Вугілля кам'яне ДГ 13 -100 - 110 тонн.
Очікувана вартість
382 000,00 UAH
UA-2018-07-09-001215-a 4732c7ae9630465793be033480f696ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Теплицький професійний аграрний ліцей Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02539720
Місцезнаходження замовника: 23800, Україна, Вінницька обл., Теплицький р-н, смт. Теплик, Вул. Воронцова, 1
Контактна особа замовника: Сергій Сокотнюк
+380962225770
teplik-pal@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2018 14:50
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2018 14:50
Початок аукціону: 30 липня 2018 14:53
Очікувана вартість: 382 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 тони
Вугілля кам'яне ДГ 13 -100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, Теплик, Воронцова 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2018  —  15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 липня 2018 14:53
Додаток 1.docx
09 липня 2018 14:53
Додаток 3.docx
09 липня 2018 14:53
ТД.docx
09 липня 2018 14:53
Додаток 2.docx
09 липня 2018 14:53
Додаток 4.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-001841 ● c6d4494d67d74e1e9f0fa35cc253c71b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2018-12-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2018-12-18 12:59:40
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2018 № 243
Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: лист Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12 грудня 2018 року № 26-02-05-10/6321.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2018 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

5. UA-2018-07-09-001215-a від 09.07.2018 - дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-20 10:20:24

Запит замовнику на пояснення

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного ДГ 13-100 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-07-09-001215-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Який номер ID оприлюдненої інформації про планування проведення закупівлі щодо придбання вугілля кам'яного ДГ 13 -100 в кількості 110 тонн, очікуваною вартістю 382000,00 грн (надати посилання на номер ID плану закупівель, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель)?
2. З яких підстав укладено додаткову угоду від 28.09.2018 №1 до договору від 22.08.2018 №1 щодо збільшення ціни за одиницю товару, якою збільшено вартість товару за тонну та зменшено його кількість з 110 тонн до 84,6 тонн, тобто збільшено ціну за одиницю товару на 30% (в тому числі, надайте специфікацію в новій редакції) ?
3. З яких підстав договір про закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 від 22.08.2018 №1 оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 10.09.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-26 14:44:50

Відповідь

На Ваш запит від 20 грудня 2018 року повідомляємо наступне:
1. номер ID оприлюдненої інформації про планування проведення закупівлі щодо придбання вугілля UA-P-2018-01-23-011347-c, посилання на план https://zakupki.prom.ua/gov/plans/UA-P-2018-01-23-011347-c
2. додаткову угоду від 28.09.2018 №1 до договору від 22.08.2018 №1 було укладено на основі експертного висновку Вінницької торгово-промислової палати №В-464 від 11 вересня 2018року (копія додається)
3. згідно додаткової угоди ціна вугілля збільшилась на 9,01%, оскільки 16,9т вугілля було закуплено за ціною 2222грн за 1 тонну, а на залишок ціна збільшилась до 2444грн за 1тонну (копії накладних та специфікації додаються)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Стосовно усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, повідомляємо, що річний план закупівель відредагований відповідно до проведеної процедури, а саме змінено очікувану суму закупівлі та предмет закупівлі. Разом з тим в частині накладення ЕЦП на оголошення про проведення закупівлі та термінів оприлюднення договору усунути порушення технічно є неможливим, оскільки закупівля має статус завершеної.

2019-01-16 13:02:26

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Теплицький професійний аграрний ліцей Вінницької області, 02539720, Україна, Теплицький р-н, смт. Теплик, Вул. Воронцова, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Вугілля кам'яне ДГ 13 -100 , 382000UAH, 09110000-3, ДК021, 110, тони
  3. Інформація про оприлюднення: 4732c7ae9630465793be033480f696ae, 2018-07-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 18 грудня 2018

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Вінницяоблпаливо», повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.08.2018 №1, додаткову угоду від 28.09.2018 №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 26.12.2018, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовником відповідно до річного плану закупівель на 2018 рік, оприлюдненого в електронній системі закупівель 23 січня 2018 року за номером UA-P-2018-01-23-011347-c, передбачено проведення закупівлі вугілля та палива на вугільній основі (ДК 021:2015: 09111000-0 - «Вугілля та паливо на вугільній основі») очікуваною вартістю 500000,0 грн, тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено очікувану вартість закупівлі 382000,0 грн, у тендерній документації та оголошенні вказано назву предмета закупівлі - вугілля кам'яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент) (ДК 021:2015: 09110000-3 – «Тверде паливо»). Отже, очікувана вартість та назва предмета закупівлі у річному плані закупівель замовника не відповідають тендерній документації та оголошенню про проведення відкритих торгів, чим не дотримано частину першу статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Крім того, встановлено, що замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі - Наказ), а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2018-07-09-001215-a. Також встановлено, що договір від 22.08.2018 №1, укладений за результатами проведеної процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 10.09.2018, чим порушено вимоги частини першої статті 10 Закону., 08 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що замовником не дотримано частину першу статті 4 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону та вимог абзацу другого пункту 2 Наказу. Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Очікувана вартість та назва предмета закупівлі у річному плані закупівель замовника не відповідають тендерній документації та оголошенню про проведення відкритих торгів, чим не дотримано частину першу статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Очікувана вартість та назва предмета закупівлі у річному плані закупівель замовника не відповідають тендерній документації та оголошенню про проведення відкритих торгів, чим не дотримано частину першу статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».) • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

.

2019-01-22 16:21:58

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

RISK1-14

RISK1-3_3

RISK1-6

RISK1-8_1

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" 293 920,00
UAH з ПДВ
244 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" 293 150,00
UAH з ПДВ
274 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2018 13:23
sign.p7s
27 липня 2018 13:06
Файл - 6.pdf
27 липня 2018 13:06
Файл - 5.pdf
27 липня 2018 13:06
Файл - 4.pdf
27 липня 2018 13:06
Файл - 3.pdf
27 липня 2018 13:06
Файл - 2.pdf
27 липня 2018 13:06
Файл - 1.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
Переможець 244 420,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 19:21

Документи

07 серпня 2018 19:21
sign.p7s
06 серпня 2018 19:44
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 19:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Вінницяоблпаливо"
#01880670
244 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 19:21
sign.p7s
06 серпня 2018 19:44
File.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 вересня 2018 15:33
File.PDF укладений
10 вересня 2018 14:29
sign.p7s зміни до договору
01 жовтня 2018 11:53
File.PDF зміни до договору
01 жовтня 2018 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку