Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (авторський нагляд за будівництвом по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою зони відпочинку «Галерна»)
Очікувана вартість
41 860,80 UAH
UA-2018-05-23-003113-a 3917953447074e2b933d386aaa1aa7ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 15 червня 2018 15:44
Очікувана вартість: 41 860,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс 40 000,00
UAH з ПДВ
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРНІ ВИШУКУВАННЯ 41 500,00
UAH з ПДВ
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Еталон ЛТД " 41 858,00
UAH з ПДВ
41 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2018 14:41
Електронний підпис
14 червня 2018 14:40
Документація Галерна.pdf

Публічні документи

14 червня 2018 14:33
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Європроектбудсервіс

ТОВ ІНЖЕНЕРНІ ВИШУКУВАННЯ

Товариство з обмеженою відповідальністю " Еталон ЛТД "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
Переможець 39 800,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 20:08

Документи

19 червня 2018 20:08
Електронний підпис
19 червня 2018 20:06
Протокол 218-18.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 20:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Європроектбудсервіс
#42053594
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 20:08
Електронний підпис
19 червня 2018 20:06
Протокол 218-18.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 21:41
Дог 1008 від 02.07.18 автор нагляд Галерна.pdf укладений
02 липня 2018 21:40
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 01:01
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2019 10:50
ДУ № 2 від 28.05.19 до дог 1008.pdf зміни до договору
30 травня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2018 00:17
ДУ №1 від 11.12.18 до дог 1008 АН Галерна.pdf зміни до договору
13 грудня 2018 00:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: 1008
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 2.3., 3.5 .Договору від 02.07.2018 №1008 (далі – Договір), дійшли взаємної згоди щодо внесення змін до Договору в частині того, що: 1.Цiна цього залишається незмінною i становить 39800,00 грн., в тому числі ПДВ 20% - 6633,33 грн. 2. Оплачено виконанi роботи по Договору на суму 20930,40 грн. , в тому числi ПДВ 20% - 3488,40 грн.. 3. На виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) вiд 08.05.2019 №813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської мiської державної адмiнiстрацiї) від 22 березня 2019 №507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» у звязку із наявністю бюджетних призначень по КПКВ 2816030 КЕКВ 3210 фінансування по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою зони відпочинку «Галерна» оплата буде здійснена в 2019 році у сумі 18869,60грн. за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету по КПКВ 2816030 КЕКВ 3210. 4. Bci iншi умови Договору, не змiненi цiєю Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції i Сторони підтверджують її обов’язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору від 02.07.2018 №1008
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 673,32
UAH (в тому числі ПДВ 5 612,22 UAH)