Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
185 560,00 UAH
UA-2018-12-29-000122-a 6060f3f543bc468ea5756980ce14e6df
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галас Ольга Степанівна

+380967967814 irshothosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, охорони здоров"я,культури, сім"ї, молоді та спорту Іршавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41912705
Місцезнаходження: 90100, Україна , Закарпатська обл., місто Іршава, Площа Народна,2
Контактна особа: Галас Ольга Степанівна
+380967967814
irshothosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2018 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 09 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 кг
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, м. Іршава, с. Лоза, с. Собатин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
803 кг
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, м. Іршава, с. Лоза, с. Собатин
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Тендерна документація

29 грудня 2018 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-21-000010 ● 60eb773ce86949d8a18e5d423ec19318
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2019 11:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

21.01.2019 № 2
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 21.01.2019 № 2
Перелік процедур закупівель для моніторингу



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-09-19-000073-b 19.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
2. UA-2018-12-29-000372-c 29.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
3. UA-2018-12-29-000122-a 29.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону
4. UA-2018-12-06-001075-a 06.12.2018 Інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до ст.9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Укладений договір розірвано з метою уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

2019-01-25 15:12:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»)) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Укладений договір розірвано з метою уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. Звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі закупівель.

2019-01-28 11:42:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВОВКАНИЧ ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ
#2283400938
Переможець 185 560,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 11:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВОВКАНИЧ ІВАН ОМЕЛЯНОВИЧ
#2283400938
185 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 11:13
протокол засідання тендерного комітету укладений
25 січня 2019 11:04
угода укладений
25 січня 2019 11:04
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 14:24
договір укладений
18 січня 2019 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: уникнення порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі