Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція рекреаційної зони саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
102 500 000,00 UAH
UA-2017-11-17-001827-b 621fb5c73b2f481f8810402c2572c51a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 листопада 2017 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2017 09:00
Початок аукціону: 05 грудня 2017 14:39
Очікувана вартість: 102 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 512 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Реконструкція рекреаційної зони саду ім. Т.Г.Шевченка
по вул. Сумській, 35. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція рекреаційної зони саду ім. Т.Г.Шевченка по вул. Сумській, 35. Коригування (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2017 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 1 продовження б.doc
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 1 продовження в.doc
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 1 продовження а.doc
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 1 продовження г.doc
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 1.doc
17 листопада 2017 18:54
Тендерна документація.doc
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 5.doc
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 4.docx
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 3.docx
17 листопада 2017 18:54
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2017 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 100 853 500,00
UAH з ПДВ
99 183 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС" 101 362 450,00
UAH з ПДВ
99 200 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2017 18:11
Довідка щодо ЄДР особи.pdf
11 грудня 2017 18:11
Довідка щодо ЄДР особа.doc
11 грудня 2017 18:11
Довідка податки, збори.pdf
02 грудня 2017 13:05
Статистика_17.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідка база_2.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідка реквізити_7.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідка санкції_16.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідка субпідряд_12.pdf
02 грудня 2017 13:05
Лист-погод у умов дог_14.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідка працівники_3.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідки банк_11.pdf
02 грудня 2017 13:05
Статут_6.pdf
02 грудня 2017 13:05
Субпідряд додат_13.pdf
02 грудня 2017 13:05
Довідка ст. 17_5.pdf
02 грудня 2017 13:04
Витяг ПДВ_15.pdf
02 грудня 2017 13:04
Довідка ДФС рахунки_16.pdf
02 грудня 2017 13:04
Протокол, Наказ_8.pdf
02 грудня 2017 13:04
Додаток обладнання_1-1.pdf

Публічні документи

03 грудня 2017 16:42
приказ на Фролову.pdf.zip
03 грудня 2017 16:42
Банк лицензия (2).zip
03 грудня 2017 16:42
2035-17.7z
03 грудня 2017 16:42
Статут.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка укрсоцбанк 2.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка укрсоцбанк 1.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка техника.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка Статистика .pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка реквизиты.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка работники.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка про субподряд.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка про санкции.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка несудим особи.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка налоги.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка МТБ.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка ДФС 2.pdf
03 грудня 2017 16:42
Справка ДФС 1.pdf
03 грудня 2017 16:42
Приказ Ген директор.pdf
03 грудня 2017 16:42
Приказ антикор прогр.pdf
03 грудня 2017 16:42
Лист-погодж договор.pdf
03 грудня 2017 16:42
Кошторисник.pdf
03 грудня 2017 16:42
Инфо захист довк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ "АРТ БУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 99 183 500,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2017 16:12

Документи

07 грудня 2017 16:12
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:12
протокол № 261.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2017 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
99 183 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2017 16:12
Електронний підпис
07 грудня 2017 16:12
протокол № 261.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 16:09
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 16:06
ДУ 4 часть 2 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2018 16:06
ДУ 4 часть 3 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2018 16:06
ДУ 4часть 1 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2018 16:06
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2018 18:02
ДУ 3 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 18:02
ДУ 3 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 18:02
ДУ 3 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 18:02
ДУ 3 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
29 січня 2018 18:02
4_ДУ 3 ч. 4.pdf укладений
29 січня 2018 18:02
3_ДУ 3 ч. 2.pdf укладений
29 січня 2018 18:02
2_ДУ 3 ч. 3.pdf укладений
29 січня 2018 18:02
1_ДУ 3 ч. 1.pdf укладений
29 січня 2018 18:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 09:15
додаткова угода № 2 до договору № 418 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2017 09:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 10 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 8 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 12 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 11 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 5 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 9 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 7 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 13 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 6 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
ДУ 1 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2017 23:03
13_ДУ 1 ч. 11.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
12_ДУ 1 ч. 3.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
11_ДУ 1 ч. 12.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
10_ДУ 1 ч. 9.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
9_ДУ 1 ч. 1.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
8_ДУ 1 ч. 2.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
7_ДУ 1 ч. 5.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
6_ДУ 1 ч. 4.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
5_ДУ 1 ч. 13.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
4_ДУ 1 ч. 8.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
3_ДУ 1 ч. 10.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
2_ДУ 1 ч. 7.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
1_ДУ 1 ч. 6.pdf укладений
21 грудня 2017 23:02
Електронний підпис укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 5.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ДЦ 2017 ч. 6.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ДЦ 2017 ч. 5.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ДЦ 2017 ч. 1.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ДЦ 2017 ч. 2.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ДЦ 2017 ч. 3.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 6.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 9.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ДЦ 2017 ч. 4.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 11.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 10.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 8.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 7.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 4.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 1.pdf укладений
21 грудня 2017 21:54
Договір 418 ч. 3.pdf укладений
21 грудня 2017 21:53
Договір 418 ч. 2.pdf укладений
21 грудня 2017 21:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 5 106 615,94 грн. (п’ять мільйонів сто шість тисяч шістсот п'ятнадцять гривень дев’яносто чотири копійки), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 94 076 884,06 грн. (дев’яносто чотири мільйони сімдесят шість тисяч вісімсот вісімдесят чотири гривні шість копійок з ПДВ), в тому числі ПДВ (20%) – 15 679 480,68 грн. (п’ятнадцять мільйонів шістсот сімдесят дев’ять гривень чотириста вісімдесят гривень шістдесят вісім копійок копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції (додатки № 2 та № 3 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму фінансування робіт у 2017 році на 24 982 767,43 грн. (двадцять чотири мільйони дев’ятсот вісімдесят дві тисячі сімсот шістдесят сім гривень сорок три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів державного бюджету складає 6 957 547,57 грн. (шість мільйонів дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сорок сім гривень п’ятдесят сім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 159 591,26 грн. (один мільйон сто п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот дев’яносто одна гривня двадцять шість копійок) згідно з Розпорядженням кабінету міністрів України від 12 липня 2017 р. № 463-р «Деякі питання розподілу у 2017 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 689-р «Деякі питання розподілу у 2017 р. субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій», Розпорядженням Харківського міського голови № 89 від 02 серпня 2017 р. «Про розподіл коштів цільової субвенції», Розпорядженням Харківського міського голови № 117 від 17 жовтня 2017 р. «Про розподіл коштів цільової субвенції», Рішенням Харківської міської ради від 20.12.2017 р. № 849/17 Про внесення змін до рішення 10 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 21.12.2016 № 442/16 «Про бюджет міста Харкова на 2017 рік».». В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2017 році Додаток № 1 та Додаток № 2 викласти у новій редакції (додатки № 1 та № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору доповнити абзацом другим у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 70 029 579,22 грн. (сімдесят мільйонів двадцять дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят дев’ять гривень двадцять дві копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 11 671 596,54 грн. (одинадцять мільйонів шістсот сімдесят одна тисяча п’ятсот дев’яносто шість гривень п’ятдесят чотири копійки), згідно з Рішенням 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік.» від 20.12.2017 № 850/17». Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 418 від «21» грудня 2017 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються). 2. Розділ XIV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м.Харків, вул. Клочківська, буд.195 А; р/р 35441177034491 в ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 код ЄДРПОУ 03362152 ІПН 033621520302 Директор ________________ М.І. Блуд Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» 02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Раїси Окіпної, буд. 8, оф. 7. р/р 26001700387701 в ПАТ КБ «ПРАВЕКС-БАНК», МФО 380838 код ЄДРПОУ 40446294 ІПН 404462926553 Директор _____________ А.В. Гриценко М.П. М.П. 3. Продовжити термін дії Договору до 31.12.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2019 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31 грудня 2019 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– грудень 2019р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2019 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 54 474 455,85 грн. (п’ятдесят чотири мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят п’ять гривень вісімдесят п’ять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 39 602 428,21 грн. (тридцять дев’ять мільйонів шістсот дві тисячі чотириста двадцять вісім гривень двадцять одна копійка), в тому числі ПДВ (20%) – 6 600 404,70 грн. (шість мільйонів шістсот тисяч чотириста чотири гривні сімдесят копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 2 та Додаток № 3 викласти у новій редакції (додатки № 2 та № 3 у новій редакції додаються). 2. Абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 32 644 880,64 грн. (тридцять два мільйони шістсот сорок чотири тисячі вісімсот вісімдесят гривень шістдесят чотири копійки), в тому числі ПДВ (20%) – 5 440 813,44 грн. (п’ять мільйонів чотириста сорок тисяч вісімсот тринадцять гривень сорок чотири копійки), згідно з Рішенням 17 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про бюджет міста Харкова на 2018 рік.» від 20.12.2017 № 850/17». 3. Зміни термін дії Договору до 27.07.2018 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 - 2018 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 4. Пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 27 липня 2018 р. Період виконання робіт: грудень 2017 р.– липень 2018р.» 5. Пункт 10.1 розділу Х. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 27.07.2018 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 418
Договір:
Номер додаткової угоди: 418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2017 — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 39 602 428,21
UAH з ПДВ