Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області
Очікувана вартість
4 313 131,00 UAH
UA-2018-06-21-000730-b ● 50df041340444f53a11d5f831534ed2f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Ізяславська центральна районна бібліотека |
Код ЄДРПОУ: | 05457885 |
Вебсайт: | http://izcrb.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, Незалежності, 13 |
Контактна особа: |
Кальніцька Ірина Євгенівна +380385241183 biblioteka-iz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2018 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2018 12:03 |
Очікувана вартість: | 4 313 131,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,58% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30300, Україна, Хмельницька область, м. Ізяслав, вул. Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2018 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2018 16:47 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо виключити дискримінаційні вимоги, закладені в тендерній документації
Дата подання: 26 червня 2018 09:16
Дата відповіді: 26 червня 2018 11:43
21.06. 2018 р. Замовником – КУ Ізяславська центральна районна бібліотека, було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на виконання робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області: класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до цього принципу Замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно умов п. 3.5.2. ч. 5. Розділу III Тендерної документації документальним підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт. Загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом з праці за останній звітний період 2018 року, який надається в складі пропозиції.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено критерії стосовно наявності чи відсутності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час ст. 16 вказаного Закону не містить обмежень щодо необхідної кількості працівників, а також стосовно того, що працівники повинні працювати виключно в штаті учасника.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, достатньо підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а не їх наявність в певній кількості. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які у штаті мають менше 30 працівників. При тому, що законодавством України передбачено право підприємства залучати до виконання робіт фізичних осіб за цивільно-правовими угодами.
Вважаємо, що вимога Замовника про наявність в учасника не менше 30 працівників та підтвердження цього факту звітом з праці за останній звітний період 2018 року, який надається в складі пропозиції є дискримінаційним та прямо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, від участі в закупівлі відсіюються суб`єкти малого підприємництва.
Відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» суб`єкти малого підприємництва подають скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу звіту про фінансовий результат. Тому така вимога подати звіт з праці прямо порушує принципи ЗУ «Про публічні закупівлі» та заважає добросовісній конкуренції, а отже є такою, що не відповідає чинному законодавству України.
Оскільки Замовник не відноситься до органів, які можуть контролювати наявність таких документів і ця вимога суттєво обмежує конкуренцію, просимо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи. Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У звязку з великим обємом та складністю робіт, Замовником виставлена вимога щодо наявності в Учасника не менше 30 офіційно працюючих працівників.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-21-000730-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ В.Ф.Ф., Код ЄДРПОУ:39924250
Дата подання: 16 липня 2018 10:01
Скарга
Скарга
21.06. 2018 р. Замовником – КУ Ізяславська центральна районна бібліотека, було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на виконання робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області: класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
Після завершення електронного аукціону, Учасником з найбільш економічною ціною визнано ТОВ «В.Ф.Ф.», однак, засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки Протоколом № 3 від 12. 07. 2018 року вирішили дискваліфікували ТОВ «В.Ф.Ф.» - Учасника торгів на закупівлю робіт по капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вул. Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області. Підставою для дискваліфікації вказано відсутність інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт загальною кількістю не менше 30 осіб, що підтверджувалося б звітом з праці за останній звітний період 2018 року.
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до цього принципу Замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 3.5.2. ч. 5. Розділу III Тендерної документації документальним підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт. Загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом з праці за останній звітний період 2018 року, який надається в складі пропозиції.
Відповідно до п. 3.5.12. ч. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Також п. 3.5.13. Тендерної документації вказує: документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено критерії стосовно наявності чи відсутності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час ст. 16 вказаного Закону не містить обмежень щодо необхідної кількості працівників, а також стосовно того, що працівники повинні працювати виключно в штаті учасника, адже законодавство України передбачає право підприємства залучати до виконання робіт фізичних осіб за цивільно-правовими угодами.
Оскільки ТОВ «В.Ф.Ф.» є суб`єктом малого підприємництва, то відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» суб`єкти малого підприємництва подають скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу звіту про фінансовий результат. Тому ми фактично не могли виконати вимогу подати звіт з праці за останній звітний період.
На підтвердження факту наявності кваліфікованих працівників для виконання робіт загальною кількістю не менше 30 осіб нами було подано Інформаційну довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, в якій вказано про наявність у ТОВ «В.Ф.Ф.» 30-ти офіційно працюючих осіб. На підтвердження довідки нами було подано також Лист-пояснення, в якому зазначені, на вимогу п. 3.5.12. ч. 5 Розділу ІІІ, причини відсутності в Учасника звіту з праці за останній звітний період 2018 року та посилання на норми діючих нормативно-правових актів. Також було подано звітну Форму № 1 ДФ, в якій вказано, що за трудовими договорами у ТОВ «В.Ф.Ф.» працює 8 осіб, до того ж було додано 22 цивільно-правові угоди з особами, які виконуватимуть роботи з капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вул. Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області.
З вищенаведеного виходить, що ТОВ «В.Ф.Ф.» виконало дану кваліфікаційну вимогу і має працівників для вчасного та якісного виконання робіт, вказаних Замовником в тендерній документації.
Рішення засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки дискваліфікувати ТОВ «В.Ф.Ф.» прямо порушує вимоги ч. 4 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо також Тендерний комітет звернути увагу на те, що згідно розробленої і поданої нами кошторисної документації, для виконання вказаних в тендерній документації робіт якісно та у вказаний строк (п. 4.4. Розділу І тендерної документації: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019 року), враховуючи об`єм і складність робіт необхідно 8 осіб.
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ «В.Ф.Ф.» безпідставною та такою, що порушує вимоги законодавства України. Просимо скасувати рішення, ухвалене Протоколом №3 засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки про дискваліфікацію ТОВ «В.Ф.Ф.» та кваліфікувати нас як переможців.
У випадку, якщо Замовником не буде вжито заходів щодо усунення порушення законодавства, ми звернемось до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
21.06. 2018 р. Замовником – КУ Ізяславська центральна районна бібліотека, було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на виконання робіт «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вулиці Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області: класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи».
Після завершення електронного аукціону, Учасником з найбільш економічною ціною визнано ТОВ «В.Ф.Ф.», однак, засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки Протоколом № 3 від 12. 07. 2018 року вирішили дискваліфікували ТОВ «В.Ф.Ф.» - Учасника торгів на закупівлю робіт по капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вул. Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області. Підставою для дискваліфікації вказано відсутність інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт загальною кількістю не менше 30 осіб, що підтверджувалося б звітом з праці за останній звітний період 2018 року.
Статтею 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до цього принципу Замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов п. 3.5.2. ч. 5. Розділу III Тендерної документації документальним підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт. Загальна кількість працівників в учасника повинна бути не менше 30 осіб, що підтверджується звітом з праці за останній звітний період 2018 року, який надається в складі пропозиції.
Відповідно до п. 3.5.12. ч. 5. Розділу ІІІ Тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. Також п. 3.5.13. Тендерної документації вказує: документи, що не передбачені законодавством для учасників або учасників конкурентного діалогу – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено критерії стосовно наявності чи відсутності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в той же час ст. 16 вказаного Закону не містить обмежень щодо необхідної кількості працівників, а також стосовно того, що працівники повинні працювати виключно в штаті учасника, адже законодавство України передбачає право підприємства залучати до виконання робіт фізичних осіб за цивільно-правовими угодами.
Оскільки ТОВ «В.Ф.Ф.» є суб`єктом малого підприємництва, то відповідно до ч. 3 ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» суб`єкти малого підприємництва подають скорочену за показниками фінансову звітність у складі балансу звіту про фінансовий результат. Тому ми фактично не могли виконати вимогу подати звіт з праці за останній звітний період.
На підтвердження факту наявності кваліфікованих працівників для виконання робіт загальною кількістю не менше 30 осіб нами було подано Інформаційну довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід, в якій вказано про наявність у ТОВ «В.Ф.Ф.» 30-ти офіційно працюючих осіб. На підтвердження довідки нами було подано також Лист-пояснення, в якому зазначені, на вимогу п. 3.5.12. ч. 5 Розділу ІІІ, причини відсутності в Учасника звіту з праці за останній звітний період 2018 року та посилання на норми діючих нормативно-правових актів. Також було подано звітну Форму № 1 ДФ, в якій вказано, що за трудовими договорами у ТОВ «В.Ф.Ф.» працює 8 осіб, до того ж було додано 22 цивільно-правові угоди з особами, які виконуватимуть роботи з капітальному ремонту (термомодернізація) будівлі бібліотеки по вул. Незалежності, 13 м. Ізяслав Хмельницької області.
З вищенаведеного виходить, що ТОВ «В.Ф.Ф.» виконало дану кваліфікаційну вимогу і має працівників для вчасного та якісного виконання робіт, вказаних Замовником в тендерній документації.
Рішення засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки дискваліфікувати ТОВ «В.Ф.Ф.» прямо порушує вимоги ч. 4 ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі», яка вказує, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо також Тендерний комітет звернути увагу на те, що згідно розробленої і поданої нами кошторисної документації, для виконання вказаних в тендерній документації робіт якісно та у вказаний строк (п. 4.4. Розділу І тендерної документації: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31.12.2019 року), враховуючи об`єм і складність робіт необхідно 8 осіб.
Вважаємо дискваліфікацію ТОВ «В.Ф.Ф.» безпідставною та такою, що порушує вимоги законодавства України. Просимо скасувати рішення, ухвалене Протоколом №3 засідання тендерного комітету Ізяславської центральної районної бібліотеки про дискваліфікацію ТОВ «В.Ф.Ф.» та кваліфікувати нас як переможців.
У випадку, якщо Замовником не буде вжито заходів щодо усунення порушення законодавства, ми звернемось до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 липня 2018 21:08
Тендерний комітет Ізяславської центральної бібліотеки невбачє порушення статті 17 закону України "Про публічні закупівлі"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2018 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. |
4 175 180,94
UAH з ПДВ
|
4 175 180,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" |
4 312 100,40
UAH з ПДВ
|
4 312 100,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕПЛОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ"ФЛАГМАН" |
4 313 131,00
UAH з ПДВ
|
4 313 131,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. #39924250 |
Відхилено |
4 175 180,94
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 11:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ізяславтрансбуд" #34739468 |
Переможець |
4 312 100,40
UAH з ПДВ
|
16 липня 2018 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2018 11:21
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2018 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2018 10:57
|
Договір | укладений |
01 серпня 2018 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виділено кошти |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 55 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |