Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво локальних очисних споруд у смт. Верхнячка Христинівського району Черкаської області
Очікувана вартість
5 130 018,00 UAH
UA-2018-12-12-001530-c d89b8581775e48a59525cb41dba3c409
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костишина Людмила Миколаївна

+38(097)465-17-65 v.vgkx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Верхняцьке виробниче управління житлово-комунального господарства
Код ЄДРПОУ: 39732886
Місцезнаходження: 20022, Україна , Черкаська обл., смт. Верхнячка, вул. Заводська, 7А
Контактна особа: Костишина Людмила Миколаївна
+38(097)465-17-65
v.vgkx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 січня 2019 11:21
Очікувана вартість: 5 130 018,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво локальних очисних споруд у смт. Верхнячка Христинівського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20022, Україна, Черкаська область, смт. Верхнячка, адміністративні межі смт. Верхнячка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:46
Перелік змін (1)
27 грудня 2018 16:46
ТД зі змінами (1).docx
12 грудня 2018 12:41
Додаток 7
12 грудня 2018 12:41
Додаток 6
27 грудня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 грудня 2018 16:46
Перелік змін (1)
27 грудня 2018 16:46
ТД зі змінами (1).docx
12 грудня 2018 12:41
ТД (1)
12 грудня 2018 12:41
Додаток 7
12 грудня 2018 12:41
Додаток 6

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-18-000031 ● f3852a3d07a8482c9c5546d864ab635c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2019 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.01.2019 № 6
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Т. ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 18.01.2019 № 6

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

2. UA-2018-12-12-001530-с, 12.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-18 16:12:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву локальних очисних споруд у смт Верхнячка Христинівського району Черкаської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-12-001530-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань꞉
1) на яких підставах у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога щодо надання переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації та документів, встановлених у Додатку 4 до цієї тендерної документації (з позначкою «за результатами аукціону»)? Додаток 4 до тендерної документації – це форма «Тендерна пропозиція».
2) чому пропозиція учасника ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» (код – 14180891) не була відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)?
Зокрема, згідно з пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, з них: з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники надають Довідку за формою Таблиці №1.1; копії документів, які підтверджують право власності (користування) обладнанням, механізмами, іншою автотранспортною технікою, будівельними машинами та механізмами, які будуть залучені для виконання робіт по договору (договори на право користування (оренди) повинні бути чинними на дату подання пропозиції і терміни їх дії повинні бути не меншим ніж до 31.12.2019 р.).
Для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» надав довідку про наявність автотранспортної техніки, будівельних машин та механізмів, що передбачається використовувати для виконання робіт, в якій зазначив про орендовані транспортні засоби (автокран, автомобіль, напівавтопричіп-самоскид), та надав договір оренди цієї техніки від 10.01.2018 № 1т. Відповідно до пункту 4.1 цього договору термін оренди складає один рік – до 10.01.2019. Інформація про продовження строку дії договору відсутня.
Отже, ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» надало договір оренди, термін дії якого менший, ніж до 31.12.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-25 11:56:18

Відповідь

Розглянувши інформацію надаємо відповідь.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь щодо усунення порушень

2019-01-29 12:33:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Пропозиція учасника ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» відхилена на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиція наступного (останнього) учасника ТОВ "Будімперія" відхилена на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол від 29.01.2019 №27). Торги підлягають відміні відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

2019-01-29 16:54:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" 5 070 000,00
UAH з ПДВ
5 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія" 5 130 018,00
UAH з ПДВ
5 130 018,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

20 січня 2019 14:13
Image-1.jpg
20 січня 2019 14:12
13.pdf
20 січня 2019 14:12
12.pdf
04 січня 2019 17:17
Електронний підпис
04 січня 2019 16:43
Електронний підпис
04 січня 2019 14:39
Електронний підпис
04 січня 2019 14:38
Лист згода
04 січня 2019 14:38
Fw_ Гарантия
04 січня 2019 14:38
Рішення засновника
04 січня 2019 14:38
Паспорт Плужник М.А.
04 січня 2019 14:37
Довідка банку
04 січня 2019 14:37
Дозвільні документи
04 січня 2019 14:37
Тендерна пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
#14180891
Рішення скасоване 5 070 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 12:00
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА"
#14180891
Відхилено 5 070 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 12:06
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія"
#34000679
Відхилено 5 130 018,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 12:28

Документи

15 січня 2019 12:50
Електронний підпис
15 січня 2019 12:49
протокол 25.pdf
10 січня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

29 січня 2019 12:06
Електронний підпис
29 січня 2019 12:04
протокол 001.jpg
29 січня 2019 12:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

29 січня 2019 12:28
Електронний підпис
29 січня 2019 12:25
протокол27 001.jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
29 січня 2019 12:28
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі