Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ТЕПЛО)
Очікувана вартість
2 102 931,50 UAH
UA-2018-06-13-002879-a ● f14c26271e6149739651a2aeddfba47e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108 |
Контактна особа: |
Вадим Пилинь +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2018 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2018 12:40 |
Очікувана вартість: | 2 102 931,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ТЕПЛО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2018 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2018 16:50 |
Проект договору.docx | |
13 червня 2018 16:50 |
Технічні вимоги.docx | |
13 червня 2018 16:50 |
ТД Тепло 2 півріччя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Право сервитуту
Дата подання: 18 червня 2018 15:45
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:46
Вітаю. Ми розуміємо, що природа виникнення ТЕ , вас не цікавить. Тоб то можемо запропонувати виробництво ТЕ з блочно-модульній котельні (БМК) по виробництву ТЕ з відновлювальних альтернативних джерел енергії. Як вирішено питання встановлення БМК на вашій теріторії з під'єднанням до теплової мережі у тепловій камері.
Ігор Луценко ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Вітаємо! Дякуємо за Вашу зацікавленість та за запитання. Відповідно до Додатку № 4 Тендерної документації, Переможець повинен забезпечити надання Послуги цілодобово (п. 1), обладнанням та своїми висланими силами чи із залученням третіх осіб (п. 8), забезпечити самостійне підключення до існуючої мережі теплопостачання ВОДКЛ (п. 9). Розробка технічних умов, дозвільних документів для підключення та здійснення теплопостачання здійснюється Виконавцем самостійно та за власний кошт (п. 10 Додатку № 4 Тендерної документації)»
Тариф
Дата подання: 18 червня 2018 16:29
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:47
Відповідно до положення ТД ( 11. Згідно ст.12 ЗУ «Про ціни та ціноутворення», учасник має надати копію рішення уповноваженого органу про затверджені Тарифи на теплову енергію. Цінова пропозиція (тариф) Учасника має відповідати ЗУ «Про теплопостачання», ЗУ «Про ціни та ціноутворення», ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, п. 23 постанови КМУ від 03.10.2007р. № 1198 “Про затвердження Правил користування тепловою енергією”, п. 28 постанови КМУ від 01.06.2011р. № 869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”, ”Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії” затвердженої постановою НКРЕКП від 22.03.2017р. № 30. У разі, якщо таке рішення у складі тендерної пропозиції відсутнє або Тендерна (цінова) пропозиція Учасника не відповідає затвердженому тарифу (ціні), що встановлений діючим рішенням відповідного уповноваженого органу, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється.) Прошу пояснити, яким чином можливо надаати затверджений тариф у складі ТД , якщо його розмір визначається аукціоном, після отримання всіх документів.???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за Вашу зацікавленість та за запитання. Відповідно до чинного законодавства України, Тариф (ціна) на постачання теплової енергії є державно регульованим та затверджується відповідним уповноваженим на те органом, зміна якого здійснюється в порядку та строки визначені таким уповноваженим органом.»
Тариф
Дата подання: 18 червня 2018 16:29
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:47
Відповідно до положення ТД ( 11. Згідно ст.12 ЗУ «Про ціни та ціноутворення», учасник має надати копію рішення уповноваженого органу про затверджені Тарифи на теплову енергію. Цінова пропозиція (тариф) Учасника має відповідати ЗУ «Про теплопостачання», ЗУ «Про ціни та ціноутворення», ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, п. 23 постанови КМУ від 03.10.2007р. № 1198 “Про затвердження Правил користування тепловою енергією”, п. 28 постанови КМУ від 01.06.2011р. № 869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”, ”Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії” затвердженої постановою НКРЕКП від 22.03.2017р. № 30. У разі, якщо таке рішення у складі тендерної пропозиції відсутнє або Тендерна (цінова) пропозиція Учасника не відповідає затвердженому тарифу (ціні), що встановлений діючим рішенням відповідного уповноваженого органу, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється.) Прошу пояснити, яким чином можливо надаати затверджений тариф у складі ТД , якщо його розмір визначається аукціоном, після отримання всіх документів.???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за Вашу зацікавленість та за запитання. Відповідно до чинного законодавства України, Тариф (ціна) на постачання теплової енергії є державно регульованим та затверджується відповідним уповноваженим на те органом, зміна якого здійснюється в порядку та строки визначені таким уповноваженим органом.
”Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії” затвердженої постановою НКРЕКП від 22.03.2017р. № 30
Дата подання: 18 червня 2018 16:46
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:47
Ліцензія на певний вид господарської діяльності , надається по факту підписання угоди по результатам проведення тендера на тій чи іншій території . Підприємства , обсяг виробництва ТЕ в розмірах що не перевищуюють 145 000 гкал,не являются ліцензіатами НКРЕКП.Тому вимога про надання Ліцензії не відноситься до малих підприємств.
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за Вашу зацікавленість та за запитання. Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Додатку 3 Тендерної документації зазначено проте, що копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України. Документи, що не передбачені законодавством, не надаються учасниками у складі тендерної пропозиції (з наданням письмового пояснення причин та законодавчих підстав їх ненадання). (п. 5 Розділ ІІІ Тендерної документації та абзацу 4 Розділу ІІІ Додатку 3 Тендерної документації).
Тендерна документація
Дата подання: 20 червня 2018 08:55
Дата відповіді: 20 червня 2018 15:47
Вітаю! На платформі державних закупівель, ви розмістили два тендерних документації із різними назвами , але ідентичним текстом та змістом (Кілкість сторінок кожного документу - 24). На який примірник тендерної документації необхідно орієнтуватись? Дякую.
Ігор Луценко ТОВ "Техноллогія Обладнання Сервіс"
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за Вашу зацікавленість та за запитання. Формуєте свою тендерну пропозицію із врахуванням документації, висвітленої на авторизованому електронному майданчику.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-13-002879-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технологія Обладнання Сервіс", Код ЄДРПОУ:35110810
Дата подання: 10 липня 2018 20:21
Відповідно до п.3 Стаття 30. "Відхилення тендерних пропозицій" , п.4 ст11."Тендерний комітет....
Відповідно до ч.3 ст.16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення...
Всуперіч до Розділу 1 п.5, Протокол містить положення , які напрвавлені на дискримінацію учасника.
Відповідно до п.1.4.3.Документом , який підтверджує повноваження посадової особи підприємства вчиняти юридичні дії і якитй має статус державного, є Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,( ЄДР22249721) і в свою чергу є вищим юридичним документом , за протокол засновників або наказ на призначення на посаду.
Відповідно до цього розділу , вираз : ...." або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі" - маємо розуміння про те , що не тільки керівник може підписувати документи , а і представник за довірінністтю, яку було надано на їм'я Луценко І.М.
Тому ми вважаємо ,що вимога щодо підготовки документів цього розділу , нами виконана.
Законодавство України визначає процедуру отримання ліцензії для стаціонарних газових, генераційних або когенераційних альтернативних установок, а для для пересувних блочно - модульних комплексів така норма відсутня. Тому учасник має право приймати участь у е-аукціоні ,в активі якого знаходиться пересувні БМК. І у випадку, коли його пропозиція є переможною, тоді виникає право на місце розташування з відповідною адресою. Тому Ваші припущення, про те що ми повинні надати ліцензію у складі тенедерної документації, є дискримінаційними і чинять супротив добросовісній конкуренції.
Кінцевий розрахунковий показник тарифу залежить від обсягів виробництва ТЕ для окремо взятого споживача. Наявність затвердженого тарифу на підприємстві, залежить від наявності ліцензії на провадження господарської діяльності. В нашому випадку, ви не можете довести обов'язковість наявності ліцензії у складі тендерної пропозиції із виробництва теплової енергії на пересувних БМК. Отже наявність чи відсутність затвердженого тарифу на підприємстві у складі тенедерної доументації, який виходить із наявності ліцензії, є дискримінаційною нормою у відмові.
Норма закону , а саме п.4 ст 30 ЗУ "Про державні закупівлі", вами примінена не правомірно.
Стосовно опрелюдненного Протоколу засідання тендерного комітету Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні від 09.07.2018 року, хочему зауважити наступне:
Головою тендерного комітету (Волоська І.В.) було порушено процедуру ведення засідання, а Секретарем тендерного комітету ( Кушнір Ю.Т) прорушено процедуру оформлення протоколу , відповідно до п.4 ст.11 ЗУ "Про державні закупівлі, а саме :
- У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
- Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізуючи абз.5 стор 5 Протоколу від 09.07.2018 року, можемо стверджувати, що Голова тендерного комітету (Волоська І.В)чинила тиск на підлеглих у їх виборі щодо голосування , а підставою до такого судження , є пропозиція з її сторони , щодо голосування про відхілення тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс".
Протокол викладений у загальний доступ на платформі електроних торгів без підписів членів тендерного комітету.
Виходячі з вище викладеного , вимагаємо надати пояснення щодо нами виявлених обставин.
Розгорнути
Згорнути
Всуперіч до Розділу 1 п.5, Протокол містить положення , які напрвавлені на дискримінацію учасника.
Відповідно до п.1.4.3.Документом , який підтверджує повноваження посадової особи підприємства вчиняти юридичні дії і якитй має статус державного, є Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань,( ЄДР22249721) і в свою чергу є вищим юридичним документом , за протокол засновників або наказ на призначення на посаду.
Відповідно до цього розділу , вираз : ...." або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі" - маємо розуміння про те , що не тільки керівник може підписувати документи , а і представник за довірінністтю, яку було надано на їм'я Луценко І.М.
Тому ми вважаємо ,що вимога щодо підготовки документів цього розділу , нами виконана.
Законодавство України визначає процедуру отримання ліцензії для стаціонарних газових, генераційних або когенераційних альтернативних установок, а для для пересувних блочно - модульних комплексів така норма відсутня. Тому учасник має право приймати участь у е-аукціоні ,в активі якого знаходиться пересувні БМК. І у випадку, коли його пропозиція є переможною, тоді виникає право на місце розташування з відповідною адресою. Тому Ваші припущення, про те що ми повинні надати ліцензію у складі тенедерної документації, є дискримінаційними і чинять супротив добросовісній конкуренції.
Кінцевий розрахунковий показник тарифу залежить від обсягів виробництва ТЕ для окремо взятого споживача. Наявність затвердженого тарифу на підприємстві, залежить від наявності ліцензії на провадження господарської діяльності. В нашому випадку, ви не можете довести обов'язковість наявності ліцензії у складі тендерної пропозиції із виробництва теплової енергії на пересувних БМК. Отже наявність чи відсутність затвердженого тарифу на підприємстві у складі тенедерної доументації, який виходить із наявності ліцензії, є дискримінаційною нормою у відмові.
Норма закону , а саме п.4 ст 30 ЗУ "Про державні закупівлі", вами примінена не правомірно.
Стосовно опрелюдненного Протоколу засідання тендерного комітету Вінницької обласної дитячої клінічної лікарні від 09.07.2018 року, хочему зауважити наступне:
Головою тендерного комітету (Волоська І.В.) було порушено процедуру ведення засідання, а Секретарем тендерного комітету ( Кушнір Ю.Т) прорушено процедуру оформлення протоколу , відповідно до п.4 ст.11 ЗУ "Про державні закупівлі, а саме :
- У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
- Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізуючи абз.5 стор 5 Протоколу від 09.07.2018 року, можемо стверджувати, що Голова тендерного комітету (Волоська І.В)чинила тиск на підлеглих у їх виборі щодо голосування , а підставою до такого судження , є пропозиція з її сторони , щодо голосування про відхілення тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс".
Протокол викладений у загальний доступ на платформі електроних торгів без підписів членів тендерного комітету.
Виходячі з вище викладеного , вимагаємо надати пояснення щодо нами виявлених обставин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2018 14:12
Залишити без задоволення вимогу № UA-2018-06-13-002879-a.b1, надану по закупівлі Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ТЕПЛО) код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (ідентифікатор закупівлі № UA-2018-06-13-002879-a
Номер вимоги: UA-2018-06-13-002879-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Технологія Обладнання Сервіс", Код ЄДРПОУ:35110810
Дата подання: 17 липня 2018 20:20
Протокол
Закону України "Про публічні закупівлі" у ст. 30, не дає визначення про граничну кількість поданих вимог.
Відповідно до п. 3 ст. 30 , у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник послуги, умисно не дає чіткої відповіді про посилання на норму закону, відповідно якого він оформв протокол про відхілення нашої тендерної пропозиції.
Наша вимога стосується офолрмлення та оприлюднення протоколу , відповідно п.4 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме :Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 3 ст. 30 , у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Замовник послуги, умисно не дає чіткої відповіді про посилання на норму закону, відповідно якого він оформв протокол про відхілення нашої тендерної пропозиції.
Наша вимога стосується офолрмлення та оприлюднення протоколу , відповідно п.4 ст. 11 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме :Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2018 15:18
Детально ознайомившись із текстом Вимоги № UA-2018-06-13-002879-a.b2, було встановлено наступне.
Відповідно до ч.4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Протокол тендерного комітету ВОДКЛ від 09.07.2018 року, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс" по Закупівлі № UA-2018-06-13-002879-a, оформлено відповідно о вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс", то вказана інформація в порядку, визначеному ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», була оприлюднена в електронній системі закупівель.
Оскільки чинним законодавством в сфері публічних закупівель не передбачено чітких вимог до тексту рішення тендерного комітету та до формату, в якому повинно бути оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника, інформація щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс" була оприлюднена в наявному вигляді.
З вище викладеного вбачається, що тендерним комітетом ВОДКЛ не допущено порушень при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс", оформленні свого рішення та оприлюдненні відповідної інформації. Відповідно відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2018-06-13-002879-a.b2.
Відповідно до ч.4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Протокол тендерного комітету ВОДКЛ від 09.07.2018 року, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс" по Закупівлі № UA-2018-06-13-002879-a, оформлено відповідно о вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс", то вказана інформація в порядку, визначеному ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», була оприлюднена в електронній системі закупівель.
Оскільки чинним законодавством в сфері публічних закупівель не передбачено чітких вимог до тексту рішення тендерного комітету та до формату, в якому повинно бути оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника, інформація щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс" була оприлюднена в наявному вигляді.
З вище викладеного вбачається, що тендерним комітетом ВОДКЛ не допущено порушень при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "Технологія Обладнання Сервіс", оформленні свого рішення та оприлюдненні відповідної інформації. Відповідно відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2018-06-13-002879-a.b2.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2018 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технологія Обладнання Сервіс" |
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО |
1 911 754,50
UAH з ПДВ
|
1 911 754,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНТЕА" |
2 102 931,50
UAH з ПДВ
|
2 102 931,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технологія Обладнання Сервіс" #35110810 |
Відхилено |
1 674 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2018 12:22
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО #41693883 |
Переможець |
1 911 754,50
UAH з ПДВ
|
20 липня 2018 15:19
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 20 липня 2018 15:19
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО #41693883 |
1 911 754,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2018 15:12
|
додаткова угода 2 19_12.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2018 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2018 11:57
|
додаткова угода 1 тепло 356.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2018 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2018 17:36
|
договір 356 тепло.pdf | укладений |
06 серпня 2018 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити суму Договору на 309420,55 |
Номер договору про закупівлю: | 356 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова Угода №1 до догору №356 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму Договору на 30788,08 |
Номер договору про закупівлю: | 356 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |