Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-12-14-000886-a 8ca93567b8ee4e52be5cae724f16a5e3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєчина Юлія Вікторівна

+380553131086 ivtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. КУЛЬТУРИ. ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ" ІВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41826737
Місцезнаходження: 75401, Україна , Херсонська обл., смт Іванівка, вул. Соборна 1а
Контактна особа: Сєчина Юлія Вікторівна
+380553131086
ivtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2018 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2019 12:26
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17780 кг
Овочі та фрукти (більш детально в додатку №1 до ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, згідно тендерної документаціїм, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 грудня 2018 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2018 15:34
ТД овочі та фрукти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-14-000886-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Павленко Наталя Олексіївна, Код ЄДРПОУ:2319117720
Дата подання: 23 січня 2019 13:21
Звернення
ЗВЕРНЕННЯ

Шановна голово тендерного комітету,шановні члени тендерного комітету:
Протоколом від 14 січня 2019 р .засідання тендерного комітету КУ» Центр по обслуговуванню закладів освіти ,культури,фізичноЇ культури та спорту»Іванівської селищної ради Іванівського району Херсонської області
відхилено тендерну пропозиція по закупівлі 03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи(Овочі та фрукти) (UA-2018-12-14-000886-а) що надана ФОП Павленко Н.О. (ІПН 2319117720) на підставі того,що в складі тендерної документації не надані копії документів які підтверджують якість запропонованого товару (банани ,огірки ,родзинки,помідори).
По суті звернення ФОП Павленко Н.О. повідомляє наступне:
1. Згідно вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації на момент подання тендерної пропозиції 27 грудня 2018 р. на підтвердження якості запропонованого товару ,а саме картопля,морква,буряк,капуста,яблука,сухофрукти,цибуля, мандарини, лимони , апельсини ;був наданий експертний висновок №196-202 від 21 грудня 2018р. виготовлений Державною лабораторією ветеринарно-санітарної експертизи на агропродовольчому ринку смт Іванівка Іванівського району Херсонської області та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03 43301 від 23.09.2015 р з терміном дії до 18.09.2020р. на овочі та фрукти,які були в наявності в торговій точці ФОП Павленко Н.О. мають тривалий термін зберігання та при умові укладання договору на поставку могли б постачатися до установ підпорядкованих Замовнику.
2.Згідно з вимогами пункту 2 додатку 1 (технічні вимоги) тендерної документації постачальнику встановлюється вимога, що залишковий строк придатності фруктів та овочів на момент постачання повинен складати 80% загального строку придатності.Крім того в пункті 1.1та 1.2 додатку№ 5 (проект договору ) про постачання овочів та фруктів зазначено ,що фрукти та овочі постачаються протягом 2019 року в кількості та асортименті визначених у письмових або усних заявках від установ підпорядкованих замовнику.Пунктом 2.2 додатку №5 проекту договору про постачання визначається необхідність подання на кожну замовлену партію товарів відповідних сертифікатів якості виданих виробником або іншою особою.
В жодному пункті в наданій Замовником тендерній документаці не встановлена вимога надання документів що підтверджують якість всіх овочів та фруктів що будуть постачатися на протязі всього 2019 р. на момент подачі тендерних пропозицій .Неможливо станом на 27 грудня 2019 р.(дата подання тендерної пропозиції ФОП Павленко Н.О.) надати документ що може підтвердити якість помідорів та огірків що будуть постачатися установам підпорядкованим замовнику в період з червня по жовтень 2019 року.Також неможливо надати документ що підтверджує якість бананів що будуть постачатися на протязі 2019 р.так як згідно з новими правилами які встановлені Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів карантинний сертифікат на банани надається на кожну конкретну партію бананів що ввозиться в Україну та термін дії його становить 10 днів.
Згідно відомостей по об,єм закупок товар «родзинки» закуповується на весь 2019 рік в кількості 10 кг.Не зрозуміло коли він буде закуповуватись на початку чи в кінці 2019 р.На момент отримання заявки на постачання товару «родзинки» разом з накладною на постачання постачальником в обов,язковому порядку згідно з вимогами п. 1 та п .2 додатку 5(проект договору) до тендерної документації буде надано реальне посвідчення якості даного товару що буде підтверджувати його якість.
3.В складі кваліфікаційних критеріїв що встановлюються до учасників статтями 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі»не визначені вимоги щодо обов,язкового подання документів які б підтверджували якість всієї партії товару що буде постачатися на протязі всього року в складі тендерної пропозиції учасника ще до підписання з учасником договору на постачання у разі визначення його переможцем.Вимоги що до надання відповідних документів які б підтверджували якість товарів по закупівлі 03220000-9 (Овочі та фрукти)встановлені Замовником до учасника якого буде визначено пеможцем в п 1 та п.2 додатку 5 (проект договору) для кожної конкретної партії овочів та фруктів які будуть постачатися до установ підпорядкованих замовнику на протязі 2019 р.
4.На основі вище викладених пояснень вважаю ,що підстав для відхилення моєї тендерної пропозиції немає .Прошу тендерний комітет переглянути пропозицію ФОП Павленко Н.О. ІПН(2319117720 )по закупівлі 03220000-9 Овочі фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) (UA -2018-12-14-000886-а)та дати мені відповідь у встановлений законом термін в письмовому вигляді на електронну або юридичну адресу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2019 13:01
Згідно п.1 Додатку №1 до ТД якість товару повинна відповідати діючим ДСТУ або затвердженим ТУ У (в складі пропозиції надається копія документу, який підтверджує якість запропонованого товару) . В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Павленко Н.О. (ІПН 2319117720) відсутні документи, які підтверджують якість помідорів, родзинок, огірків, бананів. Неможливість учасника надати тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації не може бути підставою для порушення принципів здійснення закупівель зазначених в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім цього, згідно п. 2 «Інша інформація» розділу «оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту цієї тендерної документації означатиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Павленко Н.О. ІПН (2319117720) обґрунтованим та таким, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

23 січня 2019 13:21
Звернення

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пархоменко Олександр Анатолійович 265 200,00
UAH з ПДВ
265 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович 326 443,00
UAH з ПДВ
326 443,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Павленко Наталя Олексіївна 405 360,00
UAH з ПДВ
405 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушко Наталія Олександрівна 447 560,00
UAH з ПДВ
447 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2019 13:09
Пархоменко мвс.pdf
09 січня 2019 18:54
Документи переможця.pdf
28 грудня 2018 13:27
Електронний підпис

Публічні документи

29 грудня 2018 08:39
Електронний підпис
28 грудня 2018 21:12
тендерна пропозиція.pdf
28 грудня 2018 21:12
санкції.pdf
28 грудня 2018 21:12
паспорт.pdf
28 грудня 2018 21:12
лист ліцензія.pdf
28 грудня 2018 21:12
лист захист довкілля.pdf
28 грудня 2018 21:12
дод.5 згода на договір.pdf
28 грудня 2018 21:12
дод.3 ст 17.pdf
28 грудня 2018 21:12
дод.1 тех.. вимоги.pdf
28 грудня 2018 21:12
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пархоменко Олександр Анатолійович

ФОП Бень Сергій Володимирович

ФОП Павленко Наталя Олексіївна

ФОП Галушко Наталія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пархоменко Олександр Анатолійович
#2711001314
Рішення скасоване 265 200,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 13:59
ФОП Пархоменко Олександр Анатолійович
#2711001314
Відхилено 265 200,00
UAH з ПДВ
10 січня 2019 14:03
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
Відхилено 326 443,00
UAH з ПДВ
11 січня 2019 15:47
ФОП Павленко Наталя Олексіївна
#2319117720
Відхилено 405 360,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 14:20
ФОП Галушко Наталія Олександрівна
#2597508721
Відхилено 447 560,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 14:25

Документи

10 січня 2019 14:03
Електронний підпис
10 січня 2019 14:01
Протокол відхилення

Документи

11 січня 2019 15:46
Електронний підпис
11 січня 2019 15:44
Протокол відхилення

Документи

14 січня 2019 14:20
Електронний підпис
14 січня 2019 14:17
Протокол відхилення

Документи

14 січня 2019 14:25
Електронний підпис
14 січня 2019 14:22
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
14 січня 2019 14:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі