Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця»
Очікувана вартість
24 737 854,00 UAH
UA-2019-01-11-001136-b 43b57f5cd13d4d109742c7b3478738bb
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романченко Дмитро Віталійович

+380432562053 dbma@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Романченко Дмитро Віталійович
+380432562053
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2019 22:48
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2019 22:53
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2019 22:53
Початок аукціону: 28 січня 2019 11:59
Очікувана вартість: 24 737 854,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247 378,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 123000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  01 серпня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2019 22:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2019 22:48
проект договору.docx
11 січня 2019 22:48
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-11-001136-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 08 лютого 2019 13:59
Вимога
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання Міського комунального підприємства "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", код в ЄДРПОУ 13328305, переможцем відкритих торгів: «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», що оголошена Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації за номером UA-2019-01-11-001136-b.
При детальному розгляді пропозиції МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" при участі у вказаній закупівлі, з метою виявлення його відповідності вимогам замовника, визначеним у тендерній документації, було виявлено невідповідність вказаного учасника вимозі пункту 3, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16», а саме:
«Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію прододаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору».
Всупереч вказаній вимозі, Лист-відгук № 20-00-006-3338 від 22.01.2019 Департамента житлового господарства Вінницької міської ради щодо виконання капітального ремонту покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 в м. Вінниця, наданий учасником МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", не містить:
1) інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт,
2) наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором,
3) інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору, хоча МКП «Аварійно-диспетчерська служба», наданням довідки № 60 від 23.01.2019, повідомляє замовника про наявність додаткової угоди б/н від 18.10.2016 до договору №679 від 22.07.2016 на капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 та надає її копію у складі своєї тендерної пропозиції.
Вказаний Лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів не містить усієї необхідної інформації, що вимагалася у пункті 3 Додатку 4 і тому не відповідає вимогам замовника.
Враховуючи викладене
ВИМАГАЄМО:
1) Відхилити пропозицію МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", ЄДРПОУ 13328305 за невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам, зазначеним у тендерній документації замовника, що затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької ОДА від 11.01.2019 року № 4;
2) Скасувати Рішення відповідно до протоколу № 9 від 30.01.2019 засідання тендерного комітету замовника щодо визначення МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», UA-2019-01-11-001136-b.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001136-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 08 лютого 2019 14:03
вимога
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання Міського комунального підприємства "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", код в ЄДРПОУ 13328305, переможцем відкритих торгів: «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», що оголошена Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації за номером UA-2019-01-11-001136-b.
При здійсненні детального розрахунку необхідної кількості персоналу, що має бути задіяний на вказаному будівництві, було виявлено, що кількість персоналу учасника МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не відповідає проектним потребам, а саме – відсутні фасадники, оздоблювальники, електрики, покрівельники, персонал по монтажу системи освітлення, звуку та пожежної сигналізації, а це є 90% необхідного персоналу щоб вчасно та якісно виконати Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця».
Вказана інформація свідчить про те, що для виконання покрівельних, фасадних, оздоблювальних, пожежних робіт, улаштування звуку та освітлення, які загалом складають 60% будівельних робіт, визначених проектом, виникає необхідність залучення субпідрядних організацій для виконання робіт обсягом не менше 20%. Також у МКП «Аварійно-диспетчерська служба» відсутня дозвільна документація на проведення протипожежних робіт.
Всупереч цьому, МКП «Аварійно-диспетчерська служба», наданням листа № 74 від 23.01.2019, повідомляє замовника про те, що субпідрядні організації для виконання не менше 20% обсягу робіт, ними залучатись не будуть, що є НЕДОСТОВІРНОЮ інформацією.
Виявлений факт відсутності необхідної кількості працівників, а також незалучення субпідрядних організацій для виконання зазначених окремих видів робіт обсягом не менше 20% від загального об’єму, ставить під загрозу виконання будівельних робіт вчасно і у повному обсязі.
Враховуючи викладене,
ВИМАГАЄМО:
1) Відхилити пропозицію МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", ЄДРПОУ 13328305 за невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам, зазначеним у тендерній документації замовника, що затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької ОДА від 11.01.2019 року № 4;
2) Скасувати Рішення відповідно до протоколу № 9 від 30.01.2019 засідання тендерного комітету замовника щодо визначення МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», UA-2019-01-11-001136-b.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-01-11-001136-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 08 лютого 2019 14:07
вимога
ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання Міського комунального підприємства "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", код в ЄДРПОУ 13328305, переможцем відкритих торгів: «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», що оголошена Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації за номером UA-2019-01-11-001136-b.
При детальному розгляді документів учасника МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", наданих на виконання вимог Замовника, що зазначені відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції», було виявлено, що вказаним учасником надана не повна інформація, що суперечить вимозі замовника щодо надання:
« - довідки або повідомлення про відкриті рахунки видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких вони відкриті, на які у разі визначення учасника переможцем та після підписання договору буде здійснюватись оплата згідно договору;
- довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких відкриті рахунку».
Під час вивчення документів, наданих вказаним учасником на підтверження відповідності зазначеній вимозі було виявлено, що Довідка № 61 від 23.01.2019 щодо наявності працівників п. 12 якої містить інформацію щодо працевлаштування у вказаного учасника Ящишина Юрія Миколайовича на посаді електрогазозварника 4-го розряду, з яким укладено договір ЦПХ № 3 від 01.01.2019 року, в реквізитах якого зазначений Стороною «Замовник», а саме МКП «Аварійно-диспетчерська служба», рахунок, відкритий у Вінницька філія ПАТ «ПРИВАТБАНК» № 2600305509972.
Всупереч вказаній вимозі учасник МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не надав відомості щодо наявності відкритого рахунку та підтвердження відсутності /наявності заборгованості в ПАТ «ПРИВАТБАНК», що можна вважати УМИСНИМ приховуванням інформації.
Враховуючи викладене,
ВИМАГАЄМО:
1) Відхилити пропозицію МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", ЄДРПОУ 13328305 за невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам, зазначеним у тендерній документації замовника, що затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької ОДА від 11.01.2019 року № 4;
2) Скасувати Рішення відповідно до протоколу № 9 від 30.01.2019 засідання тендерного комітету замовника щодо визначення МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», UA-2019-01-11-001136-b.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

08 лютого 2019 14:03
Вимога

Документи подані скаржником

08 лютого 2019 14:06
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-11-001136-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 09 лютого 2019 17:04
Скарга
СКАРГА ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання Міського комунального підприємства "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", код в ЄДРПОУ 13328305, переможцем відкритих торгів: «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», що оголошена Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації за номером UA-2019-01-11-001136-b. При здійсненні детального розрахунку необхідної кількості персоналу, що має бути задіяний на вказаному будівництві, було виявлено, що кількість персоналу учасника МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не відповідає проектним потребам, а саме – відсутні фасадники, оздоблювальники, електрики, покрівельники, персонал по монтажу системи освітлення, звуку та пожежної сигналізації, а це є 90% необхідного персоналу щоб вчасно та якісно виконати Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця». Вказана інформація свідчить про те, що для виконання покрівельних, фасадних, оздоблювальних, пожежних робіт, улаштування звуку та освітлення, які загалом складають 60% будівельних робіт, визначених проектом, виникає необхідність залучення субпідрядних організацій для виконання робіт обсягом не менше 20%. Також у МКП «Аварійно-диспетчерська служба» відсутня дозвільна документація на проведення протипожежних робіт. Всупереч цьому, МКП «Аварійно-диспетчерська служба», наданням листа № 74 від 23.01.2019, повідомляє замовника про те, що субпідрядні організації для виконання не менше 20% обсягу робіт, ними залучатись не будуть, що є НЕДОСТОВІРНОЮ інформацією. Виявлений факт відсутності необхідної кількості працівників, а також незалучення субпідрядних організацій для виконання зазначених окремих видів робіт обсягом не менше 20% від загального об’єму, ставить під загрозу виконання будівельних робіт вчасно і у повному обсязі. Невідповідність вказаного учасника вимозі пункту 3, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16», а саме: «Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію прододаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору». Всупереч вказаній вимозі, Лист-відгук № 20-00-006-3338 від 22.01.2019 Департамента житлового господарства Вінницької міської ради щодо виконання капітального ремонту покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 в м. Вінниця, наданий учасником МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", не містить: 1) інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, 2) наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, 3) інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору, хоча МКП «Аварійно-диспетчерська служба», наданням довідки № 60 від 23.01.2019, повідомляє замовника про наявність додаткової угоди б/н від 18.10.2016 до договору №679 від 22.07.2016 на капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 та надає її копію у складі своєї тендерної пропозиції. Вказаний Лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів не містить усієї необхідної інформації, що вимагалася у пункті 3 Додатку 4 і тому не відповідає вимогам замовника. Надана не повна інформація, що суперечить вимозі замовника щодо надання: « - довідки або повідомлення про відкриті рахунки видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких вони відкриті, на які у разі визначення учасника переможцем та після підписання договору буде здійснюватись оплата згідно договору; - довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких відкриті рахунку». Під час вивчення документів, наданих вказаним учасником на підтверження відповідності зазначеній вимозі було виявлено, що Довідка № 61 від 23.01.2019 щодо наявності працівників п. 12 якої містить інформацію щодо працевлаштування у вказаного учасника Ящишина Юрія Миколайовича на посаді електрогазозварника 4-го розряду, з яким укладено договір ЦПХ № 3 від 01.01.2019 року, в реквізитах якого зазначений Стороною «Замовник», а саме МКП «Аварійно-диспетчерська служба», рахунок, відкритий у Вінницька філія ПАТ «ПРИВАТБАНК» № 2600305509972. Всупереч вказаній вимозі учасник МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не надав відомості щодо наявності відкритого рахунку та підтвердження відсутності /наявності заборгованості в ПАТ «ПРИВАТБАНК», що можна вважати УМИСНИМ приховуванням інформації. Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО: 1) Відхилити пропозицію МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", ЄДРПОУ 13328305 за невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам, зазначеним у тендерній документації замовника, що затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької ОДА від 11.01.2019 року № 4; 2) Скасувати Рішення відповідно до протоколу № 9 від 30.01.2019 засідання тендерного комітету замовника щодо визначення МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», UA-2019-01-11-001136-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2019 17:23
Рішення від 13.02.2019 № 1482.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2019 17:22
Рішення від 28.02.2019 № 2220.pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментарі щодо рішення по скарзі 1. Скаржник зазначає, що при здійсненні детального розрахунку необхідної кількості персоналу, що має бути задіяний на вказаному будівництві, було виявлено, що кількість персоналу учасника МКП "Аварійно-диспетчерська служба" не відповідає проектним потребам, а саме - відсутні фасадники, оздоблювальники, електрики, покрівельники, персонал з монтажу системи освітлення, звуку та пожежної сигналізації, а це є 90% необхідного персоналу, щоб вчасно та якісно виконати роботи по об'єкту. Вказана інформація свідчить про те, що для виконання покрівельних, фасадних, оздоблювальних, пожежних робіт, улаштування звуку та освітлення, які загалом складають 60% будівельних робіт, визначених проектом, виникає необхідність залучення субпідрядних організацій для виконання робіт обсягом не менше 20%. Також у МКП "Аварійно-диспетчерська служба" відсутня дозвільна документація на проведення протипожежних робіт. Всупереч цьому, МКП "Аварійно-диспетчерська служба" листом від 23.01.2019 № 74 повідомляє Замовника про те, що субпідрядні організації для виконання не менше 20% обсягу робіт, ними залучатись не будуть, що, на думку Скаржника, є недостовірною інформацією. Виявлений факт відсутності необхідної кількості працівників, а також незалучення субпідрядних організацій для виконання зазначених окремих видів робіт обсягом не менше 20% від загального об’єму ставить під загрозу виконання будівельних робіт вчасно і у повному обсязі. РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО: Скаржник не довів та документально не підтвердив, що у складі Пропозиції МКП "Аварійно-диспетчерська служба" надано недостовірну інформацію в цій частині. 2. Скаржник зазначає, що лист-відгук від 22.01.2019 № 20-00-006-3338 Департамента житлового господарства Вінницької міської ради щодо виконання капітального ремонту покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука. 11 в м. Вінниця, наданий учасником МКП "АВАРІЙНО-ДИС1ІЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", не містить: - інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт; - наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов'язань за договором; - інформацію про додаткові угоди, які укладались між Сторонами договору, хоча МКП "Аварійно-диспетчерська служба", наданням довідки від 23.01.2019 № 60, повідомляє Замовника про наявність додаткової угоди від 18.10.2016 б/н до договору від 22.07.2016 № 679 на капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 та надає її копію у складі своєї тендерної пропозиції. Скаржник повідомляє, що вказаний Лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів не містить усієї необхідної інформації, що вимагалась у пункті 3 додатку 4, тому не відповідає вимогам Замовника. РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО: МКП "Аварійно-диспетчерська служба" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 3. Скаржник зазначає, що умовами Документації передбачена необхідність надання довідки або повідомлення про відкриті рахунки, видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких вони відкриті, на які у разі визначення учасника переможцем та після підписання договору буде здійснюватись оплата згідно договору; довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких відкриті рахунку". Під час вивчення документів, наданих вказаним учасником на підтвердження відповідності зазначеній вимозі було виявлено, що пункт 12 довідки від 23.01.2019 № 61 щодо наявності працівників містить інформацію щодо працевлаштування у вказаного учасника Ящишина Юрія Миколайовича на посаді електрогазозварника 4-го розряду, з яким укладено договір ЦПХ від 01.01.2019 № 3, в реквізитах якого зазначений Стороною "Замовник", а саме – МКП "Аварійно-диспетчерська служба", рахунок, відкритий у Вінницька філія ПАТ "ПРИВАТБАНК" № 2600305509972. Всупереч вказаній вимозі учасник МКП "Аварійно-диспетчерська служба" не надало відомостей щодо наявності відкритого рахунку та підтвердження відсутності наявності заборгованості в ПАТ "ПРИВАТБАНК", що, на думку Скаржника, можна вважати умисним приховуванням інформації. РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО: Документація не містить вимог щодо необхідності надання у складі Пропозиції відповідних довідок із всіх банків, установ, організацій, в яких обслуговуються учасник. Враховуючи викладене, МКП "Аварійно-диспетчерська служба" не порушило умови Документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Колегія антимонопольного зобов’язує скасувати рішення про визначення міського комунального підприємства "Аварійно-диспетчерська служба" переможцем мотивуючи це тим, що у складі Пропозиції МКП "Аварійно-диспетчерська служба" відсутня ліцензія на виконання пожежних робіт, що не відповідає умовам тендерної документації. Згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» відсутня ліцензія на виконання пожежних робіт. Ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасником МКП «Аварійно-диспетчерська служба» надано ліцензію господарської діяльності будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками, згідно якої може бути генеральним підрядником виконання робіт, які є предметом закупівлі та вправі залучати до виконання певних видів робіт субпідрядників. Скаржник зазначив, що наданий МКП "Аварійно-диспетчерська служба" лист від 23.01.2019 № 74 про те, що субпідрядні організації для виконання не менше 20% обсягу робіт, ними залучатись не будуть, є недостовірною інформацією. Колегією було взято до уваги проведений аналіз щодо процентного співвідношення вартості виконання робіт за даним об’єктом, із врахуванням якого Колегія зазначає, що Скаржник не довів та документально не підтвердив, що у складі Пропозиції МКП "Аварійно-диспетчерська служба" надано недостовірну інформацію в цій частині. Згідно аналізу щодо процентного співвідношення вартості виконання робіт за даним об’єктом вартість робіт з влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, автоматичної системи водяного пожежогасіння та вогнезахисту металевих конструкцій становить 6,69% від вартості пропозиції. Згідно п. 17 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Враховуючи викладене учасник МКП «Аварійно-диспетчерська служба» може бути генеральним підрядником виконання робіт, які є предметом та може залучати субпідрядну організацію до виконання робіт з влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, автоматичної системи водяного пожежогасіння та вогнезахисту металевих конструкцій, які становить 6,69% від вартості пропозиції та не зобов’язаний надавати дану інформацію про субпідрядну організацію при поданні пропозиції, оскільки вартість цих робіт менше 20 % від вартості пропозиції.
Дата виконання рішення замовником: 12 березня 2019 17:23
Номер скарги: UA-2019-01-11-001136-b.b5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "БК Пегас", Код ЄДРПОУ:41394855
Дата подання: 22 березня 2019 18:54
Скарга
СКАРГА ТОВ «БК ПЕГАС» заперечує щодо визнання Міського комунального підприємства "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", код в ЄДРПОУ 13328305, переможцем відкритих торгів: «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», що оголошена Департаментом будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації за номером UA-2019-01-11-001136-b. При здійсненні детального розрахунку необхідної кількості персоналу, що має бути задіяний на вказаному будівництві, було виявлено, що кількість персоналу учасника МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не відповідає проектним потребам, а саме – відсутні фасадники, оздоблювальники, електрики, покрівельники, персонал по монтажу системи освітлення, звуку та пожежної сигналізації, а це є 90% необхідного персоналу щоб вчасно та якісно виконати Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця». Вказана інформація свідчить про те, що для виконання покрівельних, фасадних, оздоблювальних, пожежних робіт, улаштування звуку та освітлення, які загалом складають 60% будівельних робіт, визначених проектом, виникає необхідність залучення субпідрядних організацій для виконання робіт обсягом не менше 20%. Також у МКП «Аварійно-диспетчерська служба» відсутня дозвільна документація на проведення протипожежних робіт. Всупереч цьому, МКП «Аварійно-диспетчерська служба», наданням листа № 74 від 23.01.2019, повідомляє замовника про те, що субпідрядні організації для виконання не менше 20% обсягу робіт, ними залучатись не будуть, що є НЕДОСТОВІРНОЮ інформацією. Виявлений факт відсутності необхідної кількості працівників, а також незалучення субпідрядних організацій для виконання зазначених окремих видів робіт обсягом не менше 20% від загального об’єму, ставить під загрозу виконання будівельних робіт вчасно і у повному обсязі. Невідповідність вказаного учасника вимозі пункту 3, що міститься у Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до статті 16», а саме: «Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію прододаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору». Всупереч вказаній вимозі, Лист-відгук №20-00-006-3338 від 22.01.2019 Департамента житлового господарства Вінницької міської ради щодо виконання капітального ремонту покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 в м. Вінниця, наданий учасником МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", не містить: 1) інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, 2) наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, 3) Інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору, хоча МКП «Аварійно-диспетчерська служба», наданням довідки № 60 від 23.01.2019, повідомляє замовника про наявність додаткової угоди б/н від 18.10.2016 до договору №679 від 22.07.2016 на капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Миколайчука, 11 та надає її копію у складі своєї тендерної пропозиції. Вказаний Лист-відгук щодо виконання аналогічних договорів не містить усієї необхідної інформації, що вимагалася у пункті 3 Додатку 4 і тому не відповідає вимогам замовника. Надана неповна інформація, що суперечить вимозі замовника щодо надання: « - довідки або повідомлення про відкриті рахунки видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких вони відкриті, на які у разі визначення учасника переможцем та після підписання договору буде здійснюватись оплата згідно договору; - довідки про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видані відповідними підприємствами, установами, органами, службами або організаціями, в яких відкриті рахунки». Під час вивчення документів, наданих вказаним учасником на підтверження відповідності зазначеній вимозі було виявлено, що Довідка № 61 від 23.01.2019 щодо наявності працівників п. 12 якої містить інформацію щодо працевлаштування у вказаного учасника Ящишина Юрія Миколайовича на посаді електрогазозварника 4-го розряду, з яким укладено договір ЦПХ № 3 від 01.01.2019 року, в реквізитах якого зазначений Стороною «Замовник», а саме МКП «Аварійно-диспетчерська служба», рахунок, відкритий у Вінницька філія ПАТ «ПРИВАТБАНК» № 2600305509972. Всупереч вказаній вимозі учасник МКП «Аварійно-диспетчерська служба» не надав відомості щодо наявності відкритого рахунку та підтвердження відсутності /наявності заборгованості в ПАТ «ПРИВАТБАНК», що можна вважати УМИСНИМ приховуванням інформації. Доводимо до Вашого відома, що вищенаведена скарга була подана до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг та розглянута комісією. Відповідно до рішення № 220-р\пк-пз від 28.02.2019 колегія постановила: Зобов’язати Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення міського комунального підприємства "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-11-001136-b. Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації відповідно до Протоколу №21 від 12.03.2019 року скасував рішення про визначення МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-01-11-001136-b. ), а протоколом №22 від 14.03.2019 року визнав МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем по закупівлі: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця» Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО: 1) Відхилити пропозицію МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА", ЄДРПОУ 13328305 за невідповідність тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам, зазначеним у тендерній документації замовника, що затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту будівництва, містобудування та архітектури Вінницької ОДА від 11.01.2019 року № 4; 2) Скасувати Рішення відповідно до протоколу № 22 від 14.03.2019 засідання тендерного комітету замовника щодо визначення МКП "АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" переможцем процедури «Роботи по об’єкту: «Реконструкція залу засідань, холу та нежитлових приміщень існуючої адміністративної будівлі під ляльковий театр по вул. Хмельницьке шосе, 7 в м. Вінниця», UA-2019-01-11-001136-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.03.2019 № 3532.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 20:27

Документи подані скаржником

09 лютого 2019 17:04
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 березня 2019 17:18
протокол

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2019 17:22
Рішення від 13.02.2019 № 1482.pdf
05 березня 2019 20:22
Рішення від 28.02.2019 № 2220.pdf

Документи подані скаржником

22 березня 2019 18:54
протокол.pdf
22 березня 2019 18:54
протокол (1).pdf
22 березня 2019 18:54
Рішення від 28.02.2019 _ 2220.pdf
22 березня 2019 18:54
Скарга

Документи Органу Оскарження

27 березня 2019 20:27
Рішення від 27.03.2019 № 3532.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА" 23 313 000,00
UAH з ПДВ
23 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Пегас" 23 515 000,00
UAH з ПДВ
23 515 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 16:54
Електронний підпис
14 березня 2019 16:51
ч.2ст.17.pdf
14 березня 2019 16:51
п.8ч.1ст.17.pdf
14 березня 2019 16:51
п.6ч.1ст17.pdf
14 березня 2019 16:51
п.2.п.3.п.5 ч.1ст.17.pdf
30 січня 2019 11:01
Електронний підпис
30 січня 2019 11:00
ч.2ст.17.pdf
30 січня 2019 11:00
п.8ч.1ст17.pdf
30 січня 2019 11:00
п.6ч.1ст17.pdf
30 січня 2019 10:59
п.5ч.1ст.17.pdf
30 січня 2019 10:59
п.3ч.1ст.17.pdf
30 січня 2019 10:59
п.2ч.1ст.17.pdf
26 січня 2019 14:26
Електронний підпис
25 січня 2019 18:48
Електронний підпис
25 січня 2019 18:19
Електронний підпис
25 січня 2019 18:18
свідоцтво ПДВ.pdf
25 січня 2019 18:18
Дстатистика.pdf
25 січня 2019 18:18
9.7 виписка.pdf
25 січня 2019 18:18
9.6 G5220.19.7z
25 січня 2019 18:18
9.5 погодження.pdf
25 січня 2019 18:18
9.4 лист санкції.pdf
25 січня 2019 18:18
9.3 рахунки, кредити.pdf
25 січня 2019 18:18
8.2 ДОЗВІЛ.pdf
25 січня 2019 18:18
8.1 ліцензія.pdf
25 січня 2019 18:18
6.8 пояснювальна.pdf
25 січня 2019 18:18
6.7 Ддовкілля.pdf
25 січня 2019 18:18
6.6 гарантійний лист.pdf
25 січня 2019 18:18
6.5 розрахунок зп.pdf
25 січня 2019 18:18
6.4 ЗВВі адмін.pdf
25 січня 2019 18:18
6.3 субпідрядники.pdf
25 січня 2019 18:18
6.2 графік.pdf
25 січня 2019 18:18
6.1 ДЦ.pdf
25 січня 2019 18:18
5.1 пропозиція.pdf
25 січня 2019 18:18
4.ст17.pdf
25 січня 2019 18:18
3.5 досвід Вороновиця.pdf
25 січня 2019 18:18
3.3 досвід Гущинці.pdf
25 січня 2019 18:18
3.2.досвід Шляхове.pdf
25 січня 2019 18:18
3.1 Ддосвід.pdf
25 січня 2019 18:18
2.6 штатний.pdf
25 січня 2019 18:18
2.5 звіт з праці.pdf
25 січня 2019 18:17
1.3 інвентир.опис.pdf
25 січня 2019 18:17
1.1 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

26 січня 2019 22:34
Електронний підпис
26 січня 2019 22:31
52.Штатний_розпис.pdf
26 січня 2019 22:31
51.Посвідчення копії.pdf
26 січня 2019 22:31
50.Листи відгуки.pdf
26 січня 2019 22:31
47.Довідки з банків.pdf
26 січня 2019 22:31
Календарний графік.pdf
26 січня 2019 22:31
41. Аналог_дог_ IP груп.pdf
26 січня 2019 22:31
38.Дипломи.pdf
26 січня 2019 22:31
Розрахунки.pdf
26 січня 2019 22:31
Об єктні кошториси.pdf
26 січня 2019 22:30
Локальні кошториси.pdf
26 січня 2019 22:30
Договірна ціна.pdf
26 січня 2019 22:30
26 Підрядний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"

ТОВ "БК Пегас"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"
#13328305
Рішення скасоване 23 313 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 17:23
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"
#13328305
Переможець 23 313 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 15:39

Документи

30 січня 2019 09:47
Електронний підпис
30 січня 2019 09:45
повідомлення
30 січня 2019 09:45
протокол

Документи

14 березня 2019 15:39
Електронний підпис
14 березня 2019 14:27
повідомлення
14 березня 2019 14:27
протокол
12 березня 2019 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО"АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА"
#13328305
23 313 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 15:39
Електронний підпис
14 березня 2019 14:27
повідомлення
14 березня 2019 14:27
протокол
12 березня 2019 17:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 21:02
набір робіт укладений
27 березня 2019 21:00
календарний графік укладений
27 березня 2019 21:00
договірна ціна укладений
27 березня 2019 21:00
договір укладений
27 березня 2019 21:00