Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автодороги від с. Ходосівка до Полігону твердих побутових відходів № 5 с. Підгірці Обухівського району Київської області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній звязку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2018-08-17-001564-c 571a3ededcc846708275e7f306e3577e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 dezere35@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua
Місцезнаходження: 04208, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 серпня 2018 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2018 16:00
Початок аукціону: 04 вересня 2018 14:53
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автодороги від с. Ходосівка до Полігону твердих побутових відходів № 5 с. Підгірці Обухівського району Київської області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній звязку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, автодорога від с. Ходосівка до Полігону твердих побутових відходів № 5 с. Підгірці Обухівського району Київської області, автодорога від с. Ходосівка до Полігону твердих побутових відходів № 5 с. Підгірці Обухівського району Київської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 серпня 2018 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2018 15:00
3-Кап ремонт дороги ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-02-000089 ● ddceb8bccc3446d8b8d60c223a99b06f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019 12:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2019 №69
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 69

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-08-17-001564-c 17.08.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-06 16:57:08

Про надання розяснень щодо висновку

Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 26 квітня 2019 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги від с. Ходосівка до Полігону твердих побутових відходів № 5 с. Підгірці Обухівського району Київської області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформація про моніторинг № UA-M-2019-04-02-000089 що закупівлі за № UA-2018-08-17-001564-c).
Відповідно до частини 8 статті 7-1 України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Враховуючи викладене, Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» просить надати роз’яснення щодо наступних положень висновку.

1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» (далі – Переможець).
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» (далі – Переможець) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця відсутній витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання, зазначене в довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт від 21.08.2018, а саме обладнання в п.п. 20-39, чим не дотримано вимоги пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до ТД.».
Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації у часник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен був надати:
1. Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е) або орендовану(е) обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
2. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих потужностей, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці, підписаний орендодавцем та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.
При цьому, положеннями тендерної документації не передбачено, що учасник повинен надати документальне підтвердження щодо всього обладнання та матеріально-технічну базу (як орендованого, так і власного), інформація про які вказана в довідці згідно форми Додатку 9 тендерної документації.
Враховуючи викладене, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги тендерної документації щодо документального підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу учасника?

2. Щодо тендерної пропозиції Переможця.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалось надання договору(ів) для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) та визначено, що аналогічним(и) договором(ами) є договори на виконання капітального ремонту автодоріг, проте Переможцем у складі пропозиції надано копію договору від 13.07.2017 № 67-17 з предметом договору реконструкція дороги, що суперечить вищезазначеним вимогам. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 28.09.2018 № 280918/КР (далі – договір) на загальну суму 8 477 091,88 гривень.».
Відповідно до вимог п.3.3 Додатку 2 тендерної документації аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання капітального ремонту автодоріг.
При цьому, замовником аналогічність договору оцінювалася не за назвою предмету закупівлі згідно наданого у складі тендерної пропозиції договору, а за видами робіт, які властиві/виконуються при проведенні робіт з капітального ремонту автодоріг.
Враховуючи викладене, Переможець мав досвід виконання аналогічного договору щодо капітального ремонту автодоріг.
Питання:
1. Якими нормативно-правовими актами керувався Північний офіс Держаудитслужби при прийнятті рішення стосовного того, що наданий Переможцем договір не є аналогічним?
2. Чи аналізувалися Північним офісом Держаудитслужби при здійсненні моніторингу та підготовці висновку положення договору, наданого Переможцем в якості аналогічного, на предмет видів робіт?

3. Щодо дотримання вимог частини 1 статті 10 Закону.
У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 03.10.2018 № 1. Повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2019. В порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену додаткову угоду до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.».
Відповідно до вимог частини1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Згідно з положеннями пп.11 частини 1 статті 8 Закону Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як уповноважений орган, розробляє та затверджує форму повідомлення про внесення змін до договору.
Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579).
Відповідно до п.2 вказаного наказу формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою.
Форма повідомлення про внесення змін до договору передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону (п.11 форми) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (п.12 форми).
Електронна система закупівель також передбачає внесення інформації щодо договору у випадках внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Необов’язкові поля, які міг би заповнити замовник, електронна система закупівель не передбачає.
Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку).
Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає оприлюднення лише змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону.
Положення договору про закупівлю, щодо яких вносилися зміни додатковою угодою від 03.10.2018 № 1, не відносяться до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону, а отже внесення змін до таких умов не потребувало оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у строки, визначені Законом.
Замовником додаткова угода оприлюднювалася на пропозицію працівників казначейської служби, в якій обслуговується замовник.
Враховуючи викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині.
Питання:
З яких причин при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північний офіс Держаудитслужби не врахував вимоги положення Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»?

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-05-08 15:56:31

Про надання інформації

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до п.п. 1.1 п. 1 Додатку 2 ТД учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен надати: «1.1. Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси.
Під час моніторингу встановлено, що в наданій учасником ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт від 21.08.2018, а саме обладнання в п.п. 20-39, не надано витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання, що суперечить вищезазначеним вимогам.
Тому, враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» не дотримані вимоги, встановлені Замовником в ТД, та не надано документального підтвердження права власності на все обладнання (ресурси), що передбачається використовувати для виконання робіт.
Відповідно до п.п. 3.1 п. 3 Додатку 2 ТД учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання капітального ремонту автодоріг. Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації: копії договорів та копії актів виконаних підрядних робіт за формою № КБ-2в та копією довідки № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (дату, номер), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаних робіт, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.»
При цьому, в наданій учасником ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» надано копію договору від 13.07.2017 № 67-17 з предметом договору реконструкція дороги.
Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 03.10.2018 № 1, проте повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2018, чим порушено вимоги ч. 1 ст. 10 Закону та не було оприлюднено Замовником повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену угоду протягом трьох днів з дня внесення змін.
Слід зазначити, що в електронній системі публічних закупівель «Prozorro» у полі «Випадки для внесення змін до істотних умов договору» Замовником зазначено: «Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)».
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін. При цьому, Законом не встановлено норми щодо внесення змін до істотних чи інших умов договору.
Тому, при здійсненні моніторингу та підготовці висновку Північним офісом повністю дотримано вимоги Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 26 квітня 2019 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги від с. Ходосівка до Полігону твердих побутових відходів № 5 с. Підгірці Обухівського району Київської області (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформація про моніторинг № UA-M-2019-04-02-000089 що закупівлі за № UA-2018-08-17-001564-c). Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу закупівлі від 26 квітня 2019 року та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку. 1. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» (далі – Переможець). У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Сучасні будівельні рішення» (далі – Переможець) не відповідає умовам ТД, оскільки в складі пропозиції Переможця відсутній витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання, зазначене в довідці про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт від 21.08.2018, а саме обладнання в п.п. 20-39, чим не дотримано вимоги пп. 1.1 п. 1 Додатку 2 до ТД.». Відповідно до п.1.1 Додатку 2 тендерної документації у часник у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази повинен був надати: 1. Довідку про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 9 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е) або орендовану(е) обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 2. У разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази, у т.ч. виробничих потужностей, надати копії діючих договорів оренди з усіма додатками до них (договори оренди повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту, що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/співпраці, підписаний орендодавцем та учасником. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власним, надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на такі ресурси. При цьому, положеннями тендерної документації не передбачено, що учасник повинен надати документальне підтвердження щодо всього обладнання та матеріально-технічну базу (як орендованого, так і власного), інформація про які вказана в довідці згідно форми Додатку 9 тендерної документації. Враховуючи викладене, у замовника були відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Щодо тендерної пропозиції Переможця. У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалось надання договору(ів) для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) та визначено, що аналогічним(и) договором(ами) є договори на виконання капітального ремонту автодоріг, проте Переможцем у складі пропозиції надано копію договору від 13.07.2017 № 67-17 з предметом договору реконструкція дороги, що суперечить вищезазначеним вимогам. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 28.09.2018 № 280918/КР (далі – договір) на загальну суму 8 477 091,88 гривень.». Відповідно до вимог п.3.3 Додатку 2 тендерної документації аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання капітального ремонту автодоріг. При цьому, замовником аналогічність договору оцінювалася не за назвою предмету закупівлі згідно наданого у складі тендерної пропозиції договору, а за видами робіт, які властиві/виконуються при проведенні робіт з капітального ремонту автодоріг. Враховуючи викладене, Переможець мав досвід виконання аналогічного договору щодо капітального ремонту автодоріг. 3. Щодо дотримання вимог частини 1 статті 10 Закону. У висновку про результати моніторингу закупівлі вказано: «Аналізом документів, розміщених в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що Замовником було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 03.10.2018 № 1. Повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 17.10.2019. В порушення вимог ч. 1 ст. 10 Закону Замовником не було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору на вищезазначену додаткову угоду до договору протягом трьох днів з дня внесення змін.». Відповідно до вимог частини1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін. Згідно з положеннями пп.11 частини 1 статті 8 Закону Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як уповноважений орган, розробляє та затверджує форму повідомлення про внесення змін до договору. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579). Відповідно до п.2 вказаного наказу формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Форма повідомлення про внесення змін до договору передбачає випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону (п.11 форми) та опис змін, що внесені до істотних умов договору (п.12 форми). Електронна система закупівель також передбачає внесення інформації щодо договору у випадках внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Необов’язкові поля, які міг би заповнити замовник, електронна система закупівель не передбачає. Частиною 4 статті 36 Закону передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі; 5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку). Враховуючи викладене, чинне законодавство передбачає оприлюднення лише змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону. Положення договору про закупівлю, щодо яких вносилися зміни додатковою угодою від 03.10.2018 № 1, не відносяться до істотних умов договору, визначених частиною четвертою статті 36 Закону, а отже внесення змін до таких умов не потребувало оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору у строки, визначені Законом. Замовником додаткова угода оприлюднювалася на пропозицію працівників казначейської служби, в якій обслуговується замовник. Враховуючи викладене, замовником не порушено вимоги чинного законодавства в цій частині.

2019-05-08 12:53:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 15 травня 2019

Документи:

15 травня 2019 12:41
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2018 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна Компанія "Сучасні будівельні рішення" 8 477 091,88
UAH з ПДВ
8 477 091,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЯГОТИНСЬКА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ 8 493 750,60
UAH з ПДВ
8 493 750,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2018 16:46
Електронний підпис
12 вересня 2018 16:43
Довідка МВС
12 вересня 2018 16:43
Довідка несудимість
12 вересня 2018 16:43
Тендерна пропозиція
03 вересня 2018 14:24
Електронний підпис
03 вересня 2018 14:23
4 Інші документи 2.zip
03 вересня 2018 14:23
4 Інші документи 1.zip
03 вересня 2018 14:23
3 Технічні вимоги (1).zip
03 вересня 2018 14:23
2 Kvalifikacijni kryterii 2.zip
03 вересня 2018 14:23
2 Kvalifikacijni kryterii 1.zip
03 вересня 2018 14:23
1Тендерна пропозиція.zip
03 вересня 2018 14:23
Реeстр документаціi.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 15:08
Додаток 3 відповідність.zip
03 вересня 2018 15:08
Додаток 2 квал.zip
03 вересня 2018 15:08
Тендерна пропозиція (2).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна Компанія "Сучасні будівельні рішення"

ТОВ ЯГОТИНСЬКА ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЛУАТАЦІЙНА КОМПАНІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна Компанія "Сучасні будівельні рішення"
#37469814
Переможець 8 477 091,88
UAH з ПДВ
10 вересня 2018 11:49

Документи

10 вересня 2018 11:49
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2018 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельна Компанія "Сучасні будівельні рішення"
#37469814
8 477 091,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 вересня 2018 11:49
Електронний підпис
04 вересня 2018 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:23
Дод.угода_2 до Дог.№280918_КР від 28.09.18 р._Сучасні буд.ріш..pdf укладений
02 січня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 15:41
Додаткова угода №1 від 03.10.18_Сучасні буд.ріш.pdf зміни до договору
17 жовтня 2018 15:39
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 12:59
Дод.№3_Графік.pdf укладений
01 жовтня 2018 12:52
Дод.№2_Зведений кошторисний розрахунок.pdf укладений
01 жовтня 2018 12:52
Дод.№1_Договірна ціна на будівництво.pdf укладений
01 жовтня 2018 12:52
Договір №280918_КРвід 28.09.18_СБР.pdf укладений
01 жовтня 2018 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити Розділ І Договору п.1.4 та викласти його в наступній редакції: «1.4. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності бюджетних призначень та надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: - у 2018 році відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1043/4050 «Про бюджет міста Києва на 2018 рік» становлять 480000,00 (Чотирста вісімдесят тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 80000,00 (Вісімдесят тисяч) гривень 00 копійок; - у 2019 році залишок бюджетних зобов'язань становитиме 7997091,88 (Сім мільйонів дев'ятсот дев'яносто сім тисяч дев'яносто одна) гривня 88 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 1332848,65 (Один мільйон триста тридцять дві тисячі вісімот сорок вісім) гривень 65 копійок після затвердження бюджету міста Києва на 2019 рік; - у разі перерозподілу видатків бюджету міста Києва на 2018 рік та збільшенням обсягів фінансування об'єкта «Капітальний ремонт автодороги від с.Ходосівка до полігону твердих побутових відходів №5 с.Підгірці Обухівського району Київської області», Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод.
Номер договору про закупівлю: 280918/КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 280918/КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 480 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: тривала відсутність фінансуваннята лист Виконавця