Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне унітарне підприємство "ЕкоВін" |
Код ЄДРПОУ: | 33810743 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м.Вінниця, вул.Сабарівська, 7 |
Контактна особа: |
Чемерис Юлия +380432502310 ecovin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 1 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 12:33 |
Перелік змін у Документації.docx | |
23 січня 2019 12:33 |
ТДЗапчастиниНова редакція.docx |
28 січня 2019 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 січня 2019 12:33 |
Перелік змін у Документації.docx
|
||||||
23 січня 2019 12:33 |
ТДЗапчастиниНова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Керуючись п. 2 ст.23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно протоколу засідання тендерного комітету № 11 від 22.01.2019р. внесено зміни в Тендерну документацію (Додаток №5 Технічні характеристики) та продовжено строк подання документації до 05.02.2019р.
ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
про надання роз’яснень щодо ТД з проведення процедури відкритих торгів
28.01.2019. №15 м.Вінниця
Присутні:¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
голова тендерного комітету:
Квасневський Ю.С.- головний інженер;
Члени тендерного комітету:
Гриневич П.О. – в.о.директора ;
Чемерис Ю.І. – заст.головного бухгалтера;
Сімакова Н.Д. – головний бухгалтер;
Моторний С.М. - механік;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. 1. Надання роз’яснення щодо тендерної документації з проведення процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV):
34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілей, та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі — Закон).
Щодо питання 1 порядку денного слухали:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
Доповідачі повідомили, що згідно з частиною 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
ВИСТУПИЛИ:
Квасневського Ю.С., Чемерис Ю.І.
ВИРІШИЛИ:
1. Надати на звернення учасника, що було оприлюднене в електронній системі закупівель 23.01.2019р. о 15:33, роз’яснення щодо тендерної документації за предметом закупівлі код за ДК 021:2015(CPV): 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів:
Розбиття процедури відкритих торгів на закупівлю запчастин на два лоти, вважаємо недоцільним . Закупівля в одного контрагента буде зручнішою, швидшою і не призведе до зупинок в роботі підприємства.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення учасника через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
ГОЛОСУВАЛИ:
Склад комітету: Прізвище та ініціали Результати голосування
(«За», «Проти», «Утримався»):
Голова тендерного комітету Квасневський Ю.С. «За»
Член тендерного комітету Гриневич П.О. «За»
Секретар тендерного комітету Чемерис Ю.І. «За»
Член тендерного комітету Сімакова Н.Д. «За»
Член тендерного комітету Моторний С.М. «За»
Підписи:
Члени тендерного комітету
Сімакова Н.Д. _____________________
(підпис)
Гриневич П.О.. _____________________
(підпис)
Моторний С.М. _____________________
(підпис)
Голова тендерного комітету
Квасневський Ю.С. _____________________
(підпис)
М.П.
Секретар тендерного комітету
Чемерис Ю.І. _____________________
(підпис)
Вимоги про усунення порушення
В технічних вимогах вказана не повна інформація про товар, а саме в деяких позиціях не вказане навіть авто, куди саме запчастина потрібна. А це порушення законодавства і дискримінація. Будь-ласка, поміняйте тендерну документацію з більш достовірною і правидбної інформацією про товар
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000006 ● 1a06cca1317449cfb97dbe1270ee4f89
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2019 №34
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.07.2019 №34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-01-17-002040-c 17.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-08 17:29:29
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-17-002040-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автоера Нова», якого визначено переможцем торгів, на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-11 12:57:09
Запасні часини до вантажних транспортних засобів
У тендері №UA-2019-01-17-002040-c брало участь чотири учасники:
1) ФОП Заболотний В.М. сума кінцевої пропозиції – 818 990,00 грн.;
2) ФОП Романюк О.А. сума кінцевої пропозиції – 819 000,00 грн.;
3) ПП «Агротехпостач плюс» сума кінцевої пропозиції – 902 753,76 грн.;
4) ТОВ «АВТО ЕРА» сума кінцевої пропозиції – 1 591 533,00 грн.
Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою. Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Пропозицію ФОП Заболотного В.М. було відхилено згідно п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Оскільки ФОП Романюк О.А. відмовився від підписання договору, він автоматично видалив себе із черги учасників. ФОП Романюк О.А. було відхилено згідно п.2 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Надалі відбувався розгляд пропозиції ПП «Агротехпостач плюс», яку відхилено згідно п.1 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вимоги тендерної документації, протоколи відхилень та добровільну відмову від участі в закупівлі, було обрано переможцем закупівлі ТОВ «АВТО ЕРА», у пропозиції якого тендерний комітет не знайшов ніяких антиконкурентних узгоджених дій , наявність пов’язаних осіб тощо.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-23 12:48:22
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, легкових автомобілів
Звертаємось до вас за роз"ясненням, яким чином можливо усунути виявлене порушення, оскільки укладено договір і процедура закупівлі завершена.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-07-31 12:31:28
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України від 25.12.2015 №922-VII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон №922), моніторинг закупівлі-аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормою частини 8 статті 7-1 Закону №922 визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що участь у процедурі закупівлі брали ТОВ «Автоера Нова» та ФОП «Романюк Олена Анатоліївна». Відповідно до інформації, відображеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, засновником ТОВ «Автоера Нова» є Романюк Олена Анатоліївна (адреса засновника: вул. Вінницьке лісництво, буд.1, кв.5, м. Вінниця, 21000).
При цьому, відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону №922 замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Водночас, на порушення пункту 7 частини першої статті 17 та пункту 3 частини першої статті 30 Закону №922 замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Автоера Нова», а визнав його переможцем та уклав з ним договір від 22.02.2019 року №22/02-19.
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі-Закон), Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи те, що Замовник не наділений правом визначати пов’язаність осіб між учасниками закупівлі, вважаємо безпідставним звинуваченням у порушенні ч.7 п.1 ст.17 Закону «Про публічні закупівлі». Є офіційна відмова ФОП Романюк О.А. від участі в тендері. Крім того, учасників було четверо, тому на аукціон пропозиція ФОП Романюк О.А. суттєво не вплинула . Відповідно завершеного тендеру, між КУП «ЕкоВін» та ТОВ «Автоера Нова» укладено договір від 22.02.2019р. Зважаючи нате, що між КУП «ЕкоВін» та ТОВ «Автоера Нова» виникли договірні відносини, усунення виявленого вами порушення не є можливим.
2019-07-29 12:45:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Заболотний Володимир Миколайович |
1 075 281,00
UAH з ПДВ
|
818 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
1 491 719,00
UAH з ПДВ
|
819 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Агротехпостач плюс" |
1 106 955,40
UAH з ПДВ
|
902 753,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОЕРА НОВА" |
1 591 533,00
UAH з ПДВ
|
1 591 533,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Заболотний Володимир Миколайович #2593203996 |
Відхилено |
818 990,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 11:09
|
|
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2897206164 |
Рішення скасоване |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 13:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "РОМАНЮК ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" #2897206164 |
Відхилено |
819 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 13:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство "Агротехпостач плюс" #35111493 |
Відхилено |
902 753,76
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 10:21
|
|
ТОВ "АВТОЕРА НОВА" #40240105 |
Переможець |
1 591 533,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 11:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 15:40
|
Договір Автоера.pdf | укладений |
22 лютого 2019 15:39
|