Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5»
Очікувана вартість
28 674 700,00 UAH
UA-2019-01-15-000237-b ● bfbb7784c9fa4ba0b4331b152065acc4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Буц Ольга Леонідівна 380487407282 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2019 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 січня 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2019 13:55 |
Очікувана вартість: | 28 674 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 373,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2019 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2019 17:16 |
4Т ТД )))).docx | |
15 січня 2019 12:50 |
Комитетская, 5 обл.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікації
Дата подання: 17 січня 2019 12:18
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:32
Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання повинен надати у складі тендерної пропозиції « - у разі залучення техніки – скановані копії виготовлені з оригіналів нотаріально посвідчених договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається».
Договір найму транспортного засобу складається у письмовій формі (п. 1 ст. 799 ЦКУ). Якщо договір найму транспортного засобу складається за участю фізичної особи, то такий договір має бути ще і нотаріально посвідчений (п. 2 ст. 799 ЦКУ). Отже, якщо договір оренди автомобіля укладається між підприємством та фізичною особою (не підприємцем), слід керуватися тільки главою 58 ЦКУ, договір оренди повинен бути нотаріально посвідченим .Якщо ж договір оренди укладається між підприємством та фізичною особою - підприємцем, ураховуються норми глави 58 ЦКУ та особливості, викладені в параграфі 5 глави 30 розділу VI ГКУ такий договір нотаріально посвідчувати не треба.
Враховуючи наведене просимо надати роз’яснення, чи буде вважатись за невідповідність умовами ТД у разі надання учасником договорів оренди техніки, обладнання укладеного між юридичними особами/ юридичною особою та фізичною особою-підприємцем без нотаріального посвідчення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо кваліфікації
Дата подання: 17 січня 2019 12:19
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:30
Пунктом 1 Додатку №1 до ТД передбачено передбачено, що учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації повинен надати:
«До довідки обов’язково надається…: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Враховуючи, що діючим законодавством України передбачена можливість укладання договорів цивільно-правового характеру на залучення спеціалістів,
Просимо надати роз’яснення, чи буде вважатися за невідповідність умовами ТД у разі надання учасником договорів цивільно-правового характеру укладених з кваліфікованими спеціалістами для виконання робіт за предметом закупівлі ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останьої сторінок), трудові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи
Проект договору
Дата подання: 17 січня 2019 15:12
Дата відповіді: 21 січня 2019 17:30
Просимо внести зміни до проекту договору:
1) П. 6.1.3. викласти в редакції 6.1.3. Інші обов’язки:
- Забезпечити Підрядника проектно-кошторисною документацією в строки передбачені п. 11.4..1. Договору.
- Сприяти Підряднику в порядку, встановленому Договором у виконанні робіт.
- Негайно повідомити письмово Підрядника про виявлені недоліки в роботі.
- У разі виявлення потреби у виконанні додаткових робіт на Об’єкті, розглянути звернення Підрядника та протягом п’яти діб повідомити його письмово про прийняте рішення та/або прийняти протокольне рішення за участю обох сторін.
- Виконувати належним чином зобов'язання, передбачені Договором, Цивільним і Господарським кодексами України, «Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 року (зі змінами) та іншими актами законодавства.
2) В п.6.2.5. виключити підпункт «Достроково розірвати Договір у разі виявлення недоліків, які виключають можли¬вість використання об’єкту відповідно до мети, зазначеної у проектно-кошторисній документації та Договорі, і не можуть бути усунені Підрядником, Замовником або третьою особою, повідомивши про це його у строк 10 днів з дати прийняття рішення про необхідність розірвання Договору.» повторює п. 6.2.1.
3) п. 11.4.1. викласти в наступній редакції «Замовник передає, а Підрядник приймає на протязі 3-х календарних днів з моменту підписання договору по акту приймання-предачі, підписаному Сторонами будівельний майданчик на період будівництва Об'єкта і до його завершення та проектно-кошторисну документацію».
4) П. 11.4. доповнити підпунктом 11.4.11 в редакції «Замовник зобов’язується укласти договір авторського нагляду з розробником проектно-кошторисної документації»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, та до частини 2 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Договір
Дата подання: 21 січня 2019 12:24
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:14
Чи необхідноу складі тендерної пропозиції надавати додатки до проекту договору :план фінансування , договірна ціна? Чи необхідно надавати у складі тендерної пропозиції завірений учасником проект договору?
Відповідь: Проект договору про закупівлю подається Замовником в окремому файлі.
технічне завдання
Дата подання: 21 січня 2019 15:58
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:22
У п. 24. Технічного завдання передбачено вид робіт - Розбирання крокв'яної системи покрівлі – м2 – кількість 1030. Для розрахунку вартості такої роботи , у нормативних показниках передбачена одиниця виміру у м3. Просимо переглянути на внести зміни у п. 24 Технічного завдання щодо одиниці виміру та кількості робіт.
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
технічне завдання
Дата подання: 21 січня 2019 15:59
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:22
У п. 25 Технічного завдання передбачено вид робіт - Розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами – м2 – кількість 10,3. Враховуючи наведе, просимо надати роз’яснення, чи не повинена площа робіт з розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами бути не меншою з площею покрівлі ?
Відповідь: Технічні умови по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі ОЗОШ № 60 І–ІІІ ступенів, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Комітетська, 5», містять вичерпну інформацію про необхідні технічні та функціональні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2019 14:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Сігол" |
26 095 000,00
UAH з ПДВ
|
26 095 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІНККОР" |
27 240 471,60
UAH з ПДВ
|
26 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрбудконстракшн |
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
26 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сігол" #36612451 |
Переможець |
26 095 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 17:54
|
дод. угода 9.pdf | укладений |
21 травня 2020 17:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2020 17:41
|
дод. угода 8.pdf | зміни до договору |
21 травня 2020 17:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 16:31
|
дод.угод.6 к 1-19П.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 10:58
|
договір 1-19П.pdf | укладений |
28 лютого 2019 10:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна розрахункового рахунку |
Номер договору про закупівлю: | 1-19/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1-19/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |