Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт кімнат відпочинку та душової правого крила другого поверху основної будівлі комунального закладу «Дніпропетровська обласна школа вищої спортивної майстерності», м.Дніпро, Монастирський острів, 6)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-10-19-003633-b 772318455a224c26ab337e0ea1ef6f14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Валеріївна Касьянова

+380988747502
+380562369297
doshvsm2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна школа вищої спортивної майстерності"
Код ЄДРПОУ: 21930186
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, МОНАСТИРСЬКИЙ ОСТРІВ, будинок 6
Контактна особа: Анна Валеріївна Касьянова
+380988747502,+380562369297
doshvsm2014@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 22:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:21
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт кімнат відпочинку та душової правого крила другого поверху основної будівлі комунального закладу «Дніпропетровська обласна школа вищої спортивної майстерності», м.Дніпро, Монастирський острів, 6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Монастирський острів, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 23:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 22:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
19 жовтня 2018 22:58
Тендерна документація 19.10.18.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про технічні характеристики
Дата подання: 22 жовтня 2018 21:08
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 11:15
Що мається на увазі "інформація в довільній формі щодо переліку та обсягів відповідно до до технічних вимог цієї тендерної документації без зазначення вартості окремих обсягів робіт"- договірна ціна чи шнший документ .
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо тендерної документації. Окрема форма “Тендерна пропозиція” вимогами тендерної документації не передбачена та не подається у складі тендерної пропозиції учасниками. Відповідно до ст.20 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, а також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Інформація про детальний технічний опис предмета закупівлі, його якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку №1 до тендерної документації. Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації без зазначення вартості окремих складових робіт оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону. Таким чином договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з переможцем тендеру з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
додо технічних вимог
Дата подання: 23 жовтня 2018 12:01
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 11:16
У Додатку 1 п.26 не вказано з якого матеріалу встановлювати перегородки з гіпсокартону чи іншого.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет надає роз’яснення щодо тендерної документації. У Додатку 1 п.26 зазначена перегородка, яка встановлюється в душовій і повинна бути стійкою до води та вологи

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-003633-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Єврогарант-2014, Код ЄДРПОУ:39245042
Дата подання: 08 листопада 2018 13:14
щодо відхилення
У тендерній пропозиції не вказано ,що потрібно надавати гарантійний лист про гарантійний термін. У графіку виконання робіт неможливо вказати дату початку робіт ,тому що початок робіт визначається на дату укладання договору.Дата укладання договору не визначена. Просимо переглянути ваше рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2018 10:41
Доброго дня! В тендерній документації зазначено що, виконавець гарантує якість виконаних робіт за цим договором протягом 36 місяців з дня оформлення акта приймання об'єкта, про що надає довідку у складі тендерної пропозиції; учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій: - інформацію в довільній формі щодо переліку та обсягів відповідно до технічних вимог цієї тендерної документації без зазначення вартості окремих складових робіт; - календарний план надання послуги, в якому визначається початок та закінчення вcix видів (етапів, комплексів) робіт (визначати в календарних днях). Також у тендерній документації зазначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - 20.12.2018 року. Вимога щодо перегляду рішення не може бути задоволена.

Документи

12 листопада 2018 10:41
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Єврогарант-2014 510 000,00
UAH з ПДВ
510 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "К Р Е Д О" 580 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ" 599 000,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2018 01:22
про ЕЦП.pdf
04 листопада 2018 22:06
Статут.pdf
04 листопада 2018 22:06
Повноваження.pdf
04 листопада 2018 22:06
Інформаційні листи.pdf
04 листопада 2018 22:06
Договір.pdf
04 листопада 2018 22:06
Відомості про підприємство.pdf
04 листопада 2018 22:06
кваліфікація.pdf
04 листопада 2018 22:06
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2018 22:06
Графік виконання робіт.pdf
04 листопада 2018 22:06
Ліцензія.pdf
04 листопада 2018 22:06
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 10:54
Електронний підпис
02 листопада 2018 10:38
21058_КРЕДО_Гарантія_01_11_2018.rar
02 листопада 2018 10:38
19. Гарантійні строки.pdf
02 листопада 2018 10:38
18. Календарний план.pdf
02 листопада 2018 10:38
17. Довідка про санкції.pdf
02 листопада 2018 10:38
16. Захист довкілля.pdf
02 листопада 2018 10:38
15.1. Довідка про юр особу.pdf
02 листопада 2018 10:38
15. Стаття 17.pdf
02 листопада 2018 10:38
14. Довідка пропрацівників.pdf
02 листопада 2018 10:38
12.2. Підтвердження досвіду 2.pdf
02 листопада 2018 10:38
12.1.. Підтвердження досвіду 1.pdf
02 листопада 2018 10:38
12. Довідка про досвід.pdf
02 листопада 2018 10:38
10. Технічний опис.pdf
02 листопада 2018 10:38
9. Технічний опис.pdf
02 листопада 2018 10:38
8.Інфо про субпідрядників.pdf
02 листопада 2018 10:38
7.3.. наказ на дир.pdf
02 листопада 2018 10:38
7.2. Протокол 2.pdf
02 листопада 2018 10:38
7.1. протокол1.pdf
02 листопада 2018 10:38
6. Проект договору.pdf
02 листопада 2018 10:38
4. Копія ліцензії.pdf
02 листопада 2018 10:38
2. Копія свідоцтва ПДВ.pdf
02 листопада 2018 10:38
1. Копія статуту.pdf

Публічні документи

04 листопада 2018 17:03
Технічне завдання.pdf
04 листопада 2018 17:03
Статья 17.pdf
04 листопада 2018 17:03
Статистика.pdf
04 листопада 2018 17:03
Рішення власника.jpg
04 листопада 2018 17:03
проект договору.pdf
04 листопада 2018 17:03
Наявність працівників.pdf
04 листопада 2018 17:03
Наявність обладнання.pdf
04 листопада 2018 17:03
Наказ директор.jpg
04 листопада 2018 17:03
захист довкілля.pdf
04 листопада 2018 17:03
Довідка про субпідрядників.pdf
04 листопада 2018 17:03
График виконання.pdf
04 листопада 2018 17:03
Гарантія.zip
04 листопада 2018 17:03
Гарантія якості.pdf
04 листопада 2018 17:03
Витяг ПДВ.jpg
04 листопада 2018 17:03
Litsenziya_dodatok.jpg
04 листопада 2018 17:03
Litsenziya_bud.jpg
04 листопада 2018 17:03
Dozvil_1467_dodatok.jpg
04 листопада 2018 17:03
Dozvil_1466.jpg
04 листопада 2018 17:03
Cчет в банке.pdf
04 листопада 2018 17:03
Cтатут_opt.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Єврогарант-2014

ТОВ "К Р Е Д О"

ТОВ "НВП КРАНМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Єврогарант-2014
#39245042
Відхилено 510 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 12:17
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
Переможець 580 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 12:46

Документи

08 листопада 2018 12:17
Електронний підпис
08 листопада 2018 12:15
Протокол.pdf
06 листопада 2018 12:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2018 12:46
Електронний підпис
12 листопада 2018 12:42
Протокол.pdf
08 листопада 2018 12:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2018 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "К Р Е Д О"
#40757521
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2018 12:46
Електронний підпис
12 листопада 2018 12:42
Протокол.pdf
08 листопада 2018 12:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 20:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 14:13
Додаткова угода від 28.12.18 з додатками.pdf зміни до договору
31 грудня 2018 14:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 23:17
Додаткова угода.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 23:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 11:06
Додатки до договору.pdf укладений
23 листопада 2018 11:04
Договір.pdf укладений
23 листопада 2018 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 17 455,96 грн (сімнадцять тисяч чотириста п’ятдесят п'ять гривень 96 копійок) у т.ч. ПДВ - 2909,33 грн (дві тисячі дев’ятсот дев’ять гривень 33 копійки) та викладення пункту 3.1. в новій редакції: «Обсяг, вартість та термін виконання поточного ремонту визначаються прикладеними до Договору календарним графіком виконання і договірною ціною, які є невід’ємною частиною даного Договору. Договірна ціна складає 562 544,04 грн. (п’ятсот шістдесят дві тисячі п’ятсот сорок чотири гривні 04 копійки), у тому числі ПДВ 93 757,34 грн. (дев'яносто три тисячі сімсот п’ятдесят сім гривень 34 копійки)».
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 562 544,04
UAH з ПДВ