Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі міської дощової каналізації на території, що прилягає до Свято – Успенської Києво – Печерської Лаври у Печерському районі м. Києва
Очікувана вартість
87 248 492,20 UAH
UA-2017-12-18-001276-a d446c64767dc4effa440ec8dcf79929e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2018 21:00
Початок аукціону: 21 березня 2018 14:59
Очікувана вартість: 87 248 492,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 436 242,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 436000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мережі міської дощової каналізації на території, що прилягає до Свято – Успенської Києво – Печерської Лаври у Печерському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Київ, Київ, Київ, 00000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2018 12:36
Електронний підпис
07 березня 2018 12:34
Зміни №4 Лавра.doc
07 березня 2018 12:34
ТД - Лавра (нова редакція №4).doc
06 березня 2018 10:27
Зміни №3 Лавра.doc
19 лютого 2018 18:05
Зміни №2 Лавра.doc
22 січня 2018 12:51
Зміни №1 Лавра.doc
07 березня 2018 12:36
Електронний підпис
06 березня 2018 10:28
Електронний підпис
19 лютого 2018 18:07
Електронний підпис
26 січня 2018 09:10
Електронний підпис
22 січня 2018 12:52
Електронний підпис
03 січня 2018 17:38
Електронний підпис
18 грудня 2017 14:37
Електронний підпис
07 березня 2018 12:34
Зміни №4 Лавра.doc
07 березня 2018 12:34
ТД - Лавра (нова редакція №4).doc
06 березня 2018 10:27
ТД - Лавра (нова редакція №3).doc
19 лютого 2018 18:04
ТД - Лавра (нова редакція №2).doc
22 січня 2018 12:51
ТД - Лавра (нова редакція №1).doc
18 грудня 2017 14:36
ТД - Лавра.doc
06 березня 2018 10:27
Зміни №3 Лавра.doc
19 лютого 2018 18:05
Зміни №2 Лавра.doc
22 січня 2018 12:51
Зміни №1 Лавра.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-12-18-001276-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НТБ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:39857682
Дата подання: 05 січня 2018 09:03
Антиконкурентні вимоги
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації 18.12.2017 року Комунальна корпорація "Київавтодор" (далі – Замовник) оприлюднив оголошення про заплановану закупівлю робіт: Код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція мережі міської дощової каналізації на території, що прилягає до Свято – Успенської Києво – Печерської Лаври у Печерському районі м. Києва). Ознайомившись із Тендерною документацію (далі – Документація) ми вважаємо, що замовником допущені грубі порушення принципів та вимог чинного законодавства щодо проведення публічних закупівель. Ці порушення звужують конкуренцію серед потенційних учасників та впливають на об’єктівність визначення переможця процедури закупівлі, а саме: 1. У Додатку до Документації № 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт» містяться індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, а саме: Введення в забій і виведення із забою тунелепрохідницького комплексу AVN 1200C "Herrehknecht AG" при діаметрі проходки 1200 мм 1монтаж 6 Прокладання залізобетонних трубопроводів діаметром 1200 мм тунелепрохідницьким комплексом AVN 1200C"Herrehknecht AG". Грунти нестійкі, група 1 100м тун 4,195 Монтаж і демонтаж проміжної домкратної станції тунелепрохідницького комплексу AVN 1200C "Herrehknecht AG" при діаметрі проходки 1200 мм 1монтаж 6 Н24=Н27=1 Переміщення тунелепрохідницького комплексу в межах будівельного майданчика на перші 100 м 1переміщ 4 Переміщення тунелепрохідницького комплексу в межах будівельного майданчика на кожні наступні 50 м 1переміщ 2 При цьому, зазначимо, що відповідно до вимог визначених у Додатку до Документації № 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічне завдання» розрахунок ціни пропозиції здійснюється Учасником відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та розрахунок договірної ціни у повному обсязі повинен бути наданий в програмному забезпеченні АВК (в останній версії). Однак, вищезазначені розцінки не передбачені у програмному забезпеченні АВК (в останній версії), що свідчить про те, що вони були індивідуально розроблені конкретною організацією – потенційним виконавцем робіт та на наше припущення затверджені Замовником в установленому порядку. Тобто, у Додатку до Документації № 4 можуть бути прописані дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, наявні розцінки, які можуть бути підтверджені тільки тією організацією, під яку вони були розроблені, що є грубим порушенням законодавства у сфері закупівель. Тому для розуміння цієї ситуації необхідно, щоб Замовник не відходив від вимог чинного законодавства та оприлюднив індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, що затверджені Замовником у встановленому порядку у складі проекту або як доповнення до проектно-кошторисної документації (лист Держбуду України від 03.10.2005 № 7/8-1087). А саме: Індивідуальні норми видаються в стандартній табличній формі і з указанням місця їх використання в локальних кошторисах та кожна з таблиць друкується з нової сторінки. У разі не оприлюднення затверджених індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм наше підприємство не зможе здійснити відповідний розрахунок вищенаведених робіт, що в свою чергу може спричинити необґрунтоване відхилення нашої пропозиції. 1. У Додатку до Документації № 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» у пункті 1.2.2. визначено, що для документального підтвердження парку машин та механізмів, що знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо). При цьому, у Додатку до Документації № 4 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Орієнтовний обсяг будівельно-монтажних робіт» для виконання певних видів робіт передбачається залучення тунелепрохідницького комплексу AVN 1200C "Herrehknecht AG", але Замовником не представлено проектної документації відповідно до якої було б видно, що дані види робіт можуть бути виконані тільки з залученням зазначеного комплексу та неможливістю залучення інших технічних засобів. Звертаємо увагу на те, що тунелепрохідницький комплекс "Herrehknecht AG" це дорогий спеціалізований комплекс, який на ринку України представлений в одному екземплярі однією організацією, яка безпосередньо брала участь у тендері: Капітальний ремонт колектора дощової каналізації на проспекті Правди на перетині з проспектом Порика в Подільському районі м. Києва на основі Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1 1:2013 у 2105 році. У зв’язку з чим у нашого підприємства відсутня можливість залучити зазначений комплекс для виконання певних робіт та надати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо його користування, що унеможливлює якісно підготувати нашу тендерну пропозицію, значно звужує коло потенційних учасників до одного та може свідчити про те, що Технічне завдання прописане під конкретного учасника. 2. У Додатку до Документації № 6 «Проект договору підряду» в пункті 5.1. Розділу V. Порядок розрахунків за виконані роботи визначено, що за письмовим зверненням Виконавця Замовник одноособово приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Звертаємо увагу на те що, відповідно до пункту 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, завтердженого постановою КМУ від 27.12.2001 р. № 1764 Замовник перераховує підряднику аванс, якщо це передбачено договором (контрактом), тобто у проекті договору Замовник повинен чітко визначити передбачений аванс чи ні, щоб уникнути упередженого ставлення до виконавця робіт, з яким буде укладено договір за результатами проведення процедури закупівля. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю. Директор ТОВ «НТБ Київ» О.В.Пінчук
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 січня 2018 15:23
РІшення від 09.01.2018 № 125.pdf
Дата публікації: 09 січня 2018 15:23
Рішення від 23.01.2018 № 594.pdf
Дата публікації: 26 січня 2018 20:29

Документи подані скаржником

05 січня 2018 09:03
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ 86 887 122,00
UAH з ПДВ
85 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСПЕЦТУНЕЛЬБУД" 87 000 000,00
UAH з ПДВ
86 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 18:48
Оригінал довідки з ДПІ.pdf
30 березня 2018 18:48
Заявка-пропозиція.pdf
19 березня 2018 18:28
Банківська гарантія.rar
19 березня 2018 18:28
Проект договору підряду.pdf
19 березня 2018 18:28
Орієнтовний обсяг БМР.pdf
19 березня 2018 18:28
Технічне завдання.pdf
19 березня 2018 18:28
Дозвіл 343.16.32.pdf
19 березня 2018 18:28
Дозвіл 213.16.32.pdf
19 березня 2018 18:28
Ліцензія V категорії.pdf
19 березня 2018 18:28
Лист про субпідрядника.pdf
19 березня 2018 18:28
Акти форма КБ-2в.pdf
19 березня 2018 18:28
Аналогічний договір.pdf
19 березня 2018 18:28
Договір оренди ТЗ 13688 АІ.pdf
19 березня 2018 18:28
Договір оренди ТЗ 69220 АА.pdf
19 березня 2018 18:28
Довідка щодо ст 17 ЗУ.pdf
19 березня 2018 18:28
Статут.pdf
19 березня 2018 18:28
паспорт директора.PDF
19 березня 2018 18:28
Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2018 09:52
Електронний підпис
20 березня 2018 09:48
Київспетунельбуд 6824-2 p7s.7z
20 березня 2018 09:48
Київспетунельбуд 6824-2 medoc.7z
19 лютого 2018 10:58
Електронний підпис
16 лютого 2018 15:14
Електронний підпис
16 лютого 2018 08:57
Електронний підпис
14 лютого 2018 16:43
Електронний підпис
29 січня 2018 09:24
Електронний підпис
25 січня 2018 14:53
Електронний підпис
25 січня 2018 12:27
ЛІЦЕНЗІЯ КИЇВСПЕЦ.pdf
25 січня 2018 12:27
ВИТЯГ ПДВ КИЇВСПЕЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ

ТОВ "КИЇВСПЕЦТУНЕЛЬБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ
#39954243
Переможець 85 950 000,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 18:01

Документи

29 березня 2018 18:00
Електронний підпис
21 березня 2018 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2018 18:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ
#39954243
85 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2018 18:00
Електронний підпис
21 березня 2018 15:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2018 11:11
30-11.pdf укладений
11 квітня 2018 11:08
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 10:46
Додаткова 15.pdf зміни до договору
15 липня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 09:08
Додаткова 14.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 12:01
Додаткова 13.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 13:32
Додаткова 12.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 16:36
Додаткова 11.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2020 19:20
Додаткова 10.pdf зміни до договору
23 березня 2020 19:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 11:53
Додаткова 9.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 11:52
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 12:03
Додаткова 8.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 12:02
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 17:17
Додаткова 7.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 09:48
Додаткова 6.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 17:08
Додаткова 5.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 17:08
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 16:26
Додаткова 4.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2018 11:01
Додаткова 3.pdf зміни до договору
01 жовтня 2018 11:01
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2018 14:05
Додаткова 2.pdf зміни до договору
22 червня 2018 14:05
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 13:30
Додаткова 1.pdf зміни до договору
27 квітня 2018 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів фінансування та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на кінець 2018 року. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2019 рік. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення видатків на 2019 рік в звязку з фактичним виконанням
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу ІУ договору «Джерела та порядок фінансування робіт» 2. Додаток №2 «Календарний план на будівництво» викласти в новій редакції. 3.Додаток №4 «Лінійний графік» в новій редакції. 4. Зміна банківських реквізитів Замовника та Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 5.1 Договору викладено в новій редакції 2. Додаток до Договору – «Лінійний графік виконання робіт» викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору №30-11 від 11.04.2018 року. 1.Внести зміни до п.4.2 - обсяги фінансування у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 розділу ІІІ «Строк виконання робіт» Договору. 2. Сторони погодились внести зміни до Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається. 4. Додаток № 4 – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу ІІІ «Строк виконання робіт» Договору. 2. Сторони погодились внести зміни до Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу XІX «Строк дії цього Договору» Договору. 4. Сторони погодились внести зміни до Розділу XXI Договору «Додатки до Договору», доповнивши його Додатком № 5 – «План фінансування будівельних робіт». 5. До цієї Угоди додається Додаток № 5 — «План фінансування будівельних робіт», який є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. 6. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається. 7. Додаток № 4 – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Додаток № 4 – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML