Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
307 000,00 UAH
UA-2018-06-25-001992-a 199ffb075b004b9db8a10f17f055cd40
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Андрушкевич

+380992366237 internatnikolprom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №7 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21969053
Місцезнаходження: 84180, Україна , Донецька обл., м. Миколаївка, вул. Синецького, буд. 15
Контактна особа: Олена Андрушкевич
+380992366237
internatnikolprom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 19:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 20:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 13:46
Очікувана вартість: 307 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4830 кілограм
Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84180, Україна, Донецька область, м. Миколаївка, вул. Синецького, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 15:39
ЗТД на оброблені фрукти та овочі.doc
03 липня 2018 15:39
Додаток 6.doc
03 липня 2018 15:39
Зміни ТД.doc
02 липня 2018 15:01
Додаток 4.doc
02 липня 2018 15:01
Додаток 3.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 1.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 2.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 5.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 7.doc
25 червня 2018 19:51
Оголошення.doc
03 липня 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2018 08:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2018 15:39
ЗТД на оброблені фрукти та овочі.doc
02 липня 2018 15:02
ЗТД на оброблені фрукти та овочі.doc
25 червня 2018 19:51
ТД на оброблені фрукти та овочі.doc
03 липня 2018 15:39
Додаток 6.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 6.doc
03 липня 2018 15:39
Зміни ТД.doc
02 липня 2018 15:01
Зміни ТД.doc
02 липня 2018 15:01
Додаток 4.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 4.doc
02 липня 2018 15:01
Додаток 3.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 3.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 1.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 2.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 5.doc
25 червня 2018 19:51
Додаток 7.doc
25 червня 2018 19:51
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-25-001992-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:2945005696
Дата подання: 27 червня 2018 12:06
Вимога
У додатку 3 тендерної документації маємо відмітити, що вимога щодо поставки товару конкретних виробників є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників. Якщо брати до уваги те, що згідно З. У. " Про публічні закупівлі" головним критерієм відбору та визнання переможця є ціна, замовник навмисно не дає змогу зменшити ціну на товар ( бо не має бажання приймати до уваги аналоги продукції).
У додатку 6 тендерної документації перелік документів, що гарантують належну якість продукції, що підлягає постачанню, які мають бути надані Учасником є : Документ, що підтверджує якість продукції, виданий виробником ( оригінал ) та сертифікат відповідності ( оригінал ) на конкретну партію продукції, яка пропонується на закладання, з урахуванням терміну придатності до споживання або копія сертифіката відповідності на захищеному бланку з оригіналом печатки організації, що видає цей документ є дискримінаційними та такими, що навмисно звужують коло учасників закупівлі, бо не кожен Учасник забов'язується працювати та придбати продукцію, яку пропонує, саме від виробника. Поширена практика така, що виробник реалізує свою продукцію через мережу представників, дилерів, дистриб'юторів з правом завіряти своєю печаткою копії документів щодо якості товару. Оригінали таких документів зберігаються виробником як бланк суворої звітності та на руки нікому не видаються, також відсутня практика завірення нотаріально або печаткою виробника копії з таких документів. Тобто посвідчення про якість видається на кожну партію виготовленного товару та видається кожному представнику, ділеру, дистриб'ютору. Підтвердженням якості та безпечності запропонованої продукції можуть бути надані оригінал результату дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів згідно переліку вказаного в Додатку 3 до оголошення, виданий на ім’я Учасника уповноваженого на проведення таких досліджень лабораторією, разом із завіреною власною печаткою лабораторії – копією свідоцтва, ліцензії, атестату чи дозволу на право проводити такі дослідження.
Також у Додатку 4 критерії та методика оцінки тендерних пропозицій, є низка дискримінаційних вимог при оцінці пропозиції учасників, бо не всі учасники мають бути платниками ПДВ. Багато постачальників є платниками єдиного податку зі ставкою 5 %. Якщо брати до уваги ваші критерії оцінки ви повинні будете до нашої приведеної ціни ( до якої мною вже нараховано 5 % єдиного податку ) дозарахувати ще 20% ПДВ, що значно відрізнятиме мою попередню приведену ціну. Вимагаємо усунення дискримінаційних вимог, які навмисно звужують коло Учасників та є дискримінаційними, бо ВИ невиправдано, штучно робите дорожчою пропозицію єдинника, не платника ПДВ, який в свою чергу в ціну вже вложив податки, які сплачує, та яка вже є незмінною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2018 14:55
Відповідь на вимогу: надано листа на бланку
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-25-001992-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа – підприємець Рижков Євген Володимирович, Код ЄДРПОУ:2945005696
Дата подання: 02 липня 2018 19:26
Вимога щодо дискримінаційних вимог
На вимогу замовника постачальник повинен надати оригінали документів від виробника тобто надати оригінали сертефікатів якості чи декларації виробництва Ми не згодні з цією вимогою . бо спираючись на Наказ Міністерства охорони здоров’яУкраїни від 20.02.2013 за № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил» регулює такі питання ,як:
-Гранична наповнюваність різних груп дітей,які мають складні вади розвитку та строки навчання
-Обов’язки та умови допуску керівника та персоналу у спеціальних загальноосвітніх школах (школах-інтернатах)
- Гігієнічні вимоги до земельної ділянки спеціальних шкіл (школи-інтернати)
-Вимоги до будівель та основних приміщень, повітряно-тепловий режим, водопостачання та каналізація,обладнання приміщень,
-харчування,де оговорюється склад меню,утримання та оснащення приміщень харчоблоку, щодо якості та документів,підтверджуючих якість та безпеку харчових продуктів: « На харчоблоці необхідно вести журнал контролю за якістю продуктів, що швидко псуються. В журналі вказуються дата отримання продуктів зі складу на харчоблок, перелік та кількість продуктів, їх якість та номер супроводжувального документа (накладної), закінчення терміну придатності продуктів згідно з накладною, підпис завідувача виробництвом або кухаря
8.11. Забороняється приймати до харчоблоку продукти:
без супроводжувальних документів, що підтверджують їх походження, якість та безпечність; ».
Але ні в жодному пункті,або підпункті не оговорюється ,що це повінні бути оригінали сертифікатів,висновків або посвідчень якості безпосередньо видане виробником або завірене печаткою виробника,або нотаріально завірена копія.

Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V регулює такі питання ,як « ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ І ДЕРЖАВНЕ СТИМУЛЮВАННЯ ВИРОБНИЦТВА ТА ОБІГУ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ» і далі «дитяче харчування - харчовий продукт, призначений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, для спеціального дієтичного споживання, спеціально перероблений або розроблений для забезпечення задоволення дієтичних потреб дітей грудного та раннього віку (дитячі суміші початкові (стартові), дитячі суміші для подальшого годування, продукти прикорму, напої, вода бутильована для приготування дитячого харчування та/або пиття);
В цьому Законодавчому акті також немає таких вимог до супроводжуючих документів якості та безпеки зарчування.
Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів «від 23.12.1997. за № 771/97 ВР:
«10. Усі санітарні заходи застосовуються лише в обсязі, необхідному для захисту здоров’я людини і без необґрунтованої дискримінації між вітчизняними та імпортними харчовими продуктами або між різними постачальниками харчових продуктів.»
«7. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.»
Та безпосередньо щодо якості харчових продуктів «Розділ VI
ВИРОБНИЦТВО ТА ОБІГ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ: Стаття 32. Вимоги до харчових продуктів
1. Харчові продукти, які знаходяться в обігу на території України, повинні відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
У випадку надходження доказів щодо шкідливості харчового продукту, незважаючи на його відповідність законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виробництво та обіг такого харчового продукту має бути зупинено та заборонено.
2. Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Зазначене не стосується процедури видачі міжнародного сертифіката, передбаченого цим Законом.
3. Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою.»
Де є вказівка на Ваші вимоги щодо документів в оригіналі.
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012.за № 1140 «Про затвердження санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини» також не містить дискримінаційних вимог до документів,що супроводжують продукти харчування,які Ви безапеляційно захищяєте,прикриваючись низкою вищезгаданих Законодавчих актів.Стає справедливе питання:Ви або не знаєте вміст цих Законів,або навмисно їх тлумачите не коректно.

Наполегливо прошу Вас внести всі зміни,необхідні задля рівноправної конкуренції в проведенні цієї процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2018 14:59
Шановний учаснику, як Ви можете працювати з державними підприємствами не маючі документів від виробників (копії - як ми вимагаємо у Додатку 6 якщо ви не виробник) або не маючі оригіналів на свій товар від відповідних органів, якщо ви виробник? Поясніть нам, бідь ласка. Які тоді у вас є документи, щоб було зрозуміло? Бо ті документи, які ми вимагаємо, у нас обовязково дзеркально перевіряють наші контрольні перевіряючі органи.

Документи

02 липня 2018 14:55
Відповідь на вимогу.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Будюхін Дмитро Григорович 249 996,00
UAH з ПДВ
249 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Маслакова Ольга Анатоліївна 286 000,00
UAH з ПДВ
286 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Будюхін Дмитро Григорович

Фізична особа - підприємець Маслакова Ольга Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Будюхін Дмитро Григорович
#3208900958
Очікує рішення 249 996,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 14:07

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2018 10:11
Коментар щодо відміни: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.