Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп'ютери, планшетні комп'ютери та системні блоки ПК – для потреб Державної служби України з безпеки на транспорті)
CPV: 30210000-4 "Data-processing machines (hardware)" (Personal computers, tablets, computer cases for the needs of the State Service of Ukraine for Transport Safety)
Очікувана вартість
8 402 500,00 UAH
UA-2018-07-13-000341-c f1b1a4e029b74d7c812d876271f6e949
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кивгило Владислав Сергійович

380668636347 kivgilovld@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Вебсайт: http://cpb.org.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Бульварно-Кудрявська, 22
Контактна особа: Кивгило Владислав Сергійович
380668636347
kivgilovld@gmail.com
Додаткові контактні особи: Кивгило Владислав Сергійович
380638350775
kivgilovld@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZhAVNA USTANOVA "PROFESIINI ZAKUPIVLI"
National ID: 40996564
Contact point: Kyvhylo Vladyslav
380668636347
kivgilovld@gmail.com
Additional contacts: Kyvhylo Vladyslav Sergeevich
380638350775
kivgilovld@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 липня 2018 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2018 11:00
Початок аукціону: 23 серпня 2018 14:22
Очікувана вартість: 8 402 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 012,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 липня 2018 10:48
Enquiries until: 05 серпня 2018 11:00
Complaints submission until: до 11 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 серпня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 8 402 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 013 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Процедура закупівлі проводиться Державною установою “Професійні закупівлі”, яку наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.06.2018 року № 810 визначено відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації, у відповідності до порядку затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 928 «Про продовження реалізації пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації».
Розгорнути Згорнути
The procurement procedure is conducted by the State Institution "Profesiyni Zakupivli", which is determined by the order of the Ministry of Economic Development and Trade of Ukraine dated June 13, 2018, No. 810 as responsible for the functions of the centralized procurement body, in accordance with the procedure approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated May 16, 2018 No. 928 " On prolongation of implementation of the pilot project for the organization of the Centralized Procurement Body ".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 комплект
Персональні комп'ютери – для потреб Державної служби України з безпеки на транспорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 14
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Personal computers for the needs of the State Service of Ukraine for Transport Safety
CPV: 30210000-4
Період постачання: з 15 жовтня 2018 по 31 грудня 2018
75 штуки
планшетні комп'ютери– для потреб Державної служби України з безпеки на транспорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 14
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

tablets for the needs of the State Service of Ukraine for Transport Safety
CPV: 30210000-4
Період постачання: з 15 жовтня 2018 по 31 грудня 2018
5 штуки
системні блоки ПК – для потреб Державної служби України з безпеки на транспорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 14
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

computer cases for the needs of the State Service of Ukraine for Transport Safety
CPV: 30210000-4
Період постачання: з 15 жовтня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2018 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 11:04
Протокольне рішення (1).pdf
13 липня 2018 10:49
ТД для потреб ДСУБнТ CPV_3021.doc
13 липня 2018 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 11:04
Протокольне рішення (1).pdf
13 липня 2018 10:49
ТД для потреб ДСУБнТ CPV_3021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо технічного завдання Замовника
Дата подання: 03 серпня 2018 15:01
Дата відповіді: 07 серпня 2018 08:53
Шановний Замовнику! Проаналізувавши технічне завдання у процедурі даних публічних торгів та конкретні технічні, кількісні, і якісні характеристики предмету закупівлі можна дійти висновку, що вони описують характеристики моноблоку. Також Замовником не вказана потужність блоку живлення. У зв’язку з цим просимо: 1) надати відповідь чи не помилився Замовник у Технічній специфікації даної тендерної документації, зазначивши фактично технічні характеристики моноблока, а сам товар назвавши «персональний комп’ютер»? 2) вказати потужність блоку живлення, який бажає придбати Замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо Вам за інтерес, виявлений до даної закупівлі! Державна установа «Професійні закупівлі», що визначена наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13.06.2018 № 810 юридичною особою, відповідальною за здійснення функцій централізованої закупівельної організації в рамках продовження реалізації пілотного проекту, порядок щодо якого затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.05.2018 № 377 та діє в інтересах Державної служби України з безпеки на транспорті, опрацювала Ваше питання та повідомляє.
1. Замовник у Технічній специфікації даної тендерної документації вірно зазначив технічні характеристики персонального комп’ютера, маючи на увазі саме комплект обладнання, що складається із системного блока і монітора.
2. Потужність блока живлення повинна бути достатньою для того, щоб обладнання було повністю працездатним і готовим для використання. Замовник вважає, що наявність функції APFC і ККД більше 80% є достатніми для визначення сучасного якісного блока живлення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-07-13-000341-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123704919
Дата подання: 21 серпня 2018 19:59
Скарга
Скарга що стосується прийнятого рішення, яке відбулося після оцінки пропозиції учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 23.08.2018 № 8639.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2018 17:47

Документи подані скаржником

21 серпня 2018 19:59
Скарга+оплата.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

23 серпня 2018 17:47
Рішення від 23.08.2018 № 8639.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 серпня 2018
UA-2018-07-13-000341-cf1b1a4e029b74d7c812d876271f6e949
Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПРОФЕСІЙНІ ЗАКУПІВЛІ"
Код ЄДРПОУ: 40996564
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Бульварно-Кудрявська, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 серпня 2018 18:19
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2018 10:10
Електронний підпис
15 серпня 2018 09:38
Електронний підпис
15 серпня 2018 09:37
довідка санкції.pdf
15 серпня 2018 09:36
проект договору.pdf
15 серпня 2018 09:36
наказ на директора.pdf
15 серпня 2018 09:36
протокол директора.pdf
15 серпня 2018 09:36
статут.pdf
15 серпня 2018 09:36
ТЧ довідка виробник .pdf
15 серпня 2018 09:36
форма № 2 для 7706825.pdf

Документи

17 серпня 2018 18:23
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2018 10:42
016 Декларації СІ-ЕЛ.pdf
15 серпня 2018 10:42
06 Протокол зборів.pdf
15 серпня 2018 10:42
05 Статут ТОВ СІ-ЕЛ.pdf

Документи

17 серпня 2018 18:27
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2018 10:40
Електронний підпис
15 серпня 2018 10:39
Проект Договору.pdf
15 серпня 2018 10:39
Технічний опис.zip

Документи

15 серпня 2018 11:00
Звіт з ЄДР (припинено)
17 серпня 2018 18:12
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2018 10:47
Електронний підпис
15 серпня 2018 10:44
Лист-згода перс дані.pdf
15 серпня 2018 10:44
Лист про санкції.pdf
15 серпня 2018 10:44
Лист довкілля.pdf
15 серпня 2018 10:44
Копія паспорту.pdf
15 серпня 2018 10:44
Договори.pdf
15 серпня 2018 10:44
Довідка про досвід.pdf
15 серпня 2018 10:44
Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДВОРНИК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи

Публічні документи

15 серпня 2018 10:10
Електронний підпис
15 серпня 2018 09:38
Електронний підпис
15 серпня 2018 09:37
довідка санкції.pdf
15 серпня 2018 09:36
проект договору.pdf
15 серпня 2018 09:36
наказ на директора.pdf
15 серпня 2018 09:36
протокол директора.pdf
15 серпня 2018 09:36
статут.pdf
15 серпня 2018 09:36
ТЧ довідка виробник .pdf
15 серпня 2018 09:36
форма № 2 для 7706825.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 10:40
Електронний підпис
15 серпня 2018 10:39
Проект Договору.pdf
15 серпня 2018 10:39
Технічний опис.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 серпня 2018 11:37
Коментар щодо відміни: до оцінки допущено менше двох пропозицій ( ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи:
22 серпня 2018 11:36
Протокольне рішення відміни торгів.pdf