Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівля комунального закладу «Чорнянський геріатричний пансіонат по вул. Незалежності, 60, в с.Чорнянка Каховського району – реконструкція під комунальний заклад дошкільної освіти «Золотий ключик"
Очікувана вартість
8 061 128,00 UAH
UA-2018-09-19-001433-a ● 96b9dd4081ca44d9a528024f436c4044
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014134 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47 |
Контактна особа: |
Веніслав Наталія Іванівна +380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 вересня 2018 21:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2018 21:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2018 21:15 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 14:44 |
Очікувана вартість: | 8 061 128,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 153,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівля комунального закладу «Чорнянський геріатричний пансіонат по вул. Незалежності, 60, в с.Чорнянка Каховського району – реконструкція під комунальний заклад дошкільної освіти «Золотий ключик"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74835, Україна, Херсонська область, с. Чорнянка Каховського району, вул.Незалежності, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2018 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2018 14:29 |
Перелік змін ТЗ.1.docx | |
28 вересня 2018 14:06 |
додаток 6 техзавдання зі змінами.doc | |
19 вересня 2018 21:11 |
додаток 7 проект договора.doc | |
19 вересня 2018 21:11 |
додаток 6 техзавдання.doc | |
19 вересня 2018 21:11 |
ТД чорнянка.doc |
28 вересня 2018 14:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 вересня 2018 14:29 |
Перелік змін ТЗ.1.docx
|
||||||
28 вересня 2018 14:06 |
додаток 6 техзавдання зі змінами.doc
|
||||||
19 вересня 2018 21:11 |
додаток 7 проект договора.doc
|
||||||
19 вересня 2018 21:11 |
додаток 6 техзавдання.doc
|
||||||
19 вересня 2018 21:11 |
ТД чорнянка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання по документації
Дата подання: 25 вересня 2018 09:38
Дата відповіді: 28 вересня 2018 13:53
1) В розділі VI тендерної документації в п.3 вказано, що Учасник погоджується підписати договір у такому вигляді, як в додатку 7 та на таких умовах; в п.4 цього ж розділу вказано, що умови, які обов’язково будуть включені до договору , визначені в додатку 7. Чи означає це, що на стадії укладання договору можливо його доповнити, не змінюючи істотних умов або він наданий в кінцевому варіанті?
2) В п.3.2 проекту договору вказано, що уточнення твердої договірної ціни здійснюється згідно п.24 Загальних умов, але в Загальних умовах вказано, що тверда договірна ціна уточнюється в т.ч. у разі істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами. Але цей розмір в проекті договору не вказаний.
3) З тексту договору (п.4, п.19 проекту договору) не зрозуміло чи несе відповідальність Генпідрядник у разі знищення або пошкодження об’єкта будівництва у випадку виникнення обставин непереборної сили?
4) В п.6.3 проекту договору не прописано механізм узгодження Замовником постачальників матеріалів, тим більше якщо ціна тверда.
5) П.12 проекту договору не визначає жодних строків при прийнятті виконаних робіт, розрахунках за них, а тому не відповідає п.98 Загальних умов. А також в п.12.6 проекту договору вказана дата 28/12/2017р., що є технічною помилкою. Чи буде вона виправлена?
6) В п.19.2 проекту договору допущена технічна помилка, а саме посилання на п.18.1 замість п.19.1. Чи буде вона виправлена?
7) В п.283-284 технічного завдання (додаток 6) вказано монтаж 10 водонагрівників, але вартість п.285 вказано в кількості 5 шт. Чи будуть внесені правки в ці пункти?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до пункту 3 розділу VI тендерної документації, Учасник погоджується підписати договір у такому вигляді, як в додатку 7 та на таких умовах. Це означає, що на стадії укладення договору внесення доповнень не передбачено.
2) Згідно з пунктом 24 Загальних умов, на який є посилання у пункті 3.2 проекту договору, «тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін». Між тим, передбачене кошторисом інфляційне зростання цін враховано в очікуваній вартості будівництва. У зв’язку з чим, у встановленні розміру уточнення твердої договірної ціни у договорі немає потреби.
3),4) Відповідно до пункту 17.2 проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) «Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди», в тому числі стосовно питання відповідальності у випадку виникнення обставин непереборної сили.
5),6) Згідно пункту 12.7 проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) «Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника».
Виправлення технічних помилок та внесення змін до Договору можливе на підставі додаткової угоди відповідно до пункту 12.7 проекту Договору.
7) В п.283-284 технічного завдання (додаток 6) кількість водонагрівників (10 шт) вказана помилково. Тобто, пункт 284 потребує видалення з технічного завдання.
Правки в зазначені позиції будуть внесені у перелік змін до технічного завдання тендерної документації.
2) Згідно з пунктом 24 Загальних умов, на який є посилання у пункті 3.2 проекту договору, «тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін». Між тим, передбачене кошторисом інфляційне зростання цін враховано в очікуваній вартості будівництва. У зв’язку з чим, у встановленні розміру уточнення твердої договірної ціни у договорі немає потреби.
3),4) Відповідно до пункту 17.2 проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) «Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди», в тому числі стосовно питання відповідальності у випадку виникнення обставин непереборної сили.
5),6) Згідно пункту 12.7 проекту Договору (додаток 7 до тендерної документації) «Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника».
Виправлення технічних помилок та внесення змін до Договору можливе на підставі додаткової угоди відповідно до пункту 12.7 проекту Договору.
7) В п.283-284 технічного завдання (додаток 6) кількість водонагрівників (10 шт) вказана помилково. Тобто, пункт 284 потребує видалення з технічного завдання.
Правки в зазначені позиції будуть внесені у перелік змін до технічного завдання тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА" #14140331 |
Відхилено |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2018 15:42
|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" #3208021358 |
Переможець |
7 790 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2018 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:34
|
Звіт виконання договору | укладений |
27 грудня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2019 14:20
|
Доп. угода 2-1.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2019 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 13:41
|
Дод уг 2 Чорнянський г.п.pdf | зміни до договору |
18 липня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 10:44
|
Додугода Чорнянський геріатричний пансіонат.pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 14:00
|
додаткова угода Чорнянка.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2018 15:46
|
Договір | укладений |
07 листопада 2018 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 12.6. розділу 12 Договору викладено в наступній редакції: «Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (із змінами) та від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) – субпідряднику, попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів у розмірі до 100% їх вартості річного обсягу робіт на строк не більше одного року. Термін погашення авансу – грудень 2019 року. По закінченні визначеного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу та вимагати від Генпідрядника інформацію щодо його використання». 2. Змінено реквізити виконавця робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії Договору та визначено обсяг фінансування робіт у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено обсяг фінансування у 2019 році |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |