Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

наркотичні засоби , психотропні речовини , прекурсори та засоби для наркозу
Очікувана вартість
63 600,00 UAH
UA-2019-01-10-000186-a dd50903d25a048db88676440966b4903
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Cитник

380968669538 irunka0980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"ЛИПОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982577
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9
Контактна особа: Ірина Cитник
380968669538
irunka0980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 12:06
Очікувана вартість: 63 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 636,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

наркотичні засоби , психотропні речовини , прекурсори та засоби для наркозу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Одиниця
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
300 Одиниця
Морфін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
300 Одиниця
Сибазон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
200 Одиниця
Кетамін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
200 Одиниця
Тіопентал натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
2 Одиниця
Пропофол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
10 Одиниця
Налоксон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Naloxone
40 Одиниця
Дитилин(Суксаметоній йодид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
1 Одиниця
Ардуан(Піпекуроній бромід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pipecuronium bromide

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 15:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН на наркотики 14.01.19.docx
10 січня 2019 10:42
проект договору.docx
10 січня 2019 10:42
Наркотики Липовецька центральна районна лікарня.docx
14 січня 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2019 15:28
ПЕРЕЛІК ЗМІН на наркотики 14.01.19.docx
10 січня 2019 10:42
проект договору.docx
10 січня 2019 10:42
Наркотики Липовецька центральна районна лікарня.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-10-000186-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 16 січня 2019 10:28
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2019 11:58
Відповідь на звернення .
“ЗАТВЕРДЖЕНО”
рішенням тендерного комітету
КНП «Липовецька центральна районна лікарня »
від «16» січня 2019 р.

ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ

1. Найменування замовника:КНП «Липовецька центральна районна лікарня» Липовецької районної ради Вінницької області;
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника._01982577_______;
3. Місцезнаходження замовника._Вінницька обл.., м.Липовець , вул..Пирогова 9;
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-01-10-000186-a;
5. Дата звернення:від 16.01.2019, 10:28:46
6. Роз’яснення:
Керуючись п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;»
та п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«частина предмета закупівлі (лот)- визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;»
Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі,в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника)предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними.
Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації) на окремі лоти:
При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій).
Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме:під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Відповідно до розділу 2 Єдиного закупівельного словника, національний класифікатор (CPV) складається з основного і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр у свою чергу відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.У свою чергу класи поділяються на категорії, які дають більший ступінь деталізації товару в межах кожної категорії.
З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.
Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» лікарський засіб – це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу.
Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Таким чином, вимога щодо розподілу предмета закупівлі (специфікації) даної Процедури закупівлі на окремі лоти є необґрунтованою.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МКП "Вінницька міська аптека" 63 525,90
UAH з ПДВ
63 525,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 63 600,00
UAH з ПДВ
63 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 14:02
ДОВІДКИ СТ 17
01 лютого 2019 14:02
ДОВІДКИ СТ 17
25 січня 2019 10:35
Паспорт уповн.особи.pdf
25 січня 2019 10:35
2.pdf
25 січня 2019 10:35
1.pdf
25 січня 2019 10:35
АРДУАН.pdf
25 січня 2019 10:35
ДИТИЛІН БІОЛІК.pdf
25 січня 2019 10:35
МОРФІН АМП.pdf
25 січня 2019 10:35
ФЕНТАНІЛ.pdf
25 січня 2019 10:35
СИБАЗОН АМП.pdf
25 січня 2019 10:35
ТІОПЕНТАЛ 1Г.pdf
25 січня 2019 10:35
НАЛОКСОН.pdf
25 січня 2019 10:35
ДИПРОФОЛ.pdf
25 січня 2019 10:35
КЕТАМІН ЗН.pdf
25 січня 2019 10:35
РП АРДУАН.pdf
25 січня 2019 10:35
РП КЕТАМІН-ЗН.pdf
25 січня 2019 10:35
РП ДИТИЛІН.pdf
25 січня 2019 10:35
РП ДИПРОФОЛ.pdf
25 січня 2019 10:35
РП ТІОПЕНТАЛ 1Г.pdf
25 січня 2019 10:35
РП СИБАЗОН АМП.pdf
25 січня 2019 10:35
РП ФЕНТАНІЛ.pdf
25 січня 2019 10:35
РП НАЛОКСОН.pdf
25 січня 2019 10:35
РП МОРФІН АМП.pdf
25 січня 2019 10:35
Статут 2017р..PDF
25 січня 2019 10:35
КОПІЯ СТАТУТ 2017.pdf
25 січня 2019 10:35
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.pdf
25 січня 2019 10:35
КОПІЇ ЛІЦЕНЗІЙ.pdf
25 січня 2019 10:35
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
25 січня 2019 10:35
СТАТТЯ 17.pdf
25 січня 2019 10:35
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.PDF
25 січня 2019 10:35
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЗН.jpg
25 січня 2019 10:35
ДОГОВІР.pdf
25 січня 2019 10:35
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 16:43
Статут.pdf
25 січня 2019 16:43
Ст.17 всі пункти.pdf
25 січня 2019 16:43
Протокол+ наказ.pdf
25 січня 2019 16:43
паспорт директор.pdf
25 січня 2019 16:43
паспорт апт склад.pdf
25 січня 2019 16:43
Ліцензія 2 н.pdf
25 січня 2019 16:43
Ліцензія 1.pdf
25 січня 2019 16:43
документи.pdf
25 січня 2019 16:43
Довідка банк 2 (03.01.19).pdf
25 січня 2019 16:43
Довідка банк 1 (03.01.19).pdf
25 січня 2019 16:43
тех паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МКП "Вінницька міська аптека"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МКП "Вінницька міська аптека"
#31473118
Переможець 63 525,90
UAH з ПДВ
29 січня 2019 10:42

Документи

29 січня 2019 10:42
Електронний підпис
29 січня 2019 10:41
протокол нарк.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МКП "Вінницька міська аптека"
#31473118
63 525,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2019 10:42
Електронний підпис
29 січня 2019 10:41
протокол нарк.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
дод угода № 1 від 16.12.PDF зміни до договору
16 грудня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 10:01
договір 13-02 від13,02.PDF укладений
13 лютого 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 119,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 409,70 UAH)