Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп"ютери в комплекті, ноутбуки
Personal computers, laptops
Очікувана вартість
5 090 030,61 UAH
UA-2018-06-21-000379-b 0d9718da6fac403899634f6bea0c213e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялюк Людмила Вікторівна

+380435222426 osvita_bershad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти, фізичної культури та спорту Бершадської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141294
Місцезнаходження: 24400, Україна , Вінницька область обл., Бершадь, вул.Героїв України 23
Контактна особа: Лялюк Людмила Вікторівна
+380435222426
osvita_bershad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education, Physical Education and Sports Bershad District State Administration
National ID: 02141294
Contact point: Lialiuk Liudmyla
+380435222426
osvita_bershad@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 червня 2018 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2018 13:33
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2018 13:33
Початок аукціону: 08 серпня 2018 12:21
Очікувана вартість: 5 090 030,61 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 451,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 152700.92 UAH
Publication date: 21 червня 2018 13:28
Enquiries until: 13 липня 2018 13:33
Complaints submission until: до 19 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 липня 2018 13:33

Information

Estimated total value: 5 090 031 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 451 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 найменувань
Персональні комп"ютери в комплекті, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Героїв України,23
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Personal computers, laptops
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 01 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2018 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 11:05
ТД з додатками зі змінами.doc
06 липня 2018 11:05
Перелік змін.doc
21 червня 2018 13:36
ТД з додатками.doc
06 липня 2018 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2018 11:05
ТД з додатками зі змінами.doc
06 липня 2018 11:05
Перелік змін.doc
21 червня 2018 13:36
ТД з додатками.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 22 червня 2018 18:52
Дата відповіді: 23 червня 2018 08:50
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо, ми приймемо до уваги вашу пропозицію
Запитання до технічної частини тендерної документації
Дата подання: 30 червня 2018 15:04
Дата відповіді: 06 липня 2018 09:14
Уважно вивчавши тендерну документацію були виявлені деякі незрозумілі вимоги в Додатку 3 Тендерної документації Технічна частина. Просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1. В вимогах зазначена наявність сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) та сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) ВИКЛЮЧНО на системні блоки в той час коли в списку обладнання також присутні монітори та ноутбуки. Чим зумовлена дана вимога лише для системних блоків та не вимагається для моніторів і ноутбуків ? 2. В Вимогах також зазначена наявність декларацій відповідності технологічним регламентам, висновків санітарно-епідеміологічної експертизи та авторизаційного листа від виробника ВИКЛЮЧНО на системні блоки та ноутбуки! Просимо повідомити чим аргументована вимога наявності перерахованих документів лише на системні блоки та ноутбуки в той час як згідно з Тендерною документацію також планується придбати монітори, акустичні системи, клавіатури тощо. Чим визнані такі жорсткі вимоги стосовно надання документів для системних блоків та ноутбуків в той час як по іншому обладнанню взагалі відсутня вимога надавати такий самий комплект документів ? 3. Просимо також повідомити чому вимога : «Учасник повинен надати інформаційний лист від виробника системних блоків (або представника виробника) з повним технічним описом системних блоків для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника» також відноситься лише до системних блоків та ноутбуки і жодним чином не має відношенні до моніторів, акустичної системи, клавіатури, маніпулятору типу миша - чим зумовлений такий непослідовний розподіл вимог ? 4. Також викликає питання, щодо вимоги стосовно проведення активації операційної системи за технологією ОА 3.0 в той час виключені та не допускаються варіанти придбання ліцензій OEM, BOX, OLP активаціями. Виникає ПИТАННЯ СТОСОВНО ЦІЛЬОВОГО ВИКОРИСТАННЯ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Також слід зазначити, що при цьому в документації відсутня вимога наявності на системних блоках сертифікату справжності GML (Genuine Microsoft Label) який гарантує легальність операційної системи встановленої за допомогою ОА 3.0 активації. Чим була зумовлена вимога саме ОА 3.0 активації з урахуванням ризику її втрати у разі заміни материнської плати системного блоку та виключена можливість використання можливих варіантів придбання OEM, BOX, OLP ліцензій ? 5. Чим зумовлена вимога надати «Копію Звіту з використання логотипу Windows…» враховуючи, що наявність даного логотипу на системному блоці не передбачена умовами технічної документації ? 6. Просимо надати роз’яснення, чи вірно ми розуміємо вимогу: « Копії документів (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам TUV, та CB, та CE (ЕМС) на блоки живлення системних блоків, де вказана модель блоку живлення, яка пропонується.» - ця вимога розповсюджується на все обладнання яке використовує блоки живлення монітори, системні блоки, ноутбуки та акустична система ? Що саме розуміється під вимогою їх частина титульний лист, чи уривок з проведення досліджень та висновком до них. 7. Чи відомо Вам, що впродовж багатьох років відсутня окрема сертифікація на підтвердження відповідності стандартам TUV дані стандарти включені до сертифікації в системі CB. Якими саме нормативно-правовими актами для закладів освіти та законами України ви керувались при включені даної вимоги ? 8. Чим викликана вимога, щодо використання в системних блоках блоків живлення потужністю 400W та 500W в той час як для зазначених технічних характеристик системних блоків в сучасних умовах цілком достатньо використовувати блоки живлення в діапазоні 180W-250W, що дасть змогу значно заощаджувати на використані електроенергії. 9. Ми досить стурбовані не логічністю вимоги на блоки живлення системних блоків: «сертифікований TUV, CB, та CE (ЕМС); (обов’язково надати сертифікати TUV, CB, CE (EMC) на запропоновану модель блоку живлення)». За такої вимоги виникає логічне запитання, чому не вимагається зазначена сертифікація на СИСТЕМНИЙ БЛОК В ЦІЛОМУ а лише на системний блок?! Якщо важливо лише на джерело живлення то обґрунтуйте чому відсутня така вимога для інших блоки живлення встановлені в моніторах, ноутбуках, акустичні системі тощо. А також просимо надати аргументовану відповідь, чому ця вимога не стосується ЦІЛОГО виробу яким являється системний блок та до якого також використовується сертифікація в системах CB та CE (ЕМС). 10. Чим викликана необхідність використання в ноутбуках застарілих процесорів 6-го покоління Intel Core i3-6006U в той час як на даний час доступні процесори 7-го та 8-го покоління ? Просимо надати мотивовані роз’яснення та уточнення на зазначені запитання та зробити відповідні зміни до технічної частини тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
У деклараціях відповідності стандартам українського зразка підтверджується тільки те, що блоки живлення не впливають на показники безпеки низьковольтного обладнання та електромагнітної сумісності. Українські сертифікати не передбачають проведення тестів, що підтверджують відповідність декларованим виробником - вхідних /вихідних номінальних напруг, номінального струму, середньої і пікової потужності. Оскільки в Україні немає органу, який проводить такі тести та видає офіційний документ з їх результатами, Замовник користується світовими достовірними джерелами. Також з прийняттям Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 10.02.2016 р. втратив чинність Закон України «Про підтвердження відповідності». Також обов'язкова процедура сертифікації в системі УКРСЕРПО припинила своє існування. Таким чином, саме блоки живлення, що пройшли сертифікацію на відповідність стандартам якості та безпеки за вказаними Замовником стандартами, відповідають заявленим виробником характеристикам та вимогам Замовника.
Прохання внести зміни в ТД
Дата подання: 30 червня 2018 15:45
Дата відповіді: 04 липня 2018 14:52
Вимога в технічній документації стосовно програмного забезпечення персонального комп’ютера – «з технологію ОЕМ активації ОА 3.0» є дискримінаційною, оскільки порушує декілька статтей чинного законодавства - Закон від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» а саме: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Стаття 22. Тендерна документація п. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Преференцію щодо «технології ОЕМ активації ОА 3.0» має лише ОДИН виробник системних блоків в Україні (ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"), що обмежує можливість добросовісної конкуренції серед багатьох українських компаній, які є виробниками системних блоків та партнерами Microsoft та мають повноваження на постачання ОЕМ версій операційних систем. Просимо надати роз’яснення, з якою метою замовник вимагає наявність даного способу активації операційної системи? Або внести відповідні зміни, які забезпечать добросовісну конкуренцію та не будуть обмежувати права інших потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
Стосовно посилання учасника на те, що технічні вимоги до обладнання є дискримінацією.
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає.
Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Тому немає ніяких підстав для дискримінацій Учасників торгів
Нажаль в останній час, побільшало випадків, що багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери та системні блоки разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Також таку інформацію надає представник корпорації Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні - в запитанні до закупівлі – «Перевірка програмного забезпечення». Так як предметом закупівлі є системні блоки та ноутбуки з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, та для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, технічна вимога, це проінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації.
Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації. для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу биоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в биосе комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробникам сертифіката автентичності що надає більш витончений спосіб захисту від піратства.
Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який е партнером компанії Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Учасник зауважив «що лише ОДИН виробник системних блоків в Україні (ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН")» мають таку технологію.
Наразі ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників комп’ютерів, системних блоків та ноутбуків що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато продукції іноземних виробників таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0.
Щодо Вашої вимоги надати документи про сертифікацію TUV, CB, CE
Дата подання: 03 липня 2018 17:31
Дата відповіді: 06 липня 2018 09:13
Щодо Вашої вимоги надати документи про сертифікацію TUV, CB, CE на блоки живлення доводимо до Вашого відома, що дані сертифікати видаються міжнародними організаціями Німеччини та країнами Євросоюзу. Згідно з законодавством України про „Взаємовизнання результатів робіт з сертифікації” Україною укладено двосторонні міжурядові Угоди про взаємне визнання результатів робіт по сертифікації. Ці угоди укладено з країнами – колишніми республіками СРСР, з якими Україна має загальну (гармонізовану) нормативну базу. Це: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Республіка Узбекистан, Республіка Вірменія, Киргизька Республіка, Грузія, Азербайджанська Республіка, Республіка Казахстан, Туркменістан, Республіка Молдова, Республіка Таджикистан. Слід підкреслити, що визнання сертифікатів відповідності, виданих вказаними країнами, поширюється лише для продукцію, що виробляється в цих країнах. Можна зробити висновки, що дані сертифікати згідно законодавства не діють на території України, а тільки поза її межами і не є законодавчо необхідною вимогою на території України. На даний час декларації про відповідність блоків живлення технічному регламенту та випробуванням на території України є головним доказом відповідності, який визнаний та має вищу юридичну силу на території України. Також виникає здивування з приводу Вимоги надати саме міжнародні документи про сертифікацію TUV, CB, CE на блоки живлення, чому тоді не вимагається надати безпосередньо на системний блок та на інше обладнання яке присутнє в тендерній документації ? Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та приведення її у відповідність до законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
У деклараціях відповідності стандартам українського зразка підтверджується тільки те, що блоки живлення не впливають на показники безпеки низьковольтного обладнання та електромагнітної сумісності. Українські сертифікати не передбачають проведення тестів, що підтверджують відповідність декларованим виробником - вхідних /вихідних номінальних напруг, номінального струму, середньої і пікової потужності. Оскільки в Україні немає органу, який проводить такі тести та видає офіційний документ з їх результатами, Замовник користується світовими достовірними джерелами. Також з прийняттям Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» з 10.02.2016 р. втратив чинність Закон України «Про підтвердження відповідності». Також обов'язкова процедура сертифікації в системі УКРСЕРПО припинила своє існування. Таким чином, саме блоки живлення, що пройшли сертифікацію на відповідність стандартам якості та безпеки за вказаними Замовником стандартами, відповідають заявленим виробником характеристикам та вимогам Замовника.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 серпня 2018
UA-2018-06-21-000379-b0d9718da6fac403899634f6bea0c213e
Найменування: Відділ освіти, фізичної культури та спорту Бершадської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141294
Місцезнаходження: 24400, Україна, Вінницька область обл., Бершадь, вул.Героїв України 23
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 10:06
Довідка стосовно ст 17.pdf
08 серпня 2018 13:30
цінова пропозиція.pdf
23 липня 2018 13:20
Сертификаты.rar
23 липня 2018 13:09
Порівняльна таблиця.pdf
21 липня 2018 14:45
цінова пропозиція.pdf
21 липня 2018 14:45
кошторис.pdf
21 липня 2018 14:24
сертифікати TUV, CE, CB.pdf
21 липня 2018 12:21
Доверенность_89.zip
21 липня 2018 12:20
Ліцензія.zip
21 липня 2018 12:20
Гарантия 5701.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "КОМЕЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2018 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 5 073 797,16
UAH з ПДВ
5 073 797,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 5 089 698,00
UAH з ПДВ
5 089 698,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2018 10:06
Довідка стосовно ст 17.pdf
08 серпня 2018 13:30
цінова пропозиція.pdf
23 липня 2018 13:20
Сертификаты.rar
23 липня 2018 13:09
Порівняльна таблиця.pdf
21 липня 2018 14:45
цінова пропозиція.pdf
21 липня 2018 14:45
кошторис.pdf
21 липня 2018 14:24
сертифікати TUV, CE, CB.pdf
21 липня 2018 12:21
Доверенность_89.zip
21 липня 2018 12:20
Ліцензія.zip
21 липня 2018 12:20
Гарантия 5701.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Переможець 5 073 797,16
UAH з ПДВ
08 серпня 2018 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2018 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
5 073 797,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 16:50
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 11:03
договір укладений
20 серпня 2018 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 30 вересня 2018
Сума оплати за договором: 5 073 797,16
UAH з ПДВ