Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
наркотичні засоби , психотропні речовини , прекурсори та засоби для наркозу
Очікувана вартість
63 600,00 UAH
UA-2019-01-10-000186-a ● dd50903d25a048db88676440966b4903
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ЛИПОВЕЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"ЛИПОВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01982577 |
Місцезнаходження: | 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9 |
Контактна особа: |
Ірина Cитник 380968669538 irunka0980@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2019 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 63 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 636,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
наркотичні засоби , психотропні речовини , прекурсори та засоби для наркозу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Одиниця
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
300 Одиниця
Морфін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
300 Одиниця
Сибазон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
200 Одиниця
Кетамін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
200 Одиниця
Тіопентал натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
2 Одиниця
Пропофол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Propofol
10 Одиниця
Налоксон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Naloxone
40 Одиниця
Дитилин(Суксаметоній йодид)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Suxamethonium
1 Одиниця
Ардуан(Піпекуроній бромід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22500, Україна, Вінницька область, Липовець, Пирогова 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Pipecuronium bromide
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2019 15:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН на наркотики 14.01.19.docx | |
10 січня 2019 10:42 |
проект договору.docx | |
10 січня 2019 10:42 |
Наркотики Липовецька центральна районна лікарня.docx |
14 січня 2019 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 січня 2019 15:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН на наркотики 14.01.19.docx
|
|||
10 січня 2019 10:42 |
проект договору.docx
|
|||
10 січня 2019 10:42 |
Наркотики Липовецька центральна районна лікарня.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-10-000186-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 16 січня 2019 10:28
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2019 11:58
Відповідь на звернення .
“ЗАТВЕРДЖЕНО”
рішенням тендерного комітету
КНП «Липовецька центральна районна лікарня »
від «16» січня 2019 р.
ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ
1. Найменування замовника:КНП «Липовецька центральна районна лікарня» Липовецької районної ради Вінницької області;
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника._01982577_______;
3. Місцезнаходження замовника._Вінницька обл.., м.Липовець , вул..Пирогова 9;
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-01-10-000186-a;
5. Дата звернення:від 16.01.2019, 10:28:46
6. Роз’яснення:
Керуючись п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;»
та п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«частина предмета закупівлі (лот)- визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;»
Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі,в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника)предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними.
Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації) на окремі лоти:
При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій).
Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме:під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Відповідно до розділу 2 Єдиного закупівельного словника, національний класифікатор (CPV) складається з основного і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр у свою чергу відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.У свою чергу класи поділяються на категорії, які дають більший ступінь деталізації товару в межах кожної категорії.
З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.
Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» лікарський засіб – це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу.
Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Таким чином, вимога щодо розподілу предмета закупівлі (специфікації) даної Процедури закупівлі на окремі лоти є необґрунтованою.
“ЗАТВЕРДЖЕНО”
рішенням тендерного комітету
КНП «Липовецька центральна районна лікарня »
від «16» січня 2019 р.
ВІДПОВІДЬ НА ЗВЕРНЕННЯ
1. Найменування замовника:КНП «Липовецька центральна районна лікарня» Липовецької районної ради Вінницької області;
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника._01982577_______;
3. Місцезнаходження замовника._Вінницька обл.., м.Липовець , вул..Пирогова 9;
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-01-10-000186-a;
5. Дата звернення:від 16.01.2019, 10:28:46
6. Роз’яснення:
Керуючись п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;»
та п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:«частина предмета закупівлі (лот)- визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;»
Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі,в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника)предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними.
Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації) на окремі лоти:
При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції (виходячи з кількості комерційних пропозицій).
Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме:під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Відповідно до розділу 2 Єдиного закупівельного словника, національний класифікатор (CPV) складається з основного і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр у свою чергу відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту.У свою чергу класи поділяються на категорії, які дають більший ступінь деталізації товару в межах кожної категорії.
З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.
Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» лікарський засіб – це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу.
Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу, -вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Таким чином, вимога щодо розподілу предмета закупівлі (специфікації) даної Процедури закупівлі на окремі лоти є необґрунтованою.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МКП "Вінницька міська аптека" #31473118 |
Переможець |
63 525,90
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 09:47
|
дод угода № 1 від 16.12.PDF | зміни до договору |
16 грудня 2019 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 10:01
|
договір 13-02 від13,02.PDF | укладений |
13 лютого 2019 10:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |