Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля товару за ДК 021:2015 код 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
813 700,00 UAH
UA-2018-12-15-000358-c d866fe0cbd1142bf86ad27538588fe9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Валерій Григорович

+380503921051 kvgval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Кушнір Валерій Григорович
+380503921051
kvgval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2018 22:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2018 22:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2018 22:30
Початок аукціону: 02 січня 2019 15:20
Очікувана вартість: 813 700,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 069,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля товару за ДК 021:2015:
- код 15811100-7 Хліб пшеничний;
- код 15811100-7 Хліб пшенично-житній;
- код 15812100-4 Хлібобулочні та кондитерські вироби.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27600 кг.
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
14500 кг.
Хліб пшенично-житній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
1500 кг.
Хлібобулочні та кондитерські вироби (вафлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе, 8-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15812100-4 — Хлібобулочні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 19 грудня 2018 17:21
Дата відповіді: 19 грудня 2018 18:09
Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено: «Усі сторінки документів, наданих у складі тендерної пропозиції, повинні містити підпис учасника/уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), за винятком оригіналів чи нотаріально засвідчених копій документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та оригіналів документів учасника». Разом з тим, у тендерній документації міститься вимога щодо надання копій документів, зокрема: копія технічного паспорту автотранспортних засобів, якими планується постачання товарів, які є предметом закупівлі; копії санітарних книжок працівників, які будуть задіяні в виконання пропозиції відкритих торгів; копія Статуту Учасника та інші. Що має на увазі Замовник, надання скан копії з оригіналів документів чи потрібно сканувати копію документа та додатково підписувати ції копії
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником надаються у складі тендерної пропозиції:
1. Скан. копії оригіналів документів без підпису уповноваженої особи і печатки (за її наявності).
2. Скан копії копій документів, які завірені підписом уповноваженої особи Учасника і печаткою (за її наявності).
Щодо тендерної документації
Дата подання: 21 грудня 2018 13:09
Дата відповіді: 21 грудня 2018 15:11
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом даної закупівлі є Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. В пункті 5 розділу 3 Тендерної документації зазначається, що учасникам необхідно надати довідку про наявність достатньої кількості автотранспорту для перевезення товарів, які є предметом закупівлі, його кількість та характеристики (вантажопідйомність, наявність холодильного обладнання, тощо). Разом з цим, для зберігання хлібопродуктів під час їх перевезення не потрібна наявність низькотемпературного режиму та холодильного обладнання в автомобілі, яким доставляється товар. Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації вимагається надати довідку в довільній формі про наявність достатньої кількості автотранспорту для перевезення товарів, які є предметом закупівлі, його кількість та характеристики (вантажопідйомність, наявність холодильного обладнання, тощо). В дужках зазначені можливі характеристики автотранспорту, який буде використовувати учасник, а не обов’язкові. Хочу звернути увагу на те, що використання автотранспорту з виключеним холодильним обладнанням можливе для перевезення хлібопродуктів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 807 096,00
UAH
807 096,00
UAH
Документи
ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ 811 488,00
UAH
811 488,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 18:50
акцепт хлеб.PDF
30 грудня 2018 20:22
Файл 4.pdf
30 грудня 2018 20:01
Файл 4.pdf
29 грудня 2018 17:55
Файл 4.pdf
29 грудня 2018 17:55
Файл 3.pdf
29 грудня 2018 17:55
Файл 2.pdf
29 грудня 2018 17:55
Файл 1.PDF

Публічні документи

29 грудня 2018 12:56
Кваліфікація 4.pdf
29 грудня 2018 12:56
Кваліфікація 3 крупи.pdf
29 грудня 2018 12:56
Кваліфікація 2.pdf
29 грудня 2018 12:56
Кваліфікація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВ ОДЕСАПРОДУКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 807 096,00
UAH
23 січня 2019 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
807 096,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:09
Додаткова угода № 5 до договору № 54.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 17:09
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:55
Додаткова угода № 4 до договору № 54 від 08.02.2019.pdf зміни до договору
24 січня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 14:54
Додаткова угода № 3 до договору № 54 від 08.02.2019.pdf зміни до договору
24 січня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:46
Додаткова угода № 2-1 до дог. № 54 від 08.02.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 10:20
Додаткова угода № 2 до договору № 54 від 08.02.2019.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 13:43
Договір № 54 від 08.02.2019.pdf укладений
08 лютого 2019 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 до договору № 54 від 08.02.2019
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2-1 до дог. № 54 від 08.02.2019
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3 до договору № 54 від 08.02.2019.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 до договору № 54 від 08.02.2019
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 5 до договору № 54
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML