Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Основні неорганічні хімічні речовини
Basic inorganic chemicals
Basic inorganic chemicals
Очікувана вартість
5 353 000,00 UAH
UA-2018-09-25-000214-c ● 1e400433702046978c9b55fa2cead5e5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 38817874 |
Місцезнаходження: | 93304, Україна , Луганська область обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89 |
Контактна особа: |
Маслюкова Олена Корніївна 0509239716 Elena.kpprv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UTILITY ENTERPRISE “POPASNYANSKIY RAYONNIY VODOKANAL” |
National ID: | 38817874 |
Contact point: |
Maslyukova Olena Kornievna 0509239716 Elena.kpprv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2018 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2018 13:23 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2018 13:23 |
Очікувана вартість: | 5 353 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 25 вересня 2018 09:29 |
Enquiries until: | 16 жовтня 2018 08:00 |
Complaints submission until: | до 22 жовтня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 жовтня 2018 08:00 |
Planned auction date: | 06 грудня 2018 13:23 |
Information
Estimated total value: | 5 353 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 53 530 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Основні неорганічні хімічні речовини (Рідкий хлор у контейнерах та балонах, гіпохлорит натрію марки А)
Basic inorganic chemicals (Liquid chlorine in containers and cylinders, sodium hypochlorite of grade A)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 т.
Основні неорганічні хімічні речовини (Рідкий хлор у контейнерах та балонах, гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93310, Україна, Луганська область, БІЛОГОРІВКА, вул. Водопровідна
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Basic inorganic chemicals (Liquid chlorine in containers and cylinders, sodium hypochlorite of grade A)
CPV: 24310000-0
Період постачання:
з 31 жовтня 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2018 09:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2018 09:30 |
Додаток 2 до договору.docx | |
25 вересня 2018 09:30 |
Додаток 1 до договору.doc | |
25 вересня 2018 09:30 |
Додаток 3. проект договору.doc | |
25 вересня 2018 09:30 |
Додаток 2.docx | |
25 вересня 2018 09:30 |
Додаток 1.docx | |
25 вересня 2018 09:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-09-25-000214-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: АТ ДНІПРОАЗОТ, Код ЄДРПОУ:05761620
Дата подання: 06 листопада 2018 17:11
Дата подання: 06 листопада 2018 17:11
Оскарження дискваліфікації
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул.
Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Суб’єкт оскарження:
Акціонерне товариство «ДНІПРОАЗОТ»
51909, Дніпропетровська область,
м. Кам’янське, вул. С.Х. Горобця, буд. 1.
Електронна пошта:
Телефон: +380569558132
Замовник торгів:
Комунальне підприємство «Попаснянський районний водоканал»
93304, Луганська область
м. Попасна, вул. Дніпровська. буд. 89
Процедура закупівлі, що оскаржується:
UA-2018-09-25-000214-c
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”)
Комунальним підприємством «Попаснянський районний водоканал» (надалі за текстом – Замовник) 25 вересня 2018 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-25-000214-c) щодо проведення відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю рідкого хлору у контейнерах та балонах, а також гіпохлориту натрію марки А. Запланована вартість закупівлі становить 5 353 000,00 гривень. Для участі в даній закупівлі свої пропозиції подали 3 учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «Агрогазсервіс», Акціонерне товариство «ДНІПРОАЗОТ» (надалі за текстом – АТ «ДНІПРОАЗОТ», Скаржник) і Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Хлортехвод».
Протоколом засідання тендерного комітету від 31 жовтня 2018 року, опублікованим 01 листопада 2018 року, за результатами прекваліфікації до аукціону допущено пропозицію лише одного учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Хлортехвод». Пропозиції Скаржника і Товариства з обмеженою відповідальністю «Агрогазсервіс» були відхилені з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон).
Скаржник переконаний, що рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції АТ «ДНІПРОАЗОТ» є безпідставним, незаконним та прямо порушує права Скаржника з таких підстав.
У п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: «Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Проаналізувавши вищенаведену норму Закону, належить дійти висновку, що тендерна пропозиція може бути відхилена Замовником у разі, її невідповідності вимогам та умовам, зазначеним у тендерній документації.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 31 жовтня 2018 року, підставою відхилення тендерної пропозиції Замовника зазначено таке: «Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що усі документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи. Серед документів АТ «ДНІПРОАЗОТ» поданих з тендерною пропозицією відсутній файл з накладанням цифрового підпису уповноваженої особи».
Проте, в опублікованій тендерній документації з додатками, відсутня вимога Замовника про накладення Учасником на тендерну пропозицію електронно-цифрового підпису.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону зазначено обов’язок Замовника зазначити в тендерній документації інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. На виконання даної вимоги, Замовником в розділі 3 Тендерної документації, наведено таку інструкцію, в якій зазначено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
Інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
Інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 1 до Тендерної Документації);
Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)( Додатки № 2 до Договору та №2 до Тендерної Документації);
Документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);
Інформацією про субпідрядника (субпідрядників);
Замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)».
Як вбачається з вищенаведеного, Замовником в даному розділі не зазначено вимогу щодо накладення Учасником електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію. Також таку вимогу не встановлено в тендерній документації та будь-яких додатках до неї.
Тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 ч. 1 ст. 1 Закону).
В силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до абзацу третього ч. 3 ст.12 Закону законодавець передбачив, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України від 22.05.2003 № 851-15 «Про електронні документи та електронний документообіг» (надалі за текстом – Закон № 851-15).
При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
В Законі законодавцем не вказано, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому, Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст. 25 Закону
З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Таким чином, Замовник в кожному випадку окремо визначає необхідність накладання Учасником ЕЦП на тендерну пропозицію або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції. Вимога про накладання ЕЦП обов’язково повинна бути зазначена в тендерній документації. За відсутності вимоги про накладання ЕЦП, Учасник не зобов’язаний використовувати ЕЦП при подачі своєї пропозиції.
Відповідно, на сьогоднішній день, склалась певна практика, яка знаходить своє відображення і у рішеннях АМКУ, які виносяться за результатами розгляду скарг, де фігурують аналогічні випадки відхилення тендерних пропозицій учасників.
Якщо в тендерній документації міститься вимога щодо накладення на тендерну пропозицію ЕЦП, учасник повинен накладати ЕЦП, в іншому випадку його тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації (рішення АМКУ № 199-р/пк-пз від 16.01.2017, ідентифікатор закупівлі № UA-2016-11-21-000777-a). Якщо тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, надані у складі пропозиції, електронного цифрового підпису учасника та не містить вимоги, що документи тендерної пропозиції мають бути надані у вигляді електронних документів, учасник не зобов'язаний накладати ЕЦП (рішення АМКУ № 6396/пк-пз від 14.09.2017, ідентифікатор закупівлі № UA-2017-07-28-000262-а).
Отже, враховуючи відсутність в тендерній документації вимог про накладання ЕЦП на тендерну пропозицію, Скаржник не був зобов’язаний використовувати ЕЦП.
Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника до аналізу тендерної пропозиції Скаржника. Такий підхід призводить до неправомірної дискваліфікації та не допуску до аукціону пропозиції Скаржника, шляхом зловживання своїми правами Замовником.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга АТ «ДНІПРОАЗОТ» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, АТ «ДНІПРОАЗОТ» виконано всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівлі.
3. Зобов’язати Комунального підприємства «Попаснянський районний водоканал» скасувати протокол від 31 жовтня 2018 року про відхилення тендерної пропозиції АТ «ДНІПРОАЗОТ» та повторно розглянути тендерну пропозицію Акціонерного товариства «ДНІПРОАЗОТ».
Додатки:
1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 02.11.2018.
Голова правління АТ «ДНІПРОАЗОТ» С.Л. Сідоров
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2018 13:49
рішення від 09.11.2018 № 11469.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2018 13:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2018 № 12061.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2018 19:29
Рішення від 26.11.2018 № 12061.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2018 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення антимонопольного комітету виконано - учасників допущено до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 30 листопада 2018 09:39
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 30 листопада 2018
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 38817874 |
Місцезнаходження: | 93304, Україна, Луганська область обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
АТ ДНІПРОАЗОТ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
АТ ДНІПРОАЗОТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" |
4 101 219,54
UAH з ПДВ
|
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ ДНІПРОАЗОТ |
5 352 966,00
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" |
5 352 328,53
UAH з ПДВ
|
3 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" #30600063 |
Переможець |
2 899 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 11:44
|
Додаткова угода 4 (змінена).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2019 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 09:43
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2019 09:42
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2019 13:54
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
29 січня 2019 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 10:36
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 січня 2019 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:48
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 січня 2019 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 09:42
|
Договір.pdf | укладений |
18 грудня 2018 09:37
|
Договір.pdf | укладений |
18 грудня 2018 09:37
|
Договір.pdf | укладений |
18 грудня 2018 09:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження сроку дії договору на час проведення процедури відкритих торгів н 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості одиниці Товару не більш ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення вартості доставки менше ніж 10% |
Номер договору про закупівлю: | 702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару( Додаткова угода №4 змінена) |
Номер договору про закупівлю: | 702 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |