Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція КУ Луганського обласного фізкультурного центру «Олімп», розташованого за адресою: Луганська обл., м. Кремінна, вул. Дражевського, 17А (реконструкція тренажерного залу)
Очікувана вартість
17 412 745,00 UAH
UA-2018-11-14-000337-c 153a79b23efc413f8a63b1858b3b6d76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 12:18
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 12:22
Початок аукціону: 03 грудня 2018 11:57
Очікувана вартість: 17 412 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція КУ Луганського обласного фізкультурного центру «Олімп», розташованого за адресою: Луганська обл., м. Кремінна, вул. Дражевського, 17А (реконструкція тренажерного залу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92902, Україна, Луганська область, м. Кремінна, вул. Дражевського, 17А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:19
ДОдаток 6.docx
14 листопада 2018 12:19
Відомість обємів робіт.rtf
14 листопада 2018 12:19
Документація конкурсних торгів.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000105 ● 44b47fd0f5d6497fb64c515c0d50149c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.03.2020 № 66

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2018-11-14-000337-c 14.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, визначено предмет закупівлі за кодом 45454000-4 – Реконструкція, оскільки предмет закупівлі: «Реконструкція КУ Луганського обласного фізкультурного центру «Олімп», розташованого за адресою: Луганська обл., м. Кремінна, вул. Дражевського, 17А (реконструкція тренажерного залу)». Департамент проводить публічні закупівлі виключно із дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та інших нормативно-правових актів. Зокрема, відповідно до вимог Закону, Департамент для проведення тендерних торгів використовує електронну площадку Державні закупівлі он-лайн (https://www.dzo.com.ua/). Електронний майданчик закупівель розробляє інтерфейс, який складається із полів, які заповнюються замовниками, саме на зазначеному майданчику при виборі: «Класифікація за ДК 021-2015 (CPV)» наводиться Код - 45454000-4 – Реконструкція, таж сама інформація відображається у системі Prozorro. Також саме така назва передбачена Наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (зі змінами). Таким чином, Департамент жодним чином не може змінити код класифікації та назву, яка автоматично виводиться на сертифікованому електронному майданчику. Отже Департамент не вбачає жодних порушень при визначенні предмету закупівлі по наведеному вище об’єкту, а наведена в моніторингу інформація не відповідає дійсності, та може свідчити про упередженість суб’єкту моніторингу. 2. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Замовником встановлені вимоги передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та передбачено, що у випадку порушення цих вимог, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів. Зокрема пунктів: 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; та частини 2 ст. 17 - учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Крім того, на виконання п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, спосіб документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 зазначена в Додатку 4 до Тендерної документації. На виконання вище названих вимог, учасники закупівлі, зокрема переможець ТОВ «Шахтобуріння» у складі своєї пропозиції надали всі необхідні документи для підтвердження відсутності підстав передбачених п.5,6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, що ще раз підтверджує той факт, що Тендерна документація містить наведені вище вимоги та була складена без порушення Закону. 3. В Додатку 4 до Тендерної документації зазначено: «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону, що надаються переможцем закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір». Таким чином, ані в Додатку 4, ані в інших умовах Тендерної документації, а також у Законі не передбачена вимога: « розмістити (дозавантажити) в електронній системі закупівель, зокрема, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже неведена в моніторингу інформація не відповідає дійсності, та може свідчити про упередженість суб’єкту моніторингу.

2020-04-02 09:50:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ 17 407 890,85
UAH з ПДВ
17 377 890,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельно-бурове підприємство "Спецшахтобуд" 17 410 111,33
UAH з ПДВ
17 380 111,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 16:42
Договірна ціна 2
04 грудня 2018 16:42
Договірна ціна 2
04 грудня 2018 16:42
Договірна ціна 2
04 грудня 2018 16:42
Договірна ціна 2
04 грудня 2018 16:42
Договірна ціна 2
29 листопада 2018 17:43
2.Відповідність.pdf
29 листопада 2018 17:43
1.Кваліфікація.pdf
29 листопада 2018 17:43
4.Проект договору.pdf
29 листопада 2018 17:43
Договірна ціна.rar
29 листопада 2018 17:43
3.Кошторис част.2.pdf
29 листопада 2018 17:43
3.Кошторис част.1.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 18:08
4.rar
29 листопада 2018 18:08
Розрахунки 4.PDF
29 листопада 2018 18:08
Розрахунки 3.pdf
29 листопада 2018 18:08
Розрахунки 2.pdf
29 листопада 2018 18:08
Розрахунки 1.pdf
29 листопада 2018 18:08
Договір.pdf
29 листопада 2018 18:08
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ШАХТОБУРІННЯ

ТОВ "Будівельно-бурове підприємство "Спецшахтобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
Переможець 17 377 890,85
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 15:34

Документи

06 грудня 2018 15:33
Електронний підпис
06 грудня 2018 15:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ
#31619520
17 377 890,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 15:33
Електронний підпис
06 грудня 2018 15:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 09:24
6 к 56_0001.pdf зміни до договору
14 липня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 15:28
img356.pdf зміни до договору
08 травня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:02
4 r 56_0001.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 11:01
3 к 56_0001.pdf зміни до договору
27 березня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:57
2 к 56_0001.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 14:14
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 травня 2019 14:11
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:27
Договір укладений
18 грудня 2018 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення описки
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування робіт у звязку із відсутністю фінансування
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчення строку дії договору.