Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5»
Очікувана вартість
28 674 700,00 UAH
UA-2019-01-15-000237-b bfbb7784c9fa4ba0b4331b152065acc4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 січня 2019 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2019 17:30
Початок аукціону: 01 лютого 2019 13:55
Очікувана вартість: 28 674 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 373,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2019 17:16
4Т ТД )))).docx
15 січня 2019 12:50
Комитетская, 5 обл.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікації
Дата подання: 17 січня 2019 12:18
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:32
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати у складі тендерної пропозиції « - у разі залучення техніки – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається». Договір найму транспортного засобу складається у письмовій формі (п. 1 ст. 799 ЦКУ). Якщо договір найму транспортного засобу складається за участю фізичної особи, то такий договір має бути ще і нотаріально посвідчений (п. 2 ст. 799 ЦКУ). Отже, якщо договір оренди автомобіля укладається між підприємством та фізичною особою (не підприємцем), слід керуватися тільки главою 58 ЦКУ, договір оренди повинен бути нотаріально посвідченим .Якщо ж договір оренди укладається між підприємством та фізичною особою - підприємцем, ураховуються норми глави 58 ЦКУ та особливості, викладені в параграфі 5 глави 30 розділу VI ГКУ такий договір нотаріально посвідчувати не треба. Враховуючи наведене просимо надати роз’яснення, чи буде вважатись за невідповідність умовами ТД у разі надання учасником договорів оренди техніки, обладнання укладеного між юридичними особами/ юридичною особою та фізичною особою-підприємцем без нотаріального посвідчення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо кваліфікації
Дата подання: 17 січня 2019 12:19
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:30
Пунктом 1 Додатку №1 до ТД передбачено передбачено, що учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації повинен надати: «До довідки обов’язково надається…: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Враховуючи, що діючим законодавством України передбачена можливість укладання договорів цивільно-правового характеру на залучення спеціалістів, Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися за невідповідність умовами ТД у разі надання учасником договорів цивільно-правового характеру укладених з кваліфікованими спеціалістами для виконання робіт за предметом закупівлі ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи
Проект договору
Дата подання: 17 січня 2019 15:12
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:30
Просимо внести зміни до проекту договору: 1) П. 6.1.3. викласти в редакції 6.1.3. Інші обов’язки: - Забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією в строки передбачені п. 11.4..1. Договору. - Сприяти Підряднику в порядку, встановленому Договором у виконанні робіт. - Негайно повідомити письмово Підрядника про виявлені недоліки в роботі. - У разі виявлення потреби у виконанні додаткових робіт на Об’єкті, розглянути звернення Підрядника та протягом п’яти діб повідомити його письмово про прийняте рішення та/або прийняти протокольне рішення за участю обох сторін. - Виконувати належним чином зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, «Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року (зі змінами) та іншими актами законодавства. 2) В п.6.2.5. виключити підпункт «Достроково розірвати Договір у разі виявлення недоліків, які виключають можли¬вість використання об’єкту відповідно до мети, зазначеної у проектно-кошторисній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, повідомивши про це його у строк 10 днів з дати прийняття рішення про необхідність розірвання Договору.» повторює п. 6.2.1. 3) п. 11.4.1. викласти в наступній редакції «Замовник передає, а Підрядник приймає на протязі 3-х календарних днів з моменту підписання договору по акту приймання-предачі, підписаному Сторонами будівельний майданчик на період будівництва Об'єкта і до його завершення та проектно-кошторисну документацію». 4) П. 11.4. доповнити підпунктом 11.4.11 в редакції «Замовник зобов’язується укласти договір авторського нагляду з розробником проектно-кошторисної документації»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, та до частини 2 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Договір
Дата подання: 21 січня 2019 12:24
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:14
Чи необхідноу складі тендерної пропозиції надавати додатки до проекту договору :план фінансування , договірна ціна? Чи необхідно надавати у складі тендерної пропозиції завірений учасником проект договору?
Відповідь: Проект договору про закупівлю подається Замовником в окремому файлі.
технічне завдання
Дата подання: 21 січня 2019 15:58
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:22
У п. 24. Технічного завдання передбачено вид робіт - Розбирання крокв'яної системи покрівлі – м2 – кількість 1030. Для розрахунку вартості такої роботи , у нормативних показниках передбачена одиниця виміру у м3. Просимо переглянути на внести зміни у п. 24 Технічного завдання щодо одиниці виміру та кількості робіт.
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
технічне завдання
Дата подання: 21 січня 2019 15:59
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:22
У п. 25 Технічного завдання передбачено вид робіт - Розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами – м2 – кількість 10,3. Враховуючи наведе, просимо надати роз’яснення, чи не повинена площа робіт з розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами бути не меншою з площею покрівлі ?
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сігол" 26 095 000,00
UAH з ПДВ
26 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" 27 240 471,60
UAH з ПДВ
26 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 28 200 000,00
UAH з ПДВ
26 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 18:00
Довідка з корупц.pdf
15 лютого 2019 17:54
Лист.pdf
15 лютого 2019 17:54
Лист.pdf
15 лютого 2019 17:53
Договірна ціна.pdf
15 лютого 2019 17:53
Довідка.zip
15 лютого 2019 17:52
Довідка з корупц.pdf
15 лютого 2019 17:51
Тендерна проп.pdf
15 лютого 2019 17:37
Довідка о не суд.pdf
31 січня 2019 16:12
Договірна ціна.pdf
31 січня 2019 16:07
відгук 2.pdf
31 січня 2019 12:26
Відгук 1.pdf
31 січня 2019 12:25
календар графік.pdf
30 січня 2019 13:04
Витяг.pdf
30 січня 2019 08:41
Сотрудники.rar
30 січня 2019 08:40
штат росп.pdf
30 січня 2019 08:40
Свідотсво НДС.pdf
30 січня 2019 08:40
Про довколлія.pdf
30 січня 2019 08:39
Персональни данні.pdf
30 січня 2019 08:39
Паспорт директора.pdf
30 січня 2019 08:38
Код директора.pdf
30 січня 2019 08:38
Інформац лист.pdf
30 січня 2019 08:36
відгук 2.pdf
30 січня 2019 08:36
Відгук 1.pdf
30 січня 2019 08:36
Аналог договор №11 СП.pdf
30 січня 2019 08:35
Cтатут.pdf
30 січня 2019 08:33
Технічне завдання.pdf
30 січня 2019 08:33
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2019 08:33
календар графік.pdf
30 січня 2019 08:32
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 16:13
Електронний підпис
31 січня 2019 16:12
9. ст.17.pdf
31 січня 2019 16:12
8.1. відгук копія.pdf
31 січня 2019 16:12
8. відгук .pdf
31 січня 2019 16:12
5.ТРУДОВЫЕ .pdf
31 січня 2019 16:12
4. штатний розпис.pdf
31 січня 2019 16:12
36. договірна ціна.pdf
31 січня 2019 16:12
35. ч.5. ст.17.pdf
31 січня 2019 16:12
34.1. опис копія.pdf
31 січня 2019 16:12
34. опис статут .pdf
31 січня 2019 16:12
33.1. дозвіл копія.pdf
31 січня 2019 16:12
32.1. Ліцензія копія.pdf
31 січня 2019 16:12
32. лицензия оригінал.pdf
31 січня 2019 16:12
31. л.п. мтб.pdf
31 січня 2019 16:11
3. д. праціники.pdf
31 січня 2019 16:11
29.план фінансування.pdf
31 січня 2019 16:11
27. проект договору.pdf
31 січня 2019 16:11
26. л.з пд .pdf
31 січня 2019 16:11
25. Л-з пд директор.pdf
31 січня 2019 16:11
22. лз проект договору.pdf
31 січня 2019 16:11
21. д. субпідрядники.pdf
31 січня 2019 16:11
19. Технічне задання.pdf
31 січня 2019 16:11
18. розрахунок ч. 2.pdf
31 січня 2019 16:11
18. розрахунок ч. 1.pdf
31 січня 2019 16:11
17. д. відповідність.pdf
31 січня 2019 16:11
16.1.статут копія.pdf
31 січня 2019 16:11
15.1. Паспорт копія.pdf
31 січня 2019 16:11
14.1. Протокол копія.pdf
31 січня 2019 16:11
14. протокол директор.pdf
31 січня 2019 16:11
13.1. наказ копія.pdf
31 січня 2019 16:11
11.imd
31 січня 2019 16:11
11.1.. витяг пдв копія.pdf
31 січня 2019 16:11
11. Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2019 16:11
10. д. захист довкілля.pdf
31 січня 2019 16:10
1. д. мтб.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 10:16
Електронний підпис
31 січня 2019 00:16
19. Довідка з банку.pdf
31 січня 2019 00:16
20. Графік.pdf
31 січня 2019 00:16
18. Лист щодо ДЦ.pdf
31 січня 2019 00:16
14. Форма пропозиція.pdf
31 січня 2019 00:15
9.3. Виписка ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2019 00:15
9.2. Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2019 00:15
4.2. Дозвіл СМУ ППА.pdf
31 січня 2019 00:15
4.1. Свідоцтво СМУ ППА.pdf
31 січня 2019 00:15
2.1. Договір 4 від 27.09.17.pdf
31 січня 2019 00:15
1.2. Трудові книжки.pdf
31 січня 2019 00:15
1.1. Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сігол"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР"

ТОВ Укрбудконстракшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сігол"
#36612451
Переможець 26 095 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 12:53

Документи

11 лютого 2019 12:52
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:52
Рішення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сігол"
#36612451
26 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 12:52
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:52
Рішення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 17:54
дод. угода 9.pdf укладений
21 травня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 17:41
дод. угода 8.pdf зміни до договору
21 травня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 16:31
дод.угод.6 к 1-19П.pdf зміни до договору
30 січня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 10:58
договір 1-19П.pdf укладений
28 лютого 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 1-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 893 783,62
UAH (в тому числі ПДВ 4 315 630,60 UAH)