Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

томатна паста, помідори консервовані, кабачки консервовані, квасоля консервована, огірки консервовані, ікра кабачкова, горох консервований капуста квашена, повидло, компоти фруктові консервовані в асортименті, сухофрукти, родзинки, мармелад
tomato paste, canned tomatoes, canned zucchini, canned beans, canned cucumbers, zucchini caviar, peas canned cabbage sauce, fruit preserved fruit preserves in assortment, dried fruit, raisins, marmalade
Очікувана вартість
12 229 629,31 UAH
UA-2017-11-20-000405-a 85638df11a9e428191220e3b0974ab1f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Золотко Катерина Андріївна

+380487763024 zolotko2001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Контактна особа: Золотко Катерина Андріївна
+380487763024
zolotko2001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Science of the Odessa City Council
National ID: 02145398
Contact point: Zolotko Kateryna Andriivna
+380487763024
zolotko2001@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2017 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2017 10:53
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2017 10:53
Очікувана вартість: 12 229 629,31 UAH з ПДВ
Publication date: 20 листопада 2017 10:48
Enquiries until: 12 грудня 2017 10:53
Complaints submission until: до 18 грудня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 грудня 2017 10:53

Information

Estimated total value: 12 229 629 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

20 листопада 2017 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2017 10:49
Технічні вимоги.doc
20 листопада 2017 10:49
консервация.doc
20 листопада 2017 10:49
Цінова пропозиція.doc
20 листопада 2017 10:49
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінація учасників
Дата подання: 20 листопада 2017 12:12
Дата відповіді: 20 листопада 2017 15:06
Просимо прибрати дискримінаційну вимогу в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" розділ 5, п. 1.1. перший абзац. А саме: вимога про наявність складських приміщень у м. Одеса. Цим Ви порушуєте ст.3 та ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: У дошкільних навчальних закладах немає складських приміщень для зберігання продуктів та немає можливості зберігати одночасно усі необхідні продукти, особливо швидкопсувні. Таким чином постачання продуктів здійснюється щоденно. Вимоги щодо наявності складських приміщень у м. Одесі обґрунтовані необхідністю швидкої додаткової поставки продуктів, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожний день реальних об’ємів такої поставки виходячи з наявної кількості дітей у закладах.
дискримінація учасників
Дата подання: 20 листопада 2017 15:12
Дата відповіді: 23 листопада 2017 12:20
У ДНЗ всієї України немає складський приміщень для зберігання продуктів та немає можливості зберігати одночасно усі необхідні продукти, особливо швидкопсувні. Таким чином постачання продуктів здійснюється щоденно і вчасно, без наявності складів у місті, де розташовані ДНЗ. Адже додаткова перегрузка призводить до затягування часу постачання. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-11-20-000405-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Переяслав - Молпродукт, Код ЄДРПОУ:00445920
Дата подання: 20 листопада 2017 13:54
Усунути порушення
Замовник вимагає в Тендерній документації в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в розділі 5:
1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди);

Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м.Одеса.

Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»:
відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення
конкуренції;
частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
… будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх
реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців;
встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов;
надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.

Вважаємо, що факт наявності складів у м. Одесі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.

Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дане порушення Законів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2017 12:20
Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: заклади освіти Київського району м. Одеси
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 443 570,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 217,85 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103307.1 UAH


Title: establishments to educate the Kievsky district of Odessa
Current status: Complete
Estimated total value: 3 443 570,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 217,85 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 17 січня 2018 12:22
Auction planned date: 17 січня 2018 12:22
Закінчення: 17 січня 2018 12:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

72000 кг
томатна паста, помідори консервовані, кабачки консервовані, квасоля консервована, огірки консервовані, ікра кабачкова, горох консервований капуста квашена, повидло, компоти фруктові консервовані в асортименті, сухофрукти, родзинки, мармелад
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65001, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Київського району м. Одеси
Дата доставки: 17 січня 2018  —  31 грудня 2018

tomato paste, canned tomatoes, canned zucchini, canned beans, canned cucumbers, zucchini caviar, peas canned cabbage sauce, fruit preserved fruit preserves in assortment, dried fruit, raisins, marmalade
CPV: 15330000-0

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 січня 2018
UA-2017-11-20-000405-a85638df11a9e428191220e3b0974ab1f
Найменування: Департамент освіти та науки Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145398
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул.Канатна,134
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 січня 2018 14:57
протокол розгляду
11 січня 2018 15:00
Електронний підпис

Публічні документи

22 грудня 2017 10:43
Родзинки.pdf
21 грудня 2017 17:41
Гарантія Лот 1.zip
21 грудня 2017 17:41
Банківська гарантія 1.pdf
21 грудня 2017 17:41
Документи 2.pdf
21 грудня 2017 17:41
Документи.pdf
21 грудня 2017 17:41
Цінова пропозиція 1.pdf

Документи

11 січня 2018 14:57
протокол розгляду
11 січня 2018 15:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 3 432 924,00
UAH з ПДВ
3 432 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 3 433 080,00
UAH з ПДВ
3 433 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2017 10:43
Родзинки.pdf
21 грудня 2017 17:41
Гарантія Лот 1.zip
21 грудня 2017 17:41
Банківська гарантія 1.pdf
21 грудня 2017 17:41
Документи 2.pdf
21 грудня 2017 17:41
Документи.pdf
21 грудня 2017 17:41
Цінова пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 3 432 924,00
UAH з ПДВ
22 січня 2018 10:17

Документи

22 січня 2018 10:17
Електронний підпис
22 січня 2018 10:15
визн.перем.намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2018 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
3 432 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2018 10:17
Електронний підпис
22 січня 2018 10:15
визн.перем.намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 14:55
Електронний підпис укладений
28 лютого 2018 10:41
Електронний підпис укладений
12 лютого 2018 11:42
Електронний підпис укладений
07 лютого 2018 14:32
договір вірний укладений
07 лютого 2018 14:31
договір укладений
07 лютого 2018 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
Номер договору про закупівлю: 10К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 10К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 10К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 10К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 250 789,69
UAH з ПДВ