Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 525 за адресою: просп. Павла Тичини, 14-В
Очікувана вартість
8 666 387,00 UAH
UA-2018-09-25-001558-b b5c2b51c8b8b4065a63b7d26a86794cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 13:26
Очікувана вартість: 8 666 387,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 667,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001, м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)]. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: обсяг відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7). Кошти місцевого бюджету. Місце виконання робіт: дошкільний навчальний заклад № 525 за адресою: просп. Павла Тичини, 14-В в Дніпровському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 525 за адресою: просп. Павла Тичини, 14-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02098, Україна, Київська область, Київ, просп. Павла Тичини, 14-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 16:51
Тендерна документація ДНЗ 525 Тичини 14В.pdf
25 вересня 2018 16:50
Оголошення_про_торги_за_формою_МЕРТУ_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 8 446 128,23
UAH з ПДВ
8 446 128,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 8 573 089,61
UAH з ПДВ
8 573 089,61
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
Переможець 8 446 128,23
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
8 446 128,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 18:08
Звіт про виконання договору № 23-18-КТ від 31.10.2018 просп. Павла Тичини, 14-В ДНЗ.pdf укладений
28 грудня 2019 18:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:04
Додаткова угода № 3 від 27.12.2019 до дог. № 23-18-КТ від 31.10.2018, просп. П.Тичини, 14-В.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:20
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 11:22
додаткова угода 2 від 21.05.2019 до дог 23-18-КТ просп. Павла Тичини, 14-В.pdf зміни до договору
21 травня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 12:34
Додаткова угода № 1 від 28.12.2018 до договору № 23_18-КТ від 31.10.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:33
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 19:29
3 Додаток № 3 до Договору № 23_18-КТ від 31.10.2018 частина 2.pdf укладений
01 листопада 2018 19:24
2 Додаток № 3 до Договору № 23_18-КТ від 31.10.2018 частина 1.pdf укладений
01 листопада 2018 19:24
1 Договір № 23_18-КТ від 31.10.2018 з додатками 1, 2, 4.pdf укладений
01 листопада 2018 19:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 4 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 1 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 23/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, внесено зміни у Договір, а саме: в Розділ 4 "Порядок розрахунків" Договору; в Розділ 5 "Права та обов'язки Сторін" Договору; в Розділ 14 "Відповідальність сторін за порушення зобов'язань за Договором та порядок урегулювання спорів" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді 2 від 21.05.2019 року
Номер договору про закупівлю: 23/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 23/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із фактичним завершенням строку дії Договору, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни ву Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 3 – Договірна ціна, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 23/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 095 287,71
UAH (в тому числі ПДВ 349 214,62 UAH)