Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори за кодом CPV за ДК 021:2015 – “38430000-8” (Гематологічний автоматичний аналізатор, аналізатор сечі)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-09-17-002665-c d31ba25aa0834b3ca243aea0d1d0f818
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Геник

+380343347571 tender_kolrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломийська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054334
Вебсайт: http://kolrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 78203, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Наталя Геник
+380343347571
tender_kolrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 14:56
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Гематологічний автоматичний аналізатор, аналізатор сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, проспект Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 17:38
ТД_Детектори та аналізатори.doc
17 вересня 2018 17:38
ДОДАТОК 9_проект договору.doc
17 вересня 2018 17:38
ТД_детектори та аналізатори.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незрозумілий термін
Дата подання: 18 вересня 2018 17:07
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:21
Просимо пояснити (з посиланням на чинні в Україні нормативно-правові акти або загально визнані світові інформаційно-довідкові ресурси) значення терміну "мікрофлюїдний фотометричний метод" при його застосуванні у гематологічних аналізаторах
Відповідь: Мікрофлюїдний фотометричний метод в гематології – передбачає наявність мікрофлюїдного чіпа для гідродинамічного фокусування і підрахунку клітин. Дана технологія дозволяє на 80% скоротити витрати реактивів порівняно з приладами, що використовують традиційні технології, що, в свою чергу, дає значиму економію коштів при проведенні аналізів.
Більше інформації про термін "мікрофлюїдний фотометричний метод" можна почерпнути у вільному доступі мережі Інтернет (підручники, дисертаційні роботи, магістерські роботи)
Какой размер отката?
Дата подання: 18 вересня 2018 18:45
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:22
Прошу сообщить какой размер «отката» пообещала заплатить госпожа Л. (директор компании Э.) чиновнику из Коломийської міської ради Б. за то, чтобы в тендерной документации были прописаны «правильные» Медико-Технічні вимоги
Відповідь: Реагуючи на це запитання до процедури закупівлі, повідомляємо, що Ви маєте повне право звернутися до компетентних органів у разі наявності обґрунтованих доказів про наявність корупційних схем: незаперечних доказів того, що «майбутній учасник» пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі тощо.
Замовник не може посилатися в своїх діях на плітки без доказів корупційного правопорушення. Тому можна розцінювати як пріоритет публічного інтересу особи, яка повідомляє про порушення, над особистою образою
Іноземні скорочення та слова
Дата подання: 18 вересня 2018 19:17
Дата відповіді: 20 вересня 2018 17:22
У тендерній документації міститься велика кількість слів, скорочень та абревіатур іноземною мовою. Наприклад: EDTA або ID. Просимо надати переклад та роз'яснення щодо кожного такого слова, скорочення та абревіатури.
Відповідь: Реагуючи на це запитання до процедури закупівлі, повідомляємо, що у тендерній документації в розділі медико-технічних вимогах вказані загальновідомі абревіатури, з якими персонал, який працює в медичній сфері повинен бути ознайомлений в обов’язковому порядку. Назви антикоагулянтів для забору зразків крові для гематологічного аналізу, одним з яких є EDTA (Етилендіамінтетраоцтова кислота) (ЕДТО або ЕДТА від англ. EDTA).
Щодо скорочення ID. У тендерній документації в розділі медико-технічних вимогах до аналізатора сечі зазначено пункт «Наявність ідентифікаційного номера (ID) оператора в результатах аналізу». Так, як більшість приладів закордонні, то і в інструкціях також використовуються скорочення, запозичені з іноземної (англійської) мови. Щоб уникнути непорозуміння, в документації були наведені два варіанти: повна українська назва (Ідентифікаційний номер) та англійська абревіатура
Дискримінаційні умови
Дата подання: 21 вересня 2018 14:54
Дата відповіді: 24 вересня 2018 16:57
Чи в процесі підготовки даної закупівлі Замовником робилося дослідження ринку, наприклад у формі порівняльних таблиць тощо, щодо відповідності усіх в сукупності вимог технічного завдання до продукції, щонайменше двом виробникам? Прохання надати таке дослідження, у разі наявності, разом з відповіддю.
Відповідь: В процесі підготовки даної закупівлі Замовником, некомерційним підприємством Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» було здійснено дослідження ринку, дана інформація є відкритою.
Пропозиції всіх учасників будуть розглянуті на предмет відповідності медико-технічним вимогам заявленим в оголошенні про закупівлю.*
* у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент». Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеному товарі
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-17-002665-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інтермедика-Україна", Код ЄДРПОУ:38716182
Дата подання: 18 вересня 2018 11:26
дискримінаційні вимоги
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації . Просимо забрати дискримінаційні вимоги (технічні особливості аналізатора Н 30) з Таблиці відповідності медико-технічним вимогам, а саме : 1. Об’єм проби не більше 9,6 µl цільної крові (з EDTA) в режимі відкритого вимірювання - у більшості приладів об’єм проби стартує з 10 мкл; (це не впливає на работу приладу) 2. Вбудована пам’ять: не менше 100 000 досліджень - у більшості приладів об’єм пам’яті стартує від 50 000 результатів;(такого об’єму достатньо для багаторічної работи) 3. Вага: не більше 10 кг - це не впливає на работу приладу, 4. Можливість підключення Wi-Fi адаптера - данна можливість є тільки у аналізатора Н 30 , (це не впливає на работу приладу).Просимо забрати з Таблиці відповідності медико-технічним вимогам всі дискримінаційні вимоги . Це надасть можливості участі у торгах більшій кількості учасників та відповідно економії бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2018 17:37
1) «Вимога «Об’єм проби не більше 9,6 µl цільної крові (з EDTA) в режимі відкритого вимірювання» не є дискримінаційною, оскільки такі параметри є у багатьох аналізаторів на ринку, безпосередньо автоматичний гематологічний аналізатор Edan H30 (Edan Instruments Inc, Німеччина), аналізатори BC-20s (Mindray, Китай), BM SMART (BioMaxima, Польща) і т д. Оскільки дане обладнання закуповується для передачі на первинну медичну ланку, даний параметр є важливим при роботі з педіатричними зразками, тому залишається незмінним.
2) Вимога «Вбудована пам’ять: не менше 100 000 досліджень» не є дискримінаційною, адже такі характеристики є у BM SMART (BioMaxima, Польща), КТ-6400, КТ-6390, КТ-6360 (Genrui, Китай), та BC-20s (Mindray, Китай). Враховуючи необхідність виведення щоквартальної та річної звітності лабораторії, тому дана вимога залишається без змін.
3) Вимога «Вага: не більше 10 кг» не є дискримінаційною. Готуючи дану документацію, вивчали, що на ринку є такі моделі – BM SMART (BioMaxima, Польща), Mythic 18 (Orphee, Швейцарія), НА3 (BioSystems, Іспанія), та інші. Дана вимога залишається без змін, оскільки є важливою для лабораторії: на столі з гематологічним аналізатором будуть розміщуватися реагенти та інше медичне обладнання. Якщо вага буде більшою – потрібно буде докупляти спеціальний стіл з посиленням, що потребує додаткових витрат. До того ж така вага спрощує процес транспортування аналізатора персоналом.
4) Вимога «Можливість підключення Wi-Fi адаптера» не є дискримінаційною, адже дана функція є не лише у аналізатора Н30 (вказаного Вами у Дискримінаційних вимогах), а й у гематологічних аналізаторів BC-20s (Mindray, Китай), BM SMART (BioMaxima, Польща). Дана вимога є важливою для лабораторії при передачі даних аналізу в Лабораторну інформаційну систему (ЛІС), тому залишається без змін.
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro»».
Номер вимоги: UA-2018-09-17-002665-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Інтегрі-Лаб, Код ЄДРПОУ:38237397
Дата подання: 19 вересня 2018 12:31
Вимога про усунення дискримінаційних медико-технічних вимог
Вимагаємо видалити із "Таблиця 1 - Медико-технічні вимоги до гематологічного автоматичного аналізатору" положення, які надають перевагу одному виробнику гематологічних аналізаторів у світі та дискримінують інших, а саме: пункти 16, 20, 26, 36. У разі ігнорування тендерним комітетом наших законних вимог, ми будемо вимушені звернутись із скаргою до АМК України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 вересня 2018 17:39
Дані вимоги про усунення дискримінаційних вимог є необґрунтованими та не дискримінують інших учасників, оскільки наявні декілька приладів з подібними та не гіршими характеристиками. Дані вимоги які зазначені у Додатку 8, а саме у пунктах 16, 20, 26, 36 є необхідними для якісної роботи лабораторії.
п. 16 «Наявність вбудованої відеокамери для зчитування QR кодів» – новітні технології, що покращують результати отриманих досліджень, оскільки зменшується вплив людського фактору при внесенні даних, пришвидшує роботу лабораторії та зменшує вірогідність виникнення помилок, які можуть суттєво впливати на достовірність результатів аналізів.
п. 20 «Можливість підключення зовнішнього термопринтера або PCL принтера» - дана вимога не потребує фактичної наявності термопринтеру, оскільки у вимогах зазначено МОЖЛИВІСТЬ підключення. Наявність МОЖЛИВОСТІ підключення зовнішнього термопринтеру дозволяє лабораторії роздрукувати результати досліджень у разі поломки основного принтера. А також зовнішній термопринтер зменшує витрати по ремонту аналізатора - якщо аналізатор має вбудований термопринтер і він виходить з ладу, тим самим призупиняється робота аналізатора, оскільки це один єдиний прилад (як принтер так і аналізатор). Саме тому наявність зовнішнього термопринтера є більш доцільним та зменшує витрати сервісного обслуговування аналізатора.
п. 26 «Відправка звітів PDF на електронну пошту» - враховуючи необхідність виведення щоквартальної та річної звітності лабораторії, яку узагальнює інформаційно-аналітичний відділ, існує необхідність у відправці звітності на електрону пошту. Наявність даної функції в аналізаторі пришвидшує роботу лабораторії (відправка результатів на пошту пацієнтам, лікарю, вразі необхідності іншому лікувальному закладу) спрощує документообіг між лабораторією та інформаційно-аналітичний відділом.
п. 36 «Вбудована пам’ять: не менше 100 000 досліджень» - даний пункт дозволяє зберігати достатній об’єм інформації, а саме результати досліджень пацієнтів за один календарний рік. Дана інформація використовується для подання щоквартальної та річної звітності лабораторії
Номер вимоги: UA-2018-09-17-002665-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Назарук Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2970618653
Дата подання: 20 вересня 2018 11:39
Дискримінаційні вимоги
Для можливості залучення до закупівлі більшого кола учасників вимагаємо розділити предмет закупівлі на два окремих лоти. Подання його (предмету закупівлі) одним лотом вважаємо дискримінаційними умовами відповідно до учасників, що можуть запропонувати тільки один вид товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2018 17:08
Відповідно до вимог Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (зі змінами) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку від 02.08.2017 р. №3304-06/26774-06 «Замовникам надано право визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем постачання товарів, виконання робіт або надання послуг.»
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт. У разі якщо замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти), то тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі в електронному вигляді через електронну систему закупівель відповідно до вимог тендерної документації щодо такого предмета закупівлі, що не є порушенням
Номер вимоги: UA-2018-09-17-002665-c.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ДОВНЕР ВОЛОДИМИР АНТОНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3319308818
Дата подання: 21 вересня 2018 18:01
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Проаналізувавши медико-технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі вимагаю прибрати з тендерної документації пункти, що обмежують вільну конкуренцію серед учасників.
Зміст моеї вимоги детально викладений в доданому файлі.
Прошу Замовни дотримуватись норм Закону України "Про публічні закупівлі"!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2018 16:32
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація складена Замовником з урахуванням законодавства та потреб лікарняного закладу (некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»). Вимоги до предмету закупівлі складені таким чином, що не обмежують участь в торгах учасників, які мають можливість запропонувати обладнання з аналогічними характеристиками (в тому числі гематологічні аналізатори BM Smart, Norma Icon 3)
Вимоги, які висунуті скаржником значно погіршують якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Тому Замовник не може погодитись на такі зміни

Документи

20 вересня 2018 17:37
Протокол 168.pdf

Документи

20 вересня 2018 17:39
Протокол 169.pdf

Документи

24 вересня 2018 17:08
Протокол 173.pdf

Документи подані скаржником

21 вересня 2018 18:01
Вимога.doc

Документи

25 вересня 2018 16:32
Протокол 174.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" 695 305,00
UAH з ПДВ
695 305,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бокал Ольга Іванівна 699 000,00
UAH з ПДВ
699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 13:08
Документи переможця.pdf
03 жовтня 2018 15:58
Проект договору.pdf
03 жовтня 2018 15:58
Інші документи.pdf
03 жовтня 2018 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 13:08
технічна частина.pdf
04 жовтня 2018 13:08
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

ФОП Бокал Ольга Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 695 305,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2018 09:21

Документи

12 жовтня 2018 09:21
Електронний підпис
12 жовтня 2018 09:20
Протокол 182.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2018 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
695 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2018 09:21
Електронний підпис
12 жовтня 2018 09:20
Протокол 182.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 11:11
Договір 21.PDF укладений
01 листопада 2018 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 695 305,00
UAH з ПДВ