Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво велосипедної доріжки на вул. Княгині Ольги – вул. Академіка А. Сахарова у м. Львові
Очікувана вартість
22 879 270,00 UAH
UA-2018-05-11-001878-c dd247dee75704326b6578165c606a609
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 травня 2018 19:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 14:00
Початок аукціону: 31 травня 2018 15:27
Очікувана вартість: 22 879 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво велосипедної доріжки на вул. Княгині Ольги – вул. Академіка А. Сахарова у м. Львові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво велосипедної доріжки на вул. Княгині Ольги – вул. Академіка А. Сахарова у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Княгині Ольги – вул. Академіка А. Сахарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2018 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 18:14
ЗМІНИ_Документація.doc
22 травня 2018 18:14
Змінена_Документація.doc
22 травня 2018 18:13
Змінений_dodatok_2_договір.doc
11 травня 2018 19:43
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
22 травня 2018 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 травня 2018 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 18:14
ЗМІНИ_Документація.doc
22 травня 2018 18:14
Змінена_Документація.doc
11 травня 2018 19:43
Документація.doc
22 травня 2018 18:13
Змінений_dodatok_2_договір.doc
11 травня 2018 19:43
dodatok_2_договір.doc
11 травня 2018 19:43
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-05-11-001878-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Мостобудівельне управління №1", Код ЄДРПОУ:37000121
Дата подання: 07 липня 2018 20:31
Оскарження не правомірної дискваліфікації учасника ПП «Мостобудівельне управління №1»
21.06.2018р. Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради було складено протокол, в якому на засіданні тендерного комітету вирішили безпідставно відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «Мостобудівельне управління №1», на закупівлю «Будівництво велосипедної доріжки на вул. Княгині Ольги-вул.А.Сахарова у м.Львові ( 45000000-7)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2018 19:12
рішення від 10.07.2018 № 6783 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2018 19:12
Рішення від 26.07.2018 № 7555.pdf
Дата публікації: 31 липня 2018 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: ВИРІШИЛИ: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.07.2018 № 7555-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "Мостобудівельне управління № 1" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Трансбудторг" переможцем процедури закупівлі: «Будівництво велосипедної доріжки на вул. Княгині Ольги – вул. Академіка А. Сахарова у м.Львові (45000000-7)». Провести повторний розгляд тендерної пропозиції учасника ПП "Мостобудівельне управління № 1"
Дата виконання рішення замовником: 01 серпня 2018 18:23
Номер скарги: UA-2018-05-11-001878-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "Мостобудівельне управління №1", Код ЄДРПОУ:37000121
Дата подання: 09 вересня 2018 10:06
Оскарження не правомірної дискваліфікації учасника
29.08.2018р. Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради було винесено протокол, в якому засідання тендерного комітету вирішили відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «Мостобудівельне управління №1», на закупівлю «Будівництво велосипедної доріжки на вул. Княгині Ольги-вул.А.Сахарова у м.Львові ( 45000000-7)
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 12.09.2018 № 9380.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2018 18:41

Документи подані скаржником

07 липня 2018 20:31
Скарга.pdf
07 липня 2018 20:31
Платіжка.pdf
25 липня 2018 15:18
Foto 2.jpg

Документи подані замовником

18 липня 2018 10:02
4.Акт_обстеження.pdf

Документи подані скаржником

09 вересня 2018 10:06
Скарга 2.pdf
09 вересня 2018 10:06
Foto 2.jpg
09 вересня 2018 10:06
Платіжка 2.pdf

Документи Органу Оскарження

12 вересня 2018 18:41
Рішення від 12.09.2018 № 9380.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2018 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 22 280 000,00
UAH з ПДВ
19 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Мостобудівельне управління №1" 21 437 867,00
UAH з ПДВ
20 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" 21 070 000,00
UAH з ПДВ
20 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЗАХIД НЕО БУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 21 214 795,20
UAH з ПДВ
20 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" 22 347 412,80
UAH з ПДВ
21 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба" 22 849 342,80
UAH з ПДВ
22 849 342,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2018 11:35
технічне завдання.pdf
30 травня 2018 11:35
Лист про пільги з ПДВ.pdf
30 травня 2018 11:35
аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 13:56
Статут.PDF
30 травня 2018 13:53
Фото Міст.JPG
30 травня 2018 13:53
Фото Бойківска.jpg
30 травня 2018 13:44
Технічне Завдання.pdf
30 травня 2018 13:44
Субпідрядник.pdf
30 травня 2018 13:44
Ст 17.pdf
30 травня 2018 13:44
Рішення МБУ1 Директор.pdf
30 травня 2018 13:44
Працівники.pdf
30 травня 2018 13:44
Наказ МБУ1 Директор.pdf
30 травня 2018 13:44
Мат база.pdf
30 травня 2018 13:44
Ліцензія 2016 2021.pdf
30 травня 2018 13:44
Лист ПДВ.pdf
30 травня 2018 13:44
Досвід.pdf
30 травня 2018 13:44
Дозвіл ОП.pdf
30 травня 2018 13:44
Довідка Достовірніст.pdf
30 травня 2018 13:44
Гарантійний Договір.pdf
30 травня 2018 13:44
Витяг по ПДВ.pdf
30 травня 2018 13:44
Виписка МБУ1.pdf
30 травня 2018 13:44
Антикорупційна Наказ.pdf
30 травня 2018 13:44
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

03 вересня 2018 18:05
відсут.заборговн..pdf
31 серпня 2018 08:48
довідка з МВС.pdf
31 серпня 2018 08:36
довідка з МВС.pdf
02 липня 2018 15:09
довідка податкова.pdf
30 травня 2018 12:36
Тех.вимоги.pdf
30 травня 2018 12:36
2.12. Гарантійний лист.pdf
30 травня 2018 12:36
2.11. Субпідрядники.pdf
30 травня 2018 12:36
2.6. Працівники.pdf
30 травня 2018 12:36
2.4._2.5. Право підпису.pdf
30 травня 2018 12:36
1. Лист згода.pdf

Публічні документи

28 травня 2018 18:49
Договір ЧК 39+ДУ.PDF
28 травня 2018 18:49
ДЦ Червоної Калини.PDF
28 травня 2018 18:49
Відгук СРА.PDF
28 травня 2018 18:49
Відгук ШРА.PDF
28 травня 2018 18:49
Копія ліцензії.PDF
28 травня 2018 18:49
Копія витягу ПДВ.pdf
28 травня 2018 18:49
ДЦ Хоткевича.PDF
28 травня 2018 18:49
ДЦ Зустрічна.PDF
28 травня 2018 18:49
Договір Хоткевича.PDF
28 травня 2018 18:49
Договір Зустрічна.PDF
28 травня 2018 18:49
Проект договору.pdf
28 травня 2018 18:49
Реєстр документів.PDF
28 травня 2018 18:49
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

30 травня 2018 12:34
кошторис2.rar
30 травня 2018 12:34
кошторис 1.rar
30 травня 2018 12:34
договірна ціна.pdf
30 травня 2018 12:34
проект договору.pdf
30 травня 2018 12:34
пдв вЕЛЬТ.pdf
30 травня 2018 12:34
дозвіл 2.pdf
30 травня 2018 12:34
дозвіл.pdf
30 травня 2018 12:34
лист ліцензія.pdf
30 травня 2018 12:34
ліцензія.pdf
30 травня 2018 12:34
технічне завдання.pdf
30 травня 2018 12:34
ст 17.pdf
30 травня 2018 12:34
гарантійні листи.pdf
30 травня 2018 12:34
персональні.pdf
30 травня 2018 12:34
арифметичні.pdf
30 травня 2018 12:33
субпідря.pdf
30 травня 2018 12:33
шевченка392.rar
30 травня 2018 12:33
акктична дог2.rar
30 травня 2018 12:33
аналогічні.pdf
30 травня 2018 12:33
угоди ЦПХ.pdf
30 травня 2018 12:33
працівники.pdf
30 травня 2018 12:33
договора техніки.rar
30 травня 2018 12:33
техніка.pdf
30 травня 2018 12:33
витяг з ЄДР.pdf
30 травня 2018 12:33
виписка Вельт.pdf
30 травня 2018 12:33
наказ паспорт.pdf
30 травня 2018 12:33
наказ рішення статут.pdf
30 травня 2018 12:33
відомості учасника.pdf
30 травня 2018 12:33
лист пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2018 10:54
Виписка ЄДРПОУ.pdf
29 травня 2018 10:54
Статут.pdf
29 травня 2018 10:54
Ліцензія ЛДС.pdf
29 травня 2018 10:54
2.12 Гарантійний лист.pdf
29 травня 2018 10:54
2.7.1 Технічний паспорт.pdf
29 травня 2018 10:54
2.8 Аналогічні договора.pdf
29 травня 2018 10:54
2.7 Машини та механізми.pdf
29 травня 2018 10:54
2.1 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ПП "Мостобудівельне управління №1"

Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"

ТОВ "БК ЗАХIД НЕО БУД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Дорожня Служба"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Рішення скасоване 19 890 000,00
UAH з ПДВ
14 червня 2018 17:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Рішення скасоване 19 890 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 15:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Мостобудівельне управління №1"
#37000121
Рішення скасоване 20 500 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 15:53
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Рішення скасоване 20 998 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 15:53
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Відхилено 19 890 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 18:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "Мостобудівельне управління №1"
#37000121
Відхилено 20 500 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:50
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
Переможець 20 998 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2018 17:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

08 червня 2018 09:30
Електронний підпис
07 червня 2018 18:14
Рішення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

14 червня 2018 17:29
Електронний підпис
14 червня 2018 17:27
Рішення.pdf

Документи

22 червня 2018 12:57
Електронний підпис
22 червня 2018 12:52
Рішеннння.pdf

Документи

27 червня 2018 16:21
Електронний підпис
27 червня 2018 16:18
Рішення.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

01 серпня 2018 18:00
Електронний підпис
01 серпня 2018 17:59
Скарга.pdf

Документи

30 серпня 2018 17:48
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:46
Рішення22.pdf
01 серпня 2018 18:03
Електронний підпис
01 серпня 2018 18:02
РішенняПрод.pdf
01 серпня 2018 18:02
Скарга.pdf

Документи

30 серпня 2018 17:52
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:51
РішенняТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2018 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
#40504235
20 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 серпня 2018 17:52
Електронний підпис
30 серпня 2018 17:51
РішенняТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 17:41
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2024 17:39
ДД_12.pdf зміни до договору
15 січня 2024 17:38
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 18:34
ЛИСТ.pdf зміни до договору
03 січня 2024 18:34
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:14
ЛИСТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 21:13
ДД_11.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 21:13
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 20:44
ДД_10.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 20:43
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 23:24
ДД9_35.pdf зміни до договору
07 травня 2021 23:23
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 19:15
ДД_6_15.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 19:14
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 17:53
ДД3_90.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 17:51
Електронний підпис укладений
18 вересня 2018 17:08
Договір.pdf укладений
18 вересня 2018 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «18.09.2018 – 31.05.2019» на «18.09.2018 – 25.12.2020»
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «18.09.2018 – 25.12.2020» на «18.09.2018 – 2019 – 2020 та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: №6/15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 5 част. 4 статті 36 Закону – узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), а саме: зменшення сторонами ціни договору із 20 998 000,00 грн. з ПДВ до 20 980 875,14 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 9/35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 20 980 875,14 грн з ПДВ до 20 980 849,32 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 4 част. 4 статті 36 Закону – продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «18.09.2018 – 31.12.2021» на «18.09.2018 – 2019 – 2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 2502-вих-159040
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 20 980 849,32 грн з ПДВ до 20 751 795,98 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 98 б/І
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 12 січня 2024
Сума оплати за договором: 20 751 795,98
UAH (в тому числі ПДВ 3 458 632,66 UAH)