Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів підприємства (5 об’єктів)
Очікувана вартість
403 949,00 UAH
UA-2017-11-15-001295-a ● d06bb83145284eff96d4521900fc62f3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Сєвєродонецьке лісомисливське господарство |
Код ЄДРПОУ: | 00993610 |
Вебсайт: | http://severles.at.ua |
Місцезнаходження: | 93490, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Миру,86 |
Контактна особа: |
Пірлік Анатолій Григорійович +380645241579 vickpet20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 листопада 2017 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2017 11:24 |
Очікувана вартість: | 403 949,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31073 година
Послуги з охорони об’єктів підприємства (5 об’єктів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93490, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк смт. Сиротине, вулиця Миру, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79700000-1 — Послуги у сфері розслідувань та охорони
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2017 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2017 14:43 |
Повідомлення про внесення змін.PDF | |
20 листопада 2017 14:43 |
Додаток 3 - технічні умови(змінені).doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 8 - основні умови договору.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 7 - лист-гарантія.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 6 - досвід виконання.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 5 - наявність працівників.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 4 - наявність МТБ.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 3 - технічні умови.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 1 - форма тендерна пропозиція.doc | |
15 листопада 2017 12:29 |
ТД охорона.doc |
21 листопада 2017 13:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2017 14:43 |
Повідомлення про внесення змін.PDF
|
|||
20 листопада 2017 14:43 |
Додаток 3 - технічні умови(змінені).doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 8 - основні умови договору.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 7 - лист-гарантія.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 6 - досвід виконання.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 5 - наявність працівників.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 4 - наявність МТБ.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 3 - технічні умови.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 2 - кваліфікаційні критерії.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
Додаток 1 - форма тендерна пропозиція.doc
|
|||
15 листопада 2017 12:29 |
ТД охорона.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-11-15-001295-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКІНГ-2012", Код ЄДРПОУ:38133542
Дата подання: 17 листопада 2017 15:46
Грубе порушення Закону України "Про Державний бюджет"
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 403 949,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до тендерної документації п.4.4. Строк надання послуги: з 01 січня 2018 р. до 31 грудня 2018 р.
Відповідно до технічних вимог визначеними в Додатку 3, Замовнику необхідно отримати послуги на 5 постів охорони, загальна кількість годин охорони з 01.01.2018 по 31.12.2018 року – 31073 години
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 403 949,00 (з ПДВ)/31073=13,00 грн з ПДВ. (10,83 грн без ПДВ)
Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» чітко визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»).
Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша.
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 403 949,00(з ПДВ). (13,00 грн. з ПДВ (10,83 грн без ПДВ) за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (10,83 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку.
Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого у Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, з 01 січня 2018 р. до 31 грудня 2018 р.
У Законі України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017 мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36) 22,41+4,93 +1,36 = 28,70 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,46 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку.
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник, який повинен дотримуватися чинного законодавства, та якого повинен дотримуватися а також повинен враховувати при складанні бюджетів та інших витрат дані чинники. Свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році.
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у вигляді несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України.
Дані дії замовника завдають непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само повинен буде отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати у 2018 році а не у 2017..
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до тендерної документації п.4.4. Строк надання послуги: з 01 січня 2018 р. до 31 грудня 2018 р.
Відповідно до технічних вимог визначеними в Додатку 3, Замовнику необхідно отримати послуги на 5 постів охорони, загальна кількість годин охорони з 01.01.2018 по 31.12.2018 року – 31073 години
Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 403 949,00 (з ПДВ)/31073=13,00 грн з ПДВ. (10,83 грн без ПДВ)
Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» чітко визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону). Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»).
Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша.
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 403 949,00(з ПДВ). (13,00 грн. з ПДВ (10,83 грн без ПДВ) за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (10,83 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку.
Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого у Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, з 01 січня 2018 р. до 31 грудня 2018 р.
У Законі України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017 мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36) 22,41+4,93 +1,36 = 28,70 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,46 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку.
В даному випадку можна стверджувати, що Замовник, який повинен дотримуватися чинного законодавства, та якого повинен дотримуватися а також повинен враховувати при складанні бюджетів та інших витрат дані чинники. Свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році.
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у вигляді несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України.
Дані дії замовника завдають непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само повинен буде отримати кошти для своєї роботи від державного бюджету.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати у 2018 році а не у 2017..
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2017 14:37
Тендерним комітетом на своєму засіданні (протокол №6 від 20.11.2017 року) прийнято рішення виправити зауваження, наведені в скарзі, шляхом внесення змін до тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП охороно-пошукове агентство "ВІТЯЗЬ-ПРІМ" #31875065 |
Переможець |
403 078,96
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2017 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 09:59
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 09:53
|
Договір | укладений |
22 грудня 2017 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладена в зв'язку з проведенням закупівлі на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 216/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 216/17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |