Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
169 730,00 UAH
UA-2018-07-18-001714-b 44e4c49f3c644e99a3bd451a7f70fcf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Юлія Костянтинівна

+380638465555 intzelgaj@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ СЗ НВК"
Код ЄДРПОУ: 14107285
Місцезнаходження: 62460, Україна , Харківська обл., селище миського типу Високий, вулиця Театральна 10
Контактна особа: Дорошенко Юлія Костянтинівна
+380638465555
intzelgaj@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2018 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2018 16:06
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2018 16:06
Початок аукціону: 10 вересня 2018 11:00
Очікувана вартість: 169 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 848,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1601 кг
Свинина, яловичина, печінка яловича, тушка куряча, філе куряче, окремі порційні частини птиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62460, Україна, Харківська область, смт. Високий, вул. Театральна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2018 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 17:07
Повідомлення про зміни - 1.docx
27 серпня 2018 17:07
ТД мясо (нова редакція-1).docx
01 серпня 2018 08:57
повідомлення про зміни.pdf
01 серпня 2018 08:57
ТД мясо (нова редакція).docx
18 липня 2018 16:04
ТД мясо.docx
31 серпня 2018 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2018 17:07
Повідомлення про зміни - 1.docx
27 серпня 2018 17:07
ТД мясо (нова редакція-1).docx
01 серпня 2018 08:57
повідомлення про зміни.pdf
01 серпня 2018 08:57
ТД мясо (нова редакція).docx
18 липня 2018 16:04
ТД мясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про маркування
Дата подання: 19 липня 2018 15:48
Дата відповіді: 23 липня 2018 12:53
Прошу надати роз'яснення: яким діючим законом України регламентується обов'язковість маркування на кузові автотранспорту слова «Продукти» та обладнання кузова стелажами (вказати яка стаття та пункт закону) для постачання м'яса та м'ясопродуктів у школи та школи-шнтернати . Чи є обов'язковість маркування та наявність стелажей у кузові автотранспорту кваліфікаційними критеріями для участі у відкритих торгах у Комунальний заклад “Зеленогайський спеціальний загальноосвітній навчально-виховний комплекс "? Якщо являється, то вказати підставу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 року № 298/227 "Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", а саме п. 4.3 вказує, що "Постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватись спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машини ізсередени повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм, який має позитивний висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися."
Про термін зберігання печінки
Дата подання: 19 липня 2018 16:01
Дата відповіді: 23 липня 2018 12:59
Прошу надати відповідь на питання:який термін зберігання печінки яловичої охолодженої треба вказувати у декларації виробника - 1 добу чи 2 доби?
Відповідь: Згідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 року № 298/227 "Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних закладах", а саме Додаток 4 до пункту 1.15 "Термін реалізації та умови зберігання продуктів, що швидко та особливо швидко псуються", печінка охолоджена зберігається 24 години.
Про гатунок м'яса
Дата подання: 19 липня 2018 16:04
Дата відповіді: 23 липня 2018 13:01
Чи треба вказувати у декларації виробника та на етикетці гатунок м'яса яловичини?
Відповідь: Гатунок м'яса обов'язково повинен бути вказаний.
Про упаковку печінки
Дата подання: 19 липня 2018 16:10
Дата відповіді: 23 липня 2018 13:13
Яку упаковку потребує печінка яловича охолоджена?Групову чи споживчу?Чи потрібно у декларації виробника вказувати термін зберігання печінки яловичої охолодженної та наявність слов "вжити до......" ?
Відповідь: Особливих вимог до упаковки печінки яловичої ми не вигамаємо. Упаковка повинна відповідати гігієнічним вимогам до пакування харчових продуктів згідно до ст. 50 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів "
Декларація виробника та етикетка повинні містити всю інформацію, яку вимагає діюче законодавство.
Про відбиток ветеринарного клейма
Дата подання: 19 липня 2018 16:21
Дата відповіді: 23 липня 2018 14:40
Чи потрібен відбиток ветеринарного клейма в оригіналі або надрукованний на етикетці продукції?
Відповідь: Відбиток ветеринарного клейма повинен бути проставлений згідно норм діючого законодавства, а саме:
Наказу Міністерства Аграрної політики та продовольства України від 01.11.2011 № 587 "Про затвердження Інструкції з товарознаквчої оцінки та маркування м'яса."
Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечногсті та якості харчових продуктів".
Про маркування
Дата подання: 19 липня 2018 16:45
Дата відповіді: 23 липня 2018 13:30
Де повинна знаходитись табличка з маркуванням «Продукти» за стеклом водія або на будке автотранспортного засобу згідно якого діючого законодавства?
Відповідь: Дана вимога встановлена згідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 року № 298/227 "Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", а саме п. 4.3 вказує, що "Постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватись спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти".
Як вбачається з норми статті, законодавець чітко не встановлює де саме повинно бути нанесене маркування, тому суттєвого значення місцерозташування маркування не має.
Про печінку
Дата подання: 23 липня 2018 14:55
Дата відповіді: 23 липня 2018 15:39
Прошу уточнення щодо питання терміна зберігання печінки яловичої охолодженої: 24 години з моменту убоя тварини плюс доставка до Вашого закладу або 24 години термін зберігання у Вашому закладі?
Відповідь: 24 години термін зберігання у нашому закладі,але так,щоб відповідало терміну, вказаному на етикетці "вжити до.."
Про печінку
Дата подання: 23 липня 2018 16:14
Дата відповіді: 24 липня 2018 09:39
Прошу уточнення щодо питання терміна зберігання печінки яловичої охолодженої: 1) 24 години з моменту убою (закінчення технологічного процесу виготовлення продукту та його подальшого транспортування до Вашого Закладу) без урахування зберігання у Вашому закладі 2) 24 години термін зберігання печінки з моменту отримання її комірником Вашого закладу до моменту приготування їжі 3) 24 години з моменту закінчення технологічного процесу виготовлення продукту до моменту приготування їжі у Вашому Закладі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 24 години термін зберігання печінки з моменту отримання її комірником.
Про транспортне маркування
Дата подання: 23 липня 2018 16:36
Дата відповіді: 24 липня 2018 09:33
Чи повинно бути транспортне маркування на печінці яловичої охолодженої?
Відповідь: Маркування продуктів харчування повинно відповідати нормам чинного законодавства, а саме Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів".
Про транспортну тару
Дата подання: 23 липня 2018 16:46
Дата відповіді: 24 липня 2018 08:37
Яку саме тару Ви вимагаєте для транспортування печінці яловичої охолодженої? Наприклад: полімерні ящики, дерев'янні, картонні або інші.Прошу роз'яснити питання.
Відповідь: Тара для транспортування харчових продуктів повинна відповідати встановленим законом нормам. ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" містить вимоги, щодо обладнання, інвентарю та транспортних засобів, які використовуються для перевезення продуктів харчування.
Про термін зберігання печінки
Дата подання: 24 липня 2018 13:58
Дата відповіді: 26 липня 2018 12:04
Яким нормативним документом підтверджується термін зберігання печінки яловичої охолодженої 24 години з моменту отримання її комірником?Прошу надати чітку відповідь.
Відповідь: Шановний запитувач, приносимо вибачення за відповідь надану Вам раніше.
Термін зберіганя обчислюється з моменту виготовлення продукції на виробництві, що вказано в транспортній накладній та на заводській етикетці.
Про транспортне маркування
Дата подання: 24 липня 2018 15:01
Дата відповіді: 25 липня 2018 08:51
Повторно запитую Вас про транспортне маркування. З Вашої відповіді по цьому питанню не зрозуміло так треба маркування чи не треба (мова йде про етикетку на транспортній тарі)? Прошу надати чітку відповідь: треба чи не треба.
Відповідь: Шановний запитувач повторно відповідаємо на Ваше запитання стосовно транспортного маркування. Ми, як замовник, в даному випадку керуємося вимогами таких нормативних актів:1!) Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів"; 2)Наказ Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. "Про затвердження правил перевезень вантажів автомобильним транспортом в Україні". Якщо згідно до даних нормативних актів продукція, яку ви маєте намір постачати потребує певного маркування, чи тара, якою її будете постачати потребує цього, то маркування повинно бути, якщо закон не вимагає цього, то й ми як покупці не вимагаємо. Ознайомтесь з нормативною базою, адже ми діємо виключно в рамках чинного законодавства.
Про кваліфікаційні критерії
Дата подання: 25 липня 2018 11:01
Дата відповіді: 26 липня 2018 12:09
Чи є кваліфікаційним критерієм вимога про обов'язкову наявність стелажей у кузові автомобіля?
Відповідь: Згідно "Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах" № 298/277 від 17.04.2006 р., стелажі є такими, що можуть зніматися. Одже, якщо постачальник має намір перевозити продукцію, яка не потребує окремого розміщення по кузову автомобіля, а достатньо лише спеціальної тари, то наявність стелажів є необов'язковою.
Про печінку
Дата подання: 26 липня 2018 15:37
Дата відповіді: 27 липня 2018 10:20
Яким нормативним документом підтверджується 24 години термін зберігання печінки з моменту отримання її комірником.Прошу надати чітку відповідь.
Відповідь: Шановний запитувач, приносимо вибачення за відповідь надану раніше.
Термін зберіганя обчислюється з моменту виготовлення продукції на виробництві, що вказано в транспортній накладній та на заводській етикетці.
Про печінку
Дата подання: 27 липня 2018 17:50
Дата відповіді: 29 липня 2018 08:21
Скільки годин печінка буде знаходиться у Вашому закладі у комірника до моменту приготування з неї їжі , якщо термін зберігання печінки 24 години з момента її виготовлення у виробника?
Відповідь: Комірник несе повну матеріальну відповідальність за приймання, зберігання та видачу продуктів харчування і тари, додержання умов зберігання і термінів реалізації продуктів харчування та продовольчої сировини. Даний продукт буде приготовлений до того як сплине термін придатності.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-001714-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 23 липня 2018 15:34
Про стелажи у кузові машини
Про питання, що кузови машини із середини повинні бути обладнані стелажами, що можуть зніматися. У даному питанні Ви посилаєтеся до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.04.2006 року № 298/227 "Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах". А саме п.1 вказує, що це стосується дошкільних закладів, а Ви, як Замовник, школа-інтернат.Я вимагаю цю вимогу у тендерній документації скасувати тому, що вона є діскримінаційною та обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2018 07:40
Шановний запитувач, зверніть увагу на назву нашого закладу, в назві міститься визначення (дошкільний навчальний заклад). В своїй діяльності наш заклад керується Наказом МОН "Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах" від 17.04.2006 № 298/227. Вважаємо Вашу вимогу щодо виключення даного в пункту з тендерної документації безпідставним.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001714-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 24 липня 2018 13:45
Про стелажі у кузові автомобіля
Про питання, що кузови машини із середини повинні бути обладнані стелажами, що можуть зніматися.М'ясо та м'ясопродукти транспортуються у багатооборотних полімерних ящиках, які ставяться один в один на поддон у кузові автомобіля.У Ваш заклад відвантажується на 1 отгрузку 2-3 ящика м'яса та м'ясопродуктів.Для цього стелажі у кузові автомобіля не потрібні.Стелажі потрібні для перевозки багатої кількості продукціїї.Тому я вимагаю вимогу про то, що кузови машини із середини повинні бути обладнані стелажами, видалити з тендерної документації.Тому що це обмежує мої можливості участі у Ваших відкритих торгах.Ця вимога є дискрімінаційною та обмежує коло учасників, у тому числі мене.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 липня 2018 07:16
Шановний запитувач, вимога щодо наявності стелажів у кузові автомобіля - це вимога прописана у нормативному акті і не може бути дискримінаційною. Порушувати норми чинного законодавства ми не маємо права, а тому вимушені відмовити Вам.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001714-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОВОТОРОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2595013880
Дата подання: 25 липня 2018 10:58
Про стелажі у кузові автомобіля
Повторно питання про стелажі у кузові автомобіля.Дана вимога стосується при постачанні різних груп продукції в упаковці в один заклад (м'яса, риба, птиця, ковбаса, крупи та інші).А коли один вид продукції знаходиться у кузові автомобіля, то стелажі не потрібні. Про це йдеться у ст.44 п.3 ЗУ "Про основні принципи та вимого до безпечності та якості харчових продуктів". З Вашої відповіді виходить, що в мене є автомобіль-рефрижератор, пол та стіни кузова покриті нержавіючим пищевим листом, є у наявності баготооборотні полімерні ящики, є право постачать м'ясо та м'ясопродукти, а я не можу брати участь у Ваших відкритих торгах, тому що мене не оберуть Переможцем торгів, а дискваліфікують. Тому вимагаю вимогу про обов'язкову наявність стелажей у кузові автомобіля видалити.Тому що вона обмежує коло учасників, які приймають участь у Ваших відкритих торгах, а саме мою участь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2018 11:58
Шановний запитувач, якщо Ви уважно ознайомитесь з Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, а саме п.4.3, то ви побачите, що йдеться про стелажі, що можуть зніматися. Якщо Ви перевозитемите лише продукцію, яка згідно норм чинного законодавства не потребує окремого розміщення, а достатньо спеціального автотранспорту та спеціальної тари, то наявність або відсутність стелажів в кузові автомобіля не буде причиною для дискаліфікаціїї вас.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001714-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ольховський Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2629801953
Дата подання: 30 липня 2018 15:12
Дискрімінаційні вимоги
1. Пунктом 1 Розділу V тендерної документації встановлено, що: «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).»
Вважаю, дану вимога дискримінаційною, оскільки вимога стосовно включення до ціни ПДВ може призвести до неможливості потенційному учаснику процедури закупівлі коректно розрахувати свою цінову пропозицію, що є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, закріпленому у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації.

2. Підпунктом 2 п. 4 Розділу VI тендерної документації встановлено, що:
«Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
5) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36 Закону.»

В той же час, закупівля проводиться згідно переліку товарів, а саме: свинина, яловичина, печінка яловича, тушка куряча, філе куряче, окремі порційні частини птиці. Однак, форма пропозиції, що наведена в Додатку 3 не надає можливості учаснику визначити та запропонувати ціну за одиницю товару, згідно визначеного Замовником переліком.
Вважаю, що вищезазначене є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, закріпленому у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до Додатку 3 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2018 10:10
Шановний скаржник, Ваші вимоги задоволені, відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001714-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ольховський Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2629801953
Дата подання: 30 липня 2018 15:13
Дискримінаційні вимоги
1. Відповідно до п. 12.1 Додатку 1 тендерної документації у часник повинен надати «копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від - 18оС до 0оС та від 0оС до +5оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та/або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця)»
Наведена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у процедурі закупівель інших учасників, які використовують потужності на підставі інших господарсько-правових відносинах. В свою чергу, вказана вимога надає можливість взяти участь у процедурі закупівлі лише тим учасникам, які мають власні/орендовані складські приміщення.
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації.

2. Відповідно до п. 12.2 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати «копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»)».
Наведена вище умова Документації обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, оскільки надає можливість прийняти участь лише тим суб’єктам господарювання, які мають транспортні засоби власні/орендовані, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають можливість надавати послуги та здійснювати постачання продуктів харчування за іншими господарськими договорами.
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2018 10:08
Шановний скаржник, Вашу вимогу задоволено відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-001714-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Ольховський Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2629801953
Дата подання: 30 липня 2018 15:15
Дискримінаційні вимоги, внесення змін до тендерної документації
1. Відповідно до п. 12.3 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає надати «Оригінали або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали або нотаріально завірені копії повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр.»
Наведена вище умова Документації є дискримінацією, оскільки обмежує участь у процедурі закупівлі учасників, оскільки надає можливість прийняти участь лише тим суб’єктам господарювання, які мають змогу надати експлуатаційний дозвіл на власні/орендовані потужності (об’єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до даного пункту тендерної документації.

2. В Додатку 2 тендерної документації встановлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно встановлених вимог вбачається, що Замовником проводиться закупівля свинини та яловичини охолодженої. При цьому, в технічних вимогах до печінки яловичої визначено, що: «Не дозволяється заморожена, яка втратила типове забарвлення поверхні з розрізами і розривами». З даної вимоги не зрозуміло, чи не дозволяється постачати заморожену печінку яловичу, яка має такі властивості, як: втрата типового забарвлення поверхні з розрізами і розривами, чи взагалі не допускається постачати заморожену печінку яловичу, як таку.
Також, у технічних вимогах до тушок курей та філе курячого взагалі не зазначено, який саме продукт закуповується – заморожений чи охолоджений.
При цьому, технічні вимоги до окремих порцій частини птиці взагалі не встановлені, у зв’язку з чим неможливо зрозуміти що саме закуповує Замовник.
Слід також зазначити, що вказані технічні вимоги до предмету закупівлі також ні яким чином не визначені та не закріплені у Проекті договору (Додаток 4), що унеможливлює його виконання у разі укладання за визначеними в тендерній документації умовами.
Вважаю, що вищезазначене є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, закріпленому у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з наведеним, вимагаю внести відповідні зміни до Додатку 2 та Додатку 4 тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2018 10:06
Шановний скаржник, щодо першого питання Вашої скарги надаємо наступну відповідь:
ВІдпвідно до вимог ст.20 Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", Закону України "про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах затвердженого наказом МОЗ України МОН України № 242/329 Днржавна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області просить погоди перелік постачальників харчових продуктів та продовольчої сировини. Для погодження необхідно надати реєстраційний номер потужностей або експлуатаційний дозвіл на потужності. Ми не вимагатимемо від учасника документи вказані в п. 12.3 додатку №1 до тендерної документації, якщо учасник отримає погодження від Держпродспоживслужби.
Стосовно питання № 2 вашої вимоги, повідомляємо, що воно задоволено та відповідні зміни внесені до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-18-001714-b.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:2996401718
Дата подання: 04 серпня 2018 17:33
оскарження кваліфікаційних вимог тендерної документації
№1/147 від 03 сернпя 2018 року До Антимонопольного комітету України м. Київ, вул. Урицького №40 скаржник Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович 61051, м. Харків, вул. Цілиноградська №4 ід. номер 2996401718 тел. (099) 600-29-81 E-mail: chubenko_torgi@ukr.net Замовник Комунальний заклад “Зеленогайський спеціальний загальноосвітній навчально-виховний комплекс (дошкільний навчальний заклад-школа-інтернат I-II ступенів)” Харківської обласної ради ЄДРПОУ 14107285 62460, Харківська область, Харківський район, смт. Високий, вул.Театральна, 10 телефон, тел./факс: (057) 746-45-43, (057) 746-45-33 E-mail: intzelgaj@gmail.com Номер закупівлі ID UA-2018-07-18-001714-b СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) Підстави, через які подається скарга, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, дата, коли суб'єкту оскарження стало відомо про такі рішення, дії або бездіяльність. Обґрунтування вимог. Обгрунтування наявності порушених прав З оголошення № UA-2018-07-18-001714-b, яке було опубліковане 18 липня 2017 року мені стало відомо, що Замовником було розпочато процедуру закупівлі відкритих торгів на закупівлю «За кодом CPV за ДК 021:2015 код 15110000-2 «М’ясо» (свинина, яловичина, печінка яловича, тушка куряча, філе куряче, окремі порційні частини птиці)». Разом з оголошенням було оприлюднено тендерну документацію (далі ТД) 30 липня 2018 року я у порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) звернувся до Замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації. У відповідях на мою вимогу, Замовник проігнорував декілька з них, стосовно інших, повідомив, що мої вимоги задоволені і до тендерної документації внесені відповідні зміни. Отже, ознайомившись з ТД та її змінами я вимушений керуючись статтею 18 Закону звернутися до Вас, як до органу оскарження, з даною скаргою. Згідно з роз’яснень, наведених у листі Міністерства економічного розвитку від 30 грудня 2016 року № 3302-06/42560-06, зазначено, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так ознайомившись з Тендерною документацією та змінами до неї мною було встановлено, що вона містить дискримінаційні вимоги по відношенню до мене, а саме: 1). Пунктом 12.1 Додатку 1 ТД (зі змінами від 31.07.2018) Замовником передбачено, що Учасник повинен надати «Довідка в довільній формі про наявність складських приміщень, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан: Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристосованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від – 18оС до 0оС та від 0оС до +5оС, відповідно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та/або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2018 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця/громадянина (орендодавця)»; Даний пункт має дискримінаційні вимоги по відношенню до мене у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 серпня 2018 17:53
Рішення від 08.08.2018 № 8029+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2018 17:52
Рішення від 22.08.2018 № 8624.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2018 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8624-р/пк-пз від 22.08.2018 року, внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2018 13:31

Документи подані скаржником

04 серпня 2018 17:33
скарга.pdf

Документи подані замовником

31 серпня 2018 11:47
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2018 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна 108 511,60
UAH з ПДВ
108 511,60
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ 142 005,00
UAH з ПДВ
142 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 16:39
Електронний підпис
07 серпня 2018 15:37
8. Довiдка про учасника.pdf
07 серпня 2018 15:37
5. Лист-гарантiя.pdf
07 серпня 2018 15:37
4. Проект договору.pdf
07 серпня 2018 15:37
34. Медична книжка ЖВМ.pdf
07 серпня 2018 15:37
33. Медична книжка БСС.pdf
07 серпня 2018 15:37
32. Медична книжка АОЛ.pdf
07 серпня 2018 15:37
31. Довiдка з банку.pdf
07 серпня 2018 15:37
29. вiдгук аналог_З_Г.pdf
07 серпня 2018 15:37
26. дог_м`ясо_11_Алeксeeнко.pdf
07 серпня 2018 15:36
25. Договiр_оренди_Алeкс.pdf
07 серпня 2018 15:36
22. Договiр дезiнфекцiї .pdf
07 серпня 2018 15:36
20. Свiдоцтво єд податку.pdf
07 серпня 2018 15:36
19. IПН Алєксєєнко О..pdf
07 серпня 2018 15:36
18. Паспорт Алєксєєнко.pdf
07 серпня 2018 15:36
17. Лист- пiдтвердження.pdf
07 серпня 2018 15:36
1. Тендерна пропозицiя.pdf

Публічні документи

17 вересня 2018 15:39
Довідка МВС.pdf
31 серпня 2018 10:52
Електронний підпис
07 серпня 2018 09:48
Електронний підпис
07 серпня 2018 09:46
7.паспорт.pdf
07 серпня 2018 09:46
6.ІПН.pdf
07 серпня 2018 09:46
36.виписка з ЄДР.pdf
07 серпня 2018 09:46
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна
#2926816409
Рішення скасоване 108 511,60
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 14:12
Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна
#2926816409
Відхилено 108 511,60
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 14:21
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2651101073
Переможець 142 005,00
UAH з ПДВ
12 вересня 2018 16:49

Документи

10 вересня 2018 13:40
Електронний підпис
10 вересня 2018 13:39
протокол намір.pdf
10 вересня 2018 11:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2018 14:21
Електронний підпис
12 вересня 2018 14:18
протокол відміна.pdf
12 вересня 2018 14:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2018 16:48
Електронний підпис
12 вересня 2018 16:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 вересня 2018 16:46
протокол квалиф..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2018 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ
#2651101073
142 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 вересня 2018 16:48
Електронний підпис
12 вересня 2018 16:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
12 вересня 2018 16:46
протокол квалиф..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 08:41
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 08:31
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 08:29
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 12:30
договор.pdf укладений
24 вересня 2018 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність потреби в постачанні продуктів харчування
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 114 482,75
UAH з ПДВ