Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Городоцька (від початку Скнилівського мосту до кільцевої дороги)у м. Львові
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2018-10-18-003359-b ● 2c8e3399d38f40dabe240b5888135bf0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Львівсвітло" |
Код ЄДРПОУ: | 03348577 |
Місцезнаходження: | 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8 |
Контактна особа: |
Дорош Надія Володимирівна +380673738626 supply.lvivsvitlo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2018 19:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2018 19:41 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 13:09 |
Очікувана вартість: | 8 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42500 UAH |
Publication date: | 18 жовтня 2018 19:36 |
Enquiries until: | 25 жовтня 2018 19:41 |
Complaints submission until: | до 31 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 листопада 2018 19:41 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Городоцька (від початку Скнилівського мосту до кільцевої дороги)у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Городоцька (від початку Скнилівського мосту до кільцевої дороги)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2018 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2018 15:37 |
ЗМІНИ.pdf | |
26 жовтня 2018 15:37 |
Тех завд Городоць мосту- кільце-роботи тендер 1.doc | |
26 жовтня 2018 15:37 |
ТД Городоцька зі змінами1.doc | |
23 жовтня 2018 10:39 |
опори Городоцька.PNG | |
23 жовтня 2018 10:39 |
зміни.pdf |
26 жовтня 2018 15:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 жовтня 2018 15:37 |
ЗМІНИ.pdf
|
||||||
26 жовтня 2018 15:37 |
Тех завд Городоць мосту- кільце-роботи тендер 1.doc
|
||||||
26 жовтня 2018 15:37 |
ТД Городоцька зі змінами1.doc
|
||||||
23 жовтня 2018 10:39 |
опори Городоцька.PNG
|
||||||
23 жовтня 2018 10:39 |
зміни.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог Тендерної документації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 12:17
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 13:37
Добрий день. При підготовці пропозиції для участі у даній закупівлі виник ряд запитань та зауважень до вимог, що встановлені у Тендерній документації.
1). Відповідно до п. 2 розділу 3 документації учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції, що становить 42500.00 грн.(сорок дві тисячі п’ятсот грн.00 коп.). Для виконання даного пункту документації учасникові достатньо подати електронну банківську гарантію, чи у складні пропозиції повинні міститися супровідні документи, наприклад, ліцензія банку, документи, що підтверджують право підпису банківської гарантії?
2). Згідно п. 2.3 Розділу 2 документації учасники повинні надати Статут або інший установчий документ. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). У якій формі має бути подана вищезазначена інформація?
3). Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції учасником. У якій формі повинна бути надана вищезазначена інформація?
Крім того, звертаємо увагу, що дана вимога тендерної документації носить дискримінаційний характер. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання вимог даної статті та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1.Учасникові достатьньо подати банківську гарантію
2.Учасник подає лист у довільній формі.
3.Відповідно до ст.22 п.3 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
1.Учасникові достатьньо подати банківську гарантію
2.Учасник подає лист у довільній формі.
3.Відповідно до ст.22 п.3 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо вимог Тендерної докмуентації
Дата подання: 25 жовтня 2018 14:14
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:28
Ознайомившись з документацією до даної закупівлі, нами виявлено наявність у ній дискримінаційних вимог. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції учасником.
Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація справді може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, як зазначалося вище, вимога, що встановлена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 документації носить дискримінаційний характер, а відтак не може вважатися такою, що встановлена "відповідно до законодавства". Відповідно, не внісши зміни до умов тендерної документації замовник прямо порушує один з принципів проведення закупівель – " недискримінація учасників".
Слід зазначити, що за порушення встановлених законодавством вимог про публічні закупівлі замовник несе адміністративну та кримінальну відповідальність.
Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог статті 3 Закону та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає що дана вимога не носить дискримінаційного характеру і тендерна документація згідно ст.22 ч.3 може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає, що до кваліфікаційних критеріїв які вимагаються закупівлею, а зокрема до п.3.1 якщо
Учасник вкаже середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, у нього мав би бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції, який Учасник здавав у формі звітів у ДПІ не носять дискримінаційного характеру, а тільки підтвердять його спроможність взяти на себе зобов'язання перед Замовником.
Учасник вкаже середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, у нього мав би бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції, який Учасник здавав у формі звітів у ДПІ не носять дискримінаційного характеру, а тільки підтвердять його спроможність взяти на себе зобов'язання перед Замовником.
Щодо вимог Тендерної документації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:18
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:43
У якій формі повинна бути подана інформація, що зазначена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідь: Учасник повинен подати :форму №2 звіт про фінансові результати(звіт про сукупний дохід)за 2015-2017 рр
Щодо вимог Тендерної докмуентації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:51
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 16:13
Вимога, щодо надання звітів, що подавалися у ДПІ, можливо, і не носить дискримінаційного характеру. Однак, у даному випадку дискримінацією є подання звітності за останні 3 роки, оскільки участь у закупівлі не зможуть взяти фірми, що були зареєстровані протягом 2016-2018 років, а також обмежує конкуренцію вартісна межа доходу ("має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції"). Новостворена фірма, яка вже має досвід виконання договорів аналогічних до предмету закупівлі, також спроможна взяти на себе зобов'язання перед замовником і виконати визначені документацією роботи на належному рівні. Встановлення ж замовником вищезазначених вимог унеможливлює участь у торгах окремих учасників. Відтак, дії замовника спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників закупівлі, що є порушенням принципів проведення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо фірми були зарєстровані у вказані роки Ви можете подати 2 фінансові звіти, але Замовник фінансову спроможність хоче бачити у вигляді зареєстрованого доходу в 2-а рази більшим від очікуваної вартості пропозиції ст.22 п.3.
Щодо вимог Тендерної документації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 16:36
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 11:29
Якщо подати документи у відповідності до Вашої рекомендації (тобто надати звіт за два останні роки чи за рік (в залежності від того, коли було створено фірму)), пропозиція учасника у будь-якому випадку буде відхилена. Адже в документації чітко зазначено про надання документів саме за 3 останні роки, а не за два роки чи за рік. Крім того, замовник повинен розуміти, що встановленням вартісної межі доходу він ставить учасників у нерівні умови. Адже фірма, яка працює на ринку, для прикладу, 5 років має більше шансів подати інформацію, щодо підтвердження наявності доходу саме у 2-а рази більшого від очікуваної вартості пропозиції, ніж та, яка працює на ринку лише рік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ст.22 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" не забороняє Замовнику вимагати іншу інформацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003359-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41918434
Дата подання: 25 жовтня 2018 14:15
Щодо вимог Тендерної документації.
Ознайомившись з документацією до даної закупівлі, нами виявлено наявність у ній дискримінаційних вимог. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції учасником.
Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація справді може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, як зазначалося вище, вимога, що встановлена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 документації носить дискримінаційний характер, а відтак не може вважатися такою, що встановлена "відповідно до законодавства". Відповідно, не внісши зміни до умов тендерної документації замовник прямо порушує один з принципів проведення закупівель – " недискримінація учасників".
Слід зазначити, що за порушення встановлених законодавством вимог про публічні закупівлі замовник несе адміністративну та кримінальну відповідальність.
Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог статті 3 Закону та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Розгорнути
Згорнути
Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація справді може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, як зазначалося вище, вимога, що встановлена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 документації носить дискримінаційний характер, а відтак не може вважатися такою, що встановлена "відповідно до законодавства". Відповідно, не внісши зміни до умов тендерної документації замовник прямо порушує один з принципів проведення закупівель – " недискримінація учасників".
Слід зазначити, що за порушення встановлених законодавством вимог про публічні закупівлі замовник несе адміністративну та кримінальну відповідальність.
Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог статті 3 Закону та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2018 11:36
Замовник не погоджується з вимогами Учасника
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003359-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41918434
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:51
Щодо вимог Тендерної докмуентації.
Вимога, щодо надання звітів, що подавалися у ДПІ, можливо, і не носить дискримінаційного характеру. Однак, у даному випадку дискримінацією є подання звітності за останні 3 роки, оскільки участь у закупівлі не зможуть взяти фірми, що були зареєстровані протягом 2016-2018 років, а також обмежує конкуренцію вартісна межа доходу ("має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції"). Новостворена фірма, яка вже має досвід виконання договорів аналогічних до предмету закупівлі, також спроможна взяти на себе зобов'язання перед замовником і виконати визначені документацією роботи на належному рівні. Встановлення ж замовником вищезазначених вимог унеможливлює участь у торгах окремих учасників. Відтак, дії замовника спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників закупівлі, що є порушенням принципів проведення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2018 11:36
Замовник не погоджується з вимогами Учасника
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003359-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41918434
Дата подання: 25 жовтня 2018 16:37
Щодо вимог Тендерної докментації.
Якщо подати документи у відповідності до Вашої рекомендації (тобто надати звіт за два останні роки чи за рік (в залежності від того, коли було створено фірму)), пропозиція учасника у будь-якому випадку буде відхилена. Адже в документації чітко зазначено про надання документів саме за 3 останні роки, а не за два роки чи за рік. Крім того, замовник повинен розуміти, що встановленням вартісної межі доходу він ставить учасників у нерівні умови. Адже фірма, яка працює на ринку, для прикладу, 5 років має більше шансів подати інформацію, щодо підтвердження наявності доходу саме у 2-а рази більшого від очікуваної вартості пропозиції, ніж та, яка працює на ринку лише рік.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2018 11:38
Замовник не погоджується з вимогами Учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
7 850 020,54
UAH з ПДВ
|
7 850 020,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛК Енерголюкс |
8 493 330,30
UAH з ПДВ
|
8 473 830,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛМАРТ" |
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
8 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" #37752996 |
Очікує рішення |
7 850 020,54
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 13:36
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 листопада 2018 16:17 |
Коментар щодо відміни: | згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.31 |
Документи:
09 листопада 2018 16:17
|
протокол відміни |