Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області
Очікувана вартість
5 850 047,80 UAH
UA-2018-09-25-002489-c 5e0e13e74cd94a83b705e82e642ad8d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Теодорівна Волчек

+380352235094 volchek.o.t@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа: Оксана Теодорівна Волчек
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 15:20
Очікувана вартість: 5 850 047,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 250,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47721, Україна, Тернопільська область, с. Почапинці, вул. Жовтнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 15:56
Тендерна документація нова редакція.doc
10 жовтня 2018 16:32
Тендерна документація нова редакція.doc
04 жовтня 2018 15:24
Тендерна документація нова редакція.doc
25 вересня 2018 18:04
Тендерна документація.doc
19 жовтня 2018 15:56
Рішення про внесення змін ТД.docx
10 жовтня 2018 16:32
Рішення про внесення змін ТД.docx
10 жовтня 2018 16:32
технічне завдання нова редакція.docx
04 жовтня 2018 15:24
технічне завдання нова редакція.docx
25 вересня 2018 18:04
технічне завдання.docx
04 жовтня 2018 15:24
проект договору нова редакція.docx
25 вересня 2018 18:04
проект договору.docx
04 жовтня 2018 15:24
Рішення про внесення змін ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-25-002489-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2331317590
Дата подання: 08 листопада 2018 14:38
Вимога щодо усунення порушень законодавства під час здійснення розгляду тендерних пропозицій в закупівлі відкритих торгів з ідентифікатором UA-2018-09-25-002489-c
Детальний опис неправомірного визначення учасника-переможця знаходиться в сканованій копії оригіналу Вимогу, що завантажено в систему елктронних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2018 19:02
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень законодавства під час здійснення розгляду тендерних пропозицій в закупівлі відкритих торгів з ідентифікатором
UA-2018-09-25-002489-c повідомляємо, що відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Щодо підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції.
У відповідності із статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати копію чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання (розділ 3, п.6, п.п.6.3 Тендерної документації). Дані документи відсутні у Вашій тендерній пропозиції.
Згідно Додатку №1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимогу надання учасником, зокрема, таких даних:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Довідки про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації (згідно представленого зразку). Дана довідка підтверджується наявністю свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації, та будуть залучені до виконання замовлення свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (сканована копія або сканований оригінал).
- У складі тендерної пропозиції Вами документально не підтверджено Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (не подано відповідних свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми). Вами подано файл з ім’ям «32. КК-техпаспорти на трактори», який охоплює п.п.7-10 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору №31 від 19.10.2018. У складі тендерної пропозиції відсутні свідоцтва на транспортні засоби та/або механізми, які відображені у п.п.1-6 довідки №31 від 19.10.2018. Файл «32. КК-свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів» міститься у системі у вигляді закреслених даних.

Враховуючи викладене, Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», в зв’язку з чим була правомірно відхилена згідно Протоколу від 06.11.2018 р.

Стосовно вказаних Вами зауважень щодо ТОВ «Інтенсбуд» зазначимо наступне.
1. Щодо найменування файлів тендерної пропозиції.
Пунктом 1.3. розділу 3 тендерної пропозиції встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, наприклад: відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Окремо слід зазначити, що згідно підпункту 1.1.3. пункту 1.1. розділу 3 тендерної пропозиції встановлено, що усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Вами при підготовці та поданні тендерної документації цю вимогу тендерної пропозиції проігноровано. При цьому зазначаємо, що дана обставина не слугувала підставою відхилення вашої пропозиції.
Тому твердження про дискримінаційний чи упереджений підхід до учасників торгів є необґрунтованим та абсолютно безпідставним.

2. Щодо посилання на нібито відкриття ліквідаційної процедури по ТОВ «ІНТЕНСБУД».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕНСБУД» подано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 17.10.2018 за № 1004541677 станом на 17.10.2018, в якому зазначається, що товариство не перебуває у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, не перебуває у процесі припинення. Пунктом 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При перевірці даних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань також відсутні дані про перебування товариства в процесі ліквідації. Відтак, очевидно, що при підготовці зазначеного вами листа була допущена описка.
До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах. Відтак, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах не можуть слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції.

3. Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядну організацію – ТОВ «Тернопільбуд». Саме дану будівельну компанію учасник планує залучати до виконання будівельно-монтажних робіт по вищезазначеному об’єкту.
Також повідомляємо, у тендерній документації пункті 6 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасник повинен документально підтвердити можливість здійснити поставку віконних боків та установки для очищення стічних вод. ТзОВ «Комфорт-Еко» та ТзОВ «Вікноград» надано необхідні гарантійні листи. Щодо монтажу вищезазначеного обладнання та матеріалів, учасник ТОВ «Інтенсбуд» планує самостійно виконати необхідний комплекс будівельно-монтажних робіт. А зазначена у гарантійних листах інформація свідчить виключно про готовність виробників здійснити монтаж у разі потреби.

4. Згідно пункту 1.3. розділу 3 тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок, зокрема, належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» надано інформацію про наявність обладнання, механізмів та транспортних засобів, які забезпечать виконання робіт, передбачених у тендерній документації у формі таблиці відповідно до вимог тендерної документації. Учасником вписано усю необхідну інформацію та надано усі передбачені свідоцтва на транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації. Замовник у своїх вимогах зазначив «Виробник/марка та термін експлуатації (років)», що свідчить про можливість надання інформації про виробника або про марку. Враховуючи що у свідоцтві про реєстрацію передбачено марки транспортних засобів, саме ця інформація і була внесена учасником у таблицю.

5. У тендерній пропозиції учасника торгів ТОВ «Інтенсбуд» надано копію диплому головного бухгалтера Мазурек В.А. та довідку щодо неможливості подання копії трудової книжки, так як вищезазначений працівник працює по сумісництву, а її трудова книжка знаходиться за основним місцем роботи. Відтак, вимоги тендерної документації в цій частині дотримані в повному обсязі.

6. Учасником торгів по процедурі закупівлі «Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Жовтневій в с. Почапинці Тернопільського району Тернопільської області» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» ТОВ «Інтенсбуд» у складі тендерної пропозиції надано довідку про субпідрядну організацію – ТОВ «Тернопільбуд», яка має усі необхідні чинні дозвільні документи на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку. Для виконання вищезазначених робіт буде залучена будівельна компанія ТОВ «Тернопільбуд», що має необхідну дозвільну документацію та належним чином навчених працівників. Враховуючи, що Замовником торгів у тендерній документації не було обумовлено про обмеження щодо подачі дозволів субпідрядних організацій, враховуємо вашу вимогу про відхилення пропозиції учасника ТОВ «Інтенсбуд» безпідставною і необґрунтованою.

Зважаючи на наведене, ваша вимога щодо скасування рішення про визначення переможцем учасника закупівлі ТОВ «Інтенсбуд» не підтверджена фактичними обставинами та є абсолютно безпідставною.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проф Буд 5 750 000,00
UAH з ПДВ
5 691 499,51
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ 5 790 789,00
UAH з ПДВ
5 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД" 5 831 857,65
UAH з ПДВ
5 745 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" 5 850 041,98
UAH з ПДВ
5 749 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 14:24
imd.файл
30 жовтня 2018 11:53
Електронний підпис
30 жовтня 2018 11:51
кошторисні розрахунки
26 жовтня 2018 14:46
Електронний підпис
26 жовтня 2018 14:44
Інструкції.rar
26 жовтня 2018 14:43
ІД довідка ДФС.jpg
26 жовтня 2018 14:43
Документи по гарантії .rar
26 жовтня 2018 14:43
Банківська гарантія.rar
19 жовтня 2018 15:44
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:39
Документи Фармаско 2.rar
19 жовтня 2018 15:39
Документи Фармаско 1.rar
19 жовтня 2018 15:39
ІД лист згода учасника.PDF
19 жовтня 2018 15:39
ІД копія витягу ПДВ.PDF
19 жовтня 2018 15:39
ІД Витяг ЄДРПОУ.PDF
19 жовтня 2018 15:39
Довідки з банку.rar
19 жовтня 2018 15:39
ТЧ Технічне завдання.PDF
19 жовтня 2018 15:39
проект договору.PDF
19 жовтня 2018 15:39
опис.PDF
19 жовтня 2018 15:39
ІД копія статуту.PDF
19 жовтня 2018 15:39
рішення учасника 2 ст.2.jpg
19 жовтня 2018 15:39
рішення учасника 2 ст.1.jpg
19 жовтня 2018 15:39
рішення учасника 1.jpg
19 жовтня 2018 15:39
ВПВ 17.PDF
19 жовтня 2018 15:39
КК Фотокопії.rar
19 жовтня 2018 15:39
КК лист із статистики.jpg
19 жовтня 2018 15:39
file0012.PDF
19 жовтня 2018 15:39
file0011.PDF
19 жовтня 2018 15:39
file0010.PDF
19 жовтня 2018 15:39
Інструкції Ергоком .rar
19 жовтня 2018 15:39
file009.PDF
19 жовтня 2018 15:39
file0008.PDF
19 жовтня 2018 15:39
Довідка ДФС.jpg
19 жовтня 2018 15:38
file0007.PDF
19 жовтня 2018 15:38
file0006.PDF
19 жовтня 2018 15:38
file0005.PDF
19 жовтня 2018 15:38
file0004.PDF
19 жовтня 2018 15:38
file0003.PDF
19 жовтня 2018 15:38
file0002.PDF
19 жовтня 2018 15:38
file0001.PDF
19 жовтня 2018 15:38
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 жовтня 2018 16:52
Електронний підпис
26 жовтня 2018 16:52
29. Проект договору.pdf
26 жовтня 2018 16:42
Електронний підпис
26 жовтня 2018 10:29
48.ТЧ - договір 117.pdf
26 жовтня 2018 10:28
43.ТЧ - Техрегламент.pdf
26 жовтня 2018 10:28
43.9. ТЧ - набір Бесiк.pdf
26 жовтня 2018 10:28
43.39. ТЧ - Кольпоскоп.pdf
26 жовтня 2018 10:28
43.38. ТЧ - Дерматоскоп.pdf
26 жовтня 2018 10:27
43.3. ТЧ - Ростомір.pdf
26 жовтня 2018 10:26
43.11. ТЧ - Інструкція ЕКГ.pdf
26 жовтня 2018 10:26
43.11. ТЧ - ЕКГ.pdf
26 жовтня 2018 10:26
43. ТЧ - Центрифуги.pdf
26 жовтня 2018 10:25
25.ІД - Код ІПН.pdf
26 жовтня 2018 10:25
24.ІД - Паспорт ФОП.pdf
26 жовтня 2018 10:24
13.ТЧ - Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2018 10:24
11. ВПВ17.pdf
26 жовтня 2018 10:24
2. Цінова пропозиці.pdf
19 жовтня 2018 16:25
Genetic.doc
19 жовтня 2018 16:25
Ширма медична.pdf
19 жовтня 2018 16:25
Шафа двохдверна.pdf
19 жовтня 2018 16:25
трудові, дипломи.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Техрегламент.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Стіл пеленальний.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Сертифікат кольпоскоп.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Небулайзер.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Набір для швидкої.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Кушетка.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Дкларація набори.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Декларація.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Аналізатор сечі.pdf
19 жовтня 2018 16:24
Аналізатор С.pdf
19 жовтня 2018 16:23
-24,25. Паспорт та код ІПН.pdf

Публічні документи

06 листопада 2018 17:21
Електронний підпис
06 листопада 2018 17:20
Почапинці.imd
06 листопада 2018 17:20
Кошторис 2.pdf
06 листопада 2018 17:20
Кошторис 1.pdf
06 листопада 2018 17:20
Договірна ціна.pdf
06 листопада 2018 17:20
Довідки Рада.pdf
06 листопада 2018 17:20
Довідки Ощадбанк.pdf
06 листопада 2018 17:20
Довідки МВС.pdf
06 листопада 2018 17:20
Довідка.pdf
26 жовтня 2018 17:01
Електронний підпис
26 жовтня 2018 16:48
Сумка.pdf
26 жовтня 2018 16:48
Гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2018 18:18
W003-C HBsAg Test COA_W00380618.pdf
24 жовтня 2018 18:18
Scan_cумка холодильник.pdf
24 жовтня 2018 18:18
Scan_декларация ваги.pdf
24 жовтня 2018 18:17
LETTER OF AUTHORIZATION DISPOMED.pdf
24 жовтня 2018 18:17
Hope Heal Инженер.pdf
24 жовтня 2018 18:17
HIV COA_W00680508_e+u.pdf
24 жовтня 2018 18:17
HITAS Technical regulations AVTOSPETS New.pdf
24 жовтня 2018 18:17
CONTRACT .jpg
24 жовтня 2018 18:17
COA_W005-C_HCV_W00580506_20-05-09.pdf
24 жовтня 2018 18:17
COA_Syphilis_W03480506_20-05-09_e+u.pdf
24 жовтня 2018 18:17
ALLTION_Certif_training.pdf
24 жовтня 2018 18:17
Alltion_доверенность.PDF
24 жовтня 2018 18:17
ЧП сертификат.jpg
24 жовтня 2018 18:17
Центрифуга TDZ4-WS LED Manual.pdf
24 жовтня 2018 18:17
сертификат центрифуга.pdf
24 жовтня 2018 18:17
Ростомір, 2-ЗВТ.PDF
24 жовтня 2018 18:17
Пікфлоуметр Everpure, 68-EV.PDF
24 жовтня 2018 18:17
паспорт якості_однор.jpg
24 жовтня 2018 18:17
однор_скрт відповідн.jpg
24 жовтня 2018 18:17
однор_серт_якість.jpg
24 жовтня 2018 18:17
Метрол.jpg
24 жовтня 2018 18:17
ЛОТОК ПОЧКООБРАЗНЫЙ.pdf
24 жовтня 2018 18:16
Инженер центрифуга.pdf
24 жовтня 2018 18:16
Договір БУ _ БК.PDF
24 жовтня 2018 18:16
Деклрація аналіз сечі.pdf
24 жовтня 2018 18:16
Декларація оптики.pdf
24 жовтня 2018 18:16
Декларація молоток.pdf
24 жовтня 2018 18:16
декларация_корпусная.pdf
24 жовтня 2018 18:16
Декларац мікроскопи.pdf
24 жовтня 2018 18:16
IMG_инт_2489.jpg
24 жовтня 2018 18:16
IMG_инт_2489 (2).jpg
24 жовтня 2018 18:16
энд_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
шин_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
ц_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
сумк_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
однор_инс_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
лихт_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
л_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
кол_инт_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:16
ИНТ.jpg
24 жовтня 2018 18:16
д_инс_2489.pdf
24 жовтня 2018 18:15
2489-с Інтенсбуд.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Центрифуга.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Сумка-холодильник.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Сумка-укладка лікаря.docx
24 жовтня 2018 18:15
Стето-скопи.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Перкусійний молоток.pdf
24 жовтня 2018 18:15
ПАСПОРТ ШКАФ ШМ-2.doc
24 жовтня 2018 18:15
ПАСПОРТ Ширма.doc
24 жовтня 2018 18:15
паспорт кушетка.doc
24 жовтня 2018 18:15
Офтальмоскопи.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Отоскоп.PDF
24 жовтня 2018 18:15
Отоскоп_мини.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Освітлювач.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Опис ендоскопів.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Назларинг.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Монітор пацієнта.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Мікроскоп тринок..pdf
24 жовтня 2018 18:15
Мікроскоп бінокуляр.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Лотки.pdf
24 жовтня 2018 18:15
Ліхтарик.pdf
24 жовтня 2018 18:14
ліхтарик_ваги_romed.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Інструкція ноші.docx
24 жовтня 2018 18:14
Інструкція комірці.doc
24 жовтня 2018 18:14
додат_серт відпов_одн.jpg
24 жовтня 2018 18:14
Дерматоскоп.pdf
24 жовтня 2018 18:14
глюкометр.pdf
24 жовтня 2018 18:14
1-ЗВТ Інструкція ваги.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Фото 4.jpg
24 жовтня 2018 18:14
Фото 3.jpg
24 жовтня 2018 18:14
Фото 2.jpg
24 жовтня 2018 18:14
Фото 1.jpg
24 жовтня 2018 18:14
Технічне завдання.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Технічне завдання 2.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Технічне завдання 1.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Реєстр документів.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Проект договору.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Лицензия Банковская.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Кошторис 3.pdf
24 жовтня 2018 18:14
Кошторис 2.pdf
24 жовтня 2018 18:13
Кошторис 1.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-№1-ПВ Звіт праці.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-штатний розпис.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Холодзьон.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Холодзьон освіта.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Техпаспорти.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-план укб.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Павзюк.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Павзюк освіта.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Нижник.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Нижник освіта.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Наказ Директор.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Мазурек освіта.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-договір укб.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-договір оренди (1).pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-ВІДГУК.pdf
24 жовтня 2018 18:13
КК-Ваврик.pdf
24 жовтня 2018 18:13
Кирилось.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-фінзвіт2.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-фінзвіт1.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Статут Інтенсбуд.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Рух коштів.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Пртокол Директор 3.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Протокол Інтенсбуд.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Протокол Директор 2.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Протокол Директор 1.pdf
24 жовтня 2018 18:13
ІД-Паспорт, код.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Лист-згода.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Квитанція фінзвіт.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Дозволи-ліцензії.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Довідки.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Довідки Рада.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Гарантійні листи.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Відомості ст. 17.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Витяг_ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Витяг_17.10.2018.pdf
24 жовтня 2018 18:12
ІД-Витяг Тернопільбуд.pdf
24 жовтня 2018 18:12
Договірна ціна.pdf
24 жовтня 2018 18:12
Довгаль770(нотар).PDF

Публічні документи

19 жовтня 2018 16:09
Електронний підпис
19 жовтня 2018 16:09
ТЗ_заповнене.docx
19 жовтня 2018 16:09
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 16:08
Проект договору.pdf
19 жовтня 2018 16:08
ІД_ Довіреність.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.50.13.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.50.02.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.49.47.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.49.26.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.24.36.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.24.17.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.24.00.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.23.47.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.23.32.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.23.14.pdf
19 жовтня 2018 16:08
2018-10-19 15.22.57.pdf
19 жовтня 2018 16:08
napad2.jpg
19 жовтня 2018 16:08
ТЧ_Очисні.pdf
19 жовтня 2018 16:08
ТЧ_ВІКНА2.jpg
19 жовтня 2018 16:08
ТЧ_Вікна1.jpg
19 жовтня 2018 16:08
ТЧ_Вікна_Сертифікат.jpg
19 жовтня 2018 16:08
ПЕРЕДМ2.jpg
19 жовтня 2018 16:07
ПЕРЕДМ1.jpg
19 жовтня 2018 16:07
Нападівка2.jpg
19 жовтня 2018 16:07
Напад1.jpg
19 жовтня 2018 16:07
мишк4.JPG
19 жовтня 2018 16:07
мишк3.JPG
19 жовтня 2018 16:07
мишк2.JPG
19 жовтня 2018 16:07
мишк1.JPG
19 жовтня 2018 16:07
Лицензия Банковская.pdf
19 жовтня 2018 16:07
Довгаль770(нотар).PDF
19 жовтня 2018 16:07
Борсуки3.jpg
19 жовтня 2018 16:07
Борсуки2.jpg
19 жовтня 2018 16:07
Борсуки1.jpg
19 жовтня 2018 16:07
КК_МЕД_ГАР.rar
19 жовтня 2018 16:07
КК_МЕД_ІНСТР.rar
19 жовтня 2018 16:07
98.imd
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ЛС1_6-1-5.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ИВР.rtf
19 жовтня 2018 16:07
98_ДЦ_ДЦ.rtf
19 жовтня 2018 16:07
КК_Копії Договорів ЦПХ.pdf
19 жовтня 2018 16:07
КК_Копії дипломів.pdf
19 жовтня 2018 16:07
КК_відгук5.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Копія Статут.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Копія Протокол.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Копія Наказу.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Копія Витяг.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Копія витяг ПДВ.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Копія Балансу та ФЗ.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Долвідка ПУМБ.pdf
19 жовтня 2018 16:06
ІД_Довідка РАДАБАНК.pdf
19 жовтня 2018 16:06
KK_відгук4.pdf
19 жовтня 2018 16:06
KK_відгук3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проф Буд

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проф Буд
#41884500
Відхилено 5 691 499,51
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 14:31
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЙТЮК МИКОЛА ДМИТРОВИЧ
#2331317590
Відхилено 5 700 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 10:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД"
#40159114
Переможець 5 745 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 10:27

Документи

02 листопада 2018 14:31
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:30
Протокол Почапинці 1.pdf

Документи

06 листопада 2018 10:23
Електронний підпис
06 листопада 2018 10:23
Протокол с. Почапинці 2.pdf

Документи

06 листопада 2018 10:27
Електронний підпис
06 листопада 2018 10:26
Протокол с. Почапинці 3 .pdf
06 листопада 2018 10:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕНСБУД"
#40159114
5 745 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 10:27
Електронний підпис
06 листопада 2018 10:26
Протокол с. Почапинці 3 .pdf
06 листопада 2018 10:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 20:47
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 16:55
ДУ квітень.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:04
Почапинці.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:02
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:57
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:32
Почапинці ДУ №7.pdf зміни до договору
05 травня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:38
Додаткова угода № 6 Договір № 26 Почапинці.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:37
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 09:02
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 червня 2019 09:01
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 15:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 січня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 15:07
Додаток 2 до Договору № 26.pdf укладений
21 листопада 2018 15:04
Додаток 1 до Договору № 26.pdf укладений
21 листопада 2018 15:04
Договір № 26 від 21.11.2018 року.pdf укладений
21 листопада 2018 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору: пункт 3.2. Розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2019 рік становить: 4545000,00 грн. Додаток № 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції, згідно державного фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: 1.1. пункт 4.1. Розділу 4 Договору викласти у такій редакції: «4.1. Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу у межах строків, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва». По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3).» 2. Сторони домовились, що Замовник перераховує підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт на 2019 рік у сумі 1 363 500,00 грн. (один мільйон триста шістдесят три тисячі п’ятсот грн. 00 коп.). 3. Сторони домовились викласти в новій редакції Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт».
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання."
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2020 рік становить 2663208,00 грн. 2. Додаток №2 Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції. 3.Реквізити Замовника та Підрядника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено рахунки
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: "12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2021 р., а в частині розрахунків до повного його виконання."
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "3.2. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2021 рік становить: 1435930,80 грн. в тому числі 1362040,64 грн.- кошти державного бюджету, 73890,16 грн. - кошти місцевого бюджету."
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 745 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 957 500,00 UAH)