Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (фактор згортання крові IХ рекомбінантний)
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2018-11-16-001698-a 244ea565479b47248e7bc10b0c8cd5ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевель Анатолій Миколайович

+380444841569 dozshevel@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я КОДА
Код ЄДРПОУ: 02012898
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Січових Стрільців, 45
Контактна особа: Шевель Анатолій Миколайович
+380444841569
dozshevel@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 листопада 2018 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:09
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 од
Фактор коагуляції крові людини IХ рекомбінантний МО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04150, Україна, Київська область, м. Київ, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Coagulation factor IX

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:50
Тендерна документація IХ рекомбінантний.doc
23 листопада 2018 15:11
Внесені зміни.docx
23 листопада 2018 15:11
ДОДАТКИ 1-6.docx
23 листопада 2018 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 15:50
Тендерна документація IХ рекомбінантний.doc
16 листопада 2018 13:05
Тендерна документація IХ рекомбінантний.doc
23 листопада 2018 15:11
Внесені зміни.docx
23 листопада 2018 15:11
ДОДАТКИ 1-6.docx
16 листопада 2018 13:05
ДОДАТКИ 1-6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи переможця
Дата подання: 19 листопада 2018 11:35
Дата відповіді: 23 листопада 2018 14:59
Добрий день! У додатку 1 до тендерної документації (стор.4) зазначено: "Переможець торгів у строк, що не перевищує п`яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен НАДАТИ замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону, А ТАКОЖ РОЗМІСТИТИ відскановані копії цих документів В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ". У цьому ж додатку на стор.5 зазначено: "Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у Процедурі закупівлі надається шляхом завантаження переможцем передбачених тендерною документацією документів та інформації через електронну систему закупівель. У разі відсутності технічних можливостей завантажити відповідні документи та інформацію через електронну систему закупівель документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається поштою (або особисто) за адресою замовника, зазначеною в тендерній документації". Уточніть, будь ласка, яким чином переможець повинен надати документи - шляхом завантаження в електронну систему закупівель (в електронному вигляді) ЧИ в електронному вигляді та надати замовнику за адресою, вказаною у тендерній документації. Згідно з ч.1 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 17 Закону, зокрема переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що
підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
А ТАКОЖ РОЗМІСТИТИ відскановані копії цих документів В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ".
Термін придатності
Дата подання: 19 листопада 2018 13:45
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:02
У п. 3 додатку 2 тендерної документації зазначено: "Строк придатності лікарського засобу/медичного імунобіологічного препарату на момент поставки повинен становити не менше, як 50 % або 11 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності". П. 2.4. "Проекту договору" (додаток 3): "Строк придатності лікарського засобу / медичного препарату на момент поставки повинен становити не менше, як 75% або 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності". Будь ласка, внесіть зміни до тендерної документації (приведіть у відповідність термін придатності у додатку 2 та у додатку 3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом буде опрацьовано порушене питання та прийнято відповідно рішення.
Строк поставки товару
Дата подання: 19 листопада 2018 14:42
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:03
У п. 4 додатку 2 до тендерної документації зазначено: "Строк поставки лікарського засобу/ медичного імунобіологічного препарату повинен становити не більше 5 днів з моменту отримання письмової заявки". У п. 5.1. Проекту договору (додаток 3): "Строк поставки товару: не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки Замовника". Будь ласка, внесіть зміни до тендерної документації (приведіть у відповідність строк поставки товару у додатку 2 та додатку 3).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом буде опрацьовано порушене питання та прийнято відповідно рішення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 1 241 200,00
UAH з ПДВ
1 241 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС" 1 284 000,00
UAH з ПДВ
1 284 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМАДІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 1 241 200,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 16:31

Документи

04 грудня 2018 16:30
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:08
Протокол №159

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
1 241 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 16:30
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:08
Протокол №159

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 10:09
ДУ 1 12-12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 10:07
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 17:56
Договір 12/12 зміни до договору
18 грудня 2018 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 12/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 134 200,00
UAH з ПДВ