Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівля комунального закладу «Чорнянський геріатричний пансіонат по вул. Незалежності, 60, в с.Чорнянка Каховського району – реконструкція під комунальний заклад дошкільної освіти «Золотий ключик"
Очікувана вартість
8 061 128,00 UAH
UA-2018-09-19-001433-a 96b9dd4081ca44d9a528024f436c4044
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 21:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2018 21:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2018 21:15
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 14:44
Очікувана вартість: 8 061 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 153,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівля комунального закладу «Чорнянський геріатричний пансіонат по вул. Незалежності, 60, в с.Чорнянка Каховського району – реконструкція під комунальний заклад дошкільної освіти «Золотий ключик"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74835, Україна, Херсонська область, с. Чорнянка Каховського району, вул.Незалежності, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 14:29
Перелік змін ТЗ.1.docx
28 вересня 2018 14:06
додаток 6 техзавдання зі змінами.doc
19 вересня 2018 21:11
додаток 7 проект договора.doc
19 вересня 2018 21:11
додаток 6 техзавдання.doc
19 вересня 2018 21:11
ТД чорнянка.doc
28 вересня 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 14:29
Перелік змін ТЗ.1.docx
28 вересня 2018 14:25
Перелік змін ТЗ.docx
28 вересня 2018 14:06
Перелік змін ТЗ.docx
28 вересня 2018 14:06
додаток 6 техзавдання зі змінами.doc
19 вересня 2018 21:11
додаток 7 проект договора.doc
19 вересня 2018 21:11
додаток 6 техзавдання.doc
19 вересня 2018 21:11
ТД чорнянка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання по документації
Дата подання: 25 вересня 2018 09:38
Дата відповіді: 28 вересня 2018 13:53
1) В розділі VI тендерної документації в п.3 вказано, що Учасник погоджується підписати договір у такому вигляді, як в додатку 7 та на таких умовах; в п.4 цього ж розділу вказано, що умови, які обов’язково будуть включені до договору , визначені в додатку 7. Чи означає це, що на стадії укладання договору можливо його доповнити, не змінюючи істотних умов або він наданий в кінцевому варіанті? 2) В п.3.2 проекту договору вказано, що уточнення твердої договірної ціни здійснюється згідно п.24 Загальних умов, але в Загальних умовах вказано, що тверда договірна ціна уточнюється в т.ч. у разі істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами. Але цей розмір в проекті договору не вказаний. 3) З тексту договору (п.4, п.19 проекту договору) не зрозуміло чи несе відповідальність Генпідрядник у разі знищення або пошкодження об’єкта будівництва у випадку виникнення обставин непереборної сили? 4) В п.6.3 проекту договору не прописано механізм узгодження Замовником постачальників матеріалів, тим більше якщо ціна тверда. 5) П.12 проекту договору не визначає жодних строків при прийнятті виконаних робіт, розрахунках за них, а тому не відповідає п.98 Загальних умов. А також в п.12.6 проекту договору вказана дата 28/12/2017р., що є технічною помилкою. Чи буде вона виправлена? 6) В п.19.2 проекту договору допущена технічна помилка, а саме посилання на п.18.1 замість п.19.1. Чи буде вона виправлена? 7) В п.283-284 технічного завдання (додаток 6) вказано монтаж 10 водонагрівників, але вартість п.285 вказано в кількості 5 шт. Чи будуть внесені правки в ці пункти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації, Учасник погоджується підписати договір у такому вигляді, як в додатку 7 та на таких умовах. Це означає, що на стадії укладення договору внесення доповнень не передбачено.
2) Згідно з пунктом 24 Загальних умов, на який є посилання у пункті 3.2 проекту договору, «тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін». Між тим, передбачене кошторисом інфляційне зростання цін враховано в очікуваній вартості будівництва. У зв’язку з чим, у встановленні розміру уточнення твердої договірної ціни у договорі немає потреби.
3),4) Відповідно до пункту 17.2 проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) «Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди», в тому числі стосовно питання відповідальності у випадку виникнення обставин непереборної сили.
5),6) Згідно пункту 12.7 проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) «Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника».
Виправлення технічних помилок та внесення змін до Договору можливе на підставі додаткової угоди відповідно до пункту 12.7 проекту Договору.
7) В п.283-284 технічного завдання (додаток 6) кількість водонагрівників (10 шт) вказана помилково. Тобто, пункт 284 потребує видалення з технічного завдання.
Правки в зазначені позиції будуть внесені у перелік змін до технічного завдання тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА" 8 049 674,40
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 8 021 502,00
UAH з ПДВ
7 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 15:10
Електронний підпис
05 жовтня 2018 15:08
Документи частина 2.rar
05 жовтня 2018 15:08
Документи частина 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА"

ФОП "ШЕВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА"
#14140331
Відхилено 7 100 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 15:42
ФОП "ШЕВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3208021358
Переможець 7 790 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 11:24

Документи

12 жовтня 2018 15:41
Електронний підпис
12 жовтня 2018 15:36
Протокол

Документи

18 жовтня 2018 11:24
Електронний підпис
18 жовтня 2018 11:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШЕВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#3208021358
7 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 11:24
Електронний підпис
18 жовтня 2018 11:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:34
Звіт виконання договору укладений
27 грудня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 14:20
Доп. угода 2-1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 13:41
Дод уг 2 Чорнянський г.п.pdf зміни до договору
18 липня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 10:44
Додугода Чорнянський геріатричний пансіонат.pdf зміни до договору
06 червня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 14:00
додаткова угода Чорнянка.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:58
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 15:46
Договір укладений
07 листопада 2018 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 12.6. розділу 12 Договору викладено в наступній редакції: «Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (із змінами) та від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) – субпідряднику, попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі до 100% їх вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного року. Термін погашення авансу – грудень 2019 року. По закінченні визначеного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу та вимагати від Генпідрядника інформацію щодо його використання». 2. Змінено реквізити виконавця робіт.
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк дії Договору та визначено обсяг фінансування робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 129
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 27 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 789 999,96
UAH