Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбуки
Очікувана вартість
403 000,00 UAH
UA-2018-07-02-000473-b 781a92a0b2fb47f79b2ee827db17d208
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордійчук Тетяна Іванівна

+380967526206 gavrulyks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Літинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141383
Вебсайт: http://www.ltedu.vn.ua/contact.html
Місцезнаходження: 22300, Україна , Вінницька обл., Літин, вул.Героїв Чорнобиля, 15
Контактна особа: Гордійчук Тетяна Іванівна
+380967526206
gavrulyks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 липня 2018 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 18 липня 2018 12:21
Очікувана вартість: 403 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22300, Україна, Вінницька область, Літинський район, смт. Літин, вул. Героїв Чорнобиля, 15 (другий поверх)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2018  —  01 вересня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2018 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2018 13:02
додаток_5.docx
02 липня 2018 13:02
додаток_4.docx
02 липня 2018 13:02
додаток_3.docx
02 липня 2018 13:02
додаток_2.docx
02 липня 2018 13:02
додаток_1.docx
02 липня 2018 13:02
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 05 липня 2018 10:27
Дата відповіді: 05 липня 2018 20:49
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Обов'язково зв'яжемся. Дякуємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2018 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 354 888,00
UAH з ПДВ
340 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЗАРГО" 388 589,00
UAH з ПДВ
340 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 18:35
МВС 27.07.18.pdf
10 серпня 2018 18:35
Дпункт2368_ст17.pdf
17 липня 2018 17:01
Електронний підпис
17 липня 2018 16:59
техдокументація.pdf
17 липня 2018 16:59
довідка про товар.pdf
17 липня 2018 16:47
довідка санкції.pdf
17 липня 2018 16:47
копія витягу ПДВ.pdf
17 липня 2018 16:47
копія статуту.pdf
17 липня 2018 16:47
протокол директора.pdf
17 липня 2018 16:47
7591873_пропозиція_.pdf

Публічні документи

15 серпня 2018 16:01
Довідка-ст.17.pdf
17 липня 2018 17:07
Електронний підпис
17 липня 2018 15:29
17) Довідка про ціну.pdf
17 липня 2018 15:29
15) Довідка про якість.pdf
17 липня 2018 15:29
9) Лист згода.pdf
17 липня 2018 15:29
4) Проект договору.pdf
17 липня 2018 15:29
3) Д - 3 - ст. 17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ІНЗАРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 340 886,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 11:59
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 340 886,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 12:02
ТОВ "ІНЗАРГО"
#38501167
Переможець 340 887,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2018 13:45

Документи

03 серпня 2018 11:24
Електронний підпис
03 серпня 2018 11:18
протокол.pdf
25 липня 2018 16:40
протокол.pdf

Документи

15 серпня 2018 12:02
Електронний підпис
15 серпня 2018 12:00
протокол.pdf

Документи

15 серпня 2018 13:45
Електронний підпис
15 серпня 2018 12:57
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2018 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЗАРГО"
#38501167
340 887,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2018 13:45
Електронний підпис
15 серпня 2018 12:57
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 11:39
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 11:29
Додаткова угода 5 зміни до договору
24 вересня 2018 11:26
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 11:21
Додаткова угода 4 зміни до договору
24 вересня 2018 11:17
Електронний підпис укладений
24 вересня 2018 11:14
Додаткова угода 3 зміни до договору
24 вересня 2018 11:12
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 08:38
Додаткова угода 2 зміни до договору
30 серпня 2018 08:37
Електронний підпис укладений
29 серпня 2018 21:04
договір.pdf укладений
29 серпня 2018 19:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 26-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 26-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни щодо строку початку поставки (передачі товару)
Номер договору про закупівлю: 26-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 26-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 26-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 26-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 26-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 26-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 340 886,85
UAH з ПДВ