Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Невідкладні протиаварійні роботи (ремонт реставраційний) із заміни конструкцій віконних прорізів будівлі літер «А», що розташована на проспекті Повітрофлотському, 28, у Солом’янському районі м. Києва
Очікувана вартість
21 330 112,55 UAH
UA-2018-06-22-003259-a ● b7daa8b9266e46b980b3deb17401677d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
Код ЄДРПОУ: | 41721784 |
Місцезнаходження: | 01043, Україна , Київ обл., м.Київ, вул. Пилипа Орлика, 8 |
Контактна особа: |
Світлана Лозова +380445910980 lozova@supreme.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2018 19:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2018 15:45 |
Очікувана вартість: | 21 330 112,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 665,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 106650.56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Невідкладні протиаварійні роботи (ремонт реставраційний) із заміни конструкцій віконних прорізів будівлі літер «А», що розташована на проспекті Повітрофлотському, 28, у Солом’янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київ, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2018 19:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2018 19:44 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічного завдання
Дата подання: 25 червня 2018 17:19
Дата відповіді: 27 червня 2018 16:23
Доброго дня, шановний Замовник! Просимо Вас зробити уточнення щодо необхідних характеристик металопластикового профілю, что буде встановлений у Вашому приміщенні, а також надати конструктив конструкцій що планується до заміни.
Поясніть будь-ласка формулювання "поставка замовника" зазначена у відомості ресурсів, що це означає? Вдячні за відповідь
Відповідь: Шановний заявник!
Згідно з умовами Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що у разі необхідності та враховуючи специфіку та обсяг предмета закупівлі з приводу питань щодо отримання додаткової інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники звертаються до Замовника.
Враховуючи зазначене, уточнити необхідні характеристики металопластикового профілю, що буде встановлений у приміщенні, а також конструктив конструкцій що планується до заміни та будь-яких інших технічних питань можливо шляхом ознайомлення із відповідною проектною документацією звернувшись до уповноваженої особи (з технічних питань) Замовника, зазначеної у п. 2.3. Розділу 1 Тендерної документації.
Щодо питання формулювання «поставка замовника» зазначеного у відомості ресурсів Тендерної документації, слід зазначити наступне.
Відповідно до умов, визначених у Додатку 3 Тендерної документації, зазначено, що при розрахунку вартості виконання робіт не враховується, в тому числі, вартість придбання будівельних виробів (вікна, дошки підвіконня) – поставки Замовника, зазначені у відомості обсягів робіт та наявні у Замовника. Тобто зазначені будівельні вироби є наявними у Замовника.
Згідно з умовами Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що у разі необхідності та враховуючи специфіку та обсяг предмета закупівлі з приводу питань щодо отримання додаткової інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасники звертаються до Замовника.
Враховуючи зазначене, уточнити необхідні характеристики металопластикового профілю, що буде встановлений у приміщенні, а також конструктив конструкцій що планується до заміни та будь-яких інших технічних питань можливо шляхом ознайомлення із відповідною проектною документацією звернувшись до уповноваженої особи (з технічних питань) Замовника, зазначеної у п. 2.3. Розділу 1 Тендерної документації.
Щодо питання формулювання «поставка замовника» зазначеного у відомості ресурсів Тендерної документації, слід зазначити наступне.
Відповідно до умов, визначених у Додатку 3 Тендерної документації, зазначено, що при розрахунку вартості виконання робіт не враховується, в тому числі, вартість придбання будівельних виробів (вікна, дошки підвіконня) – поставки Замовника, зазначені у відомості обсягів робіт та наявні у Замовника. Тобто зазначені будівельні вироби є наявними у Замовника.
роз'яснення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 27 червня 2018 14:41
Дата відповіді: 03 липня 2018 15:36
Доброго дня! Просимо Вас уточнити вимогу щодо необхідності надання "Довідка про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства, положень Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.04.2010 №327 (далі - КП), та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64), затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.99 №249". Які саме спеціалісти (процесії працівників) обов'язково повинні бути у штаті субпідрядника для виконання робіт відповідно до даної закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний заявник!
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тендерною документацією не встановлено кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, згідно з умовами Додатку 3 Тендерної документації визначено, що Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати в тому числі, довідку про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства, положень Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.04.2010 № 327 (далі – КП), та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64), затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.99 № 249.
Враховуючи викладене, довідка про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства надається Учасниками у довільній формі з урахуванням специфіки та видів робіт відповідно до даної закупівлі.
Щодо питання наявності обов’язкових спеціалістів (професій працівників) у штаті субпідрядника для виконання робіт відповідно до даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити в тому числі, у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно з підпунктом 7.1. пункту 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації, зазначено, що у разі закупівлі робіт Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, пунктом 6 Додатку 3 Тендерної документації, визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції надають, інформацію про субпідрядні організації, яких буде залучено до виконання робіт. У разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасник повинен надати дозвіл(-и) на виконання робіт, експлуатацію машин та механізмів підвищеної небезпеки субпідрядником та договори із відкладальною умовою (які набувають чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору).
Інших вимог, щодо надання Учасниками інформації пронаявність обов’язкових спеціалістів (професій працівників) у штаті субпідрядника для виконання робіт відповідно до даної закупівлі, умовами Тендерної документації не передбачено.»
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тендерною документацією не встановлено кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому, згідно з умовами Додатку 3 Тендерної документації визначено, що Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати в тому числі, довідку про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства, положень Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.04.2010 № 327 (далі – КП), та вимог Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64), затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.99 № 249.
Враховуючи викладене, довідка про укомплектованість підприємства інженерно-технічними працівниками і робітниками необхідних професій та кваліфікацій відповідно до організаційної структури підприємства надається Учасниками у довільній формі з урахуванням специфіки та видів робіт відповідно до даної закупівлі.
Щодо питання наявності обов’язкових спеціалістів (професій працівників) у штаті субпідрядника для виконання робіт відповідно до даної закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити в тому числі, у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Згідно з підпунктом 7.1. пункту 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації, зазначено, що у разі закупівлі робіт Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Разом з тим, пунктом 6 Додатку 3 Тендерної документації, визначено, що учасники у складі тендерної пропозиції надають, інформацію про субпідрядні організації, яких буде залучено до виконання робіт. У разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасник повинен надати дозвіл(-и) на виконання робіт, експлуатацію машин та механізмів підвищеної небезпеки субпідрядником та договори із відкладальною умовою (які набувають чинності в разі визнання такого Учасника переможцем процедури закупівлі та укладення із ним відповідного договору).
Інших вимог, щодо надання Учасниками інформації пронаявність обов’язкових спеціалістів (професій працівників) у штаті субпідрядника для виконання робіт відповідно до даної закупівлі, умовами Тендерної документації не передбачено.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2018 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД" |
21 320 569,79
UAH з ПДВ
|
21 299 239,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фундамент" |
21 327 053,56
UAH з ПДВ
|
21 305 723,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОБУТРЕМБУД" #35757619 |
Переможець |
21 299 239,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 15:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 16:23
|
ДУ_143-18.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2018 14:39
|
Дод1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2018 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2018 14:23
|
Договір № 143-18_вікна.pdf | укладений |
23 липня 2018 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4.8 розділу 4 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 143-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 143-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 143-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |