Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021-2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні ( діагностичні засоби, реактиви та контрастні речовини, які не належать до лікарських засобів)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-11-13-002001-a 0ff60fab137b459093c53e925dc00dda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983134
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., село Липини Луцький район, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775,+380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 22:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 11:29
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Примітка: * поле кількість товару 74 одиниці вважається як 74 найменування товару, детальніше – у Додатку 6 до Тендерної документації. Поставка товару - весь обсяг однією партією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 одиниця
Діагностичні засоби, реактиви та контрастні речовини, які не належать до лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с.Липини, Луцький район , вул. Теремнівська, 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:40
Зміни до ТД 33690000-3.pdf
20 листопада 2018 13:40
Додаток 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики” зі змінами.doc
13 листопада 2018 15:18
Додаток 6 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики”.doc
13 листопада 2018 15:18
Додаток 1. форма “Тендерна пропозиція учасника”.doc
13 листопада 2018 15:18
Додаток 2 “КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ”.doc
13 листопада 2018 15:18
Додаток 3 “ВИМОГИ ЗГІДНО ІЗ СТ.17”.doc
13 листопада 2018 15:18
Додаток 4 “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій”.doc
13 листопада 2018 15:18
Додаток 5 (Проект договору про закуп_влю).docx
13 листопада 2018 15:18
Додаток 7 (Форма №3) Технічний опис предмета закупівлі.docx
13 листопада 2018 15:18
Додаток 8 форма “Тендерна пропозиція за результатами аукціону переможця процедури закупівлі”.doc
13 листопада 2018 15:18
Тендерна документація реактиви.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм" 183 399,49
UAH з ПДВ
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР" 187 640,45
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 16:09
Електронний підпис
05 грудня 2018 16:07
К 17-3
05 грудня 2018 16:07
Довідка з юстиції
05 грудня 2018 16:07
Довідка з МВС
05 грудня 2018 16:07
Лист про ліцензію
05 грудня 2018 16:07
Довідка з Дфс
05 грудня 2018 16:07
Тендерна пропозиція
28 листопада 2018 16:58
Електронний підпис
28 листопада 2018 16:57
Реєстр.pdf
28 листопада 2018 16:55
Електронний підпис
28 листопада 2018 16:52
Установчі документи.rar
28 листопада 2018 16:52
Інші документи.rar
28 листопада 2018 16:52
Кваліфікаційні критерії.rar
28 листопада 2018 16:52
Відповідність МТВ 2.7z
28 листопада 2018 16:52
Відповідність МТВ 1.rar
28 листопада 2018 16:52
Відповідність статті 17.rar

Публічні документи

28 листопада 2018 14:01
Довідки гарантійні.pdf
28 листопада 2018 13:51
довідка працівники.pdf
28 листопада 2018 13:44
договір Ювілейний.zip
28 листопада 2018 13:44
договір Ювілейний.zip
28 листопада 2018 13:44
видаткові накладні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фірма "Волиньфарм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма "Волиньфарм"
#21738610
Переможець 179 999,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм"
#21738610
179 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:36
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:35
додугода реактиви.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:42
додугода реактиви.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:02
Додаткова угода № 3 реактиви ТОВ Волиньфарм.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:00
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 15:37
Додаткова угода № 2 до договору 1314 ТОВ Волиньфарм.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 14:58
Додаткова угода реактиви.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 10:28
Договір на реактиви ТОВ Волиньфарм.pdf укладений
17 грудня 2018 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1314
Договір:
Номер додаткової угоди: 1314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду № 4 до Додаткової угоди № 3 від 17.12.2018 року та Договору поставки № 1314 від 17 грудня 2018 року про наступне: 1. Сторони погодились викласти п.2. Додаткової угоди № 3 від 17.12.2018 року викласти в наступній редакції: «Ціна додаткової угоди складає 18232,88 (вісімнадцять тисяч двісті тридцять дві гривні 88 копійок), в тому числі ПДВ. 2. Сторони погодились викласти п 4.1. Розділу ІV Ціна Договору Договору поставки № 1314 від 17 грудня 2018 року викласти в наступній редакції: «Загальна вартість товару, що пiдлягас постачанню за цим договором, (сума договору) становить 193675,29 (сто дев’яносто три тисячі шістсот сімдесят п’ять гривень 29 копійок), в тому числі ПДВ. 3. Шляхом укладення цієї додаткової угоди, Сторони вирішили припинити дію Договору поставки № 1314 від 17 грудня 2018 року за взаємною згодою з 27.12.2019 р. 4. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних Сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті наданих послуг. У зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої Сторони по Договору. 5. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 1314
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Шляхом укладення цієї додаткової угоди, Сторони вирішили припинити дію Договору поставки № 1314 від 17 грудня 2018 року за взаємною згодою з 27.12.2019 р. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних Сторонами зобов’язань, в т. ч. по оплаті наданих послуг. У зв’язку з припиненням дії Договору, жодна із сторін не має претензій до іншої Сторони по Договору.
Номер договору про закупівлю: 1314
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 193 675,29
UAH (в тому числі ПДВ 9 365,16 UAH)