Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
775 000,00 UAH
UA-2018-11-14-001785-a b594e87ad4ee4278aed3d73a0096c215
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Олександр Тарасович

+380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143301
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Свереняк Олександр Тарасович
+380314326147
rayvo.vinogradiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 09:00
Очікувана вартість: 775 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

20 листопада 2018 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:51
Перелік змін.doc
20 листопада 2018 13:51
ТД.doc
20 листопада 2018 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:51
Перелік змін.doc
20 листопада 2018 13:51
ТД.doc
14 листопада 2018 14:58
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 17 листопада 2018 21:53
Дата відповіді: 19 листопада 2018 15:36
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якість товару, що постачається повинна відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого товару (обладнання), що поставляється Учасником та яке буде використовуватись у навчальному процесі в навчальних закладах Замовника, повинна відповідати встановленим екологічним стандартам та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності, бути укомплектований інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-001785-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 21:54
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 10:47
В додатку 3 "Технічні вимоги до предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю товару Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - ДК 021:2015 - 32320000-2 викладені вимоги, а саме:
11. Перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності товару, що є предметом закупівлі:
11.3 Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що приймання товару здійснюватиметься Покупцем (Замовником) по кількості та якості в момент одержання його від Продавця (Учасника - переможця процедури закупівлі). Якість товару, що постачається буде відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого. Обладнання, що поставляється Учасником та яке буде використовуватись у навчальному процесі навчальних закладах Замовника, буде відповідати встановленим екологічним стандартам та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою;
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено:
1.5. Грифи МОН надають таким засобам навчання:
1.5.1. Навчально-наочним ігровим посібникам - іграшки, виготовлені з різних матеріалів, зміст і форма яких забезпечують засвоєння (закріплення) знань, формування навичок.
1.5.2. Атласам - альбом зображень різних об'єктів (карти, креслення, малюнки тощо), що пропонуються з метою навчання або практичного використання.
1.5.3. Навчальним картам - картографічний твір установленого формату, який побудований у картографічній проекції, узагальнений і виконаний у певній системі умовних позначень зображення поверхні Землі, іншого небесного тіла чи позаземного простору з розміщеними на них об'єктами реальної дійсності, зміст яких визначається навчальними програмами.
1.5.4. Відео- та аудіозасобам навчання - засоби навчання, застосування яких потребує використання спеціальної техніки (апаратури) для подачі закладеної у них інформації.
1.5.5. Електронним засобам навчального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні (комп'ютерні програми загально-дидактичного спрямування, електронні таблиці, електронні бібліотеки, слайдтеки, тестові завдання, віртуальні лабораторії тощо).
1.5.6. Електронним засобам загального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні та забезпечують підтримку інноваційних технологій навчання (операційні системи, прикладні програми, автоматизовані системи управління, бази даних тощо).
Товар, який буде закуплено в рамках даної процедури, а саме Телевізійне й аудіовізуальне обладнання - ДК 021:2015 - 32320000-2 є електронним обладнанням і не підпадає під дію цього наказу.
В той же час, на виконання ст.5, ч.3 закону "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, та відповідно до ст.22, ч.3. технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-001785-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 05 грудня 2018 16:13
Шановний Тендерний Комітет!!!
Доброго дня! Відповідно до рішення Тендерного Комітету Протоколу №39 від 5 грудня 2018 року на закупівлю "Телевізійного й аудіовізуального обладнання - ДК 021:2015 - 32320000-2" для УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ переможцем став ФОП " Остапенко Юрій Дмитрович".
Ознайомившись з Тендерною документацією Учасника ми виявили порушення:
1) В Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст спосіб подання тендерної пропозиції чітко прописано "Для участі в закупівлі Учасник здійснює подачу Заявки за допомогою заповнення екранної форми в Системі (доступ до якої здійснюється з «Особистого кабінету») і обов’язкового завантаження в Систему цінової пропозиції, яка подається на фірмовому бланку Учасника, за формою наведеною в додатку 5 до цієї тендерної документації.
Учасник має право подати Заявку та цінову пропозицію до закінчення терміну прийому Заявок, встановленого Замовником в оголошенні про проведення даної закупівлі". Тобто, для участі в даній закупівлі до основних документів потрібно додати Цінову пропозицію.
ФОП " Остапенко Юрій Дмитрович" не надав у складі Цінову пропозицію, і тим самим не підтвердив можливість поставки запропонованого товару в тій кількості та за початковою ціною . Цінова пропозиція являється гарантією дотримання умов пропозиції щодо кількості, асортименту і ціни протягом визначеного терміну.
Орієнтуватися на вартість товару та на можливість поставки не можливо.
2) На підтвердження відповідності встановленим екологічним стандартам, Учасник надав гарантійний лист, що на момент поставки товар матиме чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою. Наявність Технічного паспорту, Інструкції з використання ФОП " Остапенко Юрій Дмитрович" не підтвердив існування взагалі вище вказаних документів.
3) Документ "Проект Договору" учасник взагалі не пропрацював. Перед підписом даного документу, Учасник повинен вказати терміни поставки товару, найменування товару в специфікації і в самому договорі.
4) Відповідно до вимог Тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції -Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів. Учасник не надав належним чином заповнений Реєстр документів та не дотримався їх, чим вводить в оману Замовника і не надає можливості перевірки наявності всіх документів, що вимагались в Тендерній документації. Правилами заповнення реєстру є дотримання номерації документів, що подаються в Тендерній пропозиції ( ні один документ не відповідає номеру в реєстрі).
Просимо Вас звернути увагу на дані порушення і прийняти правильне рішення!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 грудня 2018 15:10
Провівши перевірку вказаних порушень встановлено:
1) Відповідно п.1 ст.25 Закону "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником). Враховуючі результати електронного аукціону та відповідно п.1 розділу 3 тендерної документації переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається оригінал "Тендерної пропозиції", зразок якої викладено в Додатку 5 до тендерної документації.
2) Відповідно п.11.3 додатка 3 до тендерної документації чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності, інструкції про використання та зберігання, які викладені українською мовою обладнання, що поставляється Учасником має бути в наявності на момент поставки такого обладнання замовнику. З боку учасника не має порушень п.1 ст.30 Закону "Про публічні закупівлі". Підстав для відхилення пропозиції не має.
3) "Проект договору" підписується учасником в тому, що він погоджується з основними умовами договору, які запропоновані замовником. Терміни поставки товару, його конкретне найменування уточнюються безпосередньо під час підписання договору на закупівлю товару. Тому не заповнені графи в проекті договору, а саме терміни поставки товару, найменування товару не є підставою для відхилення пропозиції.
4) Відповідно до вимог Тендерної документації Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції кожен документ надається одним окремим файлом, окрім випадків, коли загальний розмір файлу перевищує допустимий розмір для завантаження, при цьому порядкова нумерація завантажуємих файлів не вимагалась. Враховуючі, що До формальних (несуттєвих) помилок відносяться: - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації належним чином незаповнений Реєстр документів не є підставою для відхилення пропозиції.

В той же час, на виконання ст.28, ч.1 закону "Про публічні закупівлі", а саме Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна, тендерним комітетом вибрана найбільш економічно вигідна пропозиція за результатами аукціону.

Документи

20 листопада 2018 10:46
Протокол

Документи

06 грудня 2018 15:09
Відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Інтерактивна дошка
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 375,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 03 грудня 2018 11:45
Закінчення: 03 грудня 2018 12:24
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
Інтерактивна дошка
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10
Дата доставки: 25 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ" 312 500,00
UAH з ПДВ
213 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтер Системс" 384 750,00
UAH з ПДВ
213 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 399 960,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ 473 750,00
UAH з ПДВ
473 750,00
UAH з ПДВ
Документи
РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА 475 000,00
UAH з ПДВ
475 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 23:15
Ст 17 (2).pdf
05 грудня 2018 23:15
Довідка МВС.pdf
05 грудня 2018 23:15
Довідка ДФС.pdf
30 листопада 2018 00:51
Таблиця відповідності.pdf
30 листопада 2018 00:51
Ст 17 (2).pdf
30 листопада 2018 00:51
Сертифікати (16).pdf
30 листопада 2018 00:51
Реєстр.pdf
30 листопада 2018 00:51
Проект договору.pdf
30 листопада 2018 00:51
Погодження тех вимоги.pdf
30 листопада 2018 00:51
Наказ.pdf
30 листопада 2018 00:51
Лист ліцензування.pdf
30 листопада 2018 00:51
Копія паспорта.pdf
30 листопада 2018 00:51
Копія ІНН.pdf
30 листопада 2018 00:51
Копія Держстат.pdf
30 листопада 2018 00:51
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2018 00:51
Довідка право на підпис.pdf
30 листопада 2018 00:51
Довідка МТБ.pdf
30 листопада 2018 00:51
Довідка довкілля.pdf
30 листопада 2018 00:51
Гарантійний лист якість.pdf
30 листопада 2018 00:51
Гарантійний лист санкції.pdf
30 листопада 2018 00:51
Гарантійний лист послуги.pdf
30 листопада 2018 00:51
Гарантійний лист новий.pdf
30 листопада 2018 00:51
Гарантії санкції.pdf
30 листопада 2018 00:51
Відповідність тех вимогам.pdf
30 листопада 2018 00:51
Відомості про учасника (1).pdf
30 листопада 2018 00:51
Витяг.pdf
30 листопада 2018 00:51
Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2018 00:51
Виписка.pdf
30 листопада 2018 00:51
Аналогічний договір_панелі.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 11:39
Електронний підпис
29 листопада 2018 11:29
ISO9001 з перекладом.pdf
29 листопада 2018 11:29
ISO14001 з перекладом.pdf
29 листопада 2018 11:29
Висновок СЕС на дошки Intech.PDF
29 листопада 2018 11:29
Статут.pdf
29 листопада 2018 11:29
Протокол засновників.pdf
29 листопада 2018 11:29
Паспорт директора.pdf
29 листопада 2018 11:29
Наказ про вступ на посаду.pdf
29 листопада 2018 11:29
Витяг з ЄДРПОУ від 15.11.18.pdf
29 листопада 2018 11:29
Виписка з ЄДР.pdf
29 листопада 2018 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 11:29
Таблиця відповідності.pdf
29 листопада 2018 11:29
Інформаційна довідка.pdf
29 листопада 2018 11:29
Згода технічні вимоги.pdf
29 листопада 2018 11:29
Згода проект.pdf
29 листопада 2018 11:29
Довідка уповноважена особа.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка технічні вимоги.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка стаття 17.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка належна якість.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка МТБ.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка ліцензування.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка досвід.pdf
29 листопада 2018 11:28
Довідка довкілля.pdf
29 листопада 2018 11:28
Гарантійний строк.pdf
29 листопада 2018 11:28
Гарантійний лист якість.pdf
29 листопада 2018 11:28
Гарантійний лист санкції.pdf
29 листопада 2018 11:28
Гарантійний лист послуги.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 16:28
1 Виписка.pdf
28 листопада 2018 16:28
3 ВИТЯГ ТОВ КРЕО СІНЕРЖІ.pdf
28 листопада 2018 16:28
4 аналогічні договори.pdf
28 листопада 2018 16:28
5 Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2018 16:28
11 Довідка захист довкілля.pdf
28 листопада 2018 16:28
12 Довідка з МВС.pdf
28 листопада 2018 16:28
13 Довідка ліцензування.pdf
28 листопада 2018 16:28
16 Договір з додатком.pdf
28 листопада 2018 16:27
19 НАКАЗ.pdf
28 листопада 2018 16:27
20 пасорт код.pdf
28 листопада 2018 16:27
23 Стаття 17.pdf
28 листопада 2018 16:27
24 Стаття 188 ГКУ.pdf
28 листопада 2018 16:27
25 СТАТУТ.pdf
28 листопада 2018 16:27
26 Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2018 16:27
27 Технічні характеристики.pdf
28 листопада 2018 16:27
29 Технічний паспорт.pdf
28 листопада 2018 16:27
30 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 08:55
Електронний підпис
29 листопада 2018 18:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
29 листопада 2018 18:40
Сертифікат Starboard.pdf
29 листопада 2018 18:40
Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2018 18:40
Лист згода на обробку даних.pdf
29 листопада 2018 18:40
Довідка МВС 041118.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 08:51
Електронний підпис
30 листопада 2018 08:50
5 Тендерна пропозиція.pdf
30 листопада 2018 08:50
4 Проект Договору.pdf
30 листопада 2018 08:50
2.4 Довідка_МВС_0711.pdf
30 листопада 2018 08:50
1.2 Довідка про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ"

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ

РОЯК ОЛЬГА ФЕДОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ"
#2378611811
Переможець 213 650,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 14:47

Документи

05 грудня 2018 14:46
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОСТАПЕНКО ЮРІЙ ДМИТРОВИЧ"
#2378611811
213 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 14:46
Електронний підпис
05 грудня 2018 14:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 09:23
Звіт про виконання договору укладений
16 січня 2019 09:21
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 10:59
Договір укладений
20 грудня 2018 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 213 650,00
UAH з ПДВ