М'ясо
Очікувана вартість
185 560,00 UAH
UA-2018-12-29-000122-a 6060f3f543bc468ea5756980ce14e6df
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41912705
Місцезнаходження замовника: 90100, Україна, Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2
Контактна особа замовника: Галас Ольга Степанівна
+380967967814
irshothosvita@gmail.com

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 кг
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, м. Іршава, с. Лоза, с. Собатин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
803 кг
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, м. Іршава, с. Лоза, с. Собатин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Документація

Тендерна документація

29 грудня 2018 11:20
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-21-000010 ● 60eb773ce86949d8a18e5d423ec19318
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-21 11:55:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

21.01.2019 № 2
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 21.01.2019 № 2
Перелік процедур закупівель для моніторингу



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-09-19-000073-b 19.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
2. UA-2018-12-29-000372-c 29.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2018-12-29-000122-a 29.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2018-12-06-001075-a 06.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Укладений договір розірвано з метою уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

2019-01-25 15:12:33

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради, 41912705, Україна, місто Іршава, Площа Народна,2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Свинина, 185560UAH, 15113000-3, ДК021, 803, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 6060f3f543bc468ea5756980ce14e6df, 2018-12-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 21 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, укладений договір про закупівлю. За результатами моніторингу встановлено, що переговорна процедура на закупівлю «яловичина» - 810 кг, «свинина» - 803 кг, очікуваною вартістю 185 560,00 гривень, проводиться без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель чим не дотримано вимоги частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». 23 січня 2019 року Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, затверджена, зокрема, форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, зокрема, умови застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні Закупівлі» та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) та є обов’язковою для внесення замовником такої інформації. Однак, за результатами проведеного моніторингу питання щодо наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі встановлено, що відділом освіти, охорони здоров’я, культури, сім’ї, молоді та спорту Іршавської міської ради (далі - Замовник) не дотримано абзац сьомий частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: повідомлення про намір укласти договір, не містить обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону. Крім того, за результатами аналізу інформації розміщеної в електронній системі закупівель щодо відміни Замовником двох процедур закупівель по предмету – «яловичина» - 810 кг, «свинина» - 803 кг, очікуваною вартістю 185 560,00 гривні, через відсутність достатньої кількості учасників встановлено, що Замовником було проведено дві процедури закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номерами ID: UA-2018-11-22-001261-c та UA-2018-12-11-001243-a ), очікуваною вартістю 315 000,00 гривень на придбання м’яса: Яловичина (ДК 021:2015 код 15111100-0); свинина (ДК 021:2015 код 15113000-3); курятина (ДК 021:2015код 15112130-6), що не відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі та очікуваній вартості застосованої переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2018-12-29-000122-a , на закупівлю по предмету «яловичина» - 810 кг, «свинина» - 803 кілограми. Враховуючи наведене, Замовником в супереч вимог пункту 4 частини другої статті 35 Закону застосовано переговорну процедуру на закупівлю товару – «яловичина» - 810 кг, «свинина» - 803 кілограми., 23 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умов, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, установлено порушення вимог абзацу сьомого частини третьої статті 35 Закону та порушення вимог частини 1 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»))

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»)) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Укладений договір розірвано з метою уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. Звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі закупівель.

2019-01-28 11:42:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВОВКАНИЧ ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ
#2283400938
Переможець 185 560,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВОВКАНИЧ ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ
#2283400938
185 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2018 11:24
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 січня 2019 14:24
договір укладений
18 січня 2019 14:21
sign.p7s зміни до договору
25 січня 2019 11:13
протокол засідання тендерного комітету укладений
25 січня 2019 11:04
угода укладений
25 січня 2019 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку