Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні дошки для початкової школи
Очікувана вартість
232 980,00 UAH
UA-2018-07-19-001581-b 86579a6576ed4389aca4fcade7e7afb4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупрова Олена

+380993566686 reniosvita_buh@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42260364
Місцезнаходження: 68800, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19
Контактна особа: Чупрова Олена
+380993566686
reniosvita_buh@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2018 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2018 18:00
Очікувана вартість: 232 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 164,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Інтерактивні дошки для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68800, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 14:35
Додаток 1 зміни.doc
24 липня 2018 14:35
Зміни.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 6.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 5.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 2.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 4.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 3.doc
19 липня 2018 15:39
ДОГОВІР.doc
19 липня 2018 15:39
ТД.doc
24 липня 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 14:35
Додаток 1 зміни.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 1.doc
24 липня 2018 14:35
Зміни.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 6.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 5.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 2.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 4.doc
19 липня 2018 15:39
Додаток 3.doc
19 липня 2018 15:39
ДОГОВІР.doc
19 липня 2018 15:39
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 23 липня 2018 17:16
Дата відповіді: 24 липня 2018 11:35
Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми обовязково внесемо зміни
ТУ
Дата подання: 23 липня 2018 17:20
Дата відповіді: 24 липня 2018 11:35
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) на виробництво навчальних кабінетів біології, хімії, фізики, географії та інтерактивного комплексу (ІАК), лінгафонного кабінету або навчально-комп’ютерного комплексу (НКК) не є обов’язковою умовою при закупівлі навчального обладнання та є дискримінаційною відповідно до частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність копії титульної сторінки технічних умов (ТУ) з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність копії титульної сторінки технічних умов є обов’язковою для данного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми обовязково внесемо зміни протягом трьох робочих днів
ТУ
Дата подання: 23 липня 2018 17:22
Дата відповіді: 24 липня 2018 11:35
Просимо вказати документ, який регламентує виготовленя iнтерактивних комплексів (ІАК) відповідно до ТУ. Також вимагаємо надати текст данного документа (ОБОВ'ЯЗКОВО) в якому буде чітко зазначено що виготовлення інтерактивних комплексів (ІАК) (саме така формуліровка повинна бути в тексті) обов’язково повинно здійснюватися на підставі ТУ. Пункт 1.1 Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України. У п.1.4 Наказ №537 1.4. вказана навчальна література якій надаються Грифи МОН. У п.1.5 Наказ №537 1.4. вказані засобам навчання, яким надаються Грифи МОН. До них відносятся: 1.5.1. Навчально-наочним ігровим посібникам - іграшки, виготовлені з різних матеріалів, зміст і форма яких забезпечують засвоєння (закріплення) знань, формування навичок. 1.5.2. Атласам - альбом зображень різних об'єктів (карти, креслення, малюнки тощо), що пропонуються з метою навчання або практичного використання. 1.5.3. Навчальним картам - картографічний твір установленого формату, який побудований у картографічній проекції, узагальнений і виконаний у певній системі умовних позначень зображення поверхні Землі, іншого небесного тіла чи позаземного простору з розміщеними на них об'єктами реальної дійсності, зміст яких визначається навчальними програмами. 1.5.4. Відео- та аудіозасобам навчання - засоби навчання, застосування яких потребує використання спеціальної техніки (апаратури) для подачі закладеної у них інформації. 1.5.5. Електронним засобам навчального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні (комп'ютерні програми загально-дидактичного спрямування, електронні таблиці, електронні бібліотеки, слайдтеки, тестові завдання, віртуальні лабораторії тощо). 1.5.6. Електронним засобам загального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні та забезпечують підтримку інноваційних технологій навчання (операційні системи, прикладні програми, автоматизовані системи управління, бази даних тощо). Яким чином цей наказ стосується інтерактивного комплексу? Він стосується лише навчальної літератури, атласів, карт та програмного забезпечення. Де в ньому присутня формуліровка інтерактивний комплекс (ІАК), та яким чином він вимагає наявність ТУ на ІАК. У ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" п.3 ч.2 вказано що: "3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки." Як бачимо у ст.22 п.3 ч.2 не зазначено що Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Взагалі у Законі України "Про публічні закупівлі" не зазначено що Замовник може самостійно встановлювати вимоги щодо надання будь яких документів. Замовник ОБОВ'ЯЗКОВО повинен спиратися на Законодавство України. Тому вимагаємо вказати документ, або Закон України, та навести текст цього документа/закону (ОБОВ’ЯЗКОВО), в якому буде чітко зазначені вказані документи, а саме ТУ на ІАК, ISO9001:2015, ISO 14001:2015 згідно якого при постачанні телевізійного й аудіовізуального обладнання, або на момент подання тендерних пропозицій для участі у процедурі закупівлі телевізійного й аудіовізуального обладнання, Учасник ОБОВ'ЯЗКОВО повинен їх надати. У разі відсутності у відповіді посилання на Закон Украіни та наведенного тексту данного закону в якому будуть перераховані/зазначені вказані документи будемо вважати вимогу Замовника про обов’язкове надання цих документів необгрунтованною, та такою що обмежує конкуренцію та порушує вимоги п.4 ст22 Закону України "Про публічні закупівлі". У данному випадку ми змушені будемо звернутися до державних органів та громадських формувань, які займаються перевіркою державних закупівель з метою надання правової оцінки діям Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми обовязково внесемо зміни протягом трьох робочих днів
Аналог дошки
Дата подання: 23 липня 2018 17:42
Дата відповіді: 24 липня 2018 11:37
Чи можна пропонувати як еквівалент інтерактивну дошку з інфрачервоною технологією,яка повністю відповідає Наказу МОН 704 від 22-06-2016 року та вимогам стосовно обладнання для нової української школи? Чи можна запропонувати дошку та окремо колонки, чи буде це вважатись еквівалентом??
Відповідь: Треба в комплекті
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 210 249,00
UAH з ПДВ
210 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 15:09
Електронний підпис
03 серпня 2018 14:53
ISO14001 з перекладом.pdf
03 серпня 2018 14:53
ISO9001 з перекладом.pdf
03 серпня 2018 14:53
Технічна специфікація.pdf
03 серпня 2018 14:53
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2018 14:53
ДОГОВІР.pdf
03 серпня 2018 14:53
Гарантійні листи.pdf
03 серпня 2018 14:53
Авторизаційний лист.pdf
03 серпня 2018 14:53
ІПН директора.pdf
03 серпня 2018 14:53
Паспорт директора.pdf
03 серпня 2018 14:53
Згода на обробку даних.pdf
03 серпня 2018 14:53
4-ОПП.pdf
03 серпня 2018 14:53
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2018 14:53
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2018 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій