Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги «Хмарна інфраструктура для систем SAP (промислові потужності)»
Очікувана вартість
10 703 639,50 UAH
UA-2018-09-19-000845-c 07c2995adcb24e918d62808ee3c86647
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Мартинюк

+380673172402 tc@digital.naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Код ЄДРПОУ: 42257608
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Московська, буд. 32/2
Контактна особа: Владислав Мартинюк
+380673172402
tc@digital.naftogaz.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2018 16:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 14:24
Очікувана вартість: 10 703 639,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 107 036,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53518.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань, що стосуються предмету закупівлі:
Водяницький Андрій Іванович
начальник Відділу управління центрами обробки даних Департаменту надання IT послуг та послуг корпоративного зв’язку,
тел. +38(067) 653 85 11
e-mail: andrew.vodyanitski@digital.naftogaz.com
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги «Хмарна інфраструктура для систем SAP (промислові потужності)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київ, Київ, Московська, 32/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 14:03
Документація допорог закупівлі послуги Хмарна інфраструктура .docx
05 жовтня 2018 14:03
Зміни 3 до документації допорогової процедури закупівлі.docx
05 жовтня 2018 14:03
додаток 4 Договір на хмарні сервіси_v3(виправлений варіан).docx
04 жовтня 2018 01:08
Зміни 2 до документації допорогової процедури закупівлі.docx
28 вересня 2018 12:33
Зміни 1 до документації допорогової процедури закупівлі.docx
28 вересня 2018 12:17
Додаток 4.3 до договору_Тарифи (виправлено згідно вимоги).docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 9 - Опитувальник (фіз).xlsx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 8.1 до опитувальника структура юридичної особи.xlsx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 8 - Опитувальник (юр).xls
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4.4 до договору_SLA.docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4.2 до договору_Обчисл потужності.docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4. 1 до договору_Тех вимоги.docx
05 жовтня 2018 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 01:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 14:03
Документація допорог закупівлі послуги Хмарна інфраструктура .docx
04 жовтня 2018 01:08
Документація допорог закупівлі послуги Хмарна інфраструктура із змінами 03.10.18.docx
19 вересня 2018 11:23
Документація допорог закупівлі послуги Хмарна інфраструктура 18.09.19.docx
05 жовтня 2018 14:03
Зміни 3 до документації допорогової процедури закупівлі.docx
05 жовтня 2018 14:03
додаток 4 Договір на хмарні сервіси_v3(виправлений варіан).docx
04 жовтня 2018 01:08
додаток 4 Договір на хмарні сервіси_v2(виправлений варіант).docx
28 вересня 2018 12:33
додаток 4 Договір на хмарні сервіси_v1(виправлений варіант).docx
19 вересня 2018 11:23
додаток 4 Договір на хмарні сервіси_v1.docx
04 жовтня 2018 01:08
Зміни 2 до документації допорогової процедури закупівлі.docx
28 вересня 2018 12:33
Зміни 1 до документації допорогової процедури закупівлі.docx
28 вересня 2018 12:17
Додаток 4.3 до договору_Тарифи (виправлено згідно вимоги).docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4.3 до договору_Тарифи.docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 9 - Опитувальник (фіз).xlsx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 8.1 до опитувальника структура юридичної особи.xlsx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 8 - Опитувальник (юр).xls
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4.4 до договору_SLA.docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4.2 до договору_Обчисл потужності.docx
19 вересня 2018 11:23
Додаток 4. 1 до договору_Тех вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнююче запитання стосовно тендерної документації
Дата подання: 19 вересня 2018 14:35
Дата відповіді: 19 вересня 2018 15:01
У п. 13 Додатку 1 до ТД вимагається "Завірену копію міжнародного сертифікату безпеки наданих хмарних сервісів та ресурсів ISO 27001:2013". Яким саме чином має бути завірений такий сертифікат? Чи буде достатньо підпису посадової особи учасника та відбитку печатки?
Відповідь: Так, достатньо підпису посадової особи учасника та відбитку печатки.
Уточнююче запитання стосовно тендерної документації
Дата подання: 19 вересня 2018 15:11
Дата відповіді: 19 вересня 2018 16:43
В розділі ІІІ (Інструкція з підготовки пропозицій) ТД вимагається накладання електронного цифрового підпису учасника. Чи є перелік установ, які видають сертифікати ецп чи підходить будь-яка установа? Дякую.
Відповідь: Підходить будь-яка установа, але для юридичних осіб електронний цифровий підпис повинен бути оформлений на співробітника організації.
Уточнююче запитання стосовно тендерної документації
Дата подання: 19 вересня 2018 15:26
Дата відповіді: 19 вересня 2018 16:56
В пункті 6 розділу V (результати торгів та укладання договору про закупівлю) ТД зазанчено, що після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати Замовнику особисто або поштою завірені копії/оригінали документів зазначених у Додатку 1 та у додатку 7 до ТД. Протягом якого терміну повинен бути наданий пакет документів Замовнику?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін подання пакету документів переможцем не зазначено, але відповідно до п.2 розділу V документації договір підписується не пізніше ніж через 21 робочий день після оприлюднення рішення про визначення переможця допорогової процедури закупівлі. Також слід зазначити, що підписання договору займає певний період часу. От же документи необхідно подати в терміни, достатні для підписання договору.
1. Підтвердження сертифікованого статусу обладнання для використання SAP HANA
Дата подання: 20 вересня 2018 18:08
Дата відповіді: 20 вересня 2018 22:14
1. У п.12 Додатку 1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ вказано: «Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає наступні офіційні підтверджуючі документи: … - специфікація обладнання, задіяного до надання послуги та діючий сертифікат SAP HANA на весь комплект обладнання у формі передбаченій SAP (специфікація обладнання повинна відповідати сертифікату)». Просимо прийняти до уваги, що компанія SAP не передбачає видачу будь-яких сертифікатів на обладнання або комплекти: «SAP does not offer any formal certification of a given SAP HANA TDI infrastructure. Instead, SAP certifies the following hardware components with SAP HANA hardware partners and requires that customers only use these certified configurations for SAP HANA TDI deployments». Замість цього, компанія SAP на своєму сайті підтримує каталог сертифікованого обладнання https://www.sap.com/dmc/exp/2014-09-02-hana-hardware/enEN/index.html з розділами «Certified Appliances», «Certified Enterprise Storage», «Certified IaaS Platform», «Certified HCI Solution», «Supported Intel System». Ми правильно розуміємо, що наявність обладнання, що буде використовуватися для розміщення продуктивних інсталяцій SAP HANA, в одному з розділів цього каталогу є достатнім підтвердженням сертифікованого статусу такого обладнання для використання SAP HANA?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, за сукупності умов:
1.відповідності наданого обладнання наявному в переліку сертифікованого;
2.відповідності середовища віртуалізації вимогам і рекомендаціям SAP, SAP HANA;
3.відповідності запропонованого архітектурного рішення вимогам і рекомендаціям SAP, SAP HANA.
2. Надання сертифікованого обладнання
Дата подання: 20 вересня 2018 18:10
Дата відповіді: 20 вересня 2018 22:15
2. У п.12 Додатку 1 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ вказано: «Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає наступні офіційні підтверджуючі документи: … - офіційне документальне підтвердження з боку компанії SAP факту находження Виконавця у процесі сертифікації по SAP HANA «Cloud and Infrastructure operations» та термінів її завершення не пізніше 5 місяців з дати підписання договору за цією закупівлею». Ми правильно розуміємо, що сертифіковане обладнання також може бути надано вже після отримання сертифікації «Cloud and Infrastructure operations» (не пізніше 5 місяців з дати підписання договору), а до моменту надання сертифікованого обладнання можливо використання іншого обладнання для надання Послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, за наявності процедури сертифікації до її завершення, а саме не пізніше 5 місяців після підписання договору, надане обладнання та архітектурне рішення мають відповідати описаним умовам.
3. Продуктивні інсталяції SAP HANA
Дата подання: 20 вересня 2018 18:11
Дата відповіді: 20 вересня 2018 22:16
3. Компанія SAP висуває вимоги до сертифікації обладнання тільки для розміщення продуктивних інсталяцій SAP HANA. Для розрахунку кількісних характеристик сертифікованого комплекту обладнання просимо вказати які з систем, перерахованих в Таблиці 4 Додатку 2 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (Система 1 – Система 9), є продуктивними інсталяціями SAP HANA.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі вимоги можемо висувати і ми, як замовники, наприклад, стосовно систем тестування. Продуктивні системи: 3, 6, 9; за потреби 2, 5
4. Перевірка продуктивності дисків
Дата подання: 20 вересня 2018 18:12
Дата відповіді: 21 вересня 2018 10:22
4. В Таблиці 4 Додатку 2 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ вказані вимоги до продуктивності дисків (5 000 IOPS, 80 000 IOPS). Яким чином буде відбуватися перевірка відповідності наданих дисків вказаним вимогам (технічна документація СЗД, проведення тестів Замовником, надання Замовнику результатів тестів, що проведені Виконавцем, тощо)?
Відповідь: Відповідності наданого обладнання наявному в переліку сертифікованого, відповідність архітектури вимогам і рекомендаціям SAP, SAP HANA, тестування продуктивності читання та запису, тести HWCCT.
5. Параметри тестування дисків
Дата подання: 20 вересня 2018 18:14
Дата відповіді: 21 вересня 2018 11:36
5. Продуктивність дисків, що виражена в IOPS, дуже сильно залежить від профілю навантаження, результати для різних профілів можуть відрізнятися в десятки разів для одного та того ж диску. Якщо перевірка відповідності наданих дисків технічним вимогам буде виконуватися за допомогою тестів просимо надати параметри тестування та профілю навантаження, а саме: - операційна система віртуальної машини; - назва та версія інструменту тестування; - тип навантаження (% random / % sequential); - розмір блоку операцій вводу-виводу (block size); - співвідношення операцій читання та запису (% read /% write); - розмір тестового файлу (working set); - кількість потоків вводу-виводу (# threads); - глибина черги (queue depth, # outstanding IO) для кожного потоку вводу-виводу; - кількість дисків віртуальної машини, що будуть одночасно задіяні в тестуванні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Операційна система: Sles 12 sp3 for SAP
Тестування буде проводитись за допомогою утиліти HWCCT, остання доступна версія 21.09.2018 HWCCT_112_7-20011536, тестування буде проводи.ись за сценаріями із SAP Note: 2501817 сценарій тестування СЗД передбачає сукупність тестів із різними типами навантаження, різними розмірами блоку:
Data volume: 4KB, 16KB, 64KB, 1MB, 16MB, 64MB
Log volume: 4KB, 16KB, 1MB
Обов’язково будуть тестуватись диски data та log окремо і одночасно.
6. Уточнення по моделі процесора (цифрового індексу)
Дата подання: 20 вересня 2018 18:16
Дата відповіді: 21 вересня 2018 12:20
6. В примітці до Таблиці 4 Додатку 2 ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ вказано: «** - продуктивність процесорів має бути не гірше ніж у процесорів Intel E5 v4». Сімейство Intel E5 v4 складається з десятків процесорів, продуктивність яких відрізняється в рази в залежності від моделі. Просимо уточнити, яка саме модель процесора (цифровий індекс) сімейства Intel E5 v4 буде використовуватися для порівняння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Примітка «** - продуктивність процесорів має бути не гірше ніж у процесорів Intel E5 v4» обмежує лише покоління процесорів.
Обмежень щодо моделі процесора немає. В результаті тестів недостатність обчислювальної потужності процесорів буде виявлено, можемо порівняти результат, наприклад із Intel Xeon Gold, якщо цікаво.
7. Використання SAP HANA Hardware Configuration Check Tool
Дата подання: 20 вересня 2018 18:18
Дата відповіді: 21 вересня 2018 12:20
7. Для валідації апаратної або віртуальної платформи для використання продуктивних інсталяцій SAP HANA компанія SAP рекомендує використання SAP HANA Hardware Configuration Check Tool (HWCCT). Результати цієї валідації приймаються до уваги (додатково до наявності обладнання в каталозі сертифікованих/підтримуваних платформ) компанією SAP при наданні технічної підтримки для продуктивних інсталяцій SAP HANA. При тестуванні дискової системи HWCCT використовує KPI в термінах пропускної здатності (MB/s) та латентності (ms), але не IOPS. Просимо розглянути доцільність заміни метрики продуктивності дисків в IOPS на вимогу проходження дисковою системою валідації за допомогою SAP HWCCT (досягнення обов’язкових KPI). Приклади валідації сертифікованих платформ IaaS та досягнуті результати можна подивитися за адресою https://www.sapbazar.com/articles/item/679-how-to-free-hana-system-on-public-cloud-from-io-performance-issue .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Саме SAP HANA Hardware Configuration Check Tool буде проводитись тестування.
Через який період після підписання Договору потрібно надати сертифіковане обладнання?
Дата подання: 21 вересня 2018 14:16
Дата відповіді: 21 вересня 2018 15:21
Через який період після підписання Договору потрібно надати сертифіковане по SAP HANA обладнання?
Відповідь: Пропозиція повинна відповідати вимогам, час на приведення пропозиції у відповідність до вимог не передбачено.
Доступность сертифицированного оборудования
Дата подання: 24 вересня 2018 18:30
Дата відповіді: 25 вересня 2018 09:37
На момент завершения конкурса не весь комплект сертифицированного оборудования из листа совместимости SAP HANA может быть доступен. Является ли приемлемым вариант, когда провайдер гарантирует предоставление платформы, полностью соответствующей списку сертифицированного/поддерживаемого оборудования для размещения SAP HANA, не позднее трех месяцев с даты подписания договора, а с даты подписания договора и до этого момента предоставит платформу аналогичной производительности, но не все компоненты которой входят в список сертифицированного/поддерживаемого оборудования для размещения SAP HANA?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція повинна відповідати вимогам, час на приведення пропозиції у відповідність до вимог не передбачено.
Документи, що подаются переможцем
Дата подання: 25 вересня 2018 15:32
Дата відповіді: 25 вересня 2018 16:22
Відомості, які вимагаються в додатку №5 (Відомості, які має містити довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з ст.17 Закону, що надається учасником), повинні бути надані уповноваженими органами чи достатньо довідки, завіреної керівником учасника?
Відповідь: Відомості, які вимагаються у додатку №5 надаються учасником у вигляді довідки за підписом уповноваженої особи учасника.
Уточнення по тесту HWCCT
Дата подання: 25 вересня 2018 18:49
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 09:23
Звертаємо Вашу увагу, що тест HWCCT не вимірює IOPS, він оперує метриками пропускної здатності (MB/s) та латентності (ms). По цій причині, неможливо безпосередньо порівняти результати тесту HWCCT з технічними вимогами до продуктивності дисків, які виражені в ТЗ в термінах IOPS. Чи правильно ми розуміємо, що досягнення мінімальних KPI’s тесту HWCCT, виражених в MB/s та ms, буде вважатися достатнім для підтвердження продуктивності дисків технічним вимогам конкурсного ТЗ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тестування з допомогою утиліти HWCCT не є достатнім.
Передбачається ознайомлення із документацією на СЗД, яку надасть Переможець та проведення тестів.
Відповідність наданих ресурсів передбачає три тести:
1. З допомогою утиліти HWCCT на відповідність вимогам і рекомендаціям SAP HANA;
2. З допомогою утиліти fio одночасно з двох віртуальних машин, окремо читання і запис, на відповідність продуктивності системи зберігання даних для всього ландшафту не менше 80000 IOPS;
3. З допомогою створення навантаження не менше 80% на віртуальних машинах додатку і БД справжньої системи, на відсутність критичних помилок і зауважень.
Уточнення по відповіді на питання "6. Уточнення по моделі процесора (цифрового індексу)"
Дата подання: 25 вересня 2018 18:53
Дата відповіді: 28 вересня 2018 13:24
У відповіді на питання "6. Уточнення по моделі процесора (цифрового індексу)", сказано «Примітка «** - продуктивність процесорів має бути не гірше ніж у процесорів Intel E5 v4» обмежує лише покоління процесорів. Обмежень щодо моделі процесора немає.». Чи правильно ми розуміємо, що для відповідності вимоги ТЗ «** - продуктивність процесорів має бути не гірше ніж у процесорів Intel E5 v4» буде достатньо запропонувати будь які моделі процесорів Intel E5 v4 або наступного покоління Intel Scalable Gold/Silver (Intel Skylake SP)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, Ви можете запропонувати: Intel E5 v4 або Intel Scalable для вказаних систем. Недостатню обчислювальну потужність процесорів буде виявлено на тесті при моделюванні навантаження. Наголошуємо, це уточнення не стосується продуктивних систем, для яких вказано Intel E7***.
Тестування дисків
Дата подання: 25 вересня 2018 18:54
Дата відповіді: 02 жовтня 2018 09:25
Оскільки тестування дисків на відповідність вимогам ТЗ буде проводитися за допомогою утиліти HWCCT чи можливо замінити в конкурсному ТЗ вимоги до продуктивності дисків з IOPS на значення, що безпосередньо можуть бути виміряні HWCCT (MBps)?
Відповідь: Відповідь надано вище (запитання від 25 вересня 2018 18:49)
Можливість внесення змін до конкурсної документації
Дата подання: 25 вересня 2018 19:15
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 16:24
Дозвольте звернути Вашу увагу, що в конкурсній документації висунуті надзвичайно жорсткі вимоги до платформи, що є предметом закупівлі, а саме: використання тільки сертифікованого обладнання для SAP HANA, екстремальна продуктивність дискової системи, необхідність надання найстарших моделей процесорів останніх поколінь, що зазвичай використовуються тільки в найбільших корпоративних системах. Подібні вимоги до хмарного провайдера на вітчизняному ринку висуваються вперше. Вони не є недосяжними, але вимога надати платформу, що повністю відповідає ТЗ, на момент підписання договору є, на наш погляд, дискримінаційною по відношенню до вітчизняних хмарних провайдерів та суперечить як інтересам розвитку вітчизняного ринку хмарних послуг, так і інтересам Замовника (придбання послуг по найбільш привабливій ціні). У зв’язку з цим просимо розглянути можливість внесення змін до конкурсної документації, а саме надати можливість провайдеру запропонувати на момент укладання договору платформу, аналогічну по продуктивності до цільової (без додаткових вимог до використання тільки сертифікованого обладнання та найстарших моделей процесорів), за умови обов’язкової заміни платформи на таку, що повністю відповідає всім вимогам ТЗ, у строк не більше 3-х місяців з дати підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто та планується внесення змін до документації допорогової процедури закупівлі.
Можливість продовження періоду уточнень та прийому пропозицій
Дата подання: 27 вересня 2018 10:49
Дата відповіді: 27 вересня 2018 11:13
Доброго дня! наша організація має намір прийняти участь у допорогівій закупівлі. У звязку з тим, що для забезпечення дорогової процедури закупівлі учасник повинен надати банківську гарантію, а міжнародному банку необхідний певний термін для підготовки банківської гарантії, просимо внести зміни до термінів подання пропозицій до 10 робочих днів.
Відповідь: Доброго дня.Тендерним комітетом розглянуто питання зміни строків подання пропозицій та прийнято рішення про подовження строків періоду уточнення та подання пропозицій.
Також, у зв'язку з надходженням питань та вимог, розглядається можливість внесення змін в документацію допорогової процедури закупівлі.
Про зміни до документації допорогової процедури закупівлі
Дата подання: 28 вересня 2018 18:24
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 16:24
Доброго дня! Чи можна внести зміни до документації допорогової процедури закупівлі, а саме вказати, що в разі перемоги Виконавець зобов'язується надати Замовнику доступ до послуг через 30 днів, за умов, що запропоноване Виконавцем хмарне рішення буде відповідати зазначеним в документації допорогової процедури закупівлі технічним вимогам ( вимогам щодо обладнання, адміністрування, каналів звязку, та іншим технічним вимогам, зазначеним в документації даної допорогової закупівлі) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто та планується внесення змін до документації допорогової процедури закупівлі.
Предоставление сертифицированного оборудования
Дата подання: 29 вересня 2018 15:10
Дата відповіді: 01 жовтня 2018 16:25
Является ли приемлемым вариант, когда провайдер гарантирует предоставление платформы, полностью соответствующей списку сертифицированного оборудования для размещения SAP HANA, не позднее 30 дней с даты подписания договора, а до этого момента предоставит платформу аналогичной производительности, но не сертифицированного оборудования для размещения SAP HANA?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто та планується внесення змін до документації допорогової процедури закупівлі.
Зміни в Договорі на хмарні сервіси
Дата подання: 02 жовтня 2018 13:33
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 15:52
Чи є можливість внести зміни в п. Договору 2.4.2.? Пропонуємо таку версію : ''2.4.2. Достроково розірвати Договір в односторонньому порядку. В такому випадку Замовник письмово повідомляє Виконавця про розірвання Договору не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до запланованої дати розірвання. Датою розірвання Договору вважатиметься дата поштового штемпеля підприємства зв`язку, через яке надсилається таке повідомлення. В разі дострокового розірвання Договору за ініціативи Замовника, Замовник сплачує Виконавцю всі щомісячні платежі, що залишаються до кінця мінімального терміну вікористання послуг. Мінімальний термін використання послуг - 12 місяців. " Дане доповнення необхідне для нас, так як як для надання рішення Виконавець має придбати обладнання за власні кошти, і в разі відмови Виконавця раніше, ніж через 12 місяців, Виконавець понесе збитки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ці зміни є неприйнятними для Замовника
щодо вимог до резервного копіювання
Дата подання: 03 жовтня 2018 12:34
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 15:53
Доброго дня! Питання щодо вимог до резервного копіювання : якщо Виконавець буде надавати послугу Приватної Хмари, у Замовника буде доступ до гіпервізору. Виконавець також забезпечить Замовника необхідним прогармним забезпеченням для резервного копіювання. Чи згоден Замовник розглянути пропозицію щодо виконання резервного копіювання своїми силами (для цього необхідно буде зробити разову роботу по налаштуванню правил) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ця пропозиція є неприйнятною для Замовника
Звіти про досягнені рівні доступності систем
Дата подання: 03 жовтня 2018 15:20
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:36
Чи є можливість внести зміни до додатку 4.4 до договору SLA, п.1 Доступність системи, а саме, щоб звіти про досягнені рівні доступності систем надавалися Виконавцем Замовнику не щомісяця, а в разі виникнення інциденту?
Відповідь: ні
Питання щодо моніторингу
Дата подання: 03 жовтня 2018 15:23
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:37
При умові, що Виконавець надасть всі необхідні механізми для моніторингу, чи згоден буде Замовник контролювати моніторинг своїми силами ?
Відповідь: ні
зміни до Вимог до реакції та вирішення запитів замовника
Дата подання: 03 жовтня 2018 15:50
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:38
Чи є можливість внести зміни до Вимог до реакції та вирішення запитів замовника ? А саме Тип запиту Критичний інцидент , Макс. час реакції - 1 година Макс. час виконання - 4 години Тип запиту Інцидент, Макс. час реакції - 4 години, Макс. час виконання (80%)- 8 годин , Макс.час виконання (100%) - 12 годин
Відповідь: ні
Зміни в Договорі на хмарні сервіси
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:06
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:37
Чи є можливість в пунктах Договору 2.1.11-2.1.13. прописати більш конкретно відповідальність Виконавця ? А саме, що виконавець відповідальний лише за прямі збитки, завдані Замовнику, в наслідок обставин, которі Виконавець міг передбачити, проконтролювати та забезпечити превентивні (планові) дії ? Також, чи можна обмежити загальну відповідальність замовника сумою, не більшою за 12 місяців абонентскої плати ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ні
Питання щодо Договору на хмарні сервіси
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:16
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 01:04
У разі перемоги Виконавця з ЄС, чи є можливість додати до Договору, що Замовник має дотримуватися норм чинного законодавства України та норм країни-переможця п.2.3.1 ?
Відповідь: у Додаток 4 до документації допорогової процедури закупівлі буде внесено зміни.
щодо використання ПЗ Microsoft
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:20
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:54
Чи є можливість вказати в Договорі, що в разі використання Замовником програмного забезпечення Microsoft, Замовник зобов'язаний підписати окремий Додаток до Договору щодо використання ПЗ Microsoft ?
Відповідь: Ми не плануємо використати для завдань цього проекту продукти Microsoft.
Додаткова Угода щодо дотримання норм GDPR
Дата подання: 03 жовтня 2018 16:25
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:56
В разі перемоги Виконавця з ЄС, дані Замовника будуть зберігатися в ЄС. Чи згоден буде Замовник, в разі перемоги Виконавця з ЄС, підписати додаткову Угоду щодо дотримання норм GDPR ? ( проект даної додаткової угоди може бути наданий Виконавцем)
Відповідь: На поточний час ми не плануємо зберігати персональні дані, але, якщо цього вимагає законодавство - можемо розглянути таку можливість, у випадку необхідності.
Можливість авансового платежу
Дата подання: 03 жовтня 2018 17:07
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 17:58
За умов, що Замовник і Виконавець, будуть працювати на умовах постоплати, також, Замовник готовий надати період для міграції, за який не буде нараховуватися абонентська плата (до 1 одного місяця), чи є можливість внести до Договору можливість внесення авансового платежу, а саме оплати першого місяця роботи (слідуючим за безкотовним періодом для міграції), як додаткова гарантія намірів Замовника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми поважна компанія та плануємо працювати довго та успішно...Тому тільки після оплата.
Щодо дострокового розірвання договору
Дата подання: 03 жовтня 2018 17:47
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 22:51
Так як для надання приватної Хмари для Замовника Виконавець має взяти на себе великі капітальні затрати, і в разі дострокового розірвання Договору Виконавець понесе збитки, чи можна передбачити Договором на хмарні сервіси відповідальність Замовника перед Виконавцем в разі дострокового розірвання Договору, або більш чітко вказати обставини, за яких Замовник може достроково розірвати договір ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідальність Замовника перед Виконавцем в разі дострокового розірвання Договору є неприйнятною для Замовника. Більш чіткі обставини дострокового розірвання договору зазначено у п.8.4 Додатку 4_Договір на хмарні сервіси до документації допорогової процедури закупівлі.
Продовження періоду уточнень
Дата подання: 04 жовтня 2018 14:52
Дата відповіді: 04 жовтня 2018 16:40
Чи є можливість продовжити період уточнень в звязку з необхідністю з додатковим можливим допрацюванням Договору на хмарні сервіси щодо GDPR ?
Відповідь: ні
Зміни в Договорі на хмарні сервіси
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:27
Дата відповіді: 05 жовтня 2018 17:34
Чи є можливість передбачити договором авансовий платіж принаймі за 1 місяць?
Відповідь: Ні
Зміни в Договорі на хмарні сервіси
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:37
Дата відповіді: 05 жовтня 2018 17:40
Чи є можливість прибрать з Договору інформацію, щодо зменшення об'єму ресурсів ? А саме в п. 9.9 - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
Відповідь: Ні
Розгорнути всі запитання: 34 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-19-000845-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 25 вересня 2018 19:44
Внесення змін в Додаток 3 до проекту договору
В Додатку 2 "Обчислювальні потужності" до проекту договору вказано два типи vHDD.
В Додатку 3 "Тарифи" до проекту договору для тарифікації vHDD виділено тільки один рядок.
Просимо внести зміни до проекту договору, а саме:
в Додатку 3 "Тарифи" розділити рядок "Накопичувачі та система зберігання (vHDD)" на два рядки для різних типів vHDD.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 вересня 2018 12:07
буде внесено зміни у додаток 4.3_Тарифи до договору
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000845-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 26 вересня 2018 17:28
Зміни до проекту Договору
Просимо внести зміни до проекту договору, а саме викласти пункти 2.1.11-2.1.13 у такій редакції:
"2.1.11. Забезпечити збереження цілісності інформації, що зберігатиметься у центрах обробки даних та відшкодувати збитки, що стануть наслідком втрати/часткової втрати інформації Замовника, розміщеної у центрах обробки даних Виконавця, у розмірі, що не перевищує шести кратної вартості Послуг за місяць.
2.1.12. Забезпечити цілодобовий доступу до інформації Замовника, що зберігатиметься у центрах обробки даних Виконавця та відшкодувати збитки, що стануть наслідком відсутності доступу до інформації, за винятком випадків, передбачених цим Договором, у розмірі, що не перевищує шести кратної вартості Послуг за місяць.
2.1.13. Вживати на власний розсуд будь-яких заходів з метою захисту даних Замовника, запобігати отриманню несанкціонованого доступу третіх осіб до інформації Замовника та відшкодувати збитки, які виникли внаслідок несанкціонованого доступу третіх осіб до інформації Замовника за винятком випадків, коли такий доступ був отриманий третіми особами внаслідок дій працівників Замовника, у розмірі, що не перевищує шести кратної вартості Послуг за місяць."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2018 12:09
Вимогу відхилено узв'язку с тим, що ці вимоги є неприйнятними для Замовника.
Номер вимоги: UA-2018-09-19-000845-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕ НОВО", Код ЄДРПОУ:35877574
Дата подання: 04 жовтня 2018 16:44
Внесення змін у п.3.2.5 проекту договору.
Так як компанія SAP не передбачає видачу будь-яких сертифікатів на обладнання або комплекти, а замість цього, на своєму сайті компанія SAP підтримує каталог сертифікованого обладнання. Та, враховуючи Вашу відповідь 20.09.18, 22:14 на аналогічне запитання на сайті Прозорро, просимо внести зміни у п.3.2.5 проекту договору, а саме викласти пункт у такій редакції:

«3.2.5. Підтвердженням приведення Виконавцем обчислювальних потужностей у відповідність до вимог Додатку 2 цього договору є результати тестування Замовником наданих потужностей у термін не пізніше 10 днів та надання Виконавцем повного комплекту документації на обладнання, а саме:
- специфікації обладнання, задіяного до надання послуги та підтвердження наявності наданого обладнання в каталозі сертифікованого обладнання SAP, SAP HANA: https://www.sap.com/dmc/exp/2014-09-02-hana-hardware/enEN/index.html ;
- довідки щодо переліку версій основного та додаткового програмного забезпечення середовища віртуалізації та підтвердження можливості використання такого середовища віртуалізації для SAP, SAP HANA для наданих релізів, версій, шляхом надання підтвердження відповідності програмного забезпечення середовища віртуалізації вимогам і рекомендаціям SAP, SAP HANA у формі передбаченій SAP або виробником середовища віртуалізації у формі додатків до довідки по кожному компоненту програмного забезпечення.
- довідки щодо детального опису архітектури запропонованого хмарного сервісу, яка відповідає та не суперечить вимогам та рекомендаціям SAP, SAP HANA, виробників обладнання, виробника середовища віртуалізації, виробників іншого програмного забезпечення задіяного в середовищі віртуалізації (вимоги зазначаються у формі додатку до цієї довідки);
- переліку задіяного до надання послуг замовнику обладнання та копії діючих договорів підтримки від виробника або уповноваженого представника виробника на кожен елемент такого обладнання, у формі додатків до довідки;
- довідки щодо переліку програмного забезпечення задіяного до надання послуг замовнику та копії діючих договорів підтримки на програмне забезпечення середовища віртуалізації і всіх його компонентів (якщо застосовуються) від виробника або ним уповноваженого, у формі додатків до довідки.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2018 23:13
Тендерним комітетом розглянуто вимогу та планується внесення змін у документацію допорогової процедури закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" 4 446 000,00
UAH
4 231 900,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ" 5 000 000,00
UAH
4 338 963,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2018 15:58
Електронний підпис
12 жовтня 2018 13:30
Електронний підпис
12 жовтня 2018 12:08
GISS18291.pdf.(2).p7s
12 жовтня 2018 12:08
GISS18291.pdf.(1).p7s
12 жовтня 2018 12:08
GISS18291.pdf
12 жовтня 2018 12:08
02. ДЕ НОВО. Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2018 12:08
01. ДЕ НОВО. Статут.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2018 15:00
Електронний підпис
10 жовтня 2018 14:54
Витяг з ЄДР 25.06.2018.pdf
10 жовтня 2018 14:54
Статут ТС від 13.07.2017.pdf
10 жовтня 2018 14:54
Форма пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕ НОВО"

ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕ НОВО"
#35877574
Переможець 4 231 900,00
UAH
25 жовтня 2018 16:12

Документи

25 жовтня 2018 16:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ НОВО"
#35877574
4 231 900,00
UAH
Документи

Документи

25 жовтня 2018 16:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2019 14:17
допсоглашение 1 от 07.03.2019.pdf зміни до договору
13 березня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 15:15
договір від 02.11.18 №НС-02-11-18-1.pdf укладений
02 листопада 2018 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: НС-02-11-18-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 про внесення змін до договору НС-02-11-18-1 від 02.11.18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2018 — 01 листопада 2019
Сума оплати за договором: 3 471 092,12
UAH