендерна документація не відповідає вимогам закону
Керуючи статтею 22 Закону України про публічні закупівлі ви порушуєте пункт 3, а саме 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
В технічних вимогах вказана не повна інформація про товар, а саме в деяких позиціях не вказане навіть авто, куди саме запчастина потрібна. А це порушення законодавства і дискримінація. Будь-ласка, поміняйте тендерну документацію з більш достовірною і правидбної інформацією про товар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 12:29
Відповідно протоколу тендерного комітету №11 від 22.01.2019р.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000006 ● 1a06cca1317449cfb97dbe1270ee4f89
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2019 №34
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.07.2019 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-17-002040-c 17.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-08 17:29:29

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-17-002040-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автоера Нова», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-11 12:57:09

Запасні часини до вантажних транспортних засобів

У тендері №UA-2019-01-17-002040-c брало участь чотири учасники:
1) ФОП Заболотний В.М. сума кінцевої пропозиції – 818 990,00 грн.;
2) ФОП Романюк О.А. сума кінцевої пропозиції – 819 000,00 грн.;
3) ПП «Агротехпостач плюс» сума кінцевої пропозиції – 902 753,76 грн.;
4) ТОВ «АВТО ЕРА» сума кінцевої пропозиції – 1 591 533,00 грн.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Пропозицію ФОП Заболотного В.М. було відхилено згідно п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки ФОП Романюк О.А. відмовився від підписання договору, він автоматично видалив себе із черги учасників. ФОП Романюк О.А. було відхилено згідно п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Надалі відбувався розгляд пропозиції ПП «Агротехпостач плюс», яку відхилено згідно п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вимоги тендерної документації, протоколи відхилень та добровільну відмову від участі в закупівлі, було обрано переможцем закупівлі ТОВ «АВТО ЕРА», у пропозиції якого тендерний комітет не знайшов ніяких антиконкурентних узгоджених дій , наявність пов’язаних осіб тощо.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-23 12:48:22

Запасні частини до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів

Звертаємось до вас за роз"ясненням, яким чином можливо усунути виявлене порушення, оскільки укладено договір і процедура закупівлі завершена.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-07-31 12:31:28

Про надання інформації

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 №922-VII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон №922), моніторинг закупівлі-аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормою частини 8 статті 7-1 Закону №922 визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що участь у процедурі закупівлі брали ТОВ «Автоера Нова» та ФОП «Романюк Олена Анатоліївна». Відповідно до інформації, відображеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновником ТОВ «Автоера Нова» є Романюк Олена Анатоліївна (адреса засновника: вул. Вінницьке лісництво, буд.1, кв.5, м. Вінниця, 21000).
При цьому, відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону №922 замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Водночас, на порушення пункту 7 частини першої статті 17 та пункту 3 частини першої статті 30 Закону №922 замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автоера Нова», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 22.02.2019 року №22/02-19.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі-Закон), Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи те, що Замовник не наділений правом визначати пов’язаність осіб між учасниками закупівлі, вважаємо безпідставним звинуваченням у порушенні ч.7 п.1 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі». Є офіційна відмова ФОП Романюк О.А. від участі в тендері. Крім того, учасників було четверо, тому на аукціон пропозиція ФОП Романюк О.А. суттєво не вплинула . Відповідно завершеного тендеру, між КУП «ЕкоВін» та ТОВ «Автоера Нова» укладено договір від 22.02.2019р. Зважаючи нате, що між КУП «ЕкоВін» та ТОВ «Автоера Нова» виникли договірні відносини, усунення виявленого вами порушення не є можливим.

2019-07-29 12:45:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Заболотний Володимир Миколайович 1 075 281,00
UAH з ПДВ
818 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 1 491 719,00
UAH з ПДВ
819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Агротехпостач плюс" 1 106 955,40
UAH з ПДВ
902 753,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОЕРА НОВА" 1 591 533,00
UAH з ПДВ
1 591 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 16:38
свідоцтва.pdf
04 лютого 2019 16:38
Паспорт Заболотний.pdf
04 лютого 2019 16:38
лист погодження.pdf
04 лютого 2019 16:38
Код.pdf
04 лютого 2019 16:38
довідки.pdf
04 лютого 2019 16:38
Договора.pdf
04 лютого 2019 16:38
Договор.pdf
04 лютого 2019 16:38
Специфікація.pdf
04 лютого 2019 16:38
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 19:06
Електронний підпис
04 лютого 2019 18:07
Паспорт 2.pdf
04 лютого 2019 18:07
Паспорт 1.pdf
04 лютого 2019 18:07
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2019 18:07
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2019 18:07
Строки.pdf
04 лютого 2019 18:07
Свідоцтво .pdf
04 лютого 2019 18:07
Проект договору.pdf
04 лютого 2019 18:07
Пояснення платника.pdf
04 лютого 2019 18:07
Ліцензування.pdf
04 лютого 2019 18:07
Лист згода.pdf
04 лютого 2019 18:07
ІН код.pdf
04 лютого 2019 18:07
Відсутність судимості.pdf
04 лютого 2019 18:07
Відгук 2.pdf
04 лютого 2019 18:07
Відгук 1.pdf
04 лютого 2019 18:07
Аналогічний договір 2.pdf
04 лютого 2019 18:07
Аналогічний договір 1-2.pdf
04 лютого 2019 18:07
Аналогічний договір 1-1.pdf
04 лютого 2019 18:07
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 10:01
ПРОПОЗИЦИЯ.pdf
04 лютого 2019 10:01
ЛИСТ-ВІДГУК Шляхове.pdf
04 лютого 2019 10:01
відгук ЕкоВін.docx
04 лютого 2019 10:01
договір ЕкоВін ЗП.pdf
04 лютого 2019 10:01
Довидки.pdf
04 лютого 2019 10:01
Довидка квалиф.pdf
04 лютого 2019 10:01
Довидка техн база.pdf
04 лютого 2019 10:01
Довидка зведена.pdf
04 лютого 2019 10:01
ДОвидка зак.pdf
04 лютого 2019 10:01
ОПИС до Статуту.pdf
04 лютого 2019 10:01
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf
04 лютого 2019 10:01
Статут.pdf
04 лютого 2019 10:01
наказ на призначення.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 15:12
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:27
Пункт 5.pdf
15 лютого 2019 13:27
Пункт 2,3,6,8.pdf
15 лютого 2019 13:27
Відсутність судимості.pdf
15 лютого 2019 13:09
ДФС.pdf
15 лютого 2019 12:29
Довідка 1.pdf
13 лютого 2019 17:54
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2019 14:26
Електронний підпис
04 лютого 2019 14:20
КАРТКА.pdf
04 лютого 2019 14:20
Затвердження підпису.pdf
04 лютого 2019 14:20
Працівники .pdf
04 лютого 2019 14:20
Обладнання .pdf
04 лютого 2019 14:20
Свідоцтво омега.pdf
04 лютого 2019 14:20
Статут.pdf
04 лютого 2019 14:20
ст.17.pdf
04 лютого 2019 14:20
Сертифікація.pdf
04 лютого 2019 14:20
Наказ.pdf
04 лютого 2019 14:20
ліцензування.pdf
04 лютого 2019 14:20
ДФС.pdf
04 лютого 2019 14:20
Довідка ЮО.pdf
04 лютого 2019 14:20
Довідка ПДВ.pdf
04 лютого 2019 14:20
Відгук 2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Відгук 1.pdf
04 лютого 2019 14:20
витяг ПДВ .pdf
04 лютого 2019 14:20
Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 11.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 10.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 9.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 8.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 7.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 6.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 5.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 4.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 3.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Тех вимоги 1.pdf
04 лютого 2019 14:20
Лист 1.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 16.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 15.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 14.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 13.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 12.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 11.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 10.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 9.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 8.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 7.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 6.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 5.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 4.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 3.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція 1.pdf
04 лютого 2019 14:20
Цінова пропозиція .pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-22.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-21.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-20.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-19.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-18.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-17.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-16 .pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-15.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-14.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-13.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-12.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-11.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-10.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-9.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-8.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-7.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-6.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-5.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-4.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-3.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2-1.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог договір 2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог д 4.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог д 3.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог д 2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Аналог д 1.pdf
04 лютого 2019 14:20
Проект дог2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Проект дог 6.pdf
04 лютого 2019 14:20
Проект дог 5.pdf
04 лютого 2019 14:20
Проект дог 4.pdf
04 лютого 2019 14:20
Проект дог 3.pdf
04 лютого 2019 14:20
Проект дог 1.pdf
04 лютого 2019 14:20
Довідка 4.pdf
04 лютого 2019 14:20
Довідка 3,.pdf
04 лютого 2019 14:20
Довідка 2.pdf
04 лютого 2019 14:20
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Заболотний Володимир Миколайович

ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Приватне підприємство "Агротехпостач плюс"

ТОВ "АВТОЕРА НОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Заболотний Володимир Миколайович
#2593203996
Відхилено 818 990,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 11:09
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2897206164
Рішення скасоване 819 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
#2897206164
Відхилено 819 000,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне підприємство "Агротехпостач плюс"
#35111493
Відхилено 902 753,76
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 10:21
ТОВ "АВТОЕРА НОВА"
#40240105
Переможець 1 591 533,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 11:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2897206164

№ рішення у справі

72/26-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2897206164

№ рішення у справі

72/26-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

08 лютого 2019 13:00
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:00
відмова (1).jpeg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АВТОЕРА НОВА" #40240105

№ рішення у справі

72/26-р/к

Дата рішення у справі

07.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОЕРА НОВА"
#40240105
1 591 533,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 15:40
Договір Автоера.pdf укладений
22 лютого 2019 15:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 591 533,00
UAH (в тому числі ПДВ 265 255,50 UAH)