Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських дошкільних навчальних закладів № 34, 53, 60, 92 та Краматорської загальноосвітньої школи I—III ступенів № 25» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
33 530 588,65 UAH
UA-2018-06-23-000385-b 0f090a749f854ccc9795ddac36e7468d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитренко Ірина Володимирівна

+380626487292 kram.uks.pr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40478970
Місцезнаходження: 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113
Контактна особа: Дмитренко Ірина Володимирівна
+380626487292
kram.uks.pr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2018 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2018 15:05
Очікувана вартість: 33 530 588,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167 652,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 167000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських дошкільних навчальних закладів № 34, 53, 60, 92 та Краматорської загальноосвітньої школи I—III ступенів № 25» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Катеринича, 34а, вул. В.Стуса, 61; вул.Академічна, 86а (вул.Шкадінова,86а); вул. Кирилкіна, 28а; вул. Б. Хмельницького, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2018 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 18:05
ТД ДНЗ 34 53 60 92 ЗОШ 25 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 липня 2018 18:05
Зміни 03.07.18.docx
23 червня 2018 11:34
5 Подов дод3 ТЗ зош25.rtf
23 червня 2018 11:34
4 Подов дод3 ТЗ днз92.rtf
23 червня 2018 11:34
3 Подов дод3 ТЗ днз60.rtf
23 червня 2018 11:34
2 Подов дод3 ТЗ днз53.rtf
23 червня 2018 11:34
1 Подов дод3 ТЗ днз34.rtf
23 червня 2018 11:34
Подовження додатку 3 ЕКСПЕРТИЗА.pdf
23 червня 2018 11:34
ТД ДНЗ 34 53 60 92 ЗОШ 25 обьява.docx
04 липня 2018 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2018 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2018 18:05
ТД ДНЗ 34 53 60 92 ЗОШ 25 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
04 липня 2018 18:05
Зміни 03.07.18.docx
23 червня 2018 11:34
5 Подов дод3 ТЗ зош25.rtf
23 червня 2018 11:34
4 Подов дод3 ТЗ днз92.rtf
23 червня 2018 11:34
3 Подов дод3 ТЗ днз60.rtf
23 червня 2018 11:34
2 Подов дод3 ТЗ днз53.rtf
23 червня 2018 11:34
1 Подов дод3 ТЗ днз34.rtf
23 червня 2018 11:34
Подовження додатку 3 ЕКСПЕРТИЗА.pdf
23 червня 2018 11:34
ТД ДНЗ 34 53 60 92 ЗОШ 25 обьява.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-23-000385-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КРАММІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:34546602
Дата подання: 27 червня 2018 14:26
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Уповноваженій особі Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради Панченку Д.В.


ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель

Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор у системі «Прозоро» UA-2018-06-23-000385-b («Капітальний ремонт (термомодернізація) будівель Краматорських дошкільних навчальних закладів № 34, 53, 60, 92 та Краматорської загальноосвітньої школи I—III ступенів № 25» (код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Виходячи із змісту тендерної документації на вказану закупівлю, ми, як потенційний учасник вказаних відкритих торгів, дійшли висновку, що закупівля за цією процедурою здійснюється в рамках Проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», який відбувається на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (далі - ЄІБ).
При цьому, частиною 2 статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), поміж іншим визначено наступне: «Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України… Європейським інвестиційним банком…здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями…».
Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було встановлено, що де яки вимоги, які були встановлені замовником у тендерній документації суперечать вимогам «Посібнику із закупівель» (далі-Посібник), складеному на підставі вимог сформованих Європейським інвестиційним банком (Посібник розміщений на офіційному веб-порталі Мінрегіону за посиланням: http://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2018/04/POM-Procurement-Manual_UKR.pdf).
Так, відповідно до підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники повинні надати сертифікат системи управління якістю на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001-2015 (ISO 9001:2015, IDT). Також, згідно підпункту 5.2.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» цього ж розділу тендерної документації, учасниками у складі тендерної пропозиції повинен надаватися сертифікат системи менеджменту (управління) на відповідність учасника вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 (OHSAS 18001:2007, OHSAS 18001:2008). Згідно останнього абзацу п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає надати сертифікат впровадження екологічного менеджменту ISO14001.
Всі перечисленні у вищевказаному абзаці вимоги замовника, відсутні у складі вимог, встановлених згідно Посібника, складеного за критеріями ЄІБ для такого роду процедур.
Таким чином, замовником було завищено кваліфікаційні критерії, які були встановлені ЄІБ щодо подібних проектів, що свідчить про ознаки дискримінаційного підходу з боку замовника відкритих торгів та не відповідає ст. 3 Закону, відносно забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності, та недискримінації учасників закупівель.
Зазначаємо, що відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та які призводять до дискримінації учасників.
Крім того, документація не повинна містити норм, які протирічать вимогам чинного законодавства України.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення дискримінації учасників просимо виключити із складу документів, які вимагаються від учасників процедури закупівлі сертифікати, які не передбачені вимогами Посібника (та, відповідно - вимогами ЄІБ), та які визначені замовником у підпункті 10 пункту 1, підпункті 5.2.1 пункту 5 розділу ІІІ та пункті 6 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 липня 2018 18:29
Доброго дня.
Враховуючи рівень складності робіт за даною процедурою та рекомендації Мінрегіону було прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 33 491 500,42
UAH з ПДВ
33 491 500,42
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Промстроймонтаж 33 523 040,57
UAH з ПДВ
33 523 040,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2018 09:23
Документи переможця.PDF
12 липня 2018 09:03
22. договор 28 100 ч2.PDF
11 липня 2018 16:31
2475.zip
11 липня 2018 16:31
6. Гарантійні листи.PDF
11 липня 2018 16:31
24. Договірна ціна.PDF
11 липня 2018 16:31
22. договор 28 100 ч2.PDF
11 липня 2018 16:31
21. договор 28 100 ч1.PDF
11 липня 2018 16:31
7. Баланси та звіти.rar
11 липня 2018 16:31
23. Лиcти-відгуки.PDF
11 липня 2018 16:31
3. Статут.PDF
11 липня 2018 16:31
4. Ліцензія_ дозволи.rar
11 липня 2018 16:31
10. Пакт про згоду.PDF

Публічні документи

12 липня 2018 11:36
Договірна ціна.pdf
12 липня 2018 11:36
Довідка досвід.pdf
12 липня 2018 11:35
Страховая гарантия.rar
12 липня 2018 11:35
Проект договору.pdf
12 липня 2018 11:35
графік ДНЗ 92.pdf
12 липня 2018 11:35
графік ДНЗ 53.pdf
12 липня 2018 11:35
графік ДНЗ 34.pdf
12 липня 2018 11:35
графік ДНЗ 60.pdf
12 липня 2018 11:35
график ОШ 25.pdf
12 липня 2018 11:35
Дозвіл 2.pdf
12 липня 2018 11:35
Дозвіл 1.pdf
12 липня 2018 11:35
видгук.pdf
12 липня 2018 11:35
Екпертний звіт ДНЗ 34.pdf
12 липня 2018 11:35
Екпертний зівт ДНЗ 53.pdf
12 липня 2018 11:35
Ліцензія.pdf
12 липня 2018 11:35
Пакт про згоду.pdf
12 липня 2018 11:35
Свідоцтво НДС.pdf
12 липня 2018 11:35
Статут.pdf
12 липня 2018 11:35
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПрАТ Промстроймонтаж

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
Переможець 33 491 500,42
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 13:22

Документи

01 серпня 2018 13:21
Електронний підпис
01 серпня 2018 13:19
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАММIСЬКБУД БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#34546602
33 491 500,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 13:21
Електронний підпис
01 серпня 2018 13:19
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 14:06
ДУ_16 від 31.12.2022 дог. 21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
02 січня 2023 14:05
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 09:51
Д.У.15 від 29.11.22 дог. 21-08-18-144 від 21.08.18.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 09:50
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 09:48
ДУ _14 від 31.12.2021 до догов. _ 21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
10 лютого 2022 09:48
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 09:58
ДУ _13 від 31.10.21 до дог. _21-08-18-144 від 21.08.18.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 09:56
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 10:39
Д.у. _12 від 05.08.2021 до дог. _21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 11:28
ДУ 11 від 26.07.2021р. до договору 21-08-18-144 від 21.08.2018р..pdf зміни до договору
28 липня 2021 10:40
Електронний підпис укладений
26 липня 2021 16:19
ДУ 11 до договору 21-08-18-144 від 21.08.2018р..pdf зміни до договору
26 липня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 13:25
ДУ 10 від 17.06.2021р. до договору 21.08.18-144 від 21.08.2018р..pdf зміни до договору
17 червня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:38
Д.у. _9 від 24.12.2020 до дог. _21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:36
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 10:18
Д.У. _8 від 01.10.2020 до дог. _21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 10:17
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 15:56
Дод. уг. 7 від 24.03.202 до дог. 21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 16:22
Дод. уг. 6 від 10.12.2019 до дог. 21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 10:52
Дод. уг. 5 від 06.11.2019 до дог. 21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 10:50
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 17:55
Дод. уг. 4 від 18.07.2019.pdf зміни до договору
18 липня 2019 17:53
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:43
Дод. уг. 3 від 27.06.2019 до дог. 21-08-18-144 від 21.08.2018.pdf зміни до договору
27 червня 2019 16:42
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 22:07
Додаткова угода 2 від 20.11.2018 до дог. 21-08-18-144 від 21.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 22:06
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 22:01
Додаткова угода 1 від 22.10.18 зміни до договору
22 жовтня 2018 19:14
Електронний підпис укладений
23 серпня 2018 21:06
Договір про закупівлю укладений
23 серпня 2018 21:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/08/18-144
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/08/18-144
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/08/18-144
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/08/18-144
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення договірної ціни, Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 18.1
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 21/08/18-144
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML