Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція адміністративної будівлі 82 ДПРЧ 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області за адресою Донецька область, м. Святогірськ, вул Кільцева,54
Очікувана вартість
5 957 603,00 UAH
UA-2018-07-16-000946-b a83b81738058434f8eef6d1b298584dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Москалець

+380952059408 yurist_slavmns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 6 державний пожежно - рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 38177202
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, ПРОВУЛОК МАРТИНЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Сергій Москалець
+380952059408
yurist_slavmns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2018 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2018 17:10
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2018 17:10
Початок аукціону: 01 серпня 2018 14:10
Очікувана вартість: 5 957 603,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 788,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція адміністративної будівлі 82 ДПРЧ 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Донецькій області за адресою Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 54.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84130, Україна, Донецька область, м. Святогірськ, вул. Кільцева, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 14:24
ТД адм буд.doc
16 липня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2018 14:24
ТД адм буд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КРАСК 5 951 963,80
UAH з ПДВ
5 951 963,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УБК №1" 5 957 000,00
UAH з ПДВ
5 957 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2018 16:56
Пропозиція
07 серпня 2018 16:56
Договірна ціна
07 серпня 2018 16:56
Договір підряду
06 серпня 2018 08:30
Довідка з МВС
31 липня 2018 15:04
26. Відгук.pdf
31 липня 2018 15:04
20. Договір підряду.pdf
31 липня 2018 15:04
32. Договірна ціна.pdf

Публічні документи

31 липня 2018 11:40
ТОВ УБК №1.rar
31 липня 2018 11:40
Статут УБК №1.pdf
31 липня 2018 11:40
Ліцензія УБК1.pdf
31 липня 2018 11:40
Декларація-дозвіл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КРАСК

ТОВ "УБК №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КРАСК
#39709485
Переможець 5 951 963,80
UAH з ПДВ
03 серпня 2018 15:40

Документи

03 серпня 2018 15:40
Електронний підпис
03 серпня 2018 15:33
адмінбудівля.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КРАСК
#39709485
5 951 963,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2018 15:40
Електронний підпис
03 серпня 2018 15:33
адмінбудівля.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 14:32
Виправлення технічної помилки Звіт Адмін будівля Святогірськ.pdf укладений
02 травня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 15:53
лист Краск.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 15:52
д.у. КРАСК.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 13:52
Допугода 2 КРАСК.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:50
лист краск.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 13:50
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 10:42
Лист Краск.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 10:30
Допугода Краск.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 10:30
Електронний підпис укладений
15 серпня 2018 14:50
адмін.будівля.pdf укладений
15 серпня 2018 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п. 1.4 договору № 158 від 04.08.2018 року викласти в наступній редакції: «Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору з моменту реєстрації повідомлення про початок реконструкції і завершує виконання робіт у відповідності до затвердженого календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 29.12.2018 року». 2) п. 17.1. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 29.12.2018 року».
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовжити строк дії договору до 31.03.2019 року та внести зміни до наступних пунктів Договору: 1) п. 1.4 договору № 158 від 14.08.2018 року викласти в наступній редакції: «Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання договору з моменту реєстрації повідомлення про початок реконструкції і завершує виконання робіт у відповідності до затвердженого календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 28.02.2019 року». 2) Розділ 2 «Ціна договору» договору № 158 від 14.08.2018 року доповнити новими пунктами виклавши їх наступній редакції: 2.1.1 Фінансування на 2018 рік складає 5 191 963 грн. .79 коп.(п’ять мільйонів сто дев’яносто одна тисяча дев’ятсот шістдесят три грн. 79 коп.)з урахуванням ПДВ. 2.1.2 Фінансування на 2019 рік складає 760 000 грн.01 коп.(сімсот шістдесят тисяч грн.01 коп.)з урахуванням ПДВ. 3) п. 3.7. договору № 158 від 14.08.2018 року викласти в наступній редакції: «Кінцеві розрахунки здійснюються у двохтижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.» 4) п. 4.1. договору № 158 від 14.08.2018 року викласти в наступній редакції: «Строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіку, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 3), та умовами Договору, але не пізніше 28.02.19 року з моменту укладання цього Договору». 5) Додатки 2 та 3 до договору № 158 від 14.08.2018 року викласти новій редакції що додаються до цієї Додаткової угоди. 6) п. 17.1. викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 31.03.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п. 1.4 «Підрядник розпочинає виконання робіт у строк, що не перевищує 10 днів з дня укладання договору і завершує виконання робіт у відповідності до затвердженого календарного графіку виконання робіт, але не пізніше 15.04.2019 року». 2) п. 4.1. «Строки виконання робіт встановлюються відповідно до календарного графіку, який є невід'ємною частиною цього Договору (Додаток № 3), та умовами Договору, але не пізніше 15.04.19 року з моменту укладання цього Договору». 3) п. 17.1. «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 30.04.2019 року». 4) Додатки № 2 «План фінансування» та № 3 «Календарний графік виконання робіт» до договору № 158 від 14.08.2018 року викласти новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 158
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2018 — 20 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 951 963,80
UAH з ПДВ