Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічні засоби Автоматизованої системи оплати проїзду з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2018-05-04-002225-a a6bf5adb0e4148b2b65acfd6eee1c3d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Василь Михайлович

+380342583756 dkp1983@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 16:36
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 16:36
Початок аукціону: 22 травня 2018 12:25
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Технічні засоби Автоматизованої системи оплати проїзду з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто Івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 07 травня 2018 19:52
Дата відповіді: 11 травня 2018 11:17
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за Ваше звернення.
Хочемо поінформувати Вас, що предметом закупівлі не є комп'ютерна техніка, як помилково зазначено у зверненні.
Відповідно до вимог законодавства предмет закупівлі детально описано в тендерній документації.
Назва предмета - 30210000-4 - Машини для обробки даних (Технічні засоби Автоматизованої системи оплати проїзду з програмним забезпеченням).
Згідно Технічного завдання на впровадження автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті міста Івано-Франківська Постачальник зобов'язаний надати Замовнику пропозицію Автоматизованої системи оплати проїзду, що включатиме такі складові: програмне забезпечення АСОП, стабілізатори напруги, термінал мобільний, термінал стаціонарний. монтаж стаціонарних терміналів.
Тобто передбачена поставка спеціалізованого обладнання, а саме терміналів мобільних та стаціонарних, які призначені для реєстрації проїзду та справляння/списання плати з пасажира таким чином автоматизувати оплату проїзду у громадському транспорті і власним програмним забезпеченням для забезпечення функціонування такого обладнання.
Також передбачається придбання програмного забезпечення автоматизованої системи оплати проїзду (центр обробки даних), який оброблятиме надіслані терміналами платіжні транзакції. Для розміщення серверної частини АСОП, в рамках іншої проведеної закупівлі, уже було придбано сервер та ліцензійне програмне забезпечення Microsoft.
Разработка комплекса
Дата подання: 08 травня 2018 15:26
Дата відповіді: 11 травня 2018 11:22
Шановні замовники! Наскільки мені відомо, на сьогонішній день в Україні немає розробників, які готові надати такий програмно-апартний комплекс системи "Єдиного електронного квитка" проте наша компанія є розробником (відповідно є авторьскі свідоцтва) системи GPS моніторнигу транспорту, а також на соьогоднішній день нашою компанією ведуться роботи, щодо створення системи "Єдиного електронного квитка". Наші наработки без поступового впровадження та взаємодії із Замовником не мають жодного сенсу. Нами вже зроблені перші кроки, щодо розробки цієї системи, і Ви можете подивитись їх у новинах, на які нас було запрошено. (https://youtu.be/FWPqpyADOgk) Наша компанія готова розлядати можливість співпраці, якщо буде зрозумілі Технічні завдання, а також дорожня карта розробки цього великого проекту. Ми є українською компанією з розробки програмного забезпечення. Чи можемо Ми приймати участь у даній закупівлі, якщо наразі готовий комплекс відсутній?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щиро дякуємо за Ваше звернення.
Згідно Технічного завдання від Постачальника очікується готове програмно-апаратне рішення, функціональні можливості якого можуть бути розширені вже в процесі експлуатації:
- АСОП повинна бути цілісною системою – мати єдину систему конфігурування та пропонувати гнучкий інтерфейс.
- В основі системи повинен лежати модуль обліку маршрутів руху транспорту з оперативним внесенням інформації про обілечування пасажирів громадського транспорту.

- АСОП має передбачати можливість розширення функціональності відповідно до появи в процесі експлуатації нових цілей і завдань.
Відповідно до Положення про багатофункціональну електронну картку «Картка іванофранківця» (http://www.namvk.if.ua/dt/228650/) АСОП має бути інтегрована з «Єдиним соціальним реєстром міста Івано-Франківська» та в режимі реального часу обмінюватись даними про мешканців, їх пільги, електронні картки та іншою персональною інформацією.

Водночас, Технічне завдання на впровадження автоматизованої системи оплати проїзду в громадському транспорті міста Івано-Франківська передбачає, що Постачальник зобов’язаний надати Замовнику пропозицію Автоматизованої системи оплати проїзду, що включатиме такі складові: програмне забезпечення АСОП, стабілізатори напруги, термінал мобільний, термінал стаціонарний, монтаж стаціонарних терміналів.
З огляду на це, участь в закупівлі можлива будь-якій компанії, що відповідає відповідним кваліфікаційним критеріям та чия пропозиція відповідатиме технічному завданню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС" 1 827 072,00
UAH з ПДВ
1 530 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОІНФОСОФТ" 1 889 520,00
UAH з ПДВ
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2018 10:10
Лист.pdf
21 травня 2018 11:08
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2018 15:18
Електронний підпис
12 червня 2018 15:15
Електронний підпис
18 травня 2018 13:28
Електронний підпис
18 травня 2018 13:26
1 Квалiфiкацiйнi вимоги.pdf
18 травня 2018 13:26
Symbol_Systems_broch.pdf
18 травня 2018 13:26
Цінова пропозиція.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОІНФОСОФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КС-МЕХАТРОНІКС"
#38945201
Відхилено 1 530 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2018 11:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОІНФОСОФТ"
#37182507
Переможець 1 550 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2018 15:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОІНФОСОФТ"
#37182507
1 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2018 11:39
Договір укладений
19 червня 2018 11:38
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 14:44
Звіт про виконання договору укладений
14 червня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2018 — 24 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 550 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 258 333,00 UAH)