Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області
Очікувана вартість
1 905 133,20 UAH
UA-2018-06-25-001309-b 60150a70b7584f4eb3110e3f0903dcf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музика Ігор Степанович

380325242006 buhrava@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рава-Руська районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 20763941
Місцезнаходження: 80316, Україна , Львівська обл., Рава-Руська, Грушевського, 120
Контактна особа: Музика Ігор Степанович
380325242006
buhrava@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 червня 2018 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2018 16:00
Початок аукціону: 12 липня 2018 14:56
Очікувана вартість: 1 905 133,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 525,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість: Обсяг виконання робіт- відповідно до Технічного завдання (Додаток № 2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, Грушевського,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2018 17:24
Проект договору.docx
25 червня 2018 17:23
Технічне завдання.docx
25 червня 2018 17:23
ТД_реконструкція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-25-001309-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ЛИБІДЬ", Код ЄДРПОУ:22402868
Дата подання: 19 липня 2018 21:57
Вимога щодо усунення порушень законодавства при кваліфікації пропозиції ФО-П Чикалюк Олени Ярославівни
Відповідно до підпункту 6.2 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на Реконструкцію приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» передбачено, що роботи та матеріальні ресурси , що використовуються для виконання, повинні відповідати вимогам ДСТУ Д.1.1-2013, інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору. При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасником враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору «під ключ», в тому числі вартість: - вартість робіт, включаючи всі матеріали і ресурси; - вартість інших елементів і послуг, зазначених у тендерній документації. *договір "під ключ" – договір на спорудження і здачу об'єкта замовнику в стані, повністю готовому до експлуатації. До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Також відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на Реконструкцію приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1. Розрахунок договірної ціни та кошторис. 2. Графік виконання робіт. 3. План фінансування робіт 4. Гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років). 5. Копію ліцензії учасника торгів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 2*(у разі якщо передбачено законодавством*). Клас наслідків – СС1 6. Копію чинних дозволів на виконання робіт та/або експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку відповідно до Технічного завдання, яке наведене в Додатку № 2.* * – у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню чи не вимагає наявності відповідних дозволів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу.

Подана Тендерна пропозиція ФО-П Чикалюк Оленою Ярославівною на закупівлю робіт по «Реконструкції приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у своїй пропозиції ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна не надала Гарантійного листа і підтверджуючих додатків до кошторису, що роботи та матеріальні ресурси , що використовуються для виконання, відповідають вимогам ДСТУ Д.1.1-2013, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору., а також відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації на Реконструкцію приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника не наданий повний Кошторис, а тільки локальні кошториси (у документації чітко вказано, що потрібно надати кошторис). До кошторису входить 1.пояснююча записка, 2. Зведений кошторис, так як ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна надала Локальний кошторис 2-1-1 на Загальнобудівельні роботи, та Локальний кошторис 2-1-2 Внутрішні мережі, 3. Локальні кошториси, 4. Підсумкову відомість ресурсів до локальних кошторисів, 5. Розрахунок загальновиробничих витрат, 6. Розрахунок кошторисної заробітної плати, 7. Розрахунок кошторисного прибутку, 8. Розрахунок адміністративних витрат. Так, згідно вищенаведеного Замовник не може проаналізувати кошторис. Неможливо побачити чи відповідають коефіцієнти складності об’єкту СС1, розрахунок кошторисної заробітної плати, чи відповідають ціни на матеріали середньостатистичним. Хоча ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна згідно підпункту 3.2 п.3 Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА подає скановані копії аналогічних договорів, а саме на закупівлю робіт на Капітальний ремонт спорткомплексу ЛНУ ім. Івана Франка з заміною вікон на вул.Черемшини,29(31) у м.Львові згідно договору підряду №734 від 24.11.2017р. (Замовник ЛНУ ім..І.Франка) з додатками і подає кошторис зг. вимог ДСТУ Д.1.1-2013 (повний кошторис): Додатки до договору _1.pdf і Поточний ремонт приміщень виставково-конференційного залу ботанічного саду ЛНУ ім.. І.Франка на вул.Черемшини,44 у м.Львові зг. договору підряду №610 від 12.10.2017р. (Замовник ЛНУ ім..І.Франка) подає також повний кошторис: Додатки до договору_2.pdf

У поданій договірній ціні на Реконструкцію приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна вказує витрати про вартість будівельних машин і механізмів, а згідно підпункту 1 п.1.1. зг. таб.«а» «Про наявність матеріально-технічної бази» Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА не подає жодних будівельних машин і механізмів як власних чи орендованих.

Також відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати План графік виконання робіт і План графік фінансування робіт. У своїй пропозиції на Реконструкцію приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна подає тільки «План-графік» (без вихідного номера і дати документу), що не відповідає вимогам тендерної закупівлі . Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009р. №2 «Про оприлюднення рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» графік виконання робіт і графік фінансування робіт, це різні речі: “Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо», а "План фінансування будівництва" визначає договірні зобов'язання Замовника щодо фінансового забезпечення будівництва. У ньому конкретизуються умови договору щодо джерел фінансування будівництва та розрахунків за виконані роботи, а також розподіл фінансових ресурсів у часі за кожним джерелом фінансування. Дотримання зазначеного плану Замовником забезпечує дотримання Підрядником строків будівництва, календарного графіка виконання робіт, вимог до технології та організації будівництва, інших умов договору. Також ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна згідно поданого «План-графіку» (без вихідного номера і дати документу)зобов’язується виконати роботи з липня 2018р. по грудень 2018р. Роботи неможливо почати у липні 2018р., так як неможливо заключити договір раніше серпня 2018р. оскільки згідно процедури закупівлі через систему Прозоро термін подачі оскаржень до 28 липня 2018р. Також, згідно поданих Локальних кошторисів №2-1-1 і 2-1-2 на Реконструкцію приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна вказує що кошторисна трудомісткість буде становити 9096люд.-год., а згідно підпункту 2.2 п.2. таб.«в» «Про наявність працівників основних будівельних професій» Розділу 1 Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ФО-П Чикалюк Олена Ярославівна подала 9чол. наявних в організації. Згідно РОЗРАХУНОУ НОРМИ ТРИВАЛОСТІ РОБОЧОГО ЧАСУ НА 2018 РІК за календарем п’ятиденного робочого тижня з двома вихідними днями в суботу та неділю при однаковій тривалості часу роботи за день впродовж робочого тижня та зменшенням тривалості роботи напередодні святкових та неробочих днів за період серпня-грудня 2018р. це буде становити 7605люд.-год. Відповідно ФО-П Чикалюк Оленою Ярославівною за вказаний період кількістю 9чол. неможливо виконати даний об’єм робіт.

Слід відмітити, що приміткою до додатку 1, до таб. «в» тендерної документації передбачено, що учасник вказує: - нормативна потреба робітників основних будівельних професій (відповідно до потреби та календарного графіку виконання робіт) – (кількість цифрами);- наявність у учасника (який подав тендерну пропозицію у будівельній галузі – (кількість цифрами);- необхідно додатково прийняти робітників основних будівельних професій – (кількість цифрами), а також приміткою до додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі встановлення замовником факту подання будь-якої недостовірної інформації що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.

Враховуючи вищенаведене, учасником ФО-П Чикалюк Оленою Ярославівною надано недостовірну інформацію у довідці про «Про наявність працівників основних будівельних професій»

Як наслідок, на підставі ч.7 ст.28 (подання недостовірної інформації в складі пропозиції) та ч.1 ст.30 (не подання, не повне подання відповідних документів) ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII вимагаємо відхилити повідомлення про намір укласти договір і протокол від 17 липня 2018р. по вибору переможця торгів UA-2018-06-25-001309-b кваліфікації учасника ФО-П Чикалюк Олени Ярославівни щодо закупівлі«45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (CPV) «Реконструкція приміщення під відділення паліативної допомоги Рава-Руської районної лікарні по вул. Грушевського, 120 (поз.4) в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області» як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 липня 2018 15:46
Причина: відкликана скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна 1 790 935,00
UAH з ПДВ
1 749 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛИБІДЬ" 1 799 500,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2018 00:13
8.ims
14 липня 2018 00:12
8.ims
11 липня 2018 01:59
Реєстр документів.pdf
11 липня 2018 01:59
Лист пояснення.pdf
11 липня 2018 01:59
довідка КБ-3_1.pdf
11 липня 2018 01:59
довідка КБ-3_2.pdf
11 липня 2018 01:59
Лист-відгук.pdf
11 липня 2018 01:59
Додатки до договору_2.pdf
11 липня 2018 01:59
Договір_1.pdf
11 липня 2018 01:59
договір_2.pdf
11 липня 2018 01:59
Диплом Чикалюк В.В.jpg
11 липня 2018 01:59
Диплом Мандрик П.О.jpg
11 липня 2018 01:59
Копія ліцензії.pdf
11 липня 2018 01:59
план-графік робіт.pdf
11 липня 2018 01:59
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 липня 2018 01:59
Паспорт.pdf
11 липня 2018 01:59
Проект договору.pdf
11 липня 2018 01:59
Dovidka_про несудимість.pdf
11 липня 2018 01:59
Локальні кошториси.pdf
11 липня 2018 01:59
Договірна ціна.pdf
11 липня 2018 01:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 17:44
Довіреність_89.zip
10 липня 2018 17:44
Локальний 212.pdf
10 липня 2018 17:44
Пояснююча записка.pdf
10 липня 2018 17:44
ЗКР.pdf
10 липня 2018 17:44
Договірна ціна.pdf
10 липня 2018 17:44
Копія статуту.pdf
10 липня 2018 17:44
Подяки.pdf
10 липня 2018 17:44
Довідки з банків.pdf
10 липня 2018 17:44
Гарантійні листи.pdf
10 липня 2018 17:44
Лист відгук Лавриків.pdf
10 липня 2018 17:44
Фотографії Лавриків.pdf
10 липня 2018 17:44
КБ3 Лавриків.pdf
10 липня 2018 17:44
Лист відгук Росинка.pdf
10 липня 2018 17:44
Фотографії Росинка.pdf
10 липня 2018 17:44
КБ3 Росинка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна

ПП "ЛИБІДЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна
#3144705164
Переможець 1 749 990,00
UAH з ПДВ
17 липня 2018 10:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2018 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Чикалюк Олена Ярославівна
#3144705164
1 749 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:56
чикалюк дод.5.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:55
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2018 11:14
Співфінансування.pdf зміни до договору
24 жовтня 2018 11:12
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 10:17
Чикалюк 1.pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 10:14
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 14:31
дод.угода Чикалюк.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 14:29
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2018 14:19
Реконструкція додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 вересня 2018 14:18
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2018 13:13
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
01 серпня 2018 13:11
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 15:43
договір.rar укладений
30 липня 2018 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника у зв'язку із допущеною машинальною помилкою
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ревізитів замовника (Зміна розрахункового рахунку)
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти у новій редакції п.4.2. Договору Фінансування робіт , враховуючи вимоги ст.24 Бюджетного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору згідно п.5, ст.36, розділу VII ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 749 461,00
UAH